THXquote:
Moet je ze eerst vinden in de map, en die zijn niet bepaald klein. En zelfs als je ze hebt gevonden en gedood, dan komen ze gewoon weer terug en gaan ze ergens anders hun mortar spammen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die m-com stations zitten altijd op dezelfde plekken hoor, waarom schakel je die snipers niet uit dan?
quote:Op maandag 12 april 2010 17:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hihi doe ik ook altijd als ik sniper ben
inspiratie door onze laatste potjesquote:
Misschien moet je dus niet in de hoek bij die m-com stations blijven zitten want dan ben je nogal een makkelijk doelwit.quote:Op maandag 12 april 2010 17:59 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Moet je ze eerst vinden in de map, en die zijn niet bepaald klein. En zelfs als je ze hebt gevonden en gedood, dan komen ze gewoon weer terug en gaan ze ergens anders hun mortar spammen.
[..]
WTF? Ik heb het niet over snipers zelf, maar over zij die met hun mortar de M-Com stations kapotmaken met hun mortars. Zij zitten veilig verstopt en wij kunnen er niets tegen doen. Behalve hem zoeken dan, maar zelfs als dat lukt, dan is dat maar een tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Misschien moet je dus niet in de hoek bij die m-com stations blijven zitten want dan ben je nogal een makkelijk doelwit.
back knop en lekker spotten en een goed wapen erbij en klaarquote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
WTF? Ik heb het niet over snipers zelf, maar over zij die met hun mortar de M-Com stations kapotmaken met hun mortars. Zij zitten veilig verstopt en wij kunnen er niets tegen doen. Behalve hem zoeken dan, maar zelfs als dat lukt, dan is dat maar een tijdelijke oplossing.
Je zet gewoon 2 snipers neer, er is vaak maar een dunne doorgang waar de snipers hun mortar vandaan kunnen locken, dus als die twee snipers dat dicht houden (eventueel met mortars) kom het helemaal goed!quote:Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
WTF? Ik heb het niet over snipers zelf, maar over zij die met hun mortar de M-Com stations kapotmaken met hun mortars. Zij zitten veilig verstopt en wij kunnen er niets tegen doen. Behalve hem zoeken dan, maar zelfs als dat lukt, dan is dat maar een tijdelijke oplossing.
Die heb ik 81x. ben benieuwd hoe vaak mainframes hem heeft .quote:
ook 81 xquote:Op maandag 12 april 2010 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die heb ik 81x. ben benieuwd hoe vaak mainframes hem heeft .
Tot nu toe 50.quote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef Xblister het volgende:
tvp en gamertag toegevoegd aan de OP
btw, wat is de level-cap eigenlijk?
Ik moet dat ook even gaan doen... Laatste klasse die ik nog moet.quote:Op maandag 12 april 2010 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Kan niet wachten om weer te snipen.
Als sniper met shotgun lopenquote:Op maandag 12 april 2010 21:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik moet dat ook even gaan doen... Laatste klasse die ik nog moet.
Dat is stiekem wel leuk... Met nog 8 respawns over naar hun ding rushen, snel bom plaatsen om het hoekje rennen en dan iedereen kapot knallen zelf dood gaan en jij dan binnen komt rennen met je shotgunquote:Op maandag 12 april 2010 22:16 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Als sniper met shotgun lopenvoor de echte bazen !
DutchErrorist en ik net met zn 2en een rush game gewonnen ons team deed geen fuckwij zorgen steeds dat die bommen geplaatst werden en ze verdedigen
Done.quote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
wil een modje van de 11 een 12 maken in de TT?
Alvast bedankt
Zullen we anders aankomende donderdag avond afspreken met zoveel mogelijk fokkers?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:51 schreef jurix het volgende:
Bah.. heb ik weer gemist die leuke avond. Zit alleen maar op stage en bij mij vriendin. Maar woensdag weer thuis dus kan ik weer mijn skill level oppoetsen.
Laatste rondje zaterdag was wel heel vet. Was mijn recon verder aan het uitspelen. En 23 kills en 0 keer dood. Steeds cover geven aan bassie die als een gek op al die m-com stations af rent
Nu weer verder bouwen aan me robot. Test fase is begonnen en die is zo saai :p.
Maak er half 9 van en ik ben er.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zullen we anders aankomende donderdag avond afspreken met zoveel mogelijk fokkers?
Dus 15April om 20:00?
Warmen we de server alvast voor je opquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maak er half 9 van en ik ben er.
Waarom een doordeweekse donderdag... In het weekend hoef ik er niet vroeg uit...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zullen we anders aankomende donderdag avond afspreken met zoveel mogelijk fokkers?
Dus 15April om 20:00?
omdat mijn weekend geen donderdag heeftquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom een doordeweekse donderdag... In het weekend hoef ik er niet vroeg uit...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
omdat mijn weekend geen donderdag heeft
Aha... Een leeftijdskloof... Ik ben al 31 en werk al zo'n 8 jaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
En niet in het weekend omdat de sociale mens dan gaat zuipendus dan is het helemaal kut, liever schoolwerk verneuken dan sociale leven
jamaar jamaar jamaar jij hebt een sociaal levenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
En niet in het weekend omdat de sociale mens dan gaat zuipendus dan is het helemaal kut, liever schoolwerk verneuken dan sociale leven
stiekem ben ik het met je eens hoor, ik werk ook maar ik stop gewoon om 23.00 ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Aha... Een leeftijdskloof... Ik ben al 31 en werk al zo'n 8 jaar
nee, er is namelijk een verschil tussen voelen en gedragenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik voel me wel heel volwassen, telt dat ook?
Oude verzuurde bokquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, er is namelijk een verschil tussen voelen en gedragen![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |