Nee ik heb het over mister scarfarcequote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb er 1x wat over gezegd, klopt
sorryquote:Op maandag 7 juni 2010 12:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik heb het over mister scarfarce
Als je dat soort dingen gaat roepen kan je van mij betreft opsodemieteren.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:55 schreef Scarface150993 het volgende:
Wat ? Niet iedereen woont op een boerderij hoor WHAHAHA![]()
Klote boeren
Hij doet heel nietsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Gamer_V het volgende:
[GAM SC #400]The White SC
Lees dit danZou dit topic niet veel mooier zijn als bepaalde bagger-users (Ik wil geen namen noemen, maar Flodder) een ban hadden?
Tnx! Je laat de bagger staan?quote:
Toppie!quote:
[PC]Battlefield 2 - Part 27quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:20 schreef rubje het volgende:
is er geen normaal BF2 topic meer voor hen die het nog spelen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind hem smerig en meerdere SC's zag ik aan de reacties, daarom ge-edit.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:14 schreef Bart het volgende:
Hoort Raad de game #7 niet thuis in Mens erger je niet ?
Done. Excuus voor de late reactie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:37 schreef mediaconsument het volgende:
Marvel vs Capcom 3 - "Lijkt z'n voorganger te overstijgen"
Zou een aardige mod hiervan de TT iets aan willen passen? De eerste " is namelijk overbodig.
Alvast bedankt.
Volgens mij is het gewoon bagger dus terecht op slot.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Daeron het volgende:
murp - Wat vind jij?
Murp zit zijn macht te misbruiken, dit topic ging 5 minuten geleden nog over kinect.
Post verwijderd en quote ge-edit waar je e-mail in stond. Meer kan ik helaas niet voor je doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien een vreemde vraag, maar kan misschien post nummer 165 op pagina 4 van dit topic Red Orchestra Ostfront 41-45 weg? Ik zie mijn mailadres opduiken in zoekmachines en wil dat eigenlijk niet. En een edit heeft ook niet gewerkt.
En de reacties op de post van mijn e-mailadres kunnen die misschien ook gewijzigd kunnen worden zodat mijn e-mail er niet meer staat?Misschien dat de zoekmachine 'm dan niet meer vindt. Heb geen zin dat bekenden op mijn mail gaan zoeken en dan dit account vinden eigenlijk. Was een beetje dom van me.
Machtsmisbruikende modsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Daeron het volgende:
murp - Wat vind jij?
Murp zit zijn macht te misbruiken, dit topic ging 5 minuten geleden nog over kinect.
Thanksquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Post verwijderd en quote ge-edit waar je e-mail in stond. Meer kan ik helaas niet voor je doen.
Mag ik vragen waarom dat niet mag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dit soort zaken mogen niet op FOK! besproken worden.
Jailbreaken is hartstikke legaalquote:
Demk je er aan dat de amerikaanse wetgeving anders is dan onze mooie nederlandse wetgevingen, en het dus nog steeds een grijs gebied is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jailbreaken is hartstikke legaalDaar heeft Amerikaanse rechtbank onlangs nog uitspraak over gedaan
Voor deze uitspraak in Amerika was het ook al legaal in Nederland. Je mag immers doen met je gekochte apparaat wat je wiltquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Demk je er aan dat de amerikaanse wetgeving anders is dan onze mooie nederlandse wetgevingen, en het dus nog steeds een grijs gebied is.
Ondanks dat het legaal is wenst FOK! zich niet in te laten met dit soort praktijken omdat het voor 99,9% wordt gebruikt om illegaal gekopieerde software te draaien. Dat was al zo toen ik mod was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Peter het volgende:
Toch heb ik graag van een DIG-mod een reactie over waarom het op FOK! niet mag.
Gelul. Het omzeilen van een beveiliging is wettelijk verboden. En raad eens wat je doet als je jailbreakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef Tain het volgende:
Je mag immers doen met je gekochte apparaat wat je wilt
Het is best ironisch dat Amerika, een land dat een veel strengere wetgeving heeft hieromtrent, juist Jailbreaken niet als onwettig ziet. Benieuwd wat er uit een NL'se rechtszaak zou komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelul. Het omzeilen van een beveiliging is wettelijk verboden. En raad eens wat je doet als je jailbreakt.
En auto's zijn milieuvervuilend, verbied praten erover in PTA dan ook maar..quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ondanks dat het legaal is wenst FOK! zich niet in te laten met dit soort praktijken omdat het voor 99,9% wordt gebruikt om illegaal gekopieerde software te draaien. Dat was al zo toen ik mod was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |