quote:Vier nieuwe porties extra content voor Red Dead Redemption aangekondigd
Bron: Rockstar Newswire
Inmiddels hebben we ons met Red Dead Redemption al een aardige tijd in het Wilde Westen begeven en voor veel spelers smaakt dit naar meer. Gelukkig gaat er ook meer content voor deze game komen, want Rockstar heeft aangekondigd dat er maar liefst vier pakketten met extra content aankomen voor Red Dead Redemption. Bijna alle pakketten zullen $9.99 op het PlayStation Network kosten en 800 punten op de Xbox Live Marketplace. Het eerste pakket komt begin augustus uit en de rest van de DLC komt in de loop van dit najaar uit.
De DLC bevat veel extra content voor de multiplayer, maar ook de singleplayer krijgt genoeg extra dingen om je mee te vermaken. Hieronder een lijst met alle DLC en wat je van elke DLC kunt verwachten. Meer details zullen beschikbaar komen als de release dichterbij komt.
quote:Legends and Killers Pack (Releasing beginning of August 2010)
New active map locations, characters and more:
* 9 New Multiplayer map locations — more than doubling the amount of territories in the Multiplayer Competitive modes
* 8 New Multiplayer characters— play as characters from Red Dead Revolver
* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)
Liars and Cheats Pack
New Competitive Modes, Multiplayer Mini-games in Free Roam, and more:
* ‘Attack and Defend’ Multiplayer Competitive Mode and Challenges
* New Multiplayer Horse Races complete with mounted combat
* Play as the heroes and villains of Red Dead Redemption as well as 8 additional multiplayer characters
* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Release date TBC
Free Roam Pack
Delve deeper into the world of Red Dead Redemption with new Modes, Challenges and Gang Hideouts to discover:
* Additional Free Roam Challenges
* New action areas and defensive placements
* Posse Scoring / Posse Leaderboards
* New ‘anti-griefing’ measures in Free Roam
* Release date and pricing TBC
Undead Nightmare Pack
Ghost towns and cemeteries come alive in a West gone horribly wrong:
* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* 8 New Multiplayer Zombie characters
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
* More details to follow...
* Release date TBC
Kijk nu maar in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Desunoto het volgende:
Wat voor een extra's?
Al een tijdje niks meer bijgehouden omdat Xbox stuk.
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* New action areas and defensive placements
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet...quote:* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
Idd, beetje jammer dit. Zo leuk is de mp nou ook wel niet. beter hadden ze een dikke DLC gemaakt met 10 uur aan nieuwe gameplay..quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk nu maar in de OP![]()
Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk nu maar in de OP![]()
Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!quote:Op zondag 11 juli 2010 03:09 schreef Tijn het volgende:
Main storyline uitgespeeld
Zo kut was het einde toch niet?
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dat is wel cool!quote:
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel cool!![]()
Ik dacht dat ik al wel redelijk ver was aangezien ik de bovenste helft van de map al wel redelijk ver verkend had.
Hoeveel geld hebben jullie? Ik heb iets van 900.
Oké, maar nu ik hoor dat ik al op 25% zit, ben ik gaan jagen en bezig om mijn outfits te unlocken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.
Als je alleen de storymissies doet ben je ongeveer op de 20-25%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |