abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83818381
quote:
Vier nieuwe porties extra content voor Red Dead Redemption aangekondigd
Bron: Rockstar Newswire
Inmiddels hebben we ons met Red Dead Redemption al een aardige tijd in het Wilde Westen begeven en voor veel spelers smaakt dit naar meer. Gelukkig gaat er ook meer content voor deze game komen, want Rockstar heeft aangekondigd dat er maar liefst vier pakketten met extra content aankomen voor Red Dead Redemption. Bijna alle pakketten zullen $9.99 op het PlayStation Network kosten en 800 punten op de Xbox Live Marketplace. Het eerste pakket komt begin augustus uit en de rest van de DLC komt in de loop van dit najaar uit.

De DLC bevat veel extra content voor de multiplayer, maar ook de singleplayer krijgt genoeg extra dingen om je mee te vermaken. Hieronder een lijst met alle DLC en wat je van elke DLC kunt verwachten. Meer details zullen beschikbaar komen als de release dichterbij komt.
quote:
Legends and Killers Pack (Releasing beginning of August 2010)
New active map locations, characters and more:

* 9 New Multiplayer map locations — more than doubling the amount of territories in the Multiplayer Competitive modes
* 8 New Multiplayer characters— play as characters from Red Dead Revolver
* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)

Liars and Cheats Pack
New Competitive Modes, Multiplayer Mini-games in Free Roam, and more:

* ‘Attack and Defend’ Multiplayer Competitive Mode and Challenges
* New Multiplayer Horse Races complete with mounted combat
* Play as the heroes and villains of Red Dead Redemption as well as 8 additional multiplayer characters
* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Release date TBC
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)

Free Roam Pack
Delve deeper into the world of Red Dead Redemption with new Modes, Challenges and Gang Hideouts to discover:

* Additional Free Roam Challenges
* New action areas and defensive placements
* Posse Scoring / Posse Leaderboards
* New ‘anti-griefing’ measures in Free Roam
* Release date and pricing TBC

Undead Nightmare Pack
Ghost towns and cemeteries come alive in a West gone horribly wrong:

* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* 8 New Multiplayer Zombie characters
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
* More details to follow...
* Release date TBC
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)
pi_83818417
Wat voor een extra's?

Al een tijdje niks meer bijgehouden omdat Xbox stuk.
pi_83818465
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Desunoto het volgende:
Wat voor een extra's?

Al een tijdje niks meer bijgehouden omdat Xbox stuk.
Kijk nu maar in de OP

Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
pi_83818646
Die laatste heeft wat voor de single player en klinkt wel tof. De rest is allemaal op multiplayer gericht.
pi_83818842
Jezus na het nog een keer doorgekeken te hebben vind ik het een klotezooi.
quote:
* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.
quote:
* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.
quote:
* New action areas and defensive placements
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.
quote:
* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet...

Allemaal kleine dingetjes in elk pakket wat wel cool is. Maar dan moet je wel voor het hele pakket betalen.
Slim gedaan want nu krijgen ze meer geld binnen, maar niet zo aardig.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:47:43 #6
296894 Xblister
Simply the best..
pi_83820765
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Kijk nu maar in de OP

Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
Idd, beetje jammer dit. Zo leuk is de mp nou ook wel niet. beter hadden ze een dikke DLC gemaakt met 10 uur aan nieuwe gameplay..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  vrijdag 9 juli 2010 @ 02:34:10 #7
252108 Len93
That's what she said.
pi_83834510
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Kijk nu maar in de OP

Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 22:56:35 #8
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_83898998
Jeej @ DLC!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 11 juli 2010 @ 03:09:32 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_83906157
Main storyline uitgespeeld

Zo kut was het einde toch niet?
  zondag 11 juli 2010 @ 18:00:25 #10
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_83923961
quote:
Op zondag 11 juli 2010 03:09 schreef Tijn het volgende:
Main storyline uitgespeeld

Zo kut was het einde toch niet?
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 11 juli 2010 @ 18:11:37 #11
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_83924261
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:00 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 juli 2010 @ 18:21:10 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_83924529
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 11 juli 2010 @ 18:22:05 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_83924552
quote:
Op zondag 11 juli 2010 18:21 schreef LasTeR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:31:02 #14
133369 Jivis
Critikut
pi_83975479
Ben net begonnen en wat een game! Ik geniet met volle teugen . Ideale pleister op de wonde na het WK.
Amen.
pi_84093048
Up!
Ik heb nu net de missie gedaan dat Seth zijn schat terug heeft gevonden, hoe ver ben ik nu ongeveer met de storyline? Of kan ik dat zelf ergens zien?
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:33:36 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_84093444
Nou, nog niet erg ver in elk geval.
pi_84097310
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef Tijn het volgende:
Nou, nog niet erg ver in elk geval.
Ohh, dat is wel cool!
Ik dacht dat ik al wel redelijk ver was aangezien ik de bovenste helft van de map al wel redelijk ver verkend had.
Hoeveel geld hebben jullie? Ik heb iets van 900.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:04:31 #18
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_84097423
Ik heb eigenlijk altijd al m'n geld gelijk uitgegeven (huizen kopen, medicine kopen, paarden kopen, kleren kopen etc)

Ik denk dat je qua storyline op 25% zit ofzo.
pi_84103597
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef EcktenBaas het volgende:

[..]

Ohh, dat is wel cool!
Ik dacht dat ik al wel redelijk ver was aangezien ik de bovenste helft van de map al wel redelijk ver verkend had.
Hoeveel geld hebben jullie? Ik heb iets van 900.
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.
Als je alleen de storymissies doet ben je ongeveer op de 20-25%.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_84124834
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.
Als je alleen de storymissies doet ben je ongeveer op de 20-25%.
Oké, maar nu ik hoor dat ik al op 25% zit, ben ik gaan jagen en bezig om mijn outfits te unlocken.
pi_84166285
Main storyline net uitgespeeld, plus de meeste van de side- en strangerquests... Het was echt een vet spel! Beetje makkelijk vaak, maar okee. Het zag er allemaal perfect uit! Al met al heb ik me er toch bijna 25 uur mee vermaakt!


Om hem nu op 100% te gaan krijgen moet ik van alles gaan verzamelen enzo, daar heb ik meestal niet de motivatie voor.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2010 13:15:26 ]
pi_84166332
DLC ziet er niet heel indrukwekkend uit moet ik zeggen... Die Ghost Expansion is wellicht leuk, maar voor hoelang?
pi_84166343
Op naar Mafia II
pi_84166359
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 13:16 schreef Nielsch het volgende:
Op naar Mafia II
pi_84215877
Ik krijg hem dinsdag binnen

-edit: rdr dan
pi_84234292
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 25% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-07-2010 17:36:25 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 19 juli 2010 @ 14:41:46 #27
133369 Jivis
Critikut
pi_84235005
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef -CRASH- het volgende:
Bla
Godverdomme, spoilertags lul.
Amen.
pi_84235199
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd al m'n geld gelijk uitgegeven (huizen kopen, medicine kopen, paarden kopen, kleren kopen etc)

Ik denk dat je qua storyline op 25% zit ofzo.
Ben wel blij dat je voor de "More than a fistful" trophy geen $ 10.000 hoeft te hamsteren, maar gewoon lekker kan uitgeven. Meestal koop ik ook bijna alles wat ik tegenkom.

Nu uitgespeeld, wil nog alleen de trophy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halen, alleen al vanwege de naam
pi_84236310
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef Jivis het volgende:

[..]

Godverdomme, spoilertags lul.
Ik verklap niks nieuws...ZAK
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 19 juli 2010 @ 15:21:20 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_84236331
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:20 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik verklap niks nieuws...ZAK
Behalve hoe het spel afloopt bedoel je?
pi_84236615
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

Behalve hoe het spel afloopt bedoel je?
Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 19 juli 2010 @ 15:32:26 #32
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_84236658
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
Het zou beter zijn als je het gewoon alsnog even tussen spoilers zet, in plaats van je fout proberen te verdedigen.
pi_84237044
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:32 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als je het gewoon alsnog even tussen spoilers zet, in plaats van je fout proberen te verdedigen.
Als er niks te spoilen valt.. zet ik niks in spoilertags.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 19 juli 2010 @ 16:11:39 #34
133369 Jivis
Critikut
pi_84237941
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Als er niks te spoilen valt.. zet ik niks in spoilertags.
Er blijft uit je post weinig te raden over hoor . Zoek anders eens de definitie van een spoiler op. En dan heb ik het niet over zo'n tumor op een auto.
Amen.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:16:59 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_84238123
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
Het geeft al wel een element weg die je kan verwachten in de storyline, en mensen die het nog niet gekocht hebben vinden dat kut.

Precies de reden waarom ik ook niet de RDR topics volgde voordat ik het spel had, altijd wel mensen die het verkloten.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:30:21 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_84238626
Ook eergisteren eindelijk uitgespeeld. Het einde maakte een hoop goed, alhoewel het inderdaad vreemd was dat er geen credits kwamen en je zelf ineens op zoek moest naar wanneer je hem echt uitgespeeld hebt.

Al met al toch wel een toffe game. Maar hij had van mij wel tien uur korter mogen duren. Met name in Mexico met al die eindeloze I'm-sorry-but-our-princess-is-in-another-castle heb ik mezelf er echt doorheen moeten slepen. Grappig genoeg vond ik de missies waarbij je niet 400 mensen neer moest knallen, maar bijvoorbeeld gewoon de koeien aan het hoeden was het leukste, die deden ook het meest voor character building. Daar hadden ze er ook gewoon meer van in moeten doen, want het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste twee uur van de game zijn fenomenaal, maar daarna verzandt R* toch weer in haar oude fouten. Qua overtuigende wereld bouwen zijn ze zonder weerga, maar de wereld ook echt betekenis geven mislukt elke keer (zie ook wmb IGN's contrarian corner waarom). Desalniettemin een grote stap beter dan GTA 3.4
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_84238907
Dat is nou eens een spoiler.... daar staat alles in.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_84239148
  maandag 19 juli 2010 @ 17:19:47 #39
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_84240895
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Dat is nou eens een spoiler.... daar staat alles in.
Daar staat in zijn algemeenheid het een en ander in, in die van jou staat gewoon hetgeen wat gaat gebeuren ten einde van het plot.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:27:03 #40
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84241257
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]
Precies de reden waarom ik ook niet de RDR topics volgde voordat ik het spel had, altijd wel mensen die het verkloten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  maandag 19 juli 2010 @ 17:35:05 #41
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_84241607
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:20 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Ik verklap niks nieuws...ZAK


Dat doe je wel. Voortaan spoilertags gebruiken, ik heb het nu voor je gedaan.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_84317724
100%... Tijd om in te ruilen zit nou niet echt te wachten op die DLC, sommige dingen zou al van dag 1 erin moeten zitten (Multiplayer Liars Dice & Poker bijv.)
-..// PSN & X360: BasicConduct -..// Change Is For The ReTurded
pi_84317954
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef speknek het volgende:
Ook eergisteren eindelijk uitgespeeld. Het einde maakte een hoop goed, alhoewel het inderdaad vreemd was dat er geen credits kwamen en je zelf ineens op zoek moest naar wanneer je hem echt uitgespeeld hebt.

Al met al toch wel een toffe game. Maar hij had van mij wel tien uur korter mogen duren. Met name in Mexico met al die eindeloze I'm-sorry-but-our-princess-is-in-another-castle heb ik mezelf er echt doorheen moeten slepen. Grappig genoeg vond ik de missies waarbij je niet 400 mensen neer moest knallen, maar bijvoorbeeld gewoon de koeien aan het hoeden was het leukste, die deden ook het meest voor character building. Daar hadden ze er ook gewoon meer van in moeten doen, want het einde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste twee uur van de game zijn fenomenaal, maar daarna verzandt R* toch weer in haar oude fouten. Qua overtuigende wereld bouwen zijn ze zonder weerga, maar de wereld ook echt betekenis geven mislukt elke keer (zie ook wmb IGN's contrarian corner waarom). Desalniettemin een grote stap beter dan GTA 3.4
Wat bedoel je precies met een betekenis geven aan de speelwereld?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 16:08:05 #44
271549 pr0tege
Faalhaas 2009
pi_84402175
ik heb de downloadable content hiervoor gedownload maar kan m niet opstarten?
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
pi_84404791
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef pr0tege het volgende:
ik heb de downloadable content hiervoor gedownload maar kan m niet opstarten?
Ga naar multiplayer, zodra je in freeroam zit kun je via select (op ps3) naar het multiplayermenu en een beetje onderin de lijst staat de coop. Have fun
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:32:43 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_84405347
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
Wat bedoel je precies met een betekenis geven aan de speelwereld?
Ik weet eigenlijk al niet eens meer wat ik er precies mee bedoelde .

Ik denk het feit dat alle missies losse elementen zijn. "ga hier naartoe, schiet die mensen neer, kom weer terug". En na afloop is er eigenlijk helemaal niets aan de wereld veranderd dan alleen dat de volgende missie beschikbaar is en ergens anders gestart moet worden. Ja je hebt een soort abstracte fame meter, die aangeeft hoe de inwoners van de wereld naar je zouden kijken en waardoor de politie minder snel achter je aankomt, maar je hebt toch al geen betekenisvolle interactie met de inwoners van de wereld, en de missies of zelfs maar de dialogen worden er ook niet anders van.

Daarnaast hebben de nieuwgespeelde werelden geen nieuwe betekenis in de zin dat ze eigenlijk gewoon een verschil in scenery zijn. Je gaat er alleen naartoe omdat je die-en-die zoekt. Het zou aardig zijn als je in de Mexicaanse burgeroorlog terecht kwam omdat je karakter daar een ideologische verbindtenis mee had, dat je wegvlucht uit de kille dog eat dog world van het wilde westen op zoek naar een nieuw idee over hoe de wereld ingericht zou moeten worden. Nu is het meer een interessante context waar helemaal niets mee gedaan wordt. Gewoon, omdat iemand neerschieten nou eenmaal een context nodig heeft. Je had net zo goed het Mexicaanse leger neer kunnen schieten omdat iemand op je voet was gaan staan.

Voor Blackwater geldt iets soortgelijks, lichte spoilers, (van IGN)
quote:
There were two moments in the game where I felt especially cheated. My first arrival in Blackwater was terrible. After fifteen hours of ambling through the open-aired backcountry, hearing the footsteps of my horse on pavement was awful. I had an immediate sense of claustrophobia in the treeless city grid. Were those first fifteen hours built on the joys and hardships of surviving in untamed nature, the sudden encroachment of steamrolled urbanity could have been crushing. But those mechanics are only hinted at in the game, a triangle press and camera pan for harvesting flowers or collecting meat. The lasting impact of Blackwater and the loss it represents has as much impact as the corollary mechanics that precede it: a single button press.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:41:52 #47
133369 Jivis
Critikut
pi_84407811
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk al niet eens meer wat ik er precies mee bedoelde :').

Ik denk het feit dat alle missies losse elementen zijn. "ga hier naartoe, schiet die mensen neer, kom weer terug". En na afloop is er eigenlijk helemaal niets aan de wereld veranderd dan alleen dat de volgende missie beschikbaar is en ergens anders gestart moet worden. Ja je hebt een soort abstracte fame meter, die aangeeft hoe de inwoners van de wereld naar je zouden kijken en waardoor de politie minder snel achter je aankomt, maar je hebt toch al geen betekenisvolle interactie met de inwoners van de wereld, en de missies of zelfs maar de dialogen worden er ook niet anders van.

Daarnaast hebben de nieuwgespeelde werelden geen nieuwe betekenis in de zin dat ze eigenlijk gewoon een verschil in scenery zijn. Je gaat er alleen naartoe omdat je die-en-die zoekt. Het zou aardig zijn als je in de Mexicaanse burgeroorlog terecht kwam omdat je karakter daar een ideologische verbindtenis mee had, dat je wegvlucht uit de kille dog eat dog world van het wilde westen op zoek naar een nieuw idee over hoe de wereld ingericht zou moeten worden. Nu is het meer een interessante context waar helemaal niets mee gedaan wordt. Gewoon, omdat iemand neerschieten nou eenmaal een context nodig heeft. Je had net zo goed het Mexicaanse leger neer kunnen schieten omdat iemand op je voet was gaan staan.

Voor Blackwater geldt iets soortgelijks, lichte spoilers, (van IGN)
[..]




Ben het gedeeltelijk met je eens, maar bij de vele mogelijkheden die het spel verder biedt valt het voor mij in het niet :). Waarbij ik wel moet zeggen dat ik Mexico het minst interessante en minst sfeervolle gebied vond.

Ben het totaal niet eens met dat IGN stukje, de eerste stappen die ik in Blackwater zette vond ik juist geweldig. Ineens een stukje beschaving nadat je uren in het wilde westen hebt rondgelopen: die variatie kan ik juist erg waarderen. Blackwater en het bijbehorende stuk prairie en bergen vind ik ook de meest sfeervolle omgeving.

Ze hadden wel wat meer random events mogen bedenken, nu kom je constant dezelfde situaties tegen. Dat gaat wel vervelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jivis op 23-07-2010 23:27:10 ]
Amen.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:16:56 #48
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_84419479
Ik maak net een beer dood met een enkele throwing knife :')
Ok stelletje hokboeren
  zondag 25 juli 2010 @ 18:45:52 #49
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_84475492
quote:
There were two moments in the game where I felt especially cheated. My first arrival in Blackwater was terrible. After fifteen hours of ambling through the open-aired backcountry, hearing the footsteps of my horse on pavement was awful. I had an immediate sense of claustrophobia in the treeless city grid. Were those first fifteen hours built on the joys and hardships of surviving in untamed nature, the sudden encroachment of steamrolled urbanity could have been crushing.
Kom op zeg, die 2 straatjes? :') Daar is John helemaal niet van onder de indruk: "Blackwater ain't much of a city, more of a town with delusions"
Ok stelletje hokboeren
pi_84475897
Blackwater is een beetje misplaatst vind ik. Het decor doet aan als een grote stad maar daar is het veels te klein voor. Ze hadden het groter en levendiger moeten maken (meer mensen). Nu voelt het toch aan als een verlaten uithoek, omdat het gewoon niet afgemaakt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')