quote:Vier nieuwe porties extra content voor Red Dead Redemption aangekondigd
Bron: Rockstar Newswire
Inmiddels hebben we ons met Red Dead Redemption al een aardige tijd in het Wilde Westen begeven en voor veel spelers smaakt dit naar meer. Gelukkig gaat er ook meer content voor deze game komen, want Rockstar heeft aangekondigd dat er maar liefst vier pakketten met extra content aankomen voor Red Dead Redemption. Bijna alle pakketten zullen $9.99 op het PlayStation Network kosten en 800 punten op de Xbox Live Marketplace. Het eerste pakket komt begin augustus uit en de rest van de DLC komt in de loop van dit najaar uit.
De DLC bevat veel extra content voor de multiplayer, maar ook de singleplayer krijgt genoeg extra dingen om je mee te vermaken. Hieronder een lijst met alle DLC en wat je van elke DLC kunt verwachten. Meer details zullen beschikbaar komen als de release dichterbij komt.
quote:Legends and Killers Pack (Releasing beginning of August 2010)
New active map locations, characters and more:
* 9 New Multiplayer map locations — more than doubling the amount of territories in the Multiplayer Competitive modes
* 8 New Multiplayer characters— play as characters from Red Dead Revolver
* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)
Liars and Cheats Pack
New Competitive Modes, Multiplayer Mini-games in Free Roam, and more:
* ‘Attack and Defend’ Multiplayer Competitive Mode and Challenges
* New Multiplayer Horse Races complete with mounted combat
* Play as the heroes and villains of Red Dead Redemption as well as 8 additional multiplayer characters
* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Release date TBC
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)
Free Roam Pack
Delve deeper into the world of Red Dead Redemption with new Modes, Challenges and Gang Hideouts to discover:
* Additional Free Roam Challenges
* New action areas and defensive placements
* Posse Scoring / Posse Leaderboards
* New ‘anti-griefing’ measures in Free Roam
* Release date and pricing TBC
Undead Nightmare Pack
Ghost towns and cemeteries come alive in a West gone horribly wrong:
* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* 8 New Multiplayer Zombie characters
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
* More details to follow...
* Release date TBC
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)
Kijk nu maar in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Desunoto het volgende:
Wat voor een extra's?
Al een tijdje niks meer bijgehouden omdat Xbox stuk.
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* New action areas and defensive placements
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet...quote:* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
Idd, beetje jammer dit. Zo leuk is de mp nou ook wel niet. beter hadden ze een dikke DLC gemaakt met 10 uur aan nieuwe gameplay..quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk nu maar in de OP![]()
Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk nu maar in de OP![]()
Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!quote:Op zondag 11 juli 2010 03:09 schreef Tijn het volgende:
Main storyline uitgespeeld
Zo kut was het einde toch niet?
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dat is wel cool!quote:
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel cool!![]()
Ik dacht dat ik al wel redelijk ver was aangezien ik de bovenste helft van de map al wel redelijk ver verkend had.
Hoeveel geld hebben jullie? Ik heb iets van 900.
Oké, maar nu ik hoor dat ik al op 25% zit, ben ik gaan jagen en bezig om mijn outfits te unlocken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.
Als je alleen de storymissies doet ben je ongeveer op de 20-25%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-07-2010 17:36:25 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Godverdomme, spoilertags lul.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef -CRASH- het volgende:
Bla
Ben wel blij dat je voor de "More than a fistful" trophy geen $ 10.000 hoeft te hamsteren, maar gewoon lekker kan uitgeven. Meestal koop ik ook bijna alles wat ik tegenkom.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd al m'n geld gelijk uitgegeven (huizen kopen, medicine kopen, paarden kopen, kleren kopen etc)
Ik denk dat je qua storyline op 25% zit ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.halen, alleen al vanwege de naam![]()
Ik verklap niks nieuws...ZAKquote:
Dat is al veel eerder uitgelekt.quote:
Het zou beter zijn als je het gewoon alsnog even tussen spoilers zet, in plaats van je fout proberen te verdedigen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
Als er niks te spoilen valt.. zet ik niks in spoilertags.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je het gewoon alsnog even tussen spoilers zet, in plaats van je fout proberen te verdedigen.
Er blijft uit je post weinig te raden over hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als er niks te spoilen valt.. zet ik niks in spoilertags.
Het geeft al wel een element weg die je kan verwachten in de storyline, en mensen die het nog niet gekocht hebben vinden dat kut.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste twee uur van de game zijn fenomenaal, maar daarna verzandt R* toch weer in haar oude fouten. Qua overtuigende wereld bouwen zijn ze zonder weerga, maar de wereld ook echt betekenis geven mislukt elke keer (zie ook wmb IGN's contrarian corner waarom). Desalniettemin een grote stap beter dan GTA 3.4They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Daar staat in zijn algemeenheid het een en ander in, in die van jou staat gewoon hetgeen wat gaat gebeuren ten einde van het plot.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Dat is nou eens een spoiler.... daar staat alles in.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik ook niet de RDR topics volgde voordat ik het spel had, altijd wel mensen die het verkloten.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef speknek het volgende:
Ook eergisteren eindelijk uitgespeeld. Het einde maakte een hoop goed, alhoewel het inderdaad vreemd was dat er geen credits kwamen en je zelf ineens op zoek moest naar wanneer je hem echt uitgespeeld hebt.
Al met al toch wel een toffe game. Maar hij had van mij wel tien uur korter mogen duren. Met name in Mexico met al die eindeloze I'm-sorry-but-our-princess-is-in-another-castle heb ik mezelf er echt doorheen moeten slepen. Grappig genoeg vond ik de missies waarbij je niet 400 mensen neer moest knallen, maar bijvoorbeeld gewoon de koeien aan het hoeden was het leukste, die deden ook het meest voor character building. Daar hadden ze er ook gewoon meer van in moeten doen, want het eindeWat bedoel je precies met een betekenis geven aan de speelwereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste twee uur van de game zijn fenomenaal, maar daarna verzandt R* toch weer in haar oude fouten. Qua overtuigende wereld bouwen zijn ze zonder weerga, maar de wereld ook echt betekenis geven mislukt elke keer (zie ook wmb IGN's contrarian corner waarom). Desalniettemin een grote stap beter dan GTA 3.4
Ga naar multiplayer, zodra je in freeroam zit kun je via select (op ps3) naar het multiplayermenu en een beetje onderin de lijst staat de coop. Have funquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef pr0tege het volgende:
ik heb de downloadable content hiervoor gedownload maar kan m niet opstarten?
Ik weet eigenlijk al niet eens meer wat ik er precies mee bedoeldequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
Wat bedoel je precies met een betekenis geven aan de speelwereld?
quote:There were two moments in the game where I felt especially cheated. My first arrival in Blackwater was terrible. After fifteen hours of ambling through the open-aired backcountry, hearing the footsteps of my horse on pavement was awful. I had an immediate sense of claustrophobia in the treeless city grid. Were those first fifteen hours built on the joys and hardships of surviving in untamed nature, the sudden encroachment of steamrolled urbanity could have been crushing. But those mechanics are only hinted at in the game, a triangle press and camera pan for harvesting flowers or collecting meat. The lasting impact of Blackwater and the loss it represents has as much impact as the corollary mechanics that precede it: a single button press.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk al niet eens meer wat ik er precies mee bedoelde.
Ik denk het feit dat alle missies losse elementen zijn. "ga hier naartoe, schiet die mensen neer, kom weer terug". En na afloop is er eigenlijk helemaal niets aan de wereld veranderd dan alleen dat de volgende missie beschikbaar is en ergens anders gestart moet worden. Ja je hebt een soort abstracte fame meter, die aangeeft hoe de inwoners van de wereld naar je zouden kijken en waardoor de politie minder snel achter je aankomt, maar je hebt toch al geen betekenisvolle interactie met de inwoners van de wereld, en de missies of zelfs maar de dialogen worden er ook niet anders van.
Daarnaast hebben de nieuwgespeelde werelden geen nieuwe betekenis in de zin dat ze eigenlijk gewoon een verschil in scenery zijn. Je gaat er alleen naartoe omdat je die-en-die zoekt. Het zou aardig zijn als je in de Mexicaanse burgeroorlog terecht kwam omdat je karakter daar een ideologische verbindtenis mee had, dat je wegvlucht uit de kille dog eat dog world van het wilde westen op zoek naar een nieuw idee over hoe de wereld ingericht zou moeten worden. Nu is het meer een interessante context waar helemaal niets mee gedaan wordt. Gewoon, omdat iemand neerschieten nou eenmaal een context nodig heeft. Je had net zo goed het Mexicaanse leger neer kunnen schieten omdat iemand op je voet was gaan staan.
Voor Blackwater geldt iets soortgelijks, lichte spoilers, (van IGN)
[..]
Kom op zeg, die 2 straatjes?quote:There were two moments in the game where I felt especially cheated. My first arrival in Blackwater was terrible. After fifteen hours of ambling through the open-aired backcountry, hearing the footsteps of my horse on pavement was awful. I had an immediate sense of claustrophobia in the treeless city grid. Were those first fifteen hours built on the joys and hardships of surviving in untamed nature, the sudden encroachment of steamrolled urbanity could have been crushing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |