quote:Vier nieuwe porties extra content voor Red Dead Redemption aangekondigd
Bron: Rockstar Newswire
Inmiddels hebben we ons met Red Dead Redemption al een aardige tijd in het Wilde Westen begeven en voor veel spelers smaakt dit naar meer. Gelukkig gaat er ook meer content voor deze game komen, want Rockstar heeft aangekondigd dat er maar liefst vier pakketten met extra content aankomen voor Red Dead Redemption. Bijna alle pakketten zullen $9.99 op het PlayStation Network kosten en 800 punten op de Xbox Live Marketplace. Het eerste pakket komt begin augustus uit en de rest van de DLC komt in de loop van dit najaar uit.
De DLC bevat veel extra content voor de multiplayer, maar ook de singleplayer krijgt genoeg extra dingen om je mee te vermaken. Hieronder een lijst met alle DLC en wat je van elke DLC kunt verwachten. Meer details zullen beschikbaar komen als de release dichterbij komt.
quote:Legends and Killers Pack (Releasing beginning of August 2010)
New active map locations, characters and more:
* 9 New Multiplayer map locations — more than doubling the amount of territories in the Multiplayer Competitive modes
* 8 New Multiplayer characters— play as characters from Red Dead Revolver
* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Pricing: $9.99 (PlayStation Network), 800 Microsoft Points (Xbox LIVE)
Liars and Cheats Pack
New Competitive Modes, Multiplayer Mini-games in Free Roam, and more:
* ‘Attack and Defend’ Multiplayer Competitive Mode and Challenges
* New Multiplayer Horse Races complete with mounted combat
* Play as the heroes and villains of Red Dead Redemption as well as 8 additional multiplayer characters
* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
* New Achievements/Trophies
* Release date TBC
Free Roam Pack
Delve deeper into the world of Red Dead Redemption with new Modes, Challenges and Gang Hideouts to discover:
* Additional Free Roam Challenges
* New action areas and defensive placements
* Posse Scoring / Posse Leaderboards
* New ‘anti-griefing’ measures in Free Roam
* Release date and pricing TBC
Undead Nightmare Pack
Ghost towns and cemeteries come alive in a West gone horribly wrong:
* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* 8 New Multiplayer Zombie characters
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
* More details to follow...
* Release date TBC
Kijk nu maar in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Desunoto het volgende:
Wat voor een extra's?
Al een tijdje niks meer bijgehouden omdat Xbox stuk.
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* Introducing a new projectile weapon: the Tomahawk, with corresponding Challenges for single player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* Multiplayer versions of Liars Dice and Poker from the single-player game
* Introducing a new weapon: the Explosive Rifle, with associated Challenges available in single-player and multiplayer
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet.quote:* New action areas and defensive placements
Is tof, maar de rest van dat pakket hoef ik niet...quote:* Brand new single player adventure, Challenges and quests
* Additional animals unleashed in the world
* New Dynamic events
Idd, beetje jammer dit. Zo leuk is de mp nou ook wel niet. beter hadden ze een dikke DLC gemaakt met 10 uur aan nieuwe gameplay..quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk nu maar in de OP![]()
Had toch eerder gehoopt op een extra verhaal net zoals bij GTA IV.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!quote:Op zondag 11 juli 2010 03:09 schreef Tijn het volgende:
Main storyline uitgespeeld
Zo kut was het einde toch niet?
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het bouwt heel goed op, maar dan valt het einde een beetje tegen. Voor de rest, een supertof spel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond het vooral jammer dat er geen credits kwamen, maar qua verhaal vond ik het niet tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:21 schreef LasTeR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, dat is wel cool!quote:
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:01 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Ohh, dat is wel cool!![]()
Ik dacht dat ik al wel redelijk ver was aangezien ik de bovenste helft van de map al wel redelijk ver verkend had.
Hoeveel geld hebben jullie? Ik heb iets van 900.
Oké, maar nu ik hoor dat ik al op 25% zit, ben ik gaan jagen en bezig om mijn outfits te unlocken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ben voor de 2e keer bezig en net zo ver als jij, hoe lang de game is hangt voornamelijk van jezelf af.
Als je alleen de storymissies doet ben je ongeveer op de 20-25%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-07-2010 17:36:25 ]<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Godverdomme, spoilertags lul.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef -CRASH- het volgende:
Bla
Ben wel blij dat je voor de "More than a fistful" trophy geen $ 10.000 hoeft te hamsteren, maar gewoon lekker kan uitgeven. Meestal koop ik ook bijna alles wat ik tegenkom.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd al m'n geld gelijk uitgegeven (huizen kopen, medicine kopen, paarden kopen, kleren kopen etc)
Ik denk dat je qua storyline op 25% zit ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.halen, alleen al vanwege de naam![]()
Ik verklap niks nieuws...ZAKquote:
Dat is al veel eerder uitgelekt.quote:
Het zou beter zijn als je het gewoon alsnog even tussen spoilers zet, in plaats van je fout proberen te verdedigen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
Als er niks te spoilen valt.. zet ik niks in spoilertags.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je het gewoon alsnog even tussen spoilers zet, in plaats van je fout proberen te verdedigen.
Er blijft uit je post weinig te raden over hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als er niks te spoilen valt.. zet ik niks in spoilertags.
Het geeft al wel een element weg die je kan verwachten in de storyline, en mensen die het nog niet gekocht hebben vinden dat kut.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is al veel eerder uitgelekt.
En ik zeg helemaal niks over de afloop... Ik zeg alleen dat het hufters zijn.
Daar kan je niet uit concluderen HOE en WAARDOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste twee uur van de game zijn fenomenaal, maar daarna verzandt R* toch weer in haar oude fouten. Qua overtuigende wereld bouwen zijn ze zonder weerga, maar de wereld ook echt betekenis geven mislukt elke keer (zie ook wmb IGN's contrarian corner waarom). Desalniettemin een grote stap beter dan GTA 3.4They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Daar staat in zijn algemeenheid het een en ander in, in die van jou staat gewoon hetgeen wat gaat gebeuren ten einde van het plot.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef -CRASH- het volgende:
Dat is nou eens een spoiler.... daar staat alles in.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik ook niet de RDR topics volgde voordat ik het spel had, altijd wel mensen die het verkloten.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef speknek het volgende:
Ook eergisteren eindelijk uitgespeeld. Het einde maakte een hoop goed, alhoewel het inderdaad vreemd was dat er geen credits kwamen en je zelf ineens op zoek moest naar wanneer je hem echt uitgespeeld hebt.
Al met al toch wel een toffe game. Maar hij had van mij wel tien uur korter mogen duren. Met name in Mexico met al die eindeloze I'm-sorry-but-our-princess-is-in-another-castle heb ik mezelf er echt doorheen moeten slepen. Grappig genoeg vond ik de missies waarbij je niet 400 mensen neer moest knallen, maar bijvoorbeeld gewoon de koeien aan het hoeden was het leukste, die deden ook het meest voor character building. Daar hadden ze er ook gewoon meer van in moeten doen, want het eindeWat bedoel je precies met een betekenis geven aan de speelwereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste twee uur van de game zijn fenomenaal, maar daarna verzandt R* toch weer in haar oude fouten. Qua overtuigende wereld bouwen zijn ze zonder weerga, maar de wereld ook echt betekenis geven mislukt elke keer (zie ook wmb IGN's contrarian corner waarom). Desalniettemin een grote stap beter dan GTA 3.4
Ga naar multiplayer, zodra je in freeroam zit kun je via select (op ps3) naar het multiplayermenu en een beetje onderin de lijst staat de coop. Have funquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:08 schreef pr0tege het volgende:
ik heb de downloadable content hiervoor gedownload maar kan m niet opstarten?
Ik weet eigenlijk al niet eens meer wat ik er precies mee bedoeldequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:48 schreef mrsjaak2 het volgende:
Wat bedoel je precies met een betekenis geven aan de speelwereld?
quote:There were two moments in the game where I felt especially cheated. My first arrival in Blackwater was terrible. After fifteen hours of ambling through the open-aired backcountry, hearing the footsteps of my horse on pavement was awful. I had an immediate sense of claustrophobia in the treeless city grid. Were those first fifteen hours built on the joys and hardships of surviving in untamed nature, the sudden encroachment of steamrolled urbanity could have been crushing. But those mechanics are only hinted at in the game, a triangle press and camera pan for harvesting flowers or collecting meat. The lasting impact of Blackwater and the loss it represents has as much impact as the corollary mechanics that precede it: a single button press.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk al niet eens meer wat ik er precies mee bedoelde.
Ik denk het feit dat alle missies losse elementen zijn. "ga hier naartoe, schiet die mensen neer, kom weer terug". En na afloop is er eigenlijk helemaal niets aan de wereld veranderd dan alleen dat de volgende missie beschikbaar is en ergens anders gestart moet worden. Ja je hebt een soort abstracte fame meter, die aangeeft hoe de inwoners van de wereld naar je zouden kijken en waardoor de politie minder snel achter je aankomt, maar je hebt toch al geen betekenisvolle interactie met de inwoners van de wereld, en de missies of zelfs maar de dialogen worden er ook niet anders van.
Daarnaast hebben de nieuwgespeelde werelden geen nieuwe betekenis in de zin dat ze eigenlijk gewoon een verschil in scenery zijn. Je gaat er alleen naartoe omdat je die-en-die zoekt. Het zou aardig zijn als je in de Mexicaanse burgeroorlog terecht kwam omdat je karakter daar een ideologische verbindtenis mee had, dat je wegvlucht uit de kille dog eat dog world van het wilde westen op zoek naar een nieuw idee over hoe de wereld ingericht zou moeten worden. Nu is het meer een interessante context waar helemaal niets mee gedaan wordt. Gewoon, omdat iemand neerschieten nou eenmaal een context nodig heeft. Je had net zo goed het Mexicaanse leger neer kunnen schieten omdat iemand op je voet was gaan staan.
Voor Blackwater geldt iets soortgelijks, lichte spoilers, (van IGN)
[..]
Kom op zeg, die 2 straatjes?quote:There were two moments in the game where I felt especially cheated. My first arrival in Blackwater was terrible. After fifteen hours of ambling through the open-aired backcountry, hearing the footsteps of my horse on pavement was awful. I had an immediate sense of claustrophobia in the treeless city grid. Were those first fifteen hours built on the joys and hardships of surviving in untamed nature, the sudden encroachment of steamrolled urbanity could have been crushing.
Dat het niet af is kan ik me idd wel in vinden. Is dit nu alles, dacht ikquote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef Desunoto het volgende:
Blackwater is een beetje misplaatst vind ik. Het decor doet aan als een grote stad maar daar is het veels te klein voor. Ze hadden het groter en levendiger moeten maken (meer mensen). Nu voelt het toch aan als een verlaten uithoek, omdat het gewoon niet afgemaakt is.
Da's toch het hele punt ook? Om weer te geven dat de "beschaving" nog maar half is opgebouwd is in het Westen...quote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat het niet af is kan ik me idd wel in vinden. Is dit nu alles, dacht ik
Hmm, half opgebouwd? Meer een tiende, had nog wel wat groter kunnen zijn zonder die symboliek te verliezen imoquote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's toch het hele punt ook? Om weer te geven dat de "beschaving" nog maar half is opgebouwd is in het Westen...
Game is gewoon briljant.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:23 schreef Futureone het volgende:
Ik zit te twijfelen om dit spel te kopen, maar weet het niet zeker, want ik las een post dat je van kastje naar muurtje word gestuurd met de missies etc.
Ik zit te twijfelen tussen deze of UFC 2010.
ufc is wel een heldengame jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:23 schreef Futureone het volgende:
Ik zit te twijfelen om dit spel te kopen, maar weet het niet zeker, want ik las een post dat je van kastje naar muurtje word gestuurd met de missies etc.
Lijkt me niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:23 schreef Futureone het volgende:
Wat had je anders verwacht van de MP?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef psychonecro het volgende:
yep dlc zombies is confirmed. 4 episodes, waarvan eentje gratis is, de andere kosten 10 euro per stuk. RDR word dus net zo'n melkkoe als mw2. Als het nou half zo goed was geweest had ik het er misschien nog voor betaald... Ben (jammergenoeg) erg teleurgesteld in de mp (waarvoor ik het spel dus gekocht had)
Ik wist dat er 4 DLC's kwamen, maar zombies vind ik dus echt troep. Die komt er dus zeker nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef psychonecro het volgende:
yep dlc zombies is confirmed. 4 episodes, waarvan eentje gratis is, de andere kosten 10 euro per stuk. RDR word dus net zo'n melkkoe als mw2. Als het nou half zo goed was geweest had ik het er misschien nog voor betaald... Ben (jammergenoeg) erg teleurgesteld in de mp (waarvoor ik het spel dus gekocht had)
Nu weet ik nog niet welke je bedoelt, daarbij kan ik ook wachten tot Maffia 2, maar ik heb een preview gelezen en die waren niet zo tevreden over de missies, maar dat het meer een spel was hoe mooi alles oogt.quote:
Als je een game van Rockstar koopt voor de MP ben je sowieso verkeerd bezigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef psychonecro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:57 schreef SonicVolcano het volgende:FaaaaaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef padlarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de gratis DLC ons wel wat met het geld laat doen. Want je hebt er echt niets aan nu. Aan het begin van het spel leek $1000 nog veel, maar vanaf 20% in het spel zijn al je geldzorgen al weg want dingen worden nou ook niet bepaald duur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Jivis het volgende:
Dan het geld. Het toevoegen van shops is zeker een meerwaarde ten opzichte van GTAIV (waar je geen idee had wat je met je dollars moest), maar wel wat te miniem uitgewerkt. Hier speelt de mainstream factor natuurlijk ook een rol: maak het teveel een RPG en de mensen haken af.
Zombies.. OMGquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Klopt het nou dat er DLC komt met zombies? Dan haak ik af.
Wel tof dat ze online cheaters gaan aanpakken
Misschien toch maar eens aanschaffen dan. Lijkt mij tof. Of wellicht toch wachten op maffia2.... Moeilijk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:53 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Heb het spel sinds maandag en damn het was zeker wel die 60 euro waard. Mensen hogtie-en is leuk
Ik denk dat als ik Maffia 2 ga spelen ik toch heel veel zou missen aal coolness wat in RDR wel zit. Spel is echt supertof en je geld waard.. anders 2ehands scoren en Maffia 2 nieuw kopenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens aanschaffen dan. Lijkt mij tof. Of wellicht toch wachten op maffia2.... Moeilijk!
Wat ben je aan het doen? Gewoon zorgen dat je op 202 chips komt (als je met 200 begint) en dan quittenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Komt er wanneer je door je chips heen bent verder nog een einde aan blackjack? Dit duurt me allemaal te lang.
Ja op moment van spelen gisteren echt géén idee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen? Gewoon zorgen dat je op 202 chips komt (als je met 200 begint) en dan quitten
Korter?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef speknek het volgende:
Al met al toch wel een toffe game. Maar hij had van mij wel tien uur korter mogen duren.
RDR en AC2 vind ik nou juist voorbeelden van games die langer duren dan de 12-13 uur die gebruikelijk is...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Korter?
Hij had van mij 3-4 keer langer mogen duren. Alle games zijn kort tegenwoordig. Vroeger had je ten minste nog games die 40-90 uur duurden. Daar had je ten minste waar voor je geld.
Nu snap ik dat dit veel tijd kost met de graphics van tegenwoordig en dat die oude spellen simpeler zijn, maar ik vind een lang spel zoveel leuker dan een kort spel wat ik in 1 of 2 dagen uitspeel zoals MW2 en AC2. (AC2 nog steeds mijn favo spel).
Gelukkig kan ik nog side shit doen enzo, anders zou ik heel teleurgesteld zijn.
Die heb je nog steeds, FFXIII bijvoorbeeld, en die is hemeltergend saai. De games van vroeger duurde gemiddeld helemaal niet 40-90 uur. Beter nog, de meeste spellen kon je in speedruns binnen een half uur uitspelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Korter?
Hij had van mij 3-4 keer langer mogen duren. Alle games zijn kort tegenwoordig. Vroeger had je ten minste nog games die 40-90 uur duurden. Daar had je ten minste waar voor je geld.
Als je AC2 in 2 dagen uitspeelt hebben wij toch wat andere levens waarschijnlijk.quote:Nu snap ik dat dit veel tijd kost met de graphics van tegenwoordig en dat die oude spellen simpeler zijn, maar ik vind een lang spel zoveel leuker dan een kort spel wat ik in 1 of 2 dagen uitspeel zoals MW2 en AC2. (AC2 nog steeds mijn favo spel).
Gelukkig kan ik nog side shit doen enzo, anders zou ik heel teleurgesteld zijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Ik snap niet als er staat Ride Shotgun, als je met een wagen gaat rijden. rijd je op een jachtgeweer? Nee
daarom dusquote:Riding shotgun refers to the practice of sitting alongside the driver in a moving vehicle.
The expression was applied originally to the movie depiction of stagecoaches and wagons in the Wild West, in danger of being robbed or attacked. An employee or passenger would sit beside the driver, carrying a shotgun or rifle, to provide an armed response in case of threat to the cargo or passengers.[1]
More recently, the term has been applied to the contest of a group of friends to determine who rides beside the driver in a car. There may be elaborate rules involved in the game.[2][3]
It is also used to mean giving actual or figurative support or aid to someone in a situation or project, i.e. to "watch their back."
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Ik snap niet als er staat Ride Shotgun, als je met een wagen gaat rijden. rijd je op een jachtgeweer? Nee
Zoals je zelf al aangeeft ligt het probleem bij jouquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef WSquater het volgende:
Ik heb dit spel al sinds 21 mei maar krijg het gewoon niet uitgespeeld. Zit nog steeds in Mexico... Op de een of andere manier haak ik op het laatste moment altijd af. RDR is gewoon saai geworden
Als je de 100 wilt halen moet je idd een paar kutklusjes doen. Die bounties worden op een gegeven moment ook saai.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol, ik heb echter wel moeite om de 100% te krijgen. Ik speel daarintegen wel redelijk vaak de multiplayer met free roam als topstuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga me maar eens aan MP wagen. Lijkt me toch wel lachen.Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
Nee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef Akkerdjie het volgende:
Heb net RDR uitgespeeld, zijn er meer dan 1 eindes mogelijk?
Mexico is ook saai, zeker als je de GTAs wel eens gespeeld hebt weet je hoe vervelend R* je aan het lijntje aan het houden is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef WSquater het volgende:
Ik heb dit spel al sinds 21 mei maar krijg het gewoon niet uitgespeeld. Zit nog steeds in Mexico... Op de een of andere manier haak ik op het laatste moment altijd af. RDR is gewoon saai geworden
Ik denk vooral omdat je constant met smoesjes aan het lijntje wordt gehouden, zeker 10 missies lang en je eigenlijk geen stap verder komt in het verhaal (badguys opsporen). Je zou toch denken dat John iets minder met zich laat fokken. Tenminste dat gevoel riep het bij mij op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:30 schreef Tijn het volgende:
Waarom is Mexico zo vervelend dan? Ik was er eigenlijk zo doorheen.
Niet op die manier nee. Als ik verhaal missies doe wil ik verder komen in het verhaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:34 schreef Tijn het volgende:
Ja, maar je wil toch blijven spelen? Ik hoopte dat het zo lang mogelijk duurde voordat ik die gasten daadwerkelijk te pakken had in elk geval.
Ik herken het maar al te goed. Ik heb RDR een maandje opzij gelegd na de zoveelste fillermissie in Mexico.Toen ik het weer oppakte voelde het als een verplicht nummertje (toch nog maar even uitspelen dan). Pas in New Elizabeth werd het weer interessant. Sowieso boeide het me niet wat voor gedoe er allemaal ik Mexico afspeelt als Amerikaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef speknek het volgende:
Ik niet, ik speel liever zes uur extreem tof, dan twaalf uur gemiddeld tof. Heb ik ook gewoon geen tijd meer voor.
Ik speel maar 2 of 3 spellen per jaar, maar als ik dan een spel koop, trek ik er ook wel een weekend voor uit om gewoon 24/7 door te halen. Een goede game speel ik in zo'n weekend dan niet uit. Helaas komt dat maar weinig voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef speknek het volgende:
Ik niet, ik speel liever zes uur extreem tof, dan twaalf uur gemiddeld tof. Heb ik ook gewoon geen tijd meer voor.
Tenzij je ze wegjaagt natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:36 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Die kampjes met 2 man dat ze iets met TNT doenAltijd gaat er iets fout en onploft het hele kampje
![]()
Whehe, precies wat ik na afloop ook deed. Ik kon de verleiding simpelweg niet weerstaan, de afrekening moest hoe dan ook volgen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Net met Blackjack moest ik profit maken. Dus 200 begin je.. Heeft me 20 minuten gekost om op 201 te komen omdat die dealer constant een 10 punter heeft.
Toen ik eenmaal gewonnen had (met die ene chip dus) heb ik maar even dead eye aangezet en 15 kogels in zijn gezicht geschoten met mijn mauser pistol.
Heerlijk, die frustratie eraf schieten.
Vanaf dat je Allende vindt wordt hij inderdaad weer beter.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:08 schreef WSquater het volgende:
Ja, dat is het precies. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Nou een beetje boefjes vangen. Het begin was veel interessanter. En zoals iemand ook al zei: het voelt haast een verplichting om een missie te spelen. Nou, misschien vanavond mezelf er toch maar even doorheen slepen. Ik hoop dat het na Mexico weer wat beter wordt.![]()
Javier Escuella? Abraham Reyes? Wie bedoel je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Vanaf dat je Allende vindt wordt hij inderdaad weer beter.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:42 schreef julian6 het volgende:
vraag over het einde:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Username: WubdoRquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef Forgottenone het volgende:
Net RDR aangeschaft bij Yourgamezone voor 45 euries. Kan niet wachten totdat die binnen is er staat 1 leverdag dus ik hoop morgen. Hebben sommige mensen hem hier op de PS3? Zodat ik paar kan toevoegen voor online gaming. Heb helaas geen vrienden die dit spel hebben.
Daar kwam ik zelf achter toen ik dat probeerde.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat is een Hidden Trophy/Achievement.
Dat vind ik toch een beetje out of character altijd, gezien het personage waarmee je speeltquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daar kwam ik zelf achter toen ik dat probeerde.Dat leek me toch iets wat je wel zou moeten doen als echte cowboy zijnde.
Goed punt, daar heb ik ook vaak over nagedacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een beetje out of character altijd, gezien het personage waarmee je speelt. Had ik ook altijd bij GTA... Okee, free roaming, maar gezien het verhaal zag ik ze nooit zomaar een hoertje aftuigen of iemand doodrijden... Terwijl ik dat wel altijd deed
.
Mjah, bedoelde dus meer dat het personage John Marston nooit zomaar een hoertje gaat aftuigen... Terwijl je dat zelf, met zijn personage, wel kan doen. Maar daar hebben ze natuurlijk met het honor en fame balkje wat aan proberen te doen. In Mass Effect hebben ze dat wel erg goed opgelost, met meerdere wendingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Goed punt, daar heb ik ook vaak over nagedacht.
Dat je (zoals in Sid Meiers' Pirates!, ja een compleet ander spel) een stuk of 10 andere "spelers" in de wereld offline hebt die ook hun eigen ding doen. Maarja, is het mogelijk met de hedendaagse AI technologie om dat voor de bakker te krijgen? Het kon in mindere mate bij Oblivion...
In Fable ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, bedoelde dus meer dat het personage John Marston nooit zomaar een hoertje gaat aftuigen... Terwijl je dat zelf, met zijn personage, wel kan doen. Maar daar hebben ze natuurlijk met het honor en fame balkje wat aan proberen te doen. In Mass Effect hebben ze dat wel erg goed opgelost, met meerdere wendingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Alleen als je er een vrouw op legt toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dat is een Hidden Trophy/Achievement.
In GTA 4 zag je wel dat er iemand aangereden werd of vechtpartij op straatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Goed punt, daar heb ik ook vaak over nagedacht.
Dat je (zoals in Sid Meiers' Pirates!, ja een compleet ander spel) een stuk of 10 andere "spelers" in de wereld offline hebt die ook hun eigen ding doen. Maarja, is het mogelijk met de hedendaagse AI technologie om dat voor de bakker te krijgen? Het kon in mindere mate bij Oblivion...
Klopt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen als je er een vrouw op legt toch?
Paardrijden wordt binnen no time je tweede natuur. Ik dacht in het begin ook dat ik wanneer het erop aan kwam het wel erg lastig zou gaan worden. Een half uurtje later had ik het paard volledig onder controle.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gisteren gekocht, eerst maar even van de vakantie genoten.
Paardrijden moet ik nog eventjes aan wennen, maar valt me mee. Spel maakt na een uurtje spelen goede indruk, maar dat is ook wel erg snel om te oordelen
ow oke, maar dat verschil kun je dus niet zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Je moet het gevraagde aantal verzamelen afzonderlijk van hetgeen wat je al had hé.
Helemaal niet, dat is alleen bij de challenges.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Je moet het gevraagde aantal verzamelen afzonderlijk van hetgeen wat je al had hé.
strangers blijkbaar ook want het heeft wel gewerktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is alleen bij de challenges.
Oh, wat debiel. Dat mogen ze van mij wel fiksen in een patch, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
strangers blijkbaar ook want het heeft wel gewerkt
Nope. Het is eigenlijk gewoon walgelijk dat die 9 nieuwe "multiplayer map locations" niet gewoon met een gratis update kwamen. Want die locaties zitten gewoon in het spel?! Je zet er nu alleen nieuwe modes op?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
En mensen al de nieuwe DLC gedownload ??
Achterlijk inderdaad. Uberhaupt dom dat ze zich zoveel op de multiplayer richten, terwijl de singleplayer veel meer lof krijgt (en terecht). Waarom niet gewoon nieuwe episodes, net als bij GTA IV.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nope. Het is eigenlijk gewoon walgelijk dat die 9 nieuwe "multiplayer map locations" niet gewoon met een gratis update kwamen. Want die locaties zitten gewoon in het spel?! Je zet er nu alleen nieuwe modes op?
Dat is een beetje als een circuit op een racespel zetten en later de gebruikers extra laten betalen als ze het circuit online willen gebruiken. Pure afzetterij.
De Tomahawk, wat gewoon een bijl is om te gooien, is het ook niet waard en de 8 multiplayer personages zijn op zich wel cool, alleen kunnen mensen die de DLC niet gedownload hebben ze helemaal niet zien!![]()
En daar vragen ze dus 800 punten voor.
Games die je niet uit kunt spelen zijn ook een beetje raar, wie koopt er een film die die niet af kan kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Desunoto het volgende:
Het spel is echt te makkelijk als zelfs je zusje het kan uitspelen, die 18 minuten doet over de gang hideout Pike's Basin en daarin 7 keer doodgaat.
Nee, ik zie de meerwaarde ook echt niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nope. Het is eigenlijk gewoon walgelijk dat die 9 nieuwe "multiplayer map locations" niet gewoon met een gratis update kwamen. Want die locaties zitten gewoon in het spel?! Je zet er nu alleen nieuwe modes op?
Dat is een beetje als een circuit op een racespel zetten en later de gebruikers extra laten betalen als ze het circuit online willen gebruiken. Pure afzetterij.
De Tomahawk, wat gewoon een bijl is om te gooien, is het ook niet waard en de 8 multiplayer personages zijn op zich wel cool, alleen kunnen mensen die de DLC niet gedownload hebben ze helemaal niet zien!![]()
En daar vragen ze dus 800 punten voor.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Dit weekend dubbel XP verdienen in multiplayer kwam ik vandaag achter.
Dan schiet het toch aardig op. Van level 40 naar 43 gegaan in erg korte tijd.
Hoe krijg je zo'n bounty dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nondejuuuuuuu heb ik net een massive bounty gehaald van 10.005 ... hangt ie vast
Makkie,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n bounty dan?
Glitch??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb het in die mexicaanse villa in het zuid westen gedaan, en nee niet met behulp van de glitch.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Glitch??
Stomme gast met een vlieg machine, moet je veren zoeken voor een lijm dat ie aant maken is
Niks nog een kans, meteen de zweep eroverheen halen zul je bedoelen.quote:Valsspelers in Red Dead Redemption krijgen nog één kans
Vanaf volgende week gaat Rockstar valsspelers in de multiplayer van Red Dead Redemption aanpakken. Spelers die gebruik maken van gehackte savegames krijgen tot 24 augustus de tijd om al hun opgeslagen bestanden van de game te verwijderen. Wie dit niet doet, riskeert uitgesloten te worden van toekomstige deelname aan de multiplayer.
Op de officiële website van Rockstar Games laat de uitgever weten te kunnen zien wie gehackte bestanden gebruikt heeft om hogere scores te halen op de leaderboards van het spel. De maatregelen gaan daarom ook niet op voor spelers die misbruik hebben gemaakt van tijdelijke foutjes in het spel.
Opschonen
De te bannen spelers zullen voor onbepaalde tijd uitgesloten worden van de multiplayerfunctionaliteiten van Red Dead Redemption en worden daarnaast van de leaderboards verwijderd. Om dit te voorkomen zullen zij alle opgeslagen bestanden van het spel moeten verwijderen, inclusief saves van de singleplayer. Zij moeten vervolgens voor 24 augustus eenmalig verbinding maken met het online-gedeelte van het spel, zodat hun opgeschoonde bestanden voor Rockstar zichtbaar worden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niks nog een kans, meteen de zweep eroverheen halen zul je bedoelen.
Handigquote:
Ja dat is leuk, maar ik zeg meestal tegen m'n posse dat ze replay moeten doen omdat je dan sneller levelt in plaats van het reizen elke keer. Tenzij je echt een leuke posse hebt, iedereen mic, beetje ouwehoeren enzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:15 schreef padlarf het volgende:
Gister eindelijk een keer een leuke posse. Met 5 man in de koets en alle hideouts afgaan
Ik ben een keer uitgenodigd om in een posse te spelen, vervolgens werd ik verraden en schoten ze me beide neer, toen ben ik met me sniper van afstanden hun ruim drie kwartier wezen achtervolgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef padlarf het volgende:
Ach, ik trek daarna gerust een klein half uurtje uit om ze op te jagen bij alles wat ze doen
Dat is niet dé manier. Ik ging altijd op mijn paard/ezel achter ze aan met een semi-automatische shotgun. Zo maak je killstreaks van 20+ Jammer dat hier geen awards voor zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:02 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgenodigd om in een posse te spelen, vervolgens werd ik verraden en schoten ze me beide neer, toen ben ik met me sniper van afstanden hun ruim drie kwartier wezen achtervolgen
Binnenkort die achievements voor die co-op regelen..quote:Op zondag 5 september 2010 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
Ben nu weer aan het RDR geslagen.
Vooral online is toch best wel weer vet![]()
Zeker nu ik geen zin meer in MW2 en BC2 heb
quote:Op zondag 5 september 2010 14:06 schreef Xblister het volgende:
[..]
Binnenkort die achievements voor die co-op regelen..
Dat is dan wel raarquote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, hier is het topic.
Niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar de multiplayer is zaligmakend.
Hoeft ook nietquote:
Staat mij absoluut niet bij in ieder geval. Zal wel ongetwijfeld om de scrap ''çapture a bounty alive in (......)'' gaan.quote:Op maandag 6 september 2010 00:27 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren gekregen, vandaag voor het eerst gespeeld.Ben nog erg in het begin, maar begint steeds leuker te worden.
Heb alleen net een stel veedieven in een valley afgeknald samen met de sheriff en 2 deputies, en ben nu bang dat ik daarmee mijn kans heb gemist om een nieuwe outfit te unlocken... (outfit 3 geloof ik...), want was het niet de bedoeling dat ik een van die gasten moest laten leven!?
Ja, de trophies heb ik wel nog. maar ik had ze nog niet allemaal en ik wil ze graag allemaal halen, maar om nou weer alle missies te gaan doen gaat me te verquote:Op zondag 5 september 2010 18:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
Trophies zitten toch aan je account gelinkt zodra je die behaald hebt?
Ja, dat idd. Komt goed!quote:Op maandag 6 september 2010 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Staat mij absoluut niet bij in ieder geval. Zal wel ongetwijfeld om de scrap ''çapture a bounty alive in (......)'' gaan.
Dat komt nog wel een keerquote:Op maandag 6 september 2010 00:27 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren gekregen, vandaag voor het eerst gespeeld.Ben nog erg in het begin, maar begint steeds leuker te worden.
Heb alleen net een stel veedieven in een valley afgeknald samen met de sheriff en 2 deputies, en ben nu bang dat ik daarmee mijn kans heb gemist om een nieuwe outfit te unlocken... (outfit 3 geloof ik...), want was het niet de bedoeling dat ik een van die gasten moest laten leven!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de laatste paar missies?![]()
![]()
Bijna niemand kon toen zwemmen, dus ook wel logischquote:Op vrijdag 10 september 2010 04:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Vorige week RDR gekocht en gelijk begonnen met gamen. Toffe game alleen jammer dat je niet kan zwemmen
Ik vind het ook een erg goede game, maar zeker niet de beste of allermooiste die ik ooit gespeeld heb. Daarvoor voelt het toch nog iets te 'gehaast' aan. De gameplay vind ik erg leuk, maar het valt wel redelijk veel in herhaling met bepaalde dingen, en Marston en de andere poppetjes lopen toch nog steeds erg 'houterig' en met een draaicircel van een olifant.quote:Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef abruzzese het volgende:
Red Dead Redemption vind ik persoonlijk de allermooiste game die ik ooit gespeeld heb in mijn 47e jaar .
Alleen al de sfeer die deze game heeft beleef je zo intens in het wild westeren leven en dan de talloze dieren die zich hierin beleven .
Ik vond Grand Theft Auto IV gewoonweg een TOP game maar Red Dead Redemption overtreft deze game zonder twijfel .
Ik wil geen directe review schrijven maar gewoon het gevoel tijdens het spelen van deze game bezorgt mij iederskeer een ander ervaring , zoveel is er ook te doen .
Nu ben ik wel heel erg critisch op het gebied van games spelen en zijn mijn gamesgenres ook heel erg beperkt tot : FarCry 2 / Grand Theft Auto IV / Assassins Creed II / Red Dead Redemption en nu alleen heb ik Mafia 2 klaarliggen om te spelen die ik heb geocht op 26-08-2010 en moet deze nog zien te beoordelen .
Red Dead Redemption speelt zo lekker weg op mijn PS3 dat ik mij echt de tijd ook neem en niet met een snel tempo wil uitpelen .
Maar ik weet nu al zeker dat Red Dead Redemtion de allerbeste game is voor het jaar 2010 .
Wat een TOPPER heeft Rockstargames toch weten te maken , het moeten toch de allerbeste gameontwikkelaars zijn die er bestaan .
Dit is mij een posetieve omschrijving Hé![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 14:51 schreef WSquater het volgende:
En oh ja, na bijna 4 maanden (heb 'm sinds de 21e van mei) ben ik nu eindelijk bij...dat is het gaarste deel van het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het wel leuk. Is ook eens wat anders dan constant bandieten afknallen.quote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is het gaarste deel van het spel
Die reactie van jou jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: zijn de missies 'op'?![]()
quote:Rockstar has detailed its Undead Nightmare Pack for Red Dead Redemption a bit more.
It has zombies, remember?
Slated for fall, the Undead Nightmare Pack is a mostly single-player campaign tasking John Marston with finding a cure fort a “highly infectious zombie plague that has spread across the frontier”.
In addition, pack also features new gameplay mechanics, weapons, zombie animals, mythical creatures and a brand new secret location.
A new multiplayer mode will also be included, with Rockstar promising more information on it soon.
The Undead Nightmare Pack will be available simultaneously for download via PSN and XBL for $9.99/800 MSP.
No exact date yet, but we’ve heard rumblings it will be released the week of Halloween. We’ll just have to wait on see what Rockstar says, though.
Until then, Liars and Cheaters is out next week
Deze DLC is het zoieso waard!, na 300 hideouts met lvl 41 beginnen ze wel te vervelen. Kan niet wachten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef padlarf het volgende:
Hmm, als ik zo in de Free Roam al die nieuwe hunting groundes en hideouts zie, dan begin ik toch zwaar te twijfelen of ik geen 9,99 kan missen...
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Captainp00face het volgende:
Liars and Cheats lijkt me tof, veel uitgebreider dan de vorige DLC als ik het zo bekijk.
Nee niet veel, vandaar dat deze DLC wel echt de moeite waard is, er worden veel leuke speeluren toegevoegd. Wat is 10 euro nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef WSquater het volgende:
Zijn er nog interessante dingen te doen bij Red Dead Redemption als je 't einde hebt gehad (dus ook de credits)? Ben trouwens niet geinteresseerd in DLC tenzij het gratis is. Geef nooit geld uit aan DLC, vind ik zonde.
Ik ben echt nog nooit online geweest zonder dat er tenminste 1 andere speler online was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:10 schreef kweek89 het volgende:
elke keer als ik de multiplayer ga doen is er geen hond online?
doe ik wat fout of is het multiplayer gedeelte dood?
Gewoon even andere free roam zoeken, bij mij genoeg online.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:10 schreef kweek89 het volgende:
elke keer als ik de multiplayer ga doen is er geen hond online?
doe ik wat fout of is het multiplayer gedeelte dood?
Als je free roam zit druk dan eens op de select knop. En dan Gang fight ofzoietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef kweek89 het volgende:
dan snap ik er echt de ballen van, zit altijd in mn eentje als ik bij free roam kijk...ook als ik naar ''find a new free roam'' ga.
Dat ligt aan jou denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:14 schreef Captainp00face het volgende:
Ik word strontziek van die lange laad tijden, zit nu al 5 minuten vast in een laadscherm maar hoor wel mensen praten..
Ik heb 10 spellen die ik online speel, en RDR is de enige die traag is..quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:34 schreef TeleluvR het volgende:
Het zal je internetverbinding wel zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
RDR is bij mij vandaag ook af en toe traag, en heb gehoord dat er gister ook al wat verbindingsproblemen waren. Dunnow why maar ... ah fijn. Ik heb die nieuwste DLC gedownd en heb alweer dik 10.000 punten, nu alleen nog een posse met minstens 4 die alle 4 ook 10.000 punten hebben en et voila.... weer een achievment.Je moet die paardenraces eens proberen, is een toffe toevoeging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het had allemaal wat beter gekund ja. Desondanks vind ik het wel een leuke afwisseling op de oude hideouts. De nieuwe match types heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:11 schreef Desunoto het volgende:
Die nieuwe hideouts zijn nogal inspiratieloos. Geen enkele is zo tof als degene die er al waren. En de beloningen zijn om te huilen. De meeste zijn kort, klein en snel gedaan maar de tegenstanders kunnen wel meer kogels incasseren dan in andere hideouts, zo lijkt het. Sommigen staan nog steeds op na 5 of 6 repeater kogels in de borstkas! Terwijl dat bij andere hideouts zoals Tesoro Azul wel anders is. Daar zijn ze zo dood.
Over The Scratching Post doe je in je eentje zo'n 2 minuten en 30 seconden. Ervan uitgaande dat je niet doodgaat en ze redelijk soepel neermaait allemaal (wel met meer munitie dan eerst). Daar krijg je dan zo'n 400 tot 450 XP voor. Terwijl je hetzelfde krijgt voor Twin Rocks en die doe je een minuut sneller! De verhouding is daar een beetje zoek helaas. Ik had verwacht dat ze wel een kleine bonus zouden geven voor de XP van DLC hideouts maar dat valt flink tegen.
De hunting grounds zijn een leuk idee maar ook dat is te snel over, je krijgt er weinig XP voor en er mist een hunting ground om beren en buffalo's neer te schieten. Best jammer dat ze die overgeslagen hebben.
De explosive rifle is op zich ook wel leuk maar het is belachelijk dat je die ammo alleen kan krijgen als je de nieuwe hideouts afgaat (op het einde krijg je een kistje met dat geweer als beloning) en de ammo zit niet in de normale witte kistjes.![]()
Multiplayer vind ik helemaal niks, heb ik misschien een uurtje gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarom stuur je hem dan terug als ie het goed doet?! En regio 3 :/?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:37 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik zit met een kut probleem..
Ik had eerst een Region 3 versie van RDR, daar was ik al lvl 43 in MP en SP had ik al uitgespeeld.
Ik mocht de versie 3 terug sturen voor de goede versie 2, nu heb ik RDR opgestart en zie ik gvd staan dat ik lvl 1 ben.
Kan ik dit op een of andere manier oplossen?, heb niet zin om alles opnieuw te gaan doen.
Omdat ik de DLC wilde spelen maar als ik die download uit de PSN store met een Region 3 (Hong Kong) werkt dat niet samen, met veel gedoe een omweg kunnen maken om alsnog de DLC te spelen d.m.v. Hong Kong PSN account en een PSN card.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom stuur je hem dan terug als ie het goed doet?! En regio 3 :/?
PAL, NTSC-U of -J, dus welke had jij dan?
Waarschijnlijk is de savegame wel regio locked?! Ach anders download je toch een savegamequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:13 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Omdat ik de DLC wilde spelen maar als ik die download uit de PSN store met een Region 3 (Hong Kong) werkt dat niet samen, met veel gedoe een omweg kunnen maken om alsnog de DLC te spelen d.m.v. Hong Kong PSN account en een PSN card.
Dit is me teveel moeite elke keer dus wou ik gewoon de Region 2 (Europa). Alleen laad die de savegame niet automatisch en zegt die nieuwe savegame. Ik wil gewoon m'n oude spelen.
Lvl 43 en SP uitgespeeld is niet niks. Op Social Club staat er nog steeds wel 100%.
http://www.budgetgaming.n(...)ion/console-all.htmlquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe komt het dat dit spel 5 maanden na release nauwelijks afgeprijsd is?
Ik wil dit spel hebben maar 50 euro is mij te duur.
Hetzelfde kun je je afvragen over Modern Warfare 2: dat spel kost tien maanden na de release ook nog de volle mep. Reden zal zijn dat het spel nog steeds (redelijk) goed verkoopt voor full price. Voor de uitgever is er dan geen enkele reden om de prijs te gaan verlagen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Gelukkig heb ik de mazzel dat mijn vriendin hem voor mij uit Hong Kong meenam, voor 27 euro ofzo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Krankzinnig was dat idd. Maar ja, Activision...quote:Op zondag 26 september 2010 09:32 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je je afvragen over Modern Warfare 2: dat spel kost tien maanden na de release ook nog de volle mep. Reden zal zijn dat het spel nog steeds (redelijk) goed verkoopt voor full price. Voor de uitgever is er dan geen enkele reden om de prijs te gaan verlagen.
Ik was nog vergeten om daaraan toe te voegen: om deze reden is Red Dead Redemption nog niet (veel) goedkoper verkrijgbaar. Rockstar verkoopt het spel nog goed voor de volle mep (in de verkooplijsten staat RDR nog net niet meer in de top 10). Waarom zou je dan je prijs al gaan verlagen?quote:Op zondag 26 september 2010 11:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de mazzel dat mijn vriendin hem voor mij uit Hong Kong meenam, voor 27 euro ofzo...![]()
Idd wel irritant dat de game zolang zo hoog duur blijft... je zou denken dat ie intussen wel op 30 euro zou staan, of in ieder geval regelmatig bij Zavvi lang zou komen voo 18 pond ofzo...
[..]
Krankzinnig was dat idd. Maar ja, Activision...
Bring it on.quote:Today we present brand new, original artwork from the Undead Nightmare Pack for Red Dead Redemption. Featuring a zombiefied homage to the original Red Dead Redemption cover art, look for a widescreen downloadable desktop iteration of it soon as part of a new Undead Nightmare art series.
Tomorrow, look out for the very first screenshot from the Undead Nightmare Pack...
and the debut of the official Teaser Trailer on Thursday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |