Bring it on.quote:Today we present brand new, original artwork from the Undead Nightmare Pack for Red Dead Redemption. Featuring a zombiefied homage to the original Red Dead Redemption cover art, look for a widescreen downloadable desktop iteration of it soon as part of a new Undead Nightmare art series.
Tomorrow, look out for the very first screenshot from the Undead Nightmare Pack...
and the debut of the official Teaser Trailer on Thursday.
Dat valt wel mee toch? Ik vind hem redelijk makkelijk. Alleen in je eentje word je soms nog wel eens neergeschoten omdat je niet alle hoeken in de gaten kan houden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef padlarf het volgende:
Fort Mercer stronghold is echt binaire kanker
Als ze eenmaal dat cannon emplacement te pakken hebben ben je alleen nog maar aan het respawnenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ik vind hem redelijk makkelijk. Alleen in je eentje word je soms nog wel eens neergeschoten omdat je niet alle hoeken in de gaten kan houden.
Erg jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als ze eenmaal dat cannon emplacement te pakken hebben ben je alleen nog maar aan het respawnen
Oh, dan valt het eigenlijk best meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
Die is niet zo moeilijk als het lijkt. Je mag best een keer doodgaan, dan moet je gewoon de hideout overnieuw doen en die keer niet doodgaan.
quote:Rockstar has announced a Hunting and Trading Outfits pack for Red Dead Redemption will be released October 12 – for free on PSN and XBL.
The studio has also released new screens of the Undead Nightmare Pack coming to the game “soon”.
The pack features two previously unreleased outfits along two challenges – The Savvy Merchant and The Expert Hunter – both of which were candidates for the GameStop pre-order fan vote.
In addition to being new duds, the outfits will apply certain gameplay benefits. The Savvy Merchant outfit allows players to purchase guns and ammunition from any gunsmith for half the cost, while The Expert Hunter threads double the amount of skins and hides players can collect.
There’s screens of ‘em below along with new shots of the Undead Nightmare DLC, which we’re itching for to beat the band.
Vooralsnog is het me niet gelukt. Mede dankzij Mexicanen die je dodelijk raken met een werpmes van een afstand van pakweg 50 meterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh, dan valt het eigenlijk best mee
Die dingen verbazen mij ook altijd. Zelf kan je nooit verder dan 20 meter gooien en het doelwit raken (zeker niet als het beweegt), maar hen lukt het wel altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vooralsnog is het me niet gelukt. Mede dankzij Mexicanen die je dodelijk raken met een werpmes van een afstand van pakweg 50 meter
Ben je nu serieusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awesome!
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Add Powerkiwi op XBL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |