ik ben de een: ik noem het spamquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:57 schreef Khelgarr het volgende:
De een kan het wellicht een poging to spam noemen, ik probeer mensen die van online browser games, in het genre RPG houden alleen te tippen op een geweldig en gratis spel.
Probeer uit zou ik zeggen, leuk spel, grote, actieve community, neem een kijk!
Dat is pas lol, die uitleg....:+quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:05 schreef Khelgarr het volgende:
Lol, graag of niet...
Gaat niet om het moeten charteren van mensen, gaat er om ook meer mensen bij de game betrokken te krijgen. Dit in het kader van hoe meer zielen hoe meer vreugt.
Verder speel ik al een tijd en ben ik zodoende in staat andere te helpen etc...
Door de referral te gebruiken krijg ik zodoende een bericht als je begonnen bent en kan ik je gaan helpen!
Man, houd toch op. Als je iets wilt promoten, prima. Maar dan zonder die referer link, anders is het gewoon spam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:09 schreef Khelgarr het volgende:
Hahah Fallen, geen idee, ik zou zeggen ga een kijken...
Ondankt al het commentaar over spam is het echt de moeite waard.
Neem een kijkje zou ik zeggen, wellicht vind je je zwaard terug
Ik ken ze bijna allemaal al... dus ik denk niet dat deze veel nieuwe dingen zal opleveren....quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:19 schreef Khelgarr het volgende:
whatever... dan is het maar spam...
als jullie nou gewoon het spel proberen, als je tenminste van gratis online browser games houd die je altijd en overal kan spelen, dan zul je zien dat het de moeite waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |