quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Captainp00face het volgende:
Me Gentlemen attire outfit is weg?!![]()
Credits gekregen? Anders hebbie em nog nie uitgespeeld :pquote:
SPOILER: mega spoiler, niet klikken voordat je de credits gezien hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Credits gekregen? Anders hebbie em nog nie uitgespeeld :p
Van de wiki, doet vermoeden van wel dus.quote:If your main source of income is hunting, grab your buffalo rifle and head to Tall Trees, hunt a few elk and catch the train to mexico where they sell for the most.
Dat had ik met 3 kratten...... midden op de weg hongen ze..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was net lekker aan het cruizen met mijn paard, toen er midden op de weg in de lucht de inhoud van een koets zat,
Zeg maar alleen de balen meel, en dan zonder koets![]()
Het hing daar gewoon
Ik zat net te pokeren zonder tafel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat had ik met 3 kratten...... midden op de weg hongen ze..
Of gehadicapte optocht om 9 uur in de ochtend met allemaal vrachtwagens toeterenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:58 schreef Roces18 het volgende:
OMFGGG
Zitten die kutkinderen hier buiten met van die braziliaanse toeters !!! Om fucking 9 uur![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
Het echte einde hadden ze wel iets "stoerder" kunnen uitwerken vind ik...Volledig mee eensSPOILER: mega spoiler, niet klikken voordat je de credits gezien hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde had veel beter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door boem-dikkie op 06-06-2010 10:00:16 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoilers, dipshitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Zet het in een spoilertag LUL, thanks nu weet ik wat me aan het eind van het spel staat te wachten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |