We missen je Bart......quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
Wat een gelul hier, dit is gvd een FB-topic
Vroeger, toen we nog strenge mods hadden, toen waren er inmiddels 82 berichten verwijderd uit dit topic, 15 andere topics dicht, en 4 bans uitgedeeld
Ik had over Strolie, faalhaasquote:
Jij was net zo erg hoorquote:
zoiets als je systematisch frustreren? ongeacht je er iets aan kan doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
Wat een gelul hier, dit is gvd een FB-topic
Vroeger, toen we nog strenge mods hadden, toen waren er inmiddels 82 berichten verwijderd uit dit topic, 15 andere topics dicht, en 4 bans uitgedeeld
En dit is nog wel het ergste, de mods doen gewoon mee tegenwoordig! Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zoiets als je systematisch frustreren? ongeacht je er iets aan kan doen?
Ongeacht ik meedoe of niet, vind ik je slecht in imitaties, je typt niet eens ongeloofelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
En dit is nog wel het ergste, de mods doen gewoon mee tegenwoordig! Dat dit kan in Nederland
Dat is nu 1 topic waar AQ en Flodder tegelijk in zitten, dus dat klopt opzich nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef Morthill het volgende:
de meeste SC-topics hielden het 3-4 dagen vol, dankzij Aquila en Flodder met name is het huidige binnen 12 uur volga op IRC of zo
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Excuus, overheen gelezenAangepast
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
Geeft niet hoorBedankt voor de snelle service
Donequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Zou je misschien nummer 65 kunnen/willen veranderen in 76? Ik heb een klein typfoutje gemaakt...
FarmVille #76; De paaseitjes vliegen om je oren!
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef Razor21 het volgende:
Damn heb ik eens een OP van een reeks vergeet ik het nummer te veranderen dit is deel 18 ipv 17 wil iemand dit aanpassen? En waarom is mijn layout zo fucked up heb het toch echt 1 op 1 van Wiki overgenomen![]()
Alstuquote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Razor21 het volgende:
Wil iemand van Call of Duty: Modern Warfare 2 - #18 (PC); Host Migration het in deel 18 veranderen was iets te snel.
Is al gedaan zie ik nu
En is er een modje zo aardig om de layout wat op orde te krijgen?
Heb de OP van Wiki gepakt , maar het ziet er toch anders uit dan anders
![]()
Dank uquote:
Hoezo is dat een warezrequest? Er zijn genoeg games die je gratis kunt downloaden zoals bijv. Red Alert. Nu weet ik niet of dat met RCT ook zo is, maar simpelweg sluiten lijkt me ook vreemd.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef Zeroku het volgende:
Gratis Rollercoaster Tycoon 1 Downloaden Full Version
Lijkt me niet de bedoeling.
Als je in je TT al een download vraag hebt, lijkt het mij niet dat RCT vrijgegeven is(zelfs al kan je deel 1 incl add ons voor een eurotje of 5 bij de gemmiddelde intertoys aanschaffen).quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo is dat een warezrequest? Er zijn genoeg games die je gratis kunt downloaden zoals bijv. Red Alert. Nu weet ik niet of dat met RCT ook zo is, maar simpelweg sluiten lijkt me ook vreemd.
Ik was iets te snel in de beoordeling, sorryquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:18 schreef RickoKun het volgende:
Theme Hospital!
Ik snap hier de reden van het slotje niet.
Er is een volkomen legale versie hier van uit in open source.
--edit--
En laat ik nou THeme hospital thuis (bij mijn ouders) hebben liggen, maar die werkt volgens mij toch niet onder windows 7
[Multi] Dead Spacequote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef Devz het volgende:
Weet iemand de link naar de meest recente Dead Space thread? De zoekfunctie van dit forum is echt zwaar waardeloos...
NPquote:
MAG: Massive Action Gamequote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zoek het centrale MAG topic voor informatie
quote:
[FOK!games] Aanvullingen, correcties en complimentenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Eigenlijk zouden jullie moeten inschakelen dat een spel pas stembaar is als hij uit is. 90% Op FOK! zijn van die randdebielen die al het cijfer weten voordat het spel uit is
Voor zover ik weet heeft het Fok!games FB topic altijd in FB gestaan(het staat daar iig al bijna de 3 en een half jaar dat ik onderhand mod ben), samen met het sport.fok en het FP PB topic, komt voornamelijk omdat de organisatie van games.fok los staat van de organisatie van het forum volgensmij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Tain het volgende:
[..]
[FOK!games] Aanvullingen, correcties en complimenten
Blijf het nog steeds een rare beslissing vinden dat het FOK!Games Feedback topic uit GAM is gehaald...
Het is toen ik mod was verplaatst van GAM naar FB en sindsdien wordt het GAM FB topic misbruikt voor vragen over FOK!Gamesquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het Fok!games FB topic altijd in FB gestaan(het staat daar iig al bijna de 3 en een half jaar dat ik onderhand mod ben), samen met het sport.fok en het FP PB topic, komt voornamelijk omdat de organisatie van games.fok los staat van de organisatie van het forum volgensmij.
Toch vind ik het handiger zo, het voorkomt iig verwarring over wie op wat aangesproken mag/moet worden en daar heb ik wel een verwijzing of 2/3 per FB topic voor over.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is toen ik mod was verplaatst van GAM naar FB en sindsdien wordt het GAM FB topic misbruikt voor vragen over FOK!Games
Nog steeds last van? Bij mij doen ze het allemaal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:De laatste pagina van The Sims 3: VIII, waar de mensen worden opgesloten wil niet laden, alle andere pagina's doen het prima maar de laatste wil niet.. Krijg je onderstaande error.
Ik heb net een test post gemaakt, maar kreeg de error: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Terwijl mijn naam er nu wel achter staat als laatst geposte.
Ja, ineens weer welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nog steeds last van? Bij mij doen ze het allemaal.
Staat nog in Games en Consoles!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey kan iemand Battlefield Bad Company 2 [#18] PC : Spotten met Q! even in de PC gedeelte gooien? Hij staat verkeerd.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Kan 1 van de lieve modjes van GAM dit even aanpassen in deeltje 4!?
Red Dead Redemption #4: Size DOES matter.
Dankjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Done.
Thnxquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Done.
Dat is dik!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal even overleggen met mijn mede-dikkies.
het is ook nóóit goed he?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder450 is weer irritant bezig, ik denk dat ik de enige ben die zich er een beetje aan irriteert aan zijn linkdumps / plaatjesdump en posts met alleen een smiley etc.
Nu is het slowchat en hoort dat bij slowchat, maar dat is ook het enige wat hij doet. Kan hier niet wat aan gedaan worden? Het is ronduit schijtirritant.
Iedereen negeert hem nu wel een beetje, maar hij blijft maar doorgaan etc.
[GAM SC #391] Naise tietjes!!!
Da's nog best lang...quote:
Hij doet zelf net zo hard mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
#25 Red Dead Redemption : Lapo is nieuw topic. Moeilijk?
het blijft maar doorgaan daar met persoonlijke aanvallen![]()
Ik heb er 1x wat over gezegd, kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |