quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat goed!
Haha idd, dan mag je wel weer wat bestellenLeuk!
Yieehaah!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:
Ik gooide 'm dicht
En ik zei als laatste:
[..]
Ooohhhquote:
Een roze.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:09 schreef morgane het volgende:
Welke badmat was dat? Ik heb er ook 1 besteld, die bruine met panterprint.
Hoe lopen ze? Kun je er ook mee overweg als je totaal geen hakken gewend bent zoals ikquote:Op zondag 7 februari 2010 12:14 schreef Vivi het volgende:
Die sandalen heb ik ook, vind ze echt leuk. En hoe kunnen schoenen "vallen"? Het zijn gewoon sleehakken zoals ze er staan
Wat viel er tegen dan? Dan kunnen wij daar ook rekening mee houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:26 schreef electronique het volgende:
mijn bestelling was weer crapkwaliteit zoals ik de laatste tijd wel behoorlijk gewend ben van h&m
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Wat viel er tegen dan? Dan kunnen wij daar ook rekening mee houden
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Omdat ze me laatst de verkeerde kleur trui hadden toegestuurd (sticker klopte niet), kreeg ik vandaag een kortingscode in de busDie gebruik ik al een jaar bij elke bestelling, maar lief van ze
Als je pech hebt wel, en dan gooien ze em eruit en in het slechtste geval knikkeren ze je hele bestelling eruit of blokkeren ze je.quote:
Hij valt erg klein!! Maar heb geen aanfoto want heb hem geretourneerd, hij is onwijs getailleerd, en je moet zeker een maat groter dan je confectiemaat nemen, bij mij werd ie vreselijk krap op de borsten.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Goodbye_You het volgende:
Heeft iemand misschien een aanfoto van deze blazer?
Wil hem bestellen maar ben benieuwd hoe hij valt
[ afbeelding ]
Ik heb die witte blouse ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:13 schreef rena het volgende:
I did it again
[ afbeelding ]![]()
Eindelijk zat mijn maat er weer tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en nog 2 praktische warme dingen voor wintersport:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Esprit heeft dat ook wel, broeken voor lange dunne mensen. Ik wil ook dat H&M zo'n lijn begint! Ik heb geloof ik al wel 15 keer een broek besteld bij H&M, en daarvan pasten er tweequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:57 schreef alors het volgende:
...
De donkergrijze legging vind ik toch te kortWaarom maken ze geen lijn voor lange mensen ipv dikke mensen, wij worden gedizkrimizzzeerrrd!!!
Leuke dingen! Die roze sweater is alleen niet zo (knal)roze als op het plaatje, ik heb hem nu aan en hij is meer (gebakken)zalmroze... hij zit lekker hoor maar ik vond hem qua kleur tegenvallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:13 schreef rena het volgende:
I did it again
[ afbeelding ]![]()
Eindelijk zat mijn maat er weer tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en nog 2 praktische warme dingen voor wintersport:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blousjes zijn ideaal! Heb ook die ene blauw/grijs/gele die op de site staat, ik draag hem als jurkje omdat ik zo klein benquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik heb die witte blouse ook![]()
En ik ben echt al zo lang op zoek naar zo'n blauw lang vest [eigenlijk ben ik er gister achtergekomen dat dat vest hét ontbrekende stuk is in mijn kledingkast, maarja] dus ik ga die ook bestellen
kunnen we tweeling zijn.
Ik had dat jurkje ook al in het zwartquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
Ooh rena, grote bestelling!
Het blauwe jurkje is echt fantastisch![]()
(al durf ik hem niet echt vaak op niet bijzondere dagen te dragen)
En hoera! Mijn bestelling is onderweg.
Helaas ga ik pas over 2 weken naar huis![]()
Dat vind ik wel fijn eigenlijk, het hoeft van mij ook niet zo felquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Leuke dingen! Die roze sweater is alleen niet zo (knal)roze als op het plaatje, ik heb hem nu aan en hij is meer (gebakken)zalmroze... hij zit lekker hoor maar ik vond hem qua kleur tegenvallen.
O dat komt dan mooi uit! Maar ik vind hem niet erg warm..., ben ook wel een koukleum hoor!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef rena het volgende:
[..]
Dat vind ik wel fijn eigenlijk, het hoeft van mij ook niet zo felIs hij een beetje warm? Nu draag ik er in Oostenrijk sowieso wel een hemdje of 2 onder denk ik.
Dat vond ik juist wel geinig,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef alors het volgende:
Oh hier nog de beloofde foto van de prachtige naaikunsten van Sonia Rykiel
[ afbeelding ]
tsja, zo kun je idd ook wijde mouwen maken....
Haha, heb je ook een aan-fotoquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef alors het volgende:
Oh hier nog de beloofde foto van de prachtige naaikunsten van Sonia Rykiel
[ afbeelding ]
tsja, zo kun je idd ook wijde mouwen maken....
nee heb em alweer ingepakt, vond het er niet mooi uitzien als ik em aanhad, het viel gewoon erg op....quote:
Ik vind het er ook echt raar uitzien op de foto, niet iets wat ik zou dragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:56 schreef alors het volgende:
[..]
nee heb em alweer ingepakt, vond het er niet mooi uitzien als ik em aanhad, het viel gewoon erg op....
Iddquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Linnie20v het volgende:
Ja inderdaad, sommige prijzen zijn niet sale-waardig.....2 euro korting....my ass....met verzendkosten uiteindelijk nog duurder dan in de winkel
Dit wordt door sommige H&M's wel gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien lezen ze dit wel....hebben ze allemaal van die lurkers on zhe wurld waid wep !!!
Geven jullie dit even door? Thanks!
Daar hoorde ik ook iets over... jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Vandaag in de H&M op utrecht centraal deelden ze flyers uit voor 20% korting op 1 artikel naar keuze
Doen ze ook in Rotterdam, heb er 3 gehadquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Vandaag in de H&M op utrecht centraal deelden ze flyers uit voor 20% korting op 1 artikel naar keuze
Dan staat ie manco. Dus het duurt nog minstens 1 dag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:33 schreef morgane het volgende:
Dat viel me net ook op ja! Ze zijn trouwens niet heel consequent, net was de pagina in het Nederlands en nu ineens in het Duitsde status van mn bestelling staat nu trouwens op 'voorgemeld', hoe lang duurt 't dan nog ongeveer?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!
En Kleintje krijgt ze gewoon aan de deur geleverd
Wachten op de herinnering..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef P.F het volgende:
Deze vraag is waarschijnlijk al 100x gesteld: ik ben mijn acceptgiro kwijt, hoe kan ik H&M nu betalen?
het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Tamashii het volgende:Niet zo boos joh. Je weet toch hoe h&m werkt....
Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.
Bikini's zijn er nog niet, nee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Whiskers het volgende:
Weet een van jullie toevallig of de bikinibroekjes die in de online shop staan, nu ook in de real life winkel te verkrijgen zijn? Ik ben morgen bij een HM in de buurt.
Bestelling van half januari is binnen, basic hemdjes en placemats blijven, ik twijfel nog over de jadegroene top van 4,95, die wil ik dus eventueel morgen terugbrengen naar de winkel en ruilen voor bikinibroekje.
Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen "quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.
Stond in de nieuwsbrief
Dat dus, lijkt me niet de bedoeling, ik zag ze ook niet liggen bij de kasssa overigens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef bluejean het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen "". Beter sturen ze zo'n kortingsbon met de post.
Ik denk dat Kleintje de bon bij de deur van de H&M kreeg. En als je gaat shoppen, krijg jij die waarschijnlijk ook...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!
En Kleintje krijgt ze gewoon aan de deur geleverd
Die linksonderquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
besteldIk heb trouwens nog wat uit mijn bestelling gegooid
En er gaat nog wat meer terug van mijn bezorgde pakketje omdat ik leukere alternatieven heb gezien
je orderbevestiging in je mail checken en dan het bedrag uitrekenen wat mist en kijken welk (e) artikel(en) die waarde hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef rena het volgende:
Ze hebben wat gewist uit mijn bestelling, mijn bedrag is ineens veranderdDit is een eerste keer voor mij, hoe kan ik zien wat ze gewist hebben
?
dat dus, ik liep binnen en daar stonden dames die ze uitdeelden, net of ik er wat aan kan doen dat ik ze wel krijgquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik denk dat Kleintje de bon bij de deur van de H&M kreeg. En als je gaat shoppen, krijg jij die waarschijnlijk ook...
Hij staat er nu nog alleen in het rood, in de sale onder jurken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Huuphuup, ik vind die zwarte jurk met lange mouwen heel tof!! maar ik kan m nergens vinden, waar staat ie bij??![]()
inderdaad in de sale.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Huuphuup, ik vind die zwarte jurk met lange mouwen heel tof!! maar ik kan m nergens vinden, waar staat ie bij??![]()
Ik heb ook een tegoed van 7 euro ofzo, snap er geen zak vanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:41 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn lekker slim bezig bij H&M. Ik heb mijn vorige pakket volledig teruggestuurd, 1 euro retourkosten betaald en nu heb ik 6 euro tegoed
. Schijnbaar is mijn pakket in de tussentijd meer waard geworden ofzo (waarde van retour was hoger dan waarde van pakket). Ach ja, prima joh.
Heb ik ook een keer gehad, broek was afgeprijsd van 19,90 voor 12,90. Ik heb hem gekocht voor 12,90, geretourneerd omdat hij niet paste en toen kreeg ik 19,90 terugquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:41 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn lekker slim bezig bij H&M. Ik heb mijn vorige pakket volledig teruggestuurd, 1 euro retourkosten betaald en nu heb ik 6 euro tegoed
. Schijnbaar is mijn pakket in de tussentijd meer waard geworden ofzo (waarde van retour was hoger dan waarde van pakket). Ach ja, prima joh.
Ja, die wil ik ook!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat wordt dus morgen ochtend meteeeeeen naar de pc en bestellen!
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o.a deze top. zo doorschijnend dat je ziet dat ik een navelpiercing heb![]()
[ afbeelding ]
en dit jurkje, ik heb m een dag aan gehad en zitten nu al gaatjes in
Erg leuk! Ik twijfel tussen deze en die zwarte... wat doe je eronder?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat wordt dus morgen ochtend meteeeeeen naar de pc en bestellen!
Mag ik een cupje van je lenen?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:58 schreef rena het volgende:
Die jasjes zijn zo leuk! Maar ik pas er dus nooit in wegens mijn bescheiden () F-cupje die me in de weg zit
Jasjes van de Steps en zo pas ik wel altijd in mijn gewone confectiemaat, maar die zijn dan weer wat duurder
![]()
Oh die wil ik ook nog graag, blousjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60
[ afbeelding ]
Deze is ook kut, die heb ik.
Me vader moest hem uittrekken, anders ging die niet uit.
En nu zit er een gat in.
Wel twee zelfs!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mag ik een cupje van je lenen?![]()
Ik draag jasjes op veel verschillende manieren, over een tuniekje met een 60den panty of legging en laarzen is helemaal mijn ding de laatste tijd. Of gewoon met een blousje en een skinny.quote:Maarre... wat zou jij onder zo'n jasje doen dan? Ik weet het zo even niet... heb even een tip nodig voor als ik a.s. donderdag ga shoppen, dan doe ik dat alvast aan en dan hoef ik alleen nog maar dit jasje er overheen te passen.
Wow, wat een excellente voorbereiding, al zeg ik het zelf
Deal!quote:
Ja idd... ben met bloesjes altijd bang dat het met een jasje weer té tuttig wordt... ik zal eens in mijn kast duikenquote:Ik draag jasjes op veel verschillende manieren, over een tuniekje met een 60den panty of legging en laarzen is helemaal mijn ding de laatste tijd. Of gewoon met een blousje en een skinny.
Oooh die in het beige vind ik zo cutequote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60
[ afbeelding ]
En nu zit er een gat in.
Ik lijk meteen een zakenvrouw als ik een blousje aan doequote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Ja idd... ben met bloesjes altijd bang dat het met een jasje weer té tuttig wordt... ik zal eens in mijn kast duiken![]()
![]()
klopt, daar is alleen een lichtgrijzequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Maar, het donkergrijze rokje staat toch niet in de online shop? Ik vind die rokjes echt wel heel chill.
Dank je welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
Of krijg ik bij de nieuwe levering met de geruilde items ook weer een acceptgiro?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef morgane het volgende:
Ik heb mijn pakketje binnen! Ik wil alleen een paar dingen ruilen voor een andere maat. Ik heb aangegeven om met acceptgiro te betalen, die zit er ook bij, maar moet ik nu de dingen die ik wil ruilen ook alvast betalen of alleen de dingen die ik hou?
Ja, alleen betalen wat je houdt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Of krijg ik bij de nieuwe levering met de geruilde items ook weer een acceptgiro?
Die site doet supervaag bij mij, kan iemand vertellen of er nog kortingscodes zijn op het moment?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
Ik krijg dit:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De site doet supervaag?
Scroll dan naar beneden
of google zelf even, zo moeilijk is het echt niet
dat meen je niet!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef alors het volgende:
vanmorgen was ie er nog wel, gewoon om 6 uur kijken.
Oooh, die is wel cute zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
20 februari in de shop vanaf 10 uur, dus ik ga vroeg opstaan.
Zou er een ware run op zijn of zal het wel meevallen? Ik kan het echt niet inschatten
nee het wordt gewoon aangevuld, net als elke morgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zijn er morgen nieuwe sale-dingen dan in de shop?
Sonia Rykiel is niet zo populair, dat lukt je welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef Marouska het volgende:
Nog een paar daagjes en dan proberen Sonia Rykiel online te bestellen!
Iemand ervaring met gastcollecties online bestellen? Lukt dat überhaupt, of is het even druk als het in de winkels schijnt te zijn? Ik wil graag iets van die collecties, maar weiger de winkels te bestormen. Of het duurder via Marktplaats over te kopen.
Ik hoop dat heel weinig mensen smaak hebben: des te meer er voor mij over blijftquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Sonia Rykiel is niet zo populair, dat lukt je wel
omgquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
20 februari in de shop vanaf 10 uur, dus ik ga vroeg opstaan.
Zou er een ware run op zijn of zal het wel meevallen? Ik kan het echt niet inschatten
'Collection overview', staat alles.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef poolie het volgende:
Oké thanks alors!
Ik hoop het maar.
[..]
omg![]()
![]()
![]()
waar heb je dat gevonden?
kan het nergens op de site vinden
Hangt er vanaf of ie roze of blauw is. Blauw is nog in behandeling, roze is echt onderweg (vaak staat er dan ook een track & trace code bij van TNT waar je op kunt klikken). Hij is onderweg als je een pagina krijgt waarop staat 'Zwolle - Manco' bijvoorbeeld. Het kan dan nog een tijdje duren voordat ie bij je aankomt. Krijg je de TNT pagina als je op de link klikt, dan is ie nog niet klaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Opdekop het volgende:
Hoi, ik heb twee dagen geleden via internet betaald voor mijn bestelling. Maarrrrr nu staat er op 'mijn pagina' nog steeds - bestelling onderweg - hoe lang blijft dit nog zo staan? Is de betaling dan wel goed gegaan ? Krijg ik geen bevestiging?
Je hebt betaald voor een pakketje wat je nog niet hebt ontvangen????quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Opdekop het volgende:
Hoi, ik heb twee dagen geleden via internet betaald voor mijn bestelling. Maarrrrr nu staat er op 'mijn pagina' nog steeds - bestelling onderweg - hoe lang blijft dit nog zo staan? Is de betaling dan wel goed gegaan ? Krijg ik geen bevestiging?
Over dit blousje,quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu zit er een gat in.
Helemaal over dat zinnetje heen gelezen weet je datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt betaald voor een pakketje wat je nog niet hebt ontvangen????
Deze?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand of die bruine bontjasjes nog ergens te koop zijn in mt 38? Kan ze nergens meer vinden en vond het zo erg dat ik ze in de sale ben misgelopen dat ik erover gedroomd heb :p
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Sabinee het volgende:
Is die zwarte boyfriend blazer van 19,95 nou echt al uitverkochtHeeft iemand die al/nog in de winkel zien hangen? (Groningen/Assen/Zwolle/Leeuwarden zijn makkelijk bereikbaar
)
Hm, dat geeft de burger moed, dankjewel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef alors het volgende:
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
Zag het ja, thanks!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die staat gewoon op de site voor 25 euro. In de winkel hangt bijna niks meer in de sale.
[..]
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar
vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
Ze hingen toen boven bij de trap meteen rechts (niet dat je links kunt maarjaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Hm, dat geeft de burger moed, dankjewel!Weet je toevallig nog waar ze hingen? Boven/beneden, voor/achterin?
Morgen wil ik even uitslapen maar overmorgen zou ik wel weer vroeg op kunnen staan
Dankjewelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hingen toen boven bij de trap meteen rechts (niet dat je links kunt maarja). Maar ik betwijfel of ze nog terugkomen heb ze na die keer (2 weken geleden denk ik) nooit weer gezien. Vandaag hing er allemaal nieuw spul.
ik zie m alleen maar voor 29,95quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:10 schreef MaLo het volgende:
Dit leuke jasje maar 14,95
[ afbeelding ]
*besteld*
Om hem te halen in de winkel misschien wel, al geloof ik niet dat er al badkleding hangt nu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef jopiede het volgende:
Ook niet als ik naar een groot filiaal ga?
Ik zou bellen naar het filiaal waar je heen wil en dan vragen of ze de herenbadkleding al hebben hangenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef jopiede het volgende:
Ook niet als ik naar een groot filiaal ga?
Heb je je verzendbewijsje nog? Dan hoeft het ook niet, dan mag TNT het uitzoekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Vivi het volgende:
Grr! Ik heb 9 februari een pakket van meer dan 250 euro teruggestuurd, is het zoekgeraakt! En ik heb alleen een jurkje van 14 euro gehouden![]()
![]()
. Vanmiddag gemailed, volgens TNT is het naar een of ander antwoordnummer gestuurd
Echt niet dat ik dat ga dokken!
Hoezo? Zijn er jeans (niet uit de sale) die wel uitverkocht zijn dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand iets over deze broek?![]()
Ziet ernaar uit dat hij niet zo gewild is, of er is gewoon een heeeeleee grote voorraad?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Vivi het volgende:
Ja! gelukkig wel dit keer! normaal mik ik die dingen altijd los in mijn tas en raak ze kwijt!
Ze mailen met de uitleg? Of bellen, volgens mij zijn ze vaak best bereid om je limiet wat omhoog te schuiven zodat je meer opkenstaan kunt hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
Ik hoop het ook! Er ligt een nieuw pakje voor me maar nu moet ik gaan betalen op een Kialapunt omdat die teruggestuurde nog niet verwerkt is! Wat te doen...
In de online shop wel hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt dingen in de sale zeker niet retour doen?
Heb een mooi jurkje, maar als het niet goed zit... heb ik weer geld uitgegeven dat ik nou ook weer niet zo makkelijk kan missen
eerst was het 3 maanden (die je krijgt wanner je iets van de online shop in de winkel terugbrengt...)quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Tegoedbon is 12 maanden geldig, valt wel mee toch?
ja idd, maar das gelukkig aangepastquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
eerst was het 3 maanden (die je krijgt wanner je iets van de online shop in de winkel terugbrengt...)
Die van jou schrijft nog een briefje. Ik moet maar hopen dat een van de buren het pakketje komt brengenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
het lijkt mij best handig ja als zo'n punt dichtbij zit.![]()
ik heb een schijtpostbode die soms om half 7 (!!) al voor de deur staat, dan aanbelt en dan ineens verdwenen is weerof hij belt aan en staat voor het gemak alvast een briefje te schrijven als ik opendoe
![]()
/postbodefrustraties.
Mwoh!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Zis one is miiiiiiine now
[ afbeelding ]![]()
Voor de prijs is hij wel leuk, maar ik vind hem zelf geen geweldige vorm geven aan mijn lichaam ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef bluejean het volgende:
Iemand trouwens dit jurkje besteld? Ben benieuwd hoe die valt. Ik had vorig jaar eens in de sale een soortgelijk jurkje besteld, maar die bleek enorm groot uit te vallen.
[ afbeelding ]
Ruilen? Ik kom er te vaak en heb nu echt al een megabestelling open staanquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan al dagen niet op de online shop van h&m.
Grr, al de zoveelste keer dat dat gebeurd en we weten de oorzaak niet.ik wil zo graag bestellen.
Cache legen? Heb je het ook in een andere browser?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan al dagen niet op de online shop van h&m.
Grr, al de zoveelste keer dat dat gebeurd en we weten de oorzaak niet.ik wil zo graag bestellen.
Cache is al geleegd, werkt helaas nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cache legen? Heb je het ook in een andere browser?
Ik zie je plaatje niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie of dit jasje nog aangevuld gaat worden? Want ik vind hem heel leuk, maar hij staat telkens op sold out.
anyone?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de OP gelezen, maar er is tegenwoordig een ander soort Track&trace systeem? Ik zie het voor het eerst iig
Nu is mijn status: Zending is voorgemeld
Dit houd dus in dattie nog in Zweden is?
Hebben ze em niet in den haag, morgen maar naar rotterdam. Gezellig bij me broer kopje thee drinkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik zou bellen naar het filiaal waar je heen wil en dan vragen of ze de herenbadkleding al hebben hangen
bestellen ga je niet redden voor zondag, naar de winkel kun je natuurlijk altijd.
Leuke dingen Alors!
Zenks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Het pakket is gemeld bij de post (dat het eraan komt ofzo), maar nog niet in het bezit van de post...
Als er uiteindelijk komt te staat, zending wordt gesorteerd, dan komt hij de volgende dag bij jou aan.
Ohja dat jasje. 's Morgens 6 uur even kijkenquote:
Vanmorgen niet hoor. Ze zijn sinds 5 over 7 aan het bijvullen. Ik was om 5 uur wakker dankzij flinke verkoudheid dus ik heb om 6 uur even gekeken maar toen was er nog niet bijgevuld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze onderhand al gesignaleerd vroeg in de morgen?
Ik was gister om half 5 wezen kijken, maar toen stond er nog niks op!
Is het altijd pas precies om 6 uur?
Geluktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:25 schreef Chicolate het volgende:
Tijdelijk technisch probleem, ja zo krijg ik die trui nooit natuurlijk.
Je zou maar niet weten dat dit het H&M topic is...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef alors het volgende:
Zitten er niet 2 gleuven in??
Ik heb hem gescoord in de H&M zelf en lieve fokkertjes...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze onderhand al gesignaleerd vroeg in de morgen?
Ik was gister om half 5 wezen kijken, maar toen stond er nog niks op!
Is het altijd pas precies om 6 uur?
Ik denk het niet neequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij is wel erruug tof, maar als ie zo klein valt, heeft het vast geen nut om hem te kopen met mijn 80D. Ik ben ook al niet de slankste.
Logisch denk ik, met Sonia in de verkoop. Ik hoop dat wanneer ik er in kan dat er nog wat over isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:30 schreef maartjeh het volgende:
Wattt. Ik kan niet op de online shop omdat het 'heel druk' is.
Ohja, dat begon om 10.00 uur he... Toch nog maar eens een paar keer proberen danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Logisch denk ik, met Sonia in de verkoop. Ik hoop dat wanneer ik er in kan dat er nog wat over is
Hier nu ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:15 schreef Maes het volgende:
Pfff gelukt en alles wat ik wilde hebben
Oké dankjewel!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Vanmorgen niet hoor. Ze zijn sinds 5 over 7 aan het bijvullen. Ik was om 5 uur wakker dankzij flinke verkoudheid dus ik heb om 6 uur even gekeken maar toen was er nog niet bijgevuld.
Als je straks over een paar minuutjes gaat kijken heb je kans dat je hem te pakken hebt
heel toevallig zit op het ellegirl forum ook een meisje dat elke keer dat shirt met site noemt.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:54 schreef alors het volgende:
Het is hier vakantie komende week (wist ik niet, ik heb nooit vakantie) dus ik ben blij dat ik vorige week ben geweest, wat een drama is het in de stad in de vakanties zeg
Oh ja, hier is het ook vakantie, goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:54 schreef alors het volgende:
Het is hier vakantie komende week (wist ik niet, ik heb nooit vakantie) dus ik ben blij dat ik vorige week ben geweest, wat een drama is het in de stad in de vakanties zeg
lol, thanksquote:Op zondag 21 februari 2010 14:46 schreef alors het volgende:
je moet de s even achter http weghalen, dan worden je plaatjes zichtbaar.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:50 schreef Linnie20v het volgende:
Geld terug? Je hoeft bij H&M niet vooraf te betalen.
Alleen wat ik hou betaal ik, de rest gaat zo terug. Bij afleveren pakketje krijg je van de TNT een bevestigingsbriefje, als je bewaart is er niets aan het handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |