quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!
En Kleintje krijgt ze gewoon aan de deur geleverd
Wachten op de herinnering..quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef P.F het volgende:
Deze vraag is waarschijnlijk al 100x gesteld: ik ben mijn acceptgiro kwijt, hoe kan ik H&M nu betalen?
het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Tamashii het volgende:Niet zo boos joh. Je weet toch hoe h&m werkt....
Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.
Bikini's zijn er nog niet, nee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Whiskers het volgende:
Weet een van jullie toevallig of de bikinibroekjes die in de online shop staan, nu ook in de real life winkel te verkrijgen zijn? Ik ben morgen bij een HM in de buurt.
Bestelling van half januari is binnen, basic hemdjes en placemats blijven, ik twijfel nog over de jadegroene top van 4,95, die wil ik dus eventueel morgen terugbrengen naar de winkel en ruilen voor bikinibroekje.
Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen "quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.
Stond in de nieuwsbrief
Dat dus, lijkt me niet de bedoeling, ik zag ze ook niet liggen bij de kasssa overigens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef bluejean het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen "". Beter sturen ze zo'n kortingsbon met de post.
Ik denk dat Kleintje de bon bij de deur van de H&M kreeg. En als je gaat shoppen, krijg jij die waarschijnlijk ook...quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!
En Kleintje krijgt ze gewoon aan de deur geleverd
Die linksonderquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
besteldIk heb trouwens nog wat uit mijn bestelling gegooid
En er gaat nog wat meer terug van mijn bezorgde pakketje omdat ik leukere alternatieven heb gezien
je orderbevestiging in je mail checken en dan het bedrag uitrekenen wat mist en kijken welk (e) artikel(en) die waarde hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef rena het volgende:
Ze hebben wat gewist uit mijn bestelling, mijn bedrag is ineens veranderdDit is een eerste keer voor mij, hoe kan ik zien wat ze gewist hebben
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |