abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77873774
Die tunieken zijn lief, ik ga vanmiddag misschiennog even in de winkel kijken... hoop dat ze daar ook van die kortingsdingen hebben.
know'm sayin?
word? word.
pi_77874618
ik kreeg gisteren aan de deur een flyer met 20% korting, zag een leuk jurkje en heb die gekocht, 9,95 gestreept

toen ben ik naar de andere h&m gegaan en heb ik nog eens wat gekocht met een flyer
pi_77880006
Om 10 uur besteld, om 12 uur in behandeling? Say wut?

Wel leuk, dit voor 22 euro incl verzenden, ze hebben allebei de kortingscodes erin gelaten
pi_77881056
Weet een van jullie toevallig of de bikinibroekjes die in de online shop staan, nu ook in de real life winkel te verkrijgen zijn? Ik ben morgen bij een HM in de buurt.

Bestelling van half januari is binnen, basic hemdjes en placemats blijven, ik twijfel nog over de jadegroene top van 4,95, die wil ik dus eventueel morgen terugbrengen naar de winkel en ruilen voor bikinibroekje.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_77881431
Deze vraag is waarschijnlijk al 100x gesteld: ik ben mijn acceptgiro kwijt, hoe kan ik H&M nu betalen?
pi_77882187
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!

En Kleintje krijgt ze gewoon aan de deur geleverd
know'm sayin?
word? word.
pi_77882697
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!

Niet zo boos joh. Je weet toch hoe h&m werkt....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:26:19 #83
147091 janeway
live long and prosper
pi_77883286
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef P.F het volgende:
Deze vraag is waarschijnlijk al 100x gesteld: ik ben mijn acceptgiro kwijt, hoe kan ik H&M nu betalen?
Wachten op de herinnering..
pi_77883399
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Tamashii het volgende:
Niet zo boos joh. Je weet toch hoe h&m werkt....
het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 14:34:02 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77883610
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef alors het volgende:

[..]

het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.
Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.
Stond in de nieuwsbrief
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 14:34:36 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77883634
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Whiskers het volgende:
Weet een van jullie toevallig of de bikinibroekjes die in de online shop staan, nu ook in de real life winkel te verkrijgen zijn? Ik ben morgen bij een HM in de buurt.

Bestelling van half januari is binnen, basic hemdjes en placemats blijven, ik twijfel nog over de jadegroene top van 4,95, die wil ik dus eventueel morgen terugbrengen naar de winkel en ruilen voor bikinibroekje.
Bikini's zijn er nog niet, nee.
Laatste keer dat ik vroeg zouden ze pas rond maart/april komen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77883914
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.
Stond in de nieuwsbrief
Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen " ". Beter sturen ze zo'n kortingsbon met de post.

En ik ben het eens met Alors dat die afprijzingen in de sale beter kunnen. Ik zie al tijden een paar leuke pink label spulletjes, maar 5,- korting op relatief dure h&m-artikelen vind ik veel te weinig.
pi_77883947

[ Bericht 100% gewijzigd door bluejean op 11-02-2010 14:42:24 (foutje) ]
pi_77885074
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef bluejean het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen " ". Beter sturen ze zo'n kortingsbon met de post.
Dat dus, lijkt me niet de bedoeling, ik zag ze ook niet liggen bij de kasssa overigens.
know'm sayin?
word? word.
pi_77886046
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:

Ik denk dat Kleintje de bon bij de deur van de H&M kreeg. En als je gaat shoppen, krijg jij die waarschijnlijk ook...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_77886452
Ik ben vanmiddag in de winkels geweest, niets gezien of gekregen.
know'm sayin?
word? word.
pi_77886509
Mooi is dat. Misschien even bellen of terug gaan?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_77887029
Zo belangrijk is het niet als ik zin heb ga ik morgenvroeg nog wel even kijken, het was te druk om echt iets leuks te zoeken en passen. Wil sowieso nog even zo'n 5 euro rokje halen, ze hadden hier de donkergrijze, die heb ik liever dan de lichtgrijze.
know'm sayin?
word? word.
pi_77887945
Ooohh, ik wil ook een donkergrijze 5 euro rokje.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77894875

besteld Ik heb trouwens nog wat uit mijn bestelling gegooid En er gaat nog wat meer terug van mijn bezorgde pakketje omdat ik leukere alternatieven heb gezien
know'm sayin?
word? word.
pi_77895051
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

besteld Ik heb trouwens nog wat uit mijn bestelling gegooid En er gaat nog wat meer terug van mijn bezorgde pakketje omdat ik leukere alternatieven heb gezien
Die linksonder
Noot noot.
pi_77895076
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die linksonder
is van kinderafdeling
know'm sayin?
word? word.
pi_77895653
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef alors het volgende:

[..]

is van kinderafdeling
Aah
Noot noot.
pi_77896713
Ze hebben wat gewist uit mijn bestelling, mijn bedrag is ineens veranderd Dit is een eerste keer voor mij, hoe kan ik zien wat ze gewist hebben ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_77896853
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef rena het volgende:
Ze hebben wat gewist uit mijn bestelling, mijn bedrag is ineens veranderd Dit is een eerste keer voor mij, hoe kan ik zien wat ze gewist hebben ?
je orderbevestiging in je mail checken en dan het bedrag uitrekenen wat mist en kijken welk (e) artikel(en) die waarde hebben.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')