abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:54:59 #51
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_77817923
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:57 schreef alors het volgende:
...
De donkergrijze legging vind ik toch te kort Waarom maken ze geen lijn voor lange mensen ipv dikke mensen, wij worden gedizkrimizzzeerrrd!!!
Esprit heeft dat ook wel, broeken voor lange dunne mensen. Ik wil ook dat H&M zo'n lijn begint! Ik heb geloof ik al wel 15 keer een broek besteld bij H&M, en daarvan pasten er twee .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:45:39 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_77822460
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:13 schreef rena het volgende:
I did it again
[ afbeelding ]
Eindelijk zat mijn maat er weer tussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh, en nog 2 praktische warme dingen voor wintersport:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke dingen! Die roze sweater is alleen niet zo (knal)roze als op het plaatje, ik heb hem nu aan en hij is meer (gebakken)zalmroze... hij zit lekker hoor maar ik vond hem qua kleur tegenvallen.
pi_77823630
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Weggeslet het volgende:

[..]

Ik heb die witte blouse ook
En ik ben echt al zo lang op zoek naar zo'n blauw lang vest [eigenlijk ben ik er gister achtergekomen dat dat vest hét ontbrekende stuk is in mijn kledingkast, maarja ] dus ik ga die ook bestellen kunnen we tweeling zijn.
Die blousjes zijn ideaal! Heb ook die ene blauw/grijs/gele die op de site staat, ik draag hem als jurkje omdat ik zo klein ben En dat vest heb ik ook al in het grijs, paars en zwart. Ik ben niet verslaafd. Echt niet.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Niara het volgende:
Ooh rena, grote bestelling!
Het blauwe jurkje is echt fantastisch
(al durf ik hem niet echt vaak op niet bijzondere dagen te dragen)

En hoera! Mijn bestelling is onderweg.
Helaas ga ik pas over 2 weken naar huis
Ik had dat jurkje ook al in het zwart Ben heel benieuwd hoe de kleur in het echt is
Nog lang wachten dus Kan iemand hem niet bij je brengen?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_77823722
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:

[..]

Leuke dingen! Die roze sweater is alleen niet zo (knal)roze als op het plaatje, ik heb hem nu aan en hij is meer (gebakken)zalmroze... hij zit lekker hoor maar ik vond hem qua kleur tegenvallen.
Dat vind ik wel fijn eigenlijk, het hoeft van mij ook niet zo fel Is hij een beetje warm? Nu draag ik er in Oostenrijk sowieso wel een hemdje of 2 onder denk ik.
And you know I might
pi_77825401
Oh hier nog de beloofde foto van de prachtige naaikunsten van Sonia Rykiel

tsja, zo kun je idd ook wijde mouwen maken....
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:55:20 #56
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_77826001
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:11 schreef rena het volgende:

[..]

Dat vind ik wel fijn eigenlijk, het hoeft van mij ook niet zo fel Is hij een beetje warm? Nu draag ik er in Oostenrijk sowieso wel een hemdje of 2 onder denk ik.
O dat komt dan mooi uit! Maar ik vind hem niet erg warm..., ben ook wel een koukleum hoor!
  woensdag 10 februari 2010 @ 08:05:34 #57
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77834975
Even een vraagje: ik had een bestelling gedaan voor half februari met een rok die begin maart nageleverd wordt. De bestelling is nu in behandeling genomen dus de hele bestelling behalve de rok komt er al aan. Ik heb nu nog een paar dingen besteld voor half februari en nu kan ik kiezen of het eerder geleverd wordt of tegelijk met de rok van half maart. Maar moet ik als ik kies voor eerder leveren niet de verzendkosten betalen? Ik heb het nu op 'alles in één pakket' staan en dan staan er geen verzendkosten bij.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 februari 2010 @ 08:19:44 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77835107
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef alors het volgende:

[ afbeelding ]

Dat vond ik juist wel geinig, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:30:45 #59
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_77836260
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:44 schreef alors het volgende:

[ afbeelding ]

Haha, heb je ook een aan-foto
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_77836793
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:30 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha, heb je ook een aan-foto
nee heb em alweer ingepakt, vond het er niet mooi uitzien als ik em aanhad, het viel gewoon erg op....
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:05:06 #61
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_77836999
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 09:56 schreef alors het volgende:

[..]

nee heb em alweer ingepakt, vond het er niet mooi uitzien als ik em aanhad, het viel gewoon erg op....
Ik vind het er ook echt raar uitzien op de foto, niet iets wat ik zou dragen
pi_77840919
Ik heb die zwarte ook, is echt wel fijn hoor!

Verder koop ik even niks meer bij de hm, en dat is verdomd moeilijk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77850631
Ik hoop dat ze morgen weer eens wat toffe dingen online zetten. Of de sale wat meer afprijzen.
know'm sayin?
word? word.
pi_77853417
Ja inderdaad, sommige prijzen zijn niet sale-waardig.....2 euro korting....my ass....met verzendkosten uiteindelijk nog duurder dan in de winkel
pi_77854093
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Linnie20v het volgende:
Ja inderdaad, sommige prijzen zijn niet sale-waardig.....2 euro korting....my ass....met verzendkosten uiteindelijk nog duurder dan in de winkel
Idd Of dingen die voor de helft van de online sale prijs in de winkel liggen

Het is verdomme bijna half februari, als ze het nog kwijt willen voor de herfst zou ik er maar wat aan doen.
know'm sayin?
word? word.
pi_77854199
Misschien lezen ze dit wel....hebben ze allemaal van die lurkers on zhe wurld waid wep !!!
Geven jullie dit even door? Thanks!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 februari 2010 @ 22:21:51 #67
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77864494
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien lezen ze dit wel....hebben ze allemaal van die lurkers on zhe wurld waid wep !!!
Geven jullie dit even door? Thanks!
Dit wordt door sommige H&M's wel gelezen.
Tenminste, werd, geen idee of dat nog steeds zo is.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 10 februari 2010 @ 22:51:09 #68
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77866021
Vandaag in de H&M op utrecht centraal deelden ze flyers uit voor 20% korting op 1 artikel naar keuze
pi_77866073
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Vandaag in de H&M op utrecht centraal deelden ze flyers uit voor 20% korting op 1 artikel naar keuze
Daar hoorde ik ook iets over... ja
know'm sayin?
word? word.
pi_77866493
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Eva4Evah het volgende:
Doen ze ook in Rotterdam, heb er 3 gehad .
it's the map in my mind that sends me on my way.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 08:24:34 #71
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77872548
Ligt het aan mij of heeft TNT ineens voor een andere track&trace look gekozen?
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:33:06 #72
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77872650
Dat viel me net ook op ja! Ze zijn trouwens niet heel consequent, net was de pagina in het Nederlands en nu ineens in het Duits de status van mn bestelling staat nu trouwens op 'voorgemeld', hoe lang duurt 't dan nog ongeveer?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 08:35:33 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77872680
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:33 schreef morgane het volgende:
Dat viel me net ook op ja! Ze zijn trouwens niet heel consequent, net was de pagina in het Nederlands en nu ineens in het Duits de status van mn bestelling staat nu trouwens op 'voorgemeld', hoe lang duurt 't dan nog ongeveer?
Dan staat ie manco. Dus het duurt nog minstens 1 dag.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 08:36:06 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77872689
Zodra zending gesorteerd is in sorteercentrum, dan krijg je hem wrs de volgende dag.
  donderdag 11 februari 2010 @ 08:37:27 #75
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_77872703
He jammer, ik wil mn bestelling eigenlijk nu maar toch bedankt voor je toelichting
pi_77873774
Die tunieken zijn lief, ik ga vanmiddag misschiennog even in de winkel kijken... hoop dat ze daar ook van die kortingsdingen hebben.
know'm sayin?
word? word.
pi_77874618
ik kreeg gisteren aan de deur een flyer met 20% korting, zag een leuk jurkje en heb die gekocht, 9,95 gestreept

toen ben ik naar de andere h&m gegaan en heb ik nog eens wat gekocht met een flyer
pi_77880006
Om 10 uur besteld, om 12 uur in behandeling? Say wut?

Wel leuk, dit voor 22 euro incl verzenden, ze hebben allebei de kortingscodes erin gelaten
pi_77881056
Weet een van jullie toevallig of de bikinibroekjes die in de online shop staan, nu ook in de real life winkel te verkrijgen zijn? Ik ben morgen bij een HM in de buurt.

Bestelling van half januari is binnen, basic hemdjes en placemats blijven, ik twijfel nog over de jadegroene top van 4,95, die wil ik dus eventueel morgen terugbrengen naar de winkel en ruilen voor bikinibroekje.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_77881431
Deze vraag is waarschijnlijk al 100x gesteld: ik ben mijn acceptgiro kwijt, hoe kan ik H&M nu betalen?
pi_77882187
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!

En Kleintje krijgt ze gewoon aan de deur geleverd
know'm sayin?
word? word.
pi_77882697
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:
wtf die kortingsbonnen gewoon nergens gezien... Ook niet in de winkel, nou tyf dan maar lekker op, koop ik lekker niks!

Niet zo boos joh. Je weet toch hoe h&m werkt....
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:26:19 #83
147091 janeway
live long and prosper
pi_77883286
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef P.F het volgende:
Deze vraag is waarschijnlijk al 100x gesteld: ik ben mijn acceptgiro kwijt, hoe kan ik H&M nu betalen?
Wachten op de herinnering..
pi_77883399
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Tamashii het volgende:
Niet zo boos joh. Je weet toch hoe h&m werkt....
het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 14:34:02 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77883610
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:28 schreef alors het volgende:

[..]

het is gewoon een naaistreek als er op sommige plaatsen, de ranstad goh toevallig, bij bosjes wordt uitgedeeld en hier niks.
Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.
Stond in de nieuwsbrief
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 februari 2010 @ 14:34:36 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77883634
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Whiskers het volgende:
Weet een van jullie toevallig of de bikinibroekjes die in de online shop staan, nu ook in de real life winkel te verkrijgen zijn? Ik ben morgen bij een HM in de buurt.

Bestelling van half januari is binnen, basic hemdjes en placemats blijven, ik twijfel nog over de jadegroene top van 4,95, die wil ik dus eventueel morgen terugbrengen naar de winkel en ruilen voor bikinibroekje.
Bikini's zijn er nog niet, nee.
Laatste keer dat ik vroeg zouden ze pas rond maart/april komen.
pi_77883914
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je krijgt nu in elke winkel 20% korting op een artikel naar keuze.
Stond in de nieuwsbrief
Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen " ". Beter sturen ze zo'n kortingsbon met de post.

En ik ben het eens met Alors dat die afprijzingen in de sale beter kunnen. Ik zie al tijden een paar leuke pink label spulletjes, maar 5,- korting op relatief dure h&m-artikelen vind ik veel te weinig.
pi_77883947

[ Bericht 100% gewijzigd door bluejean op 11-02-2010 14:42:24 (foutje) ]
pi_77885074
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:41 schreef bluejean het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet je wel eerst de kortingsbon in de winkel ophalen, stond er. Wat mij overigens een beetje een rare manier lijkt. Ik zie me al staan bij de kassa "ja, en dan wil ik graag de kortingsbon erbij, zodat ik op dit artikel 20% korting krijg" en dat zo'n medewerkster me aankijkt met grote ogen " ". Beter sturen ze zo'n kortingsbon met de post.
Dat dus, lijkt me niet de bedoeling, ik zag ze ook niet liggen bij de kasssa overigens.
know'm sayin?
word? word.
pi_77886046
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:57 schreef alors het volgende:

Ik denk dat Kleintje de bon bij de deur van de H&M kreeg. En als je gaat shoppen, krijg jij die waarschijnlijk ook...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_77886452
Ik ben vanmiddag in de winkels geweest, niets gezien of gekregen.
know'm sayin?
word? word.
pi_77886509
Mooi is dat. Misschien even bellen of terug gaan?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_77887029
Zo belangrijk is het niet als ik zin heb ga ik morgenvroeg nog wel even kijken, het was te druk om echt iets leuks te zoeken en passen. Wil sowieso nog even zo'n 5 euro rokje halen, ze hadden hier de donkergrijze, die heb ik liever dan de lichtgrijze.
know'm sayin?
word? word.
pi_77887945
Ooohh, ik wil ook een donkergrijze 5 euro rokje.
pi_77894875

besteld Ik heb trouwens nog wat uit mijn bestelling gegooid En er gaat nog wat meer terug van mijn bezorgde pakketje omdat ik leukere alternatieven heb gezien
know'm sayin?
word? word.
pi_77895051
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

besteld Ik heb trouwens nog wat uit mijn bestelling gegooid En er gaat nog wat meer terug van mijn bezorgde pakketje omdat ik leukere alternatieven heb gezien
Die linksonder
Noot noot.
pi_77895076
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:59 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Die linksonder
is van kinderafdeling
know'm sayin?
word? word.
pi_77895653
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:00 schreef alors het volgende:

[..]

is van kinderafdeling
Aah
Noot noot.
pi_77896713
Ze hebben wat gewist uit mijn bestelling, mijn bedrag is ineens veranderd Dit is een eerste keer voor mij, hoe kan ik zien wat ze gewist hebben ?
And you know I might
pi_77896853
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef rena het volgende:
Ze hebben wat gewist uit mijn bestelling, mijn bedrag is ineens veranderd Dit is een eerste keer voor mij, hoe kan ik zien wat ze gewist hebben ?
je orderbevestiging in je mail checken en dan het bedrag uitrekenen wat mist en kijken welk (e) artikel(en) die waarde hebben.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')