dat dus, ik liep binnen en daar stonden dames die ze uitdeelden, net of ik er wat aan kan doen dat ik ze wel krijgquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik denk dat Kleintje de bon bij de deur van de H&M kreeg. En als je gaat shoppen, krijg jij die waarschijnlijk ook...
Hij staat er nu nog alleen in het rood, in de sale onder jurken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Huuphuup, ik vind die zwarte jurk met lange mouwen heel tof!! maar ik kan m nergens vinden, waar staat ie bij??![]()
inderdaad in de sale.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Huuphuup, ik vind die zwarte jurk met lange mouwen heel tof!! maar ik kan m nergens vinden, waar staat ie bij??![]()
Ik heb ook een tegoed van 7 euro ofzo, snap er geen zak vanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:41 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn lekker slim bezig bij H&M. Ik heb mijn vorige pakket volledig teruggestuurd, 1 euro retourkosten betaald en nu heb ik 6 euro tegoed
. Schijnbaar is mijn pakket in de tussentijd meer waard geworden ofzo (waarde van retour was hoger dan waarde van pakket). Ach ja, prima joh.
Heb ik ook een keer gehad, broek was afgeprijsd van 19,90 voor 12,90. Ik heb hem gekocht voor 12,90, geretourneerd omdat hij niet paste en toen kreeg ik 19,90 terugquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:41 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn lekker slim bezig bij H&M. Ik heb mijn vorige pakket volledig teruggestuurd, 1 euro retourkosten betaald en nu heb ik 6 euro tegoed
. Schijnbaar is mijn pakket in de tussentijd meer waard geworden ofzo (waarde van retour was hoger dan waarde van pakket). Ach ja, prima joh.
Ja, die wil ik ook!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat wordt dus morgen ochtend meteeeeeen naar de pc en bestellen!
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o.a deze top. zo doorschijnend dat je ziet dat ik een navelpiercing heb![]()
[ afbeelding ]
en dit jurkje, ik heb m een dag aan gehad en zitten nu al gaatjes in
Erg leuk! Ik twijfel tussen deze en die zwarte... wat doe je eronder?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:00 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat wordt dus morgen ochtend meteeeeeen naar de pc en bestellen!
Mag ik een cupje van je lenen?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:58 schreef rena het volgende:
Die jasjes zijn zo leuk! Maar ik pas er dus nooit in wegens mijn bescheiden () F-cupje die me in de weg zit
Jasjes van de Steps en zo pas ik wel altijd in mijn gewone confectiemaat, maar die zijn dan weer wat duurder
![]()
Oh die wil ik ook nog graag, blousjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60
[ afbeelding ]
Deze is ook kut, die heb ik.
Me vader moest hem uittrekken, anders ging die niet uit.
En nu zit er een gat in.
Wel twee zelfs!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Mag ik een cupje van je lenen?![]()
Ik draag jasjes op veel verschillende manieren, over een tuniekje met een 60den panty of legging en laarzen is helemaal mijn ding de laatste tijd. Of gewoon met een blousje en een skinny.quote:Maarre... wat zou jij onder zo'n jasje doen dan? Ik weet het zo even niet... heb even een tip nodig voor als ik a.s. donderdag ga shoppen, dan doe ik dat alvast aan en dan hoef ik alleen nog maar dit jasje er overheen te passen.
Wow, wat een excellente voorbereiding, al zeg ik het zelf
Deal!quote:
Ja idd... ben met bloesjes altijd bang dat het met een jasje weer té tuttig wordt... ik zal eens in mijn kast duikenquote:Ik draag jasjes op veel verschillende manieren, over een tuniekje met een 60den panty of legging en laarzen is helemaal mijn ding de laatste tijd. Of gewoon met een blousje en een skinny.
Oooh die in het beige vind ik zo cutequote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60
[ afbeelding ]
Deze is ook kut, die heb ik.
Me vader moest hem uittrekken, anders ging die niet uit.
En nu zit er een gat in.
Ik lijk meteen een zakenvrouw als ik een blousje aan doequote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Deal!
[..]
Ja idd... ben met bloesjes altijd bang dat het met een jasje weer té tuttig wordt... ik zal eens in mijn kast duiken![]()
![]()
klopt, daar is alleen een lichtgrijzequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Maar, het donkergrijze rokje staat toch niet in de online shop? Ik vind die rokjes echt wel heel chill.
Dank je welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
Of krijg ik bij de nieuwe levering met de geruilde items ook weer een acceptgiro?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef morgane het volgende:
Ik heb mijn pakketje binnen! Ik wil alleen een paar dingen ruilen voor een andere maat. Ik heb aangegeven om met acceptgiro te betalen, die zit er ook bij, maar moet ik nu de dingen die ik wil ruilen ook alvast betalen of alleen de dingen die ik hou?
Ja, alleen betalen wat je houdt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Of krijg ik bij de nieuwe levering met de geruilde items ook weer een acceptgiro?
Die site doet supervaag bij mij, kan iemand vertellen of er nog kortingscodes zijn op het moment?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm
Ik krijg dit:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De site doet supervaag?
Scroll dan naar beneden
of google zelf even, zo moeilijk is het echt niet
dat meen je niet!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:59 schreef alors het volgende:
vanmorgen was ie er nog wel, gewoon om 6 uur kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |