Dankjewelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hingen toen boven bij de trap meteen rechts (niet dat je links kunt maarja). Maar ik betwijfel of ze nog terugkomen heb ze na die keer (2 weken geleden denk ik) nooit weer gezien. Vandaag hing er allemaal nieuw spul.
ik zie m alleen maar voor 29,95quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:10 schreef MaLo het volgende:
Dit leuke jasje maar 14,95
[ afbeelding ]
*besteld*
Om hem te halen in de winkel misschien wel, al geloof ik niet dat er al badkleding hangt nu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef jopiede het volgende:
Ook niet als ik naar een groot filiaal ga?
Ik zou bellen naar het filiaal waar je heen wil en dan vragen of ze de herenbadkleding al hebben hangenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef jopiede het volgende:
Ook niet als ik naar een groot filiaal ga?
Heb je je verzendbewijsje nog? Dan hoeft het ook niet, dan mag TNT het uitzoekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Vivi het volgende:
Grr! Ik heb 9 februari een pakket van meer dan 250 euro teruggestuurd, is het zoekgeraakt! En ik heb alleen een jurkje van 14 euro gehouden![]()
![]()
. Vanmiddag gemailed, volgens TNT is het naar een of ander antwoordnummer gestuurd
Echt niet dat ik dat ga dokken!
Hoezo? Zijn er jeans (niet uit de sale) die wel uitverkocht zijn dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand iets over deze broek?![]()
Ziet ernaar uit dat hij niet zo gewild is, of er is gewoon een heeeeleee grote voorraad?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Vivi het volgende:
Ja! gelukkig wel dit keer! normaal mik ik die dingen altijd los in mijn tas en raak ze kwijt!
Ze mailen met de uitleg? Of bellen, volgens mij zijn ze vaak best bereid om je limiet wat omhoog te schuiven zodat je meer opkenstaan kunt hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Vivi het volgende:
Ik hoop het ook! Er ligt een nieuw pakje voor me maar nu moet ik gaan betalen op een Kialapunt omdat die teruggestuurde nog niet verwerkt is! Wat te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |