Ik zie je plaatje niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie of dit jasje nog aangevuld gaat worden? Want ik vind hem heel leuk, maar hij staat telkens op sold out.
anyone?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de OP gelezen, maar er is tegenwoordig een ander soort Track&trace systeem? Ik zie het voor het eerst iig
Nu is mijn status: Zending is voorgemeld
Dit houd dus in dattie nog in Zweden is?
Hebben ze em niet in den haag, morgen maar naar rotterdam. Gezellig bij me broer kopje thee drinkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik zou bellen naar het filiaal waar je heen wil en dan vragen of ze de herenbadkleding al hebben hangen
bestellen ga je niet redden voor zondag, naar de winkel kun je natuurlijk altijd.
Leuke dingen Alors!
Zenks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Het pakket is gemeld bij de post (dat het eraan komt ofzo), maar nog niet in het bezit van de post...
Als er uiteindelijk komt te staat, zending wordt gesorteerd, dan komt hij de volgende dag bij jou aan.
Ohja dat jasje. 's Morgens 6 uur even kijkenquote:
Vanmorgen niet hoor. Ze zijn sinds 5 over 7 aan het bijvullen. Ik was om 5 uur wakker dankzij flinke verkoudheid dus ik heb om 6 uur even gekeken maar toen was er nog niet bijgevuld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze onderhand al gesignaleerd vroeg in de morgen?
Ik was gister om half 5 wezen kijken, maar toen stond er nog niks op!
Is het altijd pas precies om 6 uur?
Geluktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:25 schreef Chicolate het volgende:
Tijdelijk technisch probleem, ja zo krijg ik die trui nooit natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |