In de online shop wel hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt dingen in de sale zeker niet retour doen?
Heb een mooi jurkje, maar als het niet goed zit... heb ik weer geld uitgegeven dat ik nou ook weer niet zo makkelijk kan missen
eerst was het 3 maanden (die je krijgt wanner je iets van de online shop in de winkel terugbrengt...)quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Tegoedbon is 12 maanden geldig, valt wel mee toch?
ja idd, maar das gelukkig aangepastquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
eerst was het 3 maanden (die je krijgt wanner je iets van de online shop in de winkel terugbrengt...)
Die van jou schrijft nog een briefje. Ik moet maar hopen dat een van de buren het pakketje komt brengenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
het lijkt mij best handig ja als zo'n punt dichtbij zit.![]()
ik heb een schijtpostbode die soms om half 7 (!!) al voor de deur staat, dan aanbelt en dan ineens verdwenen is weerof hij belt aan en staat voor het gemak alvast een briefje te schrijven als ik opendoe
![]()
/postbodefrustraties.
Mwoh!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Zis one is miiiiiiine now
[ afbeelding ]![]()
Voor de prijs is hij wel leuk, maar ik vind hem zelf geen geweldige vorm geven aan mijn lichaam ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef bluejean het volgende:
Iemand trouwens dit jurkje besteld? Ben benieuwd hoe die valt. Ik had vorig jaar eens in de sale een soortgelijk jurkje besteld, maar die bleek enorm groot uit te vallen.
[ afbeelding ]
Ruilen? Ik kom er te vaak en heb nu echt al een megabestelling open staanquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan al dagen niet op de online shop van h&m.
Grr, al de zoveelste keer dat dat gebeurd en we weten de oorzaak niet.ik wil zo graag bestellen.
Cache legen? Heb je het ook in een andere browser?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kan al dagen niet op de online shop van h&m.
Grr, al de zoveelste keer dat dat gebeurd en we weten de oorzaak niet.ik wil zo graag bestellen.
Cache is al geleegd, werkt helaas nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cache legen? Heb je het ook in een andere browser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |