abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78070738

20 februari in de shop vanaf 10 uur, dus ik ga vroeg opstaan.
Zou er een ware run op zijn of zal het wel meevallen? Ik kan het echt niet inschatten
pi_78070988
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
Morgen weer ff de sale bekijken
zijn er morgen nieuwe sale-dingen dan in de shop?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:07:40 #153
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_78071017
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]

Zou er een ware run op zijn of zal het wel meevallen? Ik kan het echt niet inschatten
Oooh, die is wel cute zeg Ik weet het niet, ik ga er iig niet voor opstaan, maar als je hem graag wil zou ik er maar vroeg bij zijn
pi_78071569
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zijn er morgen nieuwe sale-dingen dan in de shop?
nee het wordt gewoon aangevuld, net als elke morgen.

Ik kijk morgen ook, moet toch vroeg op.
know'm sayin?
word? word.
pi_78071571
Weet iemand wat het nummer is dat bij die campagne draait? Ik vind hem zo tof.
pi_78071661
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef Marouska het volgende:
Nog een paar daagjes en dan proberen Sonia Rykiel online te bestellen!

Iemand ervaring met gastcollecties online bestellen? Lukt dat überhaupt, of is het even druk als het in de winkels schijnt te zijn? Ik wil graag iets van die collecties, maar weiger de winkels te bestormen. Of het duurder via Marktplaats over te kopen.
Sonia Rykiel is niet zo populair, dat lukt je wel
know'm sayin?
word? word.
pi_78071874
Het komt trouwens maar in 6 winkels te hangen ofzo, niet veel iig.
know'm sayin?
word? word.
pi_78072095
Hoi, ik heb twee dagen geleden via internet betaald voor mijn bestelling. Maarrrrr nu staat er op 'mijn pagina' nog steeds - bestelling onderweg - hoe lang blijft dit nog zo staan? Is de betaling dan wel goed gegaan ? Krijg ik geen bevestiging?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:32:20 #159
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78072298
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:20 schreef alors het volgende:

[..]

Sonia Rykiel is niet zo populair, dat lukt je wel
Ik hoop dat heel weinig mensen smaak hebben: des te meer er voor mij over blijft

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet populair zou zijn. Wat een leuke, draagbare spullen, en niet zo frikkin' duur als sommige voortgaande gastcollecties.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_78074019
Oké thanks alors!
Ik hoop het maar.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]

omg
waar heb je dat gevonden?
kan het nergens op de site vinden
Nothing fails like success.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:16:08 #161
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_78074736
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef poolie het volgende:
Oké thanks alors!
Ik hoop het maar.
[..]

omg
waar heb je dat gevonden?
kan het nergens op de site vinden
'Collection overview', staat alles.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:21:36 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78075043
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Opdekop het volgende:
Hoi, ik heb twee dagen geleden via internet betaald voor mijn bestelling. Maarrrrr nu staat er op 'mijn pagina' nog steeds - bestelling onderweg - hoe lang blijft dit nog zo staan? Is de betaling dan wel goed gegaan ? Krijg ik geen bevestiging?
Hangt er vanaf of ie roze of blauw is. Blauw is nog in behandeling, roze is echt onderweg (vaak staat er dan ook een track & trace code bij van TNT waar je op kunt klikken). Hij is onderweg als je een pagina krijgt waarop staat 'Zwolle - Manco' bijvoorbeeld. Het kan dan nog een tijdje duren voordat ie bij je aankomt. Krijg je de TNT pagina als je op de link klikt, dan is ie nog niet klaar.
Nee, wen er maar vast aan, van bijna niets (behalve je bestellingen) krijg je een bevestiging van de H&M!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_78075251
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Opdekop het volgende:
Je hebt betaald voor een pakketje wat je nog niet hebt ontvangen????
know'm sayin?
word? word.
pi_78075327
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:

[..]

Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60

[ afbeelding ]
Deze is ook kut, die heb ik.
Me vader moest hem uittrekken, anders ging die niet uit.
En nu zit er een gat in.
Over dit blousje,

Ik zou als ik jullie was een maatje groter bestellen. Tenzij je niet zulke hele grote borsten hebt en normaal maat 36. Want anders wordt het te wijd denk ik. Ik heb maat 36 (ook gekocht) en cup B en hij zit verder gewoon goed alleen met uittrekken dus kut. Te strak bij de schouders.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:38:20 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78076096
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef alors het volgende:

[..]

Je hebt betaald voor een pakketje wat je nog niet hebt ontvangen????
Helemaal over dat zinnetje heen gelezen weet je dat
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_78076606
Gesorteerd
know'm sayin?
word? word.
pi_78076821
Weet iemand of die bruine bontjasjes nog ergens te koop zijn in mt 38? Kan ze nergens meer vinden en vond het zo erg dat ik ze in de sale ben misgelopen dat ik erover gedroomd heb :p
pi_78076938
Is die zwarte boyfriend blazer van 19,95 nou echt al uitverkocht Heeft iemand die al/nog in de winkel zien hangen? (Groningen/Assen/Zwolle/Leeuwarden zijn makkelijk bereikbaar )
pi_78077107
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand of die bruine bontjasjes nog ergens te koop zijn in mt 38? Kan ze nergens meer vinden en vond het zo erg dat ik ze in de sale ben misgelopen dat ik erover gedroomd heb :p
Deze?

Die staat gewoon op de site voor 25 euro. In de winkel hangt bijna niks meer in de sale.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Sabinee het volgende:
Is die zwarte boyfriend blazer van 19,95 nou echt al uitverkocht Heeft iemand die al/nog in de winkel zien hangen? (Groningen/Assen/Zwolle/Leeuwarden zijn makkelijk bereikbaar )
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
know'm sayin?
word? word.
pi_78077335
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef alors het volgende:
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
Hm, dat geeft de burger moed, dankjewel! Weet je toevallig nog waar ze hingen? Boven/beneden, voor/achterin?
Morgen wil ik even uitslapen maar overmorgen zou ik wel weer vroeg op kunnen staan
pi_78077387
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef alors het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]

Die staat gewoon op de site voor 25 euro. In de winkel hangt bijna niks meer in de sale.
[..]

Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar
vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
Zag het ja, thanks!
pi_78077559
Ik vond de H&M het afgelopen jaar minder interessant, maar de lentecollectie bevat wel weer een paar erg leuke items . Morgen bestellen!

[ Bericht 14% gewijzigd door bluejean op 16-02-2010 22:35:00 ]
pi_78077651
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Hm, dat geeft de burger moed, dankjewel! Weet je toevallig nog waar ze hingen? Boven/beneden, voor/achterin?
Morgen wil ik even uitslapen maar overmorgen zou ik wel weer vroeg op kunnen staan
Ze hingen toen boven bij de trap meteen rechts (niet dat je links kunt maarja ). Maar ik betwijfel of ze nog terugkomen heb ze na die keer (2 weken geleden denk ik) nooit weer gezien. Vandaag hing er allemaal nieuw spul.
know'm sayin?
word? word.
pi_78091503
@ Enfermera en alors - het pakketje heb ik al. Daarom vroeg ik me af waarom dat nog zo op de site stond, gezien de kledingstukken hier al in mijn kast hangen, hehe.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_78091574
oh dat blijft gewoon staan, ik weet niet of je iets heb geretourneerd, maar dat zou er eventueel nog bij kunnen komen staan.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')