Oooh, die is wel cute zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
20 februari in de shop vanaf 10 uur, dus ik ga vroeg opstaan.
Zou er een ware run op zijn of zal het wel meevallen? Ik kan het echt niet inschatten
nee het wordt gewoon aangevuld, net als elke morgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zijn er morgen nieuwe sale-dingen dan in de shop?
Sonia Rykiel is niet zo populair, dat lukt je welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:58 schreef Marouska het volgende:
Nog een paar daagjes en dan proberen Sonia Rykiel online te bestellen!
Iemand ervaring met gastcollecties online bestellen? Lukt dat überhaupt, of is het even druk als het in de winkels schijnt te zijn? Ik wil graag iets van die collecties, maar weiger de winkels te bestormen. Of het duurder via Marktplaats over te kopen.
Ik hoop dat heel weinig mensen smaak hebben: des te meer er voor mij over blijftquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Sonia Rykiel is niet zo populair, dat lukt je wel
omgquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Weggeslet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
20 februari in de shop vanaf 10 uur, dus ik ga vroeg opstaan.
Zou er een ware run op zijn of zal het wel meevallen? Ik kan het echt niet inschatten
'Collection overview', staat alles.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:02 schreef poolie het volgende:
Oké thanks alors!
Ik hoop het maar.
[..]
omg![]()
![]()
![]()
waar heb je dat gevonden?
kan het nergens op de site vinden
Hangt er vanaf of ie roze of blauw is. Blauw is nog in behandeling, roze is echt onderweg (vaak staat er dan ook een track & trace code bij van TNT waar je op kunt klikken). Hij is onderweg als je een pagina krijgt waarop staat 'Zwolle - Manco' bijvoorbeeld. Het kan dan nog een tijdje duren voordat ie bij je aankomt. Krijg je de TNT pagina als je op de link klikt, dan is ie nog niet klaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Opdekop het volgende:
Hoi, ik heb twee dagen geleden via internet betaald voor mijn bestelling. Maarrrrr nu staat er op 'mijn pagina' nog steeds - bestelling onderweg - hoe lang blijft dit nog zo staan? Is de betaling dan wel goed gegaan ? Krijg ik geen bevestiging?
Je hebt betaald voor een pakketje wat je nog niet hebt ontvangen????quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Opdekop het volgende:
Hoi, ik heb twee dagen geleden via internet betaald voor mijn bestelling. Maarrrrr nu staat er op 'mijn pagina' nog steeds - bestelling onderweg - hoe lang blijft dit nog zo staan? Is de betaling dan wel goed gegaan ? Krijg ik geen bevestiging?
Over dit blousje,quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
Ik heb die onderste ook, zit fijn vind ik. Maar zoooo lang! Ik doe hem niet helemaal naar beneden en dan een blousje er overheen ofzo anders komt ie tot onder me knieën zowat. Nu ben ik wel 1.60
[ afbeelding ]
Deze is ook kut, die heb ik.
Me vader moest hem uittrekken, anders ging die niet uit.
En nu zit er een gat in.
Helemaal over dat zinnetje heen gelezen weet je datquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt betaald voor een pakketje wat je nog niet hebt ontvangen????
Deze?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand of die bruine bontjasjes nog ergens te koop zijn in mt 38? Kan ze nergens meer vinden en vond het zo erg dat ik ze in de sale ben misgelopen dat ik erover gedroomd heb :p
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Sabinee het volgende:
Is die zwarte boyfriend blazer van 19,95 nou echt al uitverkochtHeeft iemand die al/nog in de winkel zien hangen? (Groningen/Assen/Zwolle/Leeuwarden zijn makkelijk bereikbaar
)
Hm, dat geeft de burger moed, dankjewel!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef alors het volgende:
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
Zag het ja, thanks!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die staat gewoon op de site voor 25 euro. In de winkel hangt bijna niks meer in de sale.
[..]
Ik heb ze een keer zien hangen in Groningen Vismarkt, maar
vandaag niet meer. Ze worden op de site wel weer aangevuld. Gewoon 's morgens kijken.
Ze hingen toen boven bij de trap meteen rechts (niet dat je links kunt maarjaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:02 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Hm, dat geeft de burger moed, dankjewel!Weet je toevallig nog waar ze hingen? Boven/beneden, voor/achterin?
Morgen wil ik even uitslapen maar overmorgen zou ik wel weer vroeg op kunnen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |