quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die collectie doet je ook niet veel goed zo
Hoewel ik zelf ook nooit zin heb om te fietsen (en het dus ook nooit doe buiten het heen en terug naar het sorteercentrum), ้้n keer een brommer, altijd een brommer
Ingehouden loonheffing, aangenomen dat je niet te veel hebt verdient.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef Ohrpolster. het volgende:
Welk bedrag op de jaaropgaaf kan je nou terug krijgen? Ingehouden loonheffing / premie volksverz.?
En je Netwerk VSP?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef sbientje het volgende:
ik ben er ook weerwat een takkeweer vandaag! had een wijkje dat ik normaal nooit heb, toch altijd weer even zoeken. Heb volgens mij 1 bundel op sorteercentrum laten liggen, heel mijn tas overhoop gehaald, zat ie er niet in. Lekker handig! Wij hadden vandaag overheids-HAH van plastic Jack
En de makro ook al, dus die is er morgen ook niet dan. Volgens mij weinig post morgen...
Vandaag ook een wijk ingegooid en gezet met bijna huis aan huis van essent (meterstanden). Wat een rottige blaadjes waren dat zeg... en moest ze eerst allemaal ingooien vwant ze zaten toch stiekem een beetje door elkaar, en daarna met zetten weer... niet makkelijk..
Morgen weer, vanavond lekker binnen
Ja dat heb ik ook al gedaan, was kwart over drie klaar bij tnt.. Daarna netwerkVSP..quote:
Voor volgende week sta ik tot nu toe al op 250 poststukkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al gedaan, was kwart over drie klaar bij tnt.. Daarna netwerkVSP..
ik 353quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Voor volgende week sta ik tot nu toe al op 250 poststukken
Verdient een stuk lekkerder in ieder geval
De eerste keer dat we hier met normale bezetting werkten was met de kerstweek. Er waren dan ook veel mensen pas na 8 uur klaar met hun wijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Scenario Normaal is zowat een uitzondering tegenwoordig
True!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die collectie doet je ook niet veel goed zo
Hoewel ik zelf ook nooit zin heb om te fietsen (en het dus ook nooit doe buiten het heen en terug naar het sorteercentrum), ้้n keer een brommer, altijd een brommer
het allerergste vind ik als je vanuit het sorteercentrum naar je wijk moet... zit bij mij ook nog een viaduct tussen, nou dan kom ik boven en met een beetje pech zit ik helemaal te puffenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True!
Ben nog nooit met de auto gegaan naar het werk, maar mijn fiets is kutHeeele gladde bandjes waar geen profiel meer op zit, echt helemaal versleten!
Als ik de weersverwachting mag geloven gaat het komende dagen weer lekker sneeuwen. Morgen mag ik eindelijk mijn nieuwe auto ophalen dus hopen dat het een beetje rustig blijft, ik heb geen zin om meteen schade te rijden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef rub3n het volgende:
Er ligt hier al weer sneeuw. Dat wordt wat met mijn bestelrit op het platteland morgen.
Spekglad op die dijken etc.
Hier niet. We kregen vandaag als vestiging nog een compliment van de teamcoach dat het hier zo goed gaat in vergelijking met andere vestigingen. De scenario's kloppen dus ook grotendeels tegenwoordig (in tegenstelling tot een halfjaar terug).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Scenario Normaal is zowat een uitzondering tegenwoordig
Jemig, je zou inderdaad van vrachtwagenchauffeurs wel mogen verwachten dat ze afstand houden ja, die kunnen namelijk met zo'n gevaarte behoorlijk veel schade aanrichten. Maar ja, die mensen zijn natuurlijk ook altijd op de weg en als normaal iedereen door het oranje licht rijdt dan kan het dat hij uit gewoonte verwachtte dat jij dat ook zou doen. Ik weet nog dat me met rijlessen echt aangeleerd werd dat je nooit uit gewoonte mag handelen in het verkeer, ook al is de weg zo vertrouwd. Lijkt me behoorlijk schrikken, zo'n klap tegen je bus. Gelukkig heb je er zelf lichamelijk niks aan over gehoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Als ik de weersverwachting mag geloven gaat het komende dagen weer lekker sneeuwen. Morgen mag ik eindelijk mijn nieuwe auto ophalen dus hopen dat het een beetje rustig blijft, ik heb geen zin om meteen schade te rijden.![]()
Gisteren heb ik trouwens een aanrijding gehad. Ik remde voor een oranje verkeerslicht en een achteropkomende vrachtwagen had dat niet verwacht. Deze moest uitwijken en ramde vervolgens met zijn aanhanger tegen mijn busje aan. Als je het mij vraagt hoor je met zo`n gevaarte ruim voldoende afstand te houden en er nooit maar gewoon van uit te gaan dat iemand anders wel een bepaalde actie zal gaan maken. In principe is iemand die je van achteren raakt bijna altijd fout maar bij een oranje verkeerslicht kan het verhaal weleens een ander staartje krijgen. Gelukkig was de schade niet heel groot maar de reparatie zal toch niet goedkoop zijn denk ik. Normaal rijd ik trouwens meestal wel door oranje heen maar helaas staat daar een roodlicht flitser langs de kant van de weg. Ze zouden er moeten staan voor de veiligheid maar in dit geval zorgt het alleen maar voor ellende.
Hier ook ja, jippie!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 04:33 schreef Ohrpolster. het volgende:
Weer lekker door de sneeuw ploeteren zo :,(
Ik zit nu nog te wachten. Heb al wat wijken hah gezet, maar nu is de post onderweg dus ik wacht nu maar ffquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:46 schreef MissSpooky het volgende:
Jup hier ook, kon een uur later beginnen..
Zat voor de grap eens te kijken op je Twitter, zie ik dat je een vrouw bent....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:21 schreef sbientje het volgende:
Nou na uren op de post wachten had ik ook nog een opdeelwijk te zetten, waardoor ik nu nog niet op straat ben..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zat voor de grap eens te kijken op je Twitter, zie ik dat je een vrouw bent....
dacht de hele tijd dat je een man was (komt door je avatar denk ik!)![]()
quote:DEN HAAG - De postbodes krijgen eindelijk een cao. TNT Post heeft een akkoord bereikt met de vakbonden over loonsverhoging en een sociaal plan. Acties bij de post zijn nu van de baan, aldus bestuurder Peter Wiechmann van Abvakabo FNV.
De reorganisatie gaat door, waarbij tot eind 2012 zo'n 11.000 banen moeten verdwijnen. Wiechmann rekent daarbij op zo'n 3500 gedwongen ontslagen.
TNT wil af van de voltijdmedewerkers en deze vervangen door deeltijdbezorgers. Zo sluit TNT de 174 voorbereidingskantoren in het land, waar postbodes de post nu op huisnummer sorteren. Dat gebeurt straks op zes tot achttien plaatsen. Ook wordt het legen van brievenbussen uitbesteed, evenals de bezorging van brieven in het buitengebied.
Half maart zullen de vakbondsleden zich uitspreken over de cao. Vorig jaar verwierpen zij een voorstel om loon in te leveren in ruil voor het behoud van zo'n 5000 banen. De postbodes hechtten geen waarde aan die belofte van TNT, omdat ze ervan uitgaan dat ze toch wel ontslagen worden. Dus kiezen ze voor loonsverhoging en accepteren ze het grote banenverlies.
Die keuze is terug te vinden in het huidige cao-akkoord. De postmedewerkers krijgen er dit jaar 0,7 procent bij en in 2011 1,2 procent.
Daarbij zijn de vakbonden tevreden over het sociale plan. Geprobeerd wordt zo veel mogelijk werknemers vrijwillig te laten vertrekken. Dan krijgen ze een bonus mee van een maandsalaris per gewerkt jaar, ten hoogste zestien maanden. Medewerkers van boven de vijftig kunnen tot dertig maandsalarissen ontvangen.
TNT wil de kosten in 2015 teruggebracht hebben met 395 miljoen euro per jaar. Dat moet vanwege de permanente daling van de hoeveelheid post en de concurrentie van goedkoper opererende postbedrijven.
En jij hebt voor je remde voor een oranje(!) stoplicht wel eerst in je achteruitkijkspiegel gekeken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Gisteren heb ik trouwens een aanrijding gehad. Ik remde voor een oranje verkeerslicht en een achteropkomende vrachtwagen had dat niet verwacht. Deze moest uitwijken en ramde vervolgens met zijn aanhanger tegen mijn busje aan. Als je het mij vraagt hoor je met zo`n gevaarte ruim voldoende afstand te houden en er nooit maar gewoon van uit te gaan dat iemand anders wel een bepaalde actie zal gaan maken. In principe is iemand die je van achteren raakt bijna altijd fout maar bij een oranje verkeerslicht kan het verhaal weleens een ander staartje krijgen. Gelukkig was de schade niet heel groot maar de reparatie zal toch niet goedkoop zijn denk ik. Normaal rijd ik trouwens meestal wel door oranje heen maar helaas staat daar een roodlicht flitser langs de kant van de weg. Ze zouden er moeten staan voor de veiligheid maar in dit geval zorgt het alleen maar voor ellende.
Schrijf dan als supporter iig zijn naam goed. Het is Sjinkie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef sbientje het volgende:
Mijn avatar is sjenkie, die supporter ik omdat ik zn naam cool vind! Na de olympics doe ik wel weer my little pony ofzo![]()
Nou, dan ben je niet de enigequote:Bovendien weer eens op mn bek gegaan in de sneeuw...![]()
ik wel, dat was de reden dat ik op mijn rijexamen doorreed (ook door rood)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef rub3n het volgende:
[..]
En jij hebt voor je remde voor een oranje(!) stoplicht wel eerst in je achteruitkijkspiegel gekeken?
ja het staat goe din mijn ondertitel maar ik dacht aan dat liedje van de JvTquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schrijf dan als supporter iig zijn naam goed. Het is Sjinkie.
Vandaag best een druk dagje door de hoeveelheid machinepost (IBG- en Waterschapsbelastingmailings), die ook nog eens laat kwam. Bovendien weer eens op mn bek gegaan in de sneeuw...
Jawel en ik dacht dat de afstand groot genoeg was. Daarnaast ben ik geen vrachtwagenchauffeur dus ik kan niet exact weten wat zijn remafstand is dat is zijn verantwoordelijkheid vind ik, hij hoort tijdig te kunnen stoppen. Als er een fietser of voetganger overstak waar ik een noodstop voor had moeten maken, dan zou hij ook in mijn achterkant hebben gezeten. Terwijl ik in dit geval zeker nog geen noodstop uitvoerde. En denk je nou werkelijk dat ik iedere dag het risico ga lopen om door rood licht te rijden, omdat er misschien iemand achter op me zou kunnen knallen? Zolang ik geen noodstop voor oranje hoef te maken rem ik gewoon. Als er een bumperklever achter me zit dan zal ik het wel anders op proberen te lossen maar dat was in deze situatie niet het geval. Ik denk dat de vrachtwagenchauffeur afgeleid was want naar mijn mening had hij makkelijk kunnen remmen, of anders zeker op tijd uit kunnen wijken naar de andere rijstrook zonder mij te raken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef rub3n het volgende:
[..]
En jij hebt voor je remde voor een oranje(!) stoplicht wel eerst in je achteruitkijkspiegel gekeken?
Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:46 schreef Kadooosh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de post die zondag opgehaald wordt in principe maandag bezorgd wordt?
Zaterdag wordt er niet opgehaald maar op de brievenbus staat van zondag wel...
Bedankt.
Ja oke ik snap dat het vaak nog een dag later komt maar het gebeurt dus in principe wel?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.
wat bedoel je met 'het gebeurt in principe wel' ?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:08 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja oke ik snap dat het vaak nog een dag later komt maar het gebeurt dus in principe wel?
Dit gaat trouwens grotendeels om post naar normale adressen.
Hoezo? Je hebt toch sowieso al een pasje met foto? Die heb je bij ons nodig om het sorteercentrum in te komen. Da's je legitimatie.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef Synthesist het volgende:
ik kreeg gisteren zo'n ecco kortingsbon, op de site van ecco staan best nog wel wat nette schoenen
weet iemand of je als zaterdagwerker een tnt-llegitimatiebewijs moet aanvragen? en waar?
Omdat:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'het gebeurt in principe wel' ?
Maar het gebruikt dus soms wel?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.
Dat kennen ze hier bij ons niet hoor, alleen m'n teamchef heeft zo'n pasje.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt toch sowieso al een pasje met foto? Die heb je bij ons nodig om het sorteercentrum in te komen. Da's je legitimatie.
Ohquote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier bij ons niet hoor, alleen m'n teamchef heeft zo'n pasje.
Ik zit hier in zo'n boerengat en we hebben hier alleen een toegangscode aan de ene zijde en een rolluik aan de andere.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OhEr zit zo'n ding waar je hem langs moet halen bij het fietsen/brommerhok en bij de ingang van het sorteercentrum. En dan te bedenken dat we in een superklein sorteercentrum zitten
Hier nog ้en, zo eens even kijken op de buienradar want anders ga ik wel gewoon een uurtje of twee later de ronde doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat een raar weer. Bui-droog-bui-droog-etc. Hopelijk is het vanaf een uur of ้้n droog want dan moet ik naar buiten
Mwah, ik heb vier wijken dus als het regent ga ik gewoon naar buiten, maar ik zie het liever droog wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog ้en, zo eens even kijken op de buienradar want anders ga ik wel gewoon een uurtje of twee later de ronde doen.
Ik heb zelf 3 wijken, normale wijktijden zijn 2.00/1.10/2.20 en omdat het allemaal vrij compacte wijken zijn ben je binnen anderhalf uur klaar dus ik heb wel wat speling.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vier wijken dus als het regent ga ik gewoon naar buiten, maar ik zie het liever droog worden
Vorige week was er best veel post op maandag dus ik loop maar geen risicoquote:Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3 wijken, normale wijktijden zijn 2.00/1.10/2.20 en omdat het allemaal vrij compacte wijken zijn ben je binnen anderhalf uur klaar dus ik heb wel wat speling.
Je moet je ook niet aanmelden. Je moet gewoon een TNT Kantoor binnenlopen (ja, ook als je daarvoor een half uur moet fietsen).quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Bigapple het volgende:
Mmm..
vorige week maandag aangemeld als postbezorger..
nog steeds niks gehoord..
Je moet sowieso wel op zaterdag kunnen werken, dus niet dat je de zaterdag vervangt door een andere dag.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Bigapple het volgende:
Oke. zal ik doen.
Ik zoek iets voor de Zaterdag.
Kan je met een zaterdagcontract eigenlijk ook een doordeweekse dag gaan werken bijv een donderdag ofzo?
En kan je met een zaterdagcontract ook in de vakantie's terecht of echt alleen de zaterdag?
Alvast bedankt mensen!
Bij ons doet iedereen het via internet hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 15:24 schreef rub3n het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aanmelden. Je moet gewoon een TNT Kantoor binnenlopen (ja, ook als je daarvoor een half uur moet fietsen).
Je kunt volgens mij bijna ALTIJD wel een tijdelijk hulpkracht contract krijgen. Ik werk nu 2 maand bij de TNT. Ik heb al zoveel lui gezien die binnenkwamen lopen en die vroeg aan mij of een collega: "Waar moet ik zijn om te kijken of jullie nog mensen nodig hebben?" en die wij dan doorverwezen naar onze leidinggevende. En die je 2 weken later naast je zag zitten voorbereiden.
Hier ook volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bij ons doet iedereen het via internet hoor
wat als je er geen hebt?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef tntster het volgende:
Bij ons heb je het pasje niet nodig om binnen tekunnen komen. Bij controle moet je het echter wel bij je hebben.
Raar dat je daar nooit wat van hoortquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
aanvragen bij de teamcoach. Het is namelijk verplicht
Neh voorerf, maar ik heb nog nooit iemand met zon pas gezien en niemand heeft het er ook over gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:20 schreef gelebeer het volgende:
Werk jij op de Slingerweg ofzo? WIj hebben allemaal zo'n pasje, en moeten hem officieel ook op de kleding dragen (niet dat ook maar iemand dat doet hoor)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Ynske het volgende:
Hoi
vraagje:
01.02.2010:
Zending is voorgemeld
01.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
word hij dan vandaag nog geleverd of moet ik daar niet vanuit gaan?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Afgelast? Dus niemand mocht de wijken in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Als ie niet door de brievenbus past zou ik hem gewoon afgeven bij het postkantoor/regio kantoor van de TNT met de melding dat ie retour moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!
Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?
thanks!
Zo hee... Dat gebeurt hier echt nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef tntster het volgende:
Jep, kregen telefoon dat het te gevaarlijk was om de straat op te gaan.
Alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld.
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!
Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?
thanks!
Ik geloof dat het vest te maken heeft met de toekomstplannen, didoza. Op dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen en loop je met 24 uurs-post, 48-uurs post en hah. Op de daldagen (maandag, woensdag, vrijdag) loop je alleen met de 24 uurs post, en zonder hah. Die 24 uurs en 48 uurs post worden dus gescheiden stromen. Het onderscheid heeft niets te maken met of het HSM-post is of niet. Maar los daarvan denk ik dat het samenvoegen van post op de vestiging handiger werkt dan al lopend. Hah los achter de hand gaat nog wel, want dat is allemaal identiek, dus dat kun je blind pakken. Op het moment dat je met geadresseerde post los achter de hand loopt, word het lastiger. Een tijdje terug liep ik op zaterdag een wijk, maar bleek op een gegeven moment dat dezelfde wijk een dag eerder was blijven liggen. Ik heb toen de hele wijk gelopen met twee bundels geadresseerde post, 1 op m'n arm en 1 in mijn hand. (omdat de wijk van vrijdag nog op het depot lag was het niet mogelijk de twee op kantoor samen te voegen). Het was maar een klein wijkje, maar erg prettig werkte het niet. En gelukkig was er geen hah. En straks met dat didoza-verhaal heb je niet alleen veel meer post (48-uurs post is vooral plaatwerk), maar ook meer hah! Op de daldagen heb je geen hah meer (dat worden een soort maandagen), en op de piekdagen kun je tot max. 5 soorten hebben. Loop je straks met twee bundels post op je arm (of in de vest), en 5 soorten hah!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
ik las het ja. Drie bundels is echt te veel van het goede. Twee is de max. Bovendien kan de HSM het samenvoegen veel sneller en goedkoper dan degene op de straat kan.
Dat simpel moet je maar vergeten. Dat is wat de bazen denken. De perronmedewerker corrigeert namelijk alle fouten die binnen en buiten het pand gemaakt worden. Zorgt dat iedereen alles heeft en de vrachtwagenchauffeurs op tijd gelost en geladen worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef tntster het volgende:
Morgen krijg ik opleiding "perrondienst"
Kan maar een keer meelopen en volgende week alleen doen.
Hopelijk is 't wat simpel werk, weet totaal niet wat het inhoud
Werk jij daar? Dat is echt vet grootquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef rub3n het volgende:
Haha Streeview in Kampen. Lachen.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=rolklaver+120,+8262+Kampen&sll=52.553446,5.903199&sspn=0.010842,0.015814&ie=UTF8&hq=&hnear=Rolklaver+120,+8265+Kampen,+Overijssel&ll=52.567547,5.905817&spn=0,359.97601&z=16&layer=c&cbll=52.562175,5.909993&panoid=fhD8MUXdn5JfmDIO7Hhelw&cbp=13,119.19,,0,-4.95
Jammer dat er geen streetview van die van mij beschikbaar is, maar die is echt v้้l kleiner.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
vet groot? lijkt mij eerder klein.
Zwolle is ook een "ander" soort kantoor. Alles wat hier 's avonds nog aan komt in Kampen gaat nog door naar TNT Zwolle.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Bloemhof het volgende:
Zwolle is groter, zoek maar op Anthony Fokkerstraat 2
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Melle12603 het volgende:
Vraagje,
Woensdag heeft iemand een pakketje naar mij verstuurd.
Zoals ik normaal gewend ben is dit pakketje er de volgende dag, helaas was deze er gisteren niet.
Toen heb ik maar eens even op tracktrace gekeken en wat bleek: De status staat nog steeds op: Zending opgehaald en in sorteerproces.
03.02.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
03.02.2010:
Zending is voorgemeld
Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb het pakketje morgen nodig en veel vaart zit er helaas niet in.![]()
Lekker lullig idd. Mja anders verzin je de volgende keer toch een andere reden? Dat je aangereden bent op je fiets ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Lastpost het volgende:
Mijn teamchef heeft het ook hoog in z'n bol zeg, had vorige week nogal wat fysieke ongemakken na een flinke schop tijdens een voetbaltoernooi en ๓mdat ik ook al last heb van nogal moeilijke knie๋n en dito liesproblemen vind ie het niet verantwoord dat ik blijf voetballen.
Hij zei nog net niet letterlijk dat ik het niet meer mocht doen maar met teksten als "Jij hebt wel vaak dat soort dingen" (in 2 jaar ้en keer afwezig geweest door mexicaanse griep en een ontsteking) en "Tsja je moet wel aan je werk denken" voelt het wel zo.
Wist ook niet echt hoe ik erop moest antwoorden, maar vind dit toch te ver gaan hoor.
Ik zal het sporten ook echt niet opgeven als reden als ik echt iets heb, dan geef ik wel aan dat het tijdens het werken is gebeurd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lekker lullig idd. Mja anders verzin je de volgende keer toch een andere reden? Dat je aangereden bent op je fiets ofzo
Dan mag hij zeker niet meer fietsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lekker lullig idd. Mja anders verzin je de volgende keer toch een andere reden? Dat je aangereden bent op je fiets ofzo
Kijk en dแn eis je een brommer en zit je sowieso altijd goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan mag hij zeker niet meer fietsen
Ik weet niet meer hoeveel opleiding ik destijds kreeg, maar dat was meer dan een dag. TOen ik naderhand zelf opleiding perrondienst moest geven op een nevenvestiging was dat ook meer dan 1x.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef tntster het volgende:
Men, ben een beetje gaar na vandaag zo vroeg te zijn begonnen.
Perrondienst is toch echt mannenwerk merk ik wel :-)
Veel informatie gekregen maar om nou alles in een keer te kunnen onthouden is een tweede.
Snel tellen, zware containers, vrachtbrieven maken en alles in de gaten houden of het wel meegaat.
Schiet mij maar lek, ze doen er inderdaad lekker makkelijk over maar komt nogal wat bij kijken zo vroeg in de ochtend:-)
Als iemand vandaag bv. koorts heeft opgelopen en zich grieperig voelt, is dat morgen echt niet ineens weg hoor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:34 schreef Deezertje het volgende:
Knap, dat je nu al weet dat je morgen ziek bent
Altijd leuk die opmerkingen van teamleiders, er is er een bij ons die er ook wat van kan. Een tijdje geleden vroeg een collega van me vrij omdat zijn neef was overleden. De teamleider zei toen letterlijk dat een neef toch verre familie is en het niet nodig vond om vrij te geven. Dit was dan wel niet serieus bedoeld (onze teamleider is bijna nooit serieusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Lastpost het volgende:
Mijn teamchef heeft het ook hoog in z'n bol zeg, had vorige week nogal wat fysieke ongemakken na een flinke schop tijdens een voetbaltoernooi en ๓mdat ik ook al last heb van nogal moeilijke knie๋n en dito liesproblemen vind ie het niet verantwoord dat ik blijf voetballen.
Hij zei nog net niet letterlijk dat ik het niet meer mocht doen maar met teksten als "Jij hebt wel vaak dat soort dingen" (in 2 jaar ้en keer afwezig geweest door mexicaanse griep en een ontsteking) en "Tsja je moet wel aan je werk denken" voelt het wel zo.
Wist ook niet echt hoe ik erop moest antwoorden, maar vind dit toch te ver gaan hoor.
ik hou wel van een grapje, maar op zo'n moment vind ik dat echt heel ongepast. Zou daar zelf niet blij mee zijn...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Altijd leuk die opmerkingen van teamleiders, er is er een bij ons die er ook wat van kan. Een tijdje geleden vroeg een collega van me vrij omdat zijn neef was overleden. De teamleider zei toen letterlijk dat een neef toch verre familie is en het niet nodig vond om vrij te geven. Dit was dan wel niet serieus bedoeld (onze teamleider is bijna nooit serieus) want die collega kon even later gewoon vrij krijgen, maar je zal maar eens de verkeerde voor je hebben en zo`n opmerking maken, dan zijn de rapen gaar denk ik.
Hier klaagde ze dus ook overquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef gelebeer het volgende:
Niks scenario rustig vandaag, ik had gewoon net zoveel bakken als normaal. En omdat het zo rustig zou zijn, moesten we allemaal een half uur HAH zetten. Toen ik eindelijk klaar was met mijn 2e wijk en ik naar kantoor wilde fietsen, KLENG, ketting eraf. Toen ik hem er had opgelegd, vloog hij er bij de 1e trap weer af. Idem dito toen ik het een 2e keer probeerde. Dus toen "lekker" een half uur gelopen
Ahww, knuffel?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef gelebeer het volgende:
Niks scenario rustig vandaag, ik had gewoon net zoveel bakken als normaal. En omdat het zo rustig zou zijn, moesten we allemaal een half uur HAH zetten. Toen ik eindelijk klaar was met mijn 2e wijk en ik naar kantoor wilde fietsen, KLENG, ketting eraf. Toen ik hem er had opgelegd, vloog hij er bij de 1e trap weer af. Idem dito toen ik het een 2e keer probeerde. Dus toen "lekker" een half uur gelopen
Zodra ze dat hier doorvoeren ben ik weg, stel mafkezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:56 schreef Kadooosh het volgende:
Bah wat is de TNT toch een kut bedrijf, moet mijn zus die daar werkt 1,5 uur in haar eigen tijd werken en dit terwijl ze al snel is... overwerk uitbetalen doen ze niet meer ofzo.
TNT.
Dat was toch heel eventjes geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zodra ze dat hier doorvoeren ben ik weg, stel mafkezen.
Toch nog een soort van "geluk" dat het niet gebeurde halverwege een van je wijken. Desalniettemin wel kut.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef gelebeer het volgende:
Hadden jullie nu al die stemkaarten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:38 schreef Bloemhof het volgende:
Wat waren die stempassen verdomde vervelend! Daardoor was de post wel half uur te laat dan afgesproken.
Moeten voor de 14e bezorgd zijn, dus aankomende week zijn ze hier aan de beurt....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hadden jullie nu al die stemkaarten?
Oke hier komen ze op woensdag dus iedereen kijkt al op tegen die dag. Vorig jaar kwamen ze overal in het land in enveloppen en hier waren ze los ofzo en konden ze niet in de machine gesorteerd worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moeten voor de 14e bezorgd zijn, dus aankomende week zijn ze hier aan de beurt....
Helemaal goedquote:Op zondag 7 februari 2010 09:54 schreef tntster het volgende:
En ultra ivo, als er een container valt moet je heel hard wegrennen en niet proberen op te vangen![]()
Heb zelf ooit gezien hoe naar zoiets uit kan pakken
Kan je niet vragen of je zo'n contract mag dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:43 schreef rub3n het volgende:
Ik gisteren tegen mijn teamcoach (tussen neus en lippen door): "Hoe zit dat eigenlijk met mijn contract? Krijg ik dat wel even van te voren te horen wat daarmee gebeurd?" (loopt de 13e maart af).
Hij: "O jou contract? Dat wordt gewoon verlengt"
Lekker! Eigenlijk hoop ik een zaterdagwerkercontract te krijgen. Dan verdien ik 2,50 per uur meer.
Haha okequote:Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef rub3n het volgende:
Ja, kan ik wel keer vragen. Maar Ik was druk toen. En hij liep alweer verder haha.
Ik werk al op zaterdag haha.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha okeHet verdient natuurlijk wel even wat beter als zaterdagwerker en op zich gaat hij er alleen maar op vooruit want hij kan je in principe voor meer dingen inzetten. Of hij dat doet is een tweede natuurlijk
Dat doe ik nu al geregeld als er stress is op kantoor (gewone postbezorger).quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's een goed begin
Als zaterdagwerker mag je ook post sorteren.
Ik had ze vorige week al, en ook hier de post een drie kwartier later...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hadden jullie nu al die stemkaarten?
Dat doe ik ook op zaterdag. Ik bereid op zaterdag 2 wijken voor. Waarna ik er 1 zelf wegbreng met de auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's een goed begin
Als zaterdagwerker mag je ook post sorteren.
Dan is het stom dat je nog niet het loon krijgt dat daarvoor staat.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:37 schreef rub3n het volgende:
[..]
Dat doe ik ook op zaterdag. Ik bereid op zaterdag 2 wijken voor. Waarna ik er 1 zelf wegbreng met de auto.
Geen Makro iig, want die was er afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Zou t zaterdag druk zijn ivm valentijn?
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Vorig jaar was er echt niks.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Inderdaad, was maar een uurtje buiten maar ik kon de boel bijna niet meer door de bus gooien.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Het...was...zooooooo...KOUD!
Het gaat minstens 3 uur duren voor ik weer op temperatuur ben
Ijzig, inderdaad. Maar als je je er goed op kleedde, was het nog te doen. Gewoon een muts op, handschoenen aan (in elk geval tijdens het fietsen) en je regenpak aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, was maar een uurtje buiten maar ik kon de boel bijna niet meer door de bus gooien.
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ijzig, inderdaad. Maar als je je er goed op kleedde, was het nog te doen. Gewoon een muts op, handschoenen aan (in elk geval tijdens het fietsen) en je regenpak aan.
Ik weet nog dat ik vorig jaar een valentijnskaart ertussen had, met alleen een voornaam en zonder huisnummer. De post voor dat stukje straat met dezelfde postcode doorgelopen, maar de naam niet tegen gekomen dus geen huisnummer. Uiteindelijk heb ik 'm maar bij een 'mevrouw' met dezelfde voorletter en postcode bezorgd, vond het zo zonde om 'm af te schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Vorig jaar was er echt niks.Nederlanders zijn niet zo romantisch
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook dat bepaalde namen uit je wijk extra blijven hangen? En dan bedoel ik niet de gekke namen maar gewoon normale namen?Bijv dat je weet dat in die en die straat op nr 18 meneer klaassen woont, maar nummer 20 weet je weer niet terwijl dat net zo'n onbelangrijke naam is?
Meestal kleed ik me ook niet zo heel dik, maar ik was vandaag met de brommer, en da's een stuk kouder dan fietsen!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.
Maar m'n handen zijn altijd het probleemgeval, heb dan nog van die handschoenen aan zonder vingertopstukken maar dan nog ..
Bij mij is het nog erger. Bij mijn eigen wijk kan ik oplepelen wie waar woont en meestal ook nog de sector aangeven waarin iemand werktquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook dat bepaalde namen uit je wijk extra blijven hangen? En dan bedoel ik niet de gekke namen maar gewoon normale namen?Bijv dat je weet dat in die en die straat op nr 18 meneer klaassen woont, maar nummer 20 weet je weer niet terwijl dat net zo'n onbelangrijke naam is?
Dat heet gewoon spionagequote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger. Bij mijn eigen wijk kan ik oplepelen wie waar woont en meestal ook nog de sector aangeven waarin iemand werkt
Handschoenen zonder vingertopstukken zorgen er juist voor dat je vingers in en in koud worden. Die moet je eigenlijk alleen dragen tijdens het lopen, niet als je je sneller dan dat voortbeweegt.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.
Maar m'n handen zijn altijd het probleemgeval, heb dan nog van die handschoenen aan zonder vingertopstukken maar dan nog ..
Ja dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef MissSpooky het volgende:
Die dunne ้้n-euro handschoenen zijn echt een aanrader! Je handen blijven er aardig warm mee, en toch kun je de post goed vastpakken.Een stuk fijner dan vingerloze handschoenen, aangezien de toppen van je vingers nou juist afsterven.
Haha, heb ik ook. Ligt er vooral aan of het een 'uniek' huis/brievenbus is, die onthoud ik al tijdquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
IDD, heb ik ook. Heb ook een paar panden waar wel 20 verschillende Poolse namen zittenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
Niet te vergeten; pensioenfonds, school, energiemaatschappij en of ze wetshandhavers zijn (CJIB)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik weet ook van mijn vaste wijken vrijwel iedere naam, hun werk, kinderen, hobbies en van sommige kan ik aan de postzegel aan de achterzijde al zien voor wie de kaart is.
En anderzijds vergeet ik af en toe gewoon wat de volgende straat is.
Mensen die veel post van het CJIB krijgen zijn geen wetshandhavers, maar wetsovertreders (CJIB=bekeuringen)quote:Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Niet te vergeten; pensioenfonds, school, energiemaatschappij en of ze wetshandhavers zijn (CJIB)
Is dat niet dat nummer waarmee je ook in moet loggen op intranet? Dan staat het op je salarisstrook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Anj0r het volgende:
Ik heb ontslag aangevraagd omdat ik ga studeren en dus niet meer door wil werken, en nu moet ik voor het "verzoek betaalbaarstelling winstdienstregeling ex-werknemer" mijn dienstverbandnummer weten. Weet iemand toevallig waar je deze kan vinden? Google zegt niets te weten...
Ooo oke, that makes sensequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Stemkaarten voor de gementeraadsverkieziningen, dus de kaart waarmee je in combinatie met je id mag stemmen.
Een ramp op de weg in ieder geval. Hier was nergens iets gestrooid/geveegd/ietsanders.. Een stukje wat ik normaal in 20 minuutjes rijd, kostte me nou dik anderhalf uur. Leuk hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef xxiessiexx het volgende:De stemkaarten zitten in enveloppen! Ben dus niet wakker gebeld en hoef pas om een uur of 1 twee kleine wijkjes weg te brengen, aangezien de machine overuren draait en alle wijken vrij laat klaar zijn
![]()
Maar, grrr, er ligt gewoon weer sneeuw! Ik woon niet voor niets aan zee, wat is dit?
Ik kreeg ook eerst een tijdelijk contract en ook veel minder loon. Daarna een gewoon contract gekregen met een goed loontjequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef Elln het volgende:
Van de week sollicitatie gehad bij tnt, klinkt allemaal prima en kan over 2 weken beginnenZowel sorteren als bezorgen, in een paar wijken die mij wel goed bekend zijn.
Ik ben aangenomen om in ieder geval elke zaterdag te werken en om evt bij te springen voor doordeweeks als oproep. coach zei dat hij mij geen zaterdagbesteller contract kon geven, omdat je sinds kort hiervoor eerst 2x3 maanden tijdelijke hulpkracht moet zijn? Ik weet dat ik een stuk minder betaald daardoor krijg, omdat ik nu dus een 'gewone postbode' ben? maar ik ben vergeten te vragen of je dan op zaterdag 130% uitbetaald krijgt, aangezien het in het weekend is. weten jullie daar meer over?
Ik werd gelijk als zaterdagbesteller aangenomen...heb nog nooit gehoord dat je eerst tijdelijke hulpkracht moest zijn? Kan je nu helemaal geen zaterdagbesteller meer worden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef Elln het volgende:
Van de week sollicitatie gehad bij tnt, klinkt allemaal prima en kan over 2 weken beginnenZowel sorteren als bezorgen, in een paar wijken die mij wel goed bekend zijn.
Ik ben aangenomen om in ieder geval elke zaterdag te werken en om evt bij te springen voor doordeweeks als oproep. coach zei dat hij mij geen zaterdagbesteller contract kon geven, omdat je sinds kort hiervoor eerst 2x3 maanden tijdelijke hulpkracht moet zijn? Ik weet dat ik een stuk minder betaald daardoor krijg, omdat ik nu dus een 'gewone postbode' ben? maar ik ben vergeten te vragen of je dan op zaterdag 130% uitbetaald krijgt, aangezien het in het weekend is. weten jullie daar meer over?
ik heb er 96 totaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef blckbb het volgende:
Net VSP binnen. Ik heb dus serieus 35 poststukken voor ้้n adres als 't er niet meer zijn
jahquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:48 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Lopen jullie voor zowel tnt als vsp dan?
Het heeft ook zo z'n voordelen, ik heb een paar keer in een deuk gelegen toen er weer iemand onderuit gleed. Leedvermaak FTWquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:34 schreef gelebeer het volgende:
Pff, er ligt hier w้้r een dik pak sneeuw
Verschilt misschien per gemeente maar hier moesten ze voor 14 februari bezorgd zijn...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:06 schreef Lastpost het volgende:
Ik lach maar niet te snel, wie het laatst lacht ...
Vandaag trouwens goed te doen op de meeste plekken, niet echt glad en een zonnetje erbij.
Hier komen die stemkaarten woensdag pas en laat ik dan net alleen de ochtend kunnen.
Ik dacht dat de MicroGids nog door TNT bezorgd werd? Tot nu toe is alleen de Veronica daadwerkelijk overgegaan. De zgn. AKN-gidsen houden we nog tot het eind van deze maand.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verschilt misschien per gemeente maar hier moesten ze voor 14 februari bezorgd zijn...
En YES!! ik kan weer een klacht indienen tegen de concurrent
De Mikro Gids nog niet ontvangen... En wederom flinke besparingen voor de uitgever iedere week, maar de abonnementsprijs wordt uiteraard niet verlaagd![]()
Het lijkt wel alsof alle TV gidsen straks naar Selektmail gaan.
Wat blijft er voor ons dan nog over??
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga verkleed als postbode morgenmiddag![]()
Ons thema is de liefde, dus ik neem zo'n schoudertas mee en dan deel ik aan iedereen valentijnskaartjes uit
[Basisschool, groep 5]
Hoeveel uur ben je daar p/week mee kwijt?, en hoe zit het met vakantie moet je dan zelf vervanger zoeken?quote:
Mijn broertje werkt ook bij Netwerp VSP en die moet zelf een vervanger zoeken als hij op vakantie gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je daar p/week mee kwijt?, en hoe zit het met vakantie moet je dan zelf vervanger zoeken?
Klopt, maar als het echt niet lukt kunnen zij een vervanger proberen te regelen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt ook bij Netwerp VSP en die moet zelf een vervanger zoeken als hij op vakantie gaat.
(Over uren per week met het post lopen bij VSP weet ik niks)
Ligt eraan hoeveel post je hebt, hoe snel je bent, etc.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je daar p/week mee kwijt?, en hoe zit het met vakantie moet je dan zelf vervanger zoeken?
ze willen dat je een vervanger regelt idd, maar dat kan ik dus echt niet.. dus dan moeten zij maar iemand regelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt, maar als het echt niet lukt kunnen zij een vervanger proberen te regelen.
[..]
Ligt eraan hoeveel post je hebt, hoe snel je bent, etc.
146 stuks, is dat een euro of 5?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze willen dat je een vervanger regelt idd, maar dat kan ik dus echt niet.. dus dan moeten zij maar iemand regelen![]()
Ik heb het vanmiddag snel ff gesorteerd en ga morgen bezorgen. Uurtje werk denk ik, maar ja, levert ook weer bar weinig op. Volgende week ook weer maar 146... is wel jammer, maar ja.. doe het er toch maar bij
10 ongeveerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
146 stuks, is dat een euro of 5?
Best weinig! En het maakt niet eens uit hoe zwaar die poststukken zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
10 ongeveer
Ligt eraan hoeveel ervan adres/poststuk zijn
Ik had deze week 40 poststukken voor ้้n adres![]()
verdient aanzijnlijk minder dan 40 poststukken op 40 adressen (je krijgt 2 cent per poststuk en 5 cent per adres)
wel, je krijgt vergoeding per 250 gram dacht ik. volgens mij 5 ct per 250 gram.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Best weinig! En het maakt niet eens uit hoe zwaar die poststukken zijn?
ja als het zwaarder is dan een bepaald gewicht krijg je toeslag, maar dat is niet heel vaakquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
wel, je krijgt vergoeding per 250 gram dacht ik. volgens mij 5 ct per 250 gram.
Lol, herkenbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef sbientje het volgende:
Ik werd net gebeld of ik kon komen maar moet helaas naar school.. Werken is veel leuker
Hee jou heb ik al een tijd niet meer in deze reeks gezien!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb besloten heel de carnaval te gaan werken..
Dat klopt, maar ik ben weer terug! Hier gaan ze het dus wel vieren.. en morgen moet ik zo midden in die carnavalsoptocht werken ( ik had al gevraagd of ze eerder de post konden zetten omdat ze precies in de straten lopen waar ik moet zijn, maar nee dat kon niet! Dus dat is nog gezellig..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hee jou heb ik al een tijd niet meer in deze reeks gezien!
Ik ga ook met carnaval werken. Mja, er wordt hier dan ook geen carnaval gevierd
Haha hangt er straks zo'n dronkenlap om je heenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben weer terug! Hier gaan ze het dus wel vieren.. en morgen moet ik zo midden in die carnavalsoptocht werken ( ik had al gevraagd of ze eerder de post konden zetten omdat ze precies in de straten lopen waar ik moet zijn, maar nee dat kon niet! Dus dat is nog gezellig..
Hier C1000 alleen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef gelebeer het volgende:
Wat voor HAH morgen?
Nou ze hebben er niet zo'n haast mee (ik ook niet) en ze hebben alleen zichzelf er mee als ik niet kan vossen. Moet er alsnog om 6.15 uur zijn en een stuk of 4 wijken tegelijk ingooien en bijhouden. De voskasten zijn wel altijd bezet dus ik schat dat ze mij gewoon zien als wijkingooierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:30 schreef tntster het volgende:
Bij ons morgen ook de c1000.
Gelukkig de laatste dag om kw voor 5 beginnen. Ben 's avonds niet zo gezellig meer als ik om half 9 al slaap haha.
Volgende week gewoon 6 uur.
En als je het vossen wilt leren zul je dat zelf moeten doen door middel van studeren.
Dat kan niemand je leren![]()
Ik meen zelfs dat je er een bepaald bedrag voor krijgt om het proces te leren.(soort huiswerkgeld)
Maar dat is alleen als je echt inzetbaar moet zijn op het vosproces.
ahh okee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
VOS is de vroege ochtend sortering. Dan vul je de blauwe bakken
Whaha *ziet het al voor zich*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef sbientje het volgende:
Ik ben er ook weer klaar voor.. Hopelijk eindig ik niet voorop de polonaise op t winkelcentrum
Iddquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef xxiessiexx het volgende:
En de sneeuw, want uiteraard was er weer een vers pak gevallen, zoals het alleen op zaterdag kan
Bij ons had ook iedereen weinig post, behalve ik dan weer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef gelebeer het volgende:
Geweldig dagje vandaag. Toen ik aankwam op kantoor had de postverdeler mijn wijk al ingegooid, en er was ontzettend weinig post.
Lucifersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Hier wel HAH en veel post vd Belastingsdienst
En ik kon mijn ogen gewoon niet meer openhouden tijdens het fietsenIk was en ben echt moe vandaag, en dat zonder carnaval gevierd te hebben
Irritant is dat he, dat alles zo half uit de bus hangt? Folderbezorgers hebben daar ook zo'n handje van..quote:Op zondag 14 februari 2010 09:52 schreef tntster het volgende:
Ik hoorde gisterochtend van een chauffeur dat de gidsen alweer terug kwamen bij tnt.
Of het waar is weet ik niet maar goed, ik liep vandeweek mijn ronde en er was iemand van sandd voor mij bezig.
Echt elk adres waar die man post voor had, hing de post half uit de bus.
Op een adres kon ik zelfs een pakje zo uit de bus trekken als ik wou.
Dus ik zou zeggen concurrenten ga zo door, krijgen wij het straks weer wat drukker
Ik niet, want als je het een beetje handig doet heb je er soms zelfs voordeel van, hoe gek het ook moge klinkenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:59 schreef MissSpooky het volgende:
Krantjesbezorgers.
Ooooveral hangt het er half uit, ik krijg daar altijd zo'n slecht zin van.
soms wel ja, als je zelf 1 brief hebt kun je die er vaak mooi zo achteraan frotten.. Maar het is natuurlijk geen stijl om iets half uit de bus te laten hangen. Al ken ik zat postbodes die dat ook gewoon doen (zoals de postbezorger in mijn wijk)quote:Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik niet, want als je het een beetje handig doet heb je er soms zelfs voordeel van, hoe gek het ook moge klinken
das heel wat. Bij mij is het 127 stuks 7,1 kiloquote:Op zondag 14 februari 2010 13:02 schreef blckbb het volgende:
Nu al 550 poststukken voor VSP, 90 kilo dus 3x terugfietsvergoeding
Eindelijk eens goed verdienen daar!
Ik heb verschillende bewoners die een trui in de brievenbus proppen om kou tegen te houden, die truien zitten af en toe muurvast.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef sbientje het volgende:
soms wel ja, als je zelf 1 brief hebt kun je die er vaak mooi zo achteraan frotten.. Maar het is natuurlijk geen stijl om iets half uit de bus te laten hangen. Al ken ik zat postbodes die dat ook gewoon doen (zoals de postbezorger in mijn wijk)
ik heb ook weleens gehad dat er een stadsblad achtig iets in de bus zat, dubbel, en zo'n pakket folders, ook dubbel, en de hele zooi zat dus echt muurvast. Zo erg dat ik het eruit heb moeten halen om de post erin te krijgen... daarna maar weer teruggestopt, dat dan weer wel.
Mja dat is wel waar ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik niet, want als je het een beetje handig doet heb je er soms zelfs voordeel van, hoe gek het ook moge klinken
Idd, of een sjaal..quote:Op zondag 14 februari 2010 14:02 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik heb verschillende bewoners die een trui in de brievenbus proppen om kou tegen te houden, die truien zitten af en toe muurvast.
Ja voor over 2 weken bedoelde ik ookquote:Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
soms wel ja, als je zelf 1 brief hebt kun je die er vaak mooi zo achteraan frotten.. Maar het is natuurlijk geen stijl om iets half uit de bus te laten hangen. Al ken ik zat postbodes die dat ook gewoon doen (zoals de postbezorger in mijn wijk)
ik heb ook weleens gehad dat er een stadsblad achtig iets in de bus zat, dubbel, en zo'n pakket folders, ook dubbel, en de hele zooi zat dus echt muurvast. Zo erg dat ik het eruit heb moeten halen om de post erin te krijgen... daarna maar weer teruggestopt, dat dan weer wel.
[..]
das heel wat. Bij mij is het 127 stuks 7,1 kiloKan bijna in mijn rugzak! Voor de week daarna staat er al 58 kilo, das het betere werk
Maandag is altijd superweinig post. Heb zelf meestal 4 wijken en daar doe ik dan bijna 2 uur overquote:Op maandag 15 februari 2010 00:21 schreef sbientje het volgende:
morgen om 12 uur beginnen, 5 wijken doen met de auto. Heb me laten vertellen dat er neit zo heel veel post is dan, dat hoop ik maarWel zin in, lekker werken
Ik denk t ook ja! Ik zie t welquote:Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef tntster het volgende:
Ik denk vandaag nog minder i.v.m. carnaval?
ik ook niet, die had al iemand anders meegenomenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had geen aangetekenden, heerlijk!
Dan doe je toch een keer alsofquote:Op maandag 15 februari 2010 21:44 schreef Deezertje het volgende:
Elke vakantie ben ik ziek.... dus deze ook!!![]()
![]()
Buiten de vakanties om ben ik NOOIT ziek...![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:59 schreef Troeta het volgende:
Het is maar een postbezorgersbaantje, geen belangrijke functie.
Niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:33 schreef Troeta het volgende:
denk je dat ze beter over je denken Lastpost?
Ik moet zeggen dat ik me ook al aan het ori๋nteren ben hoor, afspraken gemaakt? zeg ze maar af want we hebben nog een wijk voor je.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:51 schreef Troeta het volgende:
haha
Ja, sorry, ik te vaak dat ze zo slecht met postbezorgers omgaan en hoeveel uur er gepikt word van hun.
Bij ons stappen ze meestal op zonder zelfs maar een telefoontje...en bij dit bedrijf snap ik het wel..
Ja klopt normaal zou ik dat ook doen, maar ik blijf werkzaam op een andere afdeling binnen het bedrijfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:59 schreef Troeta het volgende:
Morgen even checken of je uren kloppen passover, dat je er elke week 3 uur bij hebt gekregen...en de dag erna bellen en melden dat je niet meer komt.
Officieel mag het niet, maar er staat geen straf voor...dus wat let je..
Het is maar een postbezorgersbaantje, geen belangrijke functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |