wat als je er geen hebt?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef tntster het volgende:
Bij ons heb je het pasje niet nodig om binnen tekunnen komen. Bij controle moet je het echter wel bij je hebben.
Raar dat je daar nooit wat van hoortquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
aanvragen bij de teamcoach. Het is namelijk verplicht
Neh voorerf, maar ik heb nog nooit iemand met zon pas gezien en niemand heeft het er ook over gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:20 schreef gelebeer het volgende:
Werk jij op de Slingerweg ofzo? WIj hebben allemaal zo'n pasje, en moeten hem officieel ook op de kleding dragen (niet dat ook maar iemand dat doet hoor)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Ynske het volgende:
Hoi
vraagje:
01.02.2010:
Zending is voorgemeld
01.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
word hij dan vandaag nog geleverd of moet ik daar niet vanuit gaan?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Afgelast? Dus niemand mocht de wijken in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Als ie niet door de brievenbus past zou ik hem gewoon afgeven bij het postkantoor/regio kantoor van de TNT met de melding dat ie retour moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!
Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?
thanks!
Zo hee... Dat gebeurt hier echt nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef tntster het volgende:
Jep, kregen telefoon dat het te gevaarlijk was om de straat op te gaan.
Alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld.
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!
Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?
thanks!
Ik geloof dat het vest te maken heeft met de toekomstplannen, didoza. Op dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen en loop je met 24 uurs-post, 48-uurs post en hah. Op de daldagen (maandag, woensdag, vrijdag) loop je alleen met de 24 uurs post, en zonder hah. Die 24 uurs en 48 uurs post worden dus gescheiden stromen. Het onderscheid heeft niets te maken met of het HSM-post is of niet. Maar los daarvan denk ik dat het samenvoegen van post op de vestiging handiger werkt dan al lopend. Hah los achter de hand gaat nog wel, want dat is allemaal identiek, dus dat kun je blind pakken. Op het moment dat je met geadresseerde post los achter de hand loopt, word het lastiger. Een tijdje terug liep ik op zaterdag een wijk, maar bleek op een gegeven moment dat dezelfde wijk een dag eerder was blijven liggen. Ik heb toen de hele wijk gelopen met twee bundels geadresseerde post, 1 op m'n arm en 1 in mijn hand. (omdat de wijk van vrijdag nog op het depot lag was het niet mogelijk de twee op kantoor samen te voegen). Het was maar een klein wijkje, maar erg prettig werkte het niet. En gelukkig was er geen hah. En straks met dat didoza-verhaal heb je niet alleen veel meer post (48-uurs post is vooral plaatwerk), maar ook meer hah! Op de daldagen heb je geen hah meer (dat worden een soort maandagen), en op de piekdagen kun je tot max. 5 soorten hebben. Loop je straks met twee bundels post op je arm (of in de vest), en 5 soorten hah!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
ik las het ja. Drie bundels is echt te veel van het goede. Twee is de max. Bovendien kan de HSM het samenvoegen veel sneller en goedkoper dan degene op de straat kan.
Dat simpel moet je maar vergeten. Dat is wat de bazen denken. De perronmedewerker corrigeert namelijk alle fouten die binnen en buiten het pand gemaakt worden. Zorgt dat iedereen alles heeft en de vrachtwagenchauffeurs op tijd gelost en geladen worden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef tntster het volgende:
Morgen krijg ik opleiding "perrondienst"
Kan maar een keer meelopen en volgende week alleen doen.
Hopelijk is 't wat simpel werk, weet totaal niet wat het inhoud
Werk jij daar? Dat is echt vet grootquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef rub3n het volgende:
Haha Streeview in Kampen. Lachen.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=rolklaver+120,+8262+Kampen&sll=52.553446,5.903199&sspn=0.010842,0.015814&ie=UTF8&hq=&hnear=Rolklaver+120,+8265+Kampen,+Overijssel&ll=52.567547,5.905817&spn=0,359.97601&z=16&layer=c&cbll=52.562175,5.909993&panoid=fhD8MUXdn5JfmDIO7Hhelw&cbp=13,119.19,,0,-4.95
Jammer dat er geen streetview van die van mij beschikbaar is, maar die is echt véél kleiner.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
vet groot? lijkt mij eerder klein.
Zwolle is ook een "ander" soort kantoor. Alles wat hier 's avonds nog aan komt in Kampen gaat nog door naar TNT Zwolle.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Bloemhof het volgende:
Zwolle is groter, zoek maar op Anthony Fokkerstraat 2
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Melle12603 het volgende:
Vraagje,
Woensdag heeft iemand een pakketje naar mij verstuurd.
Zoals ik normaal gewend ben is dit pakketje er de volgende dag, helaas was deze er gisteren niet.
Toen heb ik maar eens even op tracktrace gekeken en wat bleek: De status staat nog steeds op: Zending opgehaald en in sorteerproces.
03.02.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
03.02.2010:
Zending is voorgemeld
Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb het pakketje morgen nodig en veel vaart zit er helaas niet in.![]()
Lekker lullig idd. Mja anders verzin je de volgende keer toch een andere reden? Dat je aangereden bent op je fiets ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Lastpost het volgende:
Mijn teamchef heeft het ook hoog in z'n bol zeg, had vorige week nogal wat fysieke ongemakken na een flinke schop tijdens een voetbaltoernooi en ómdat ik ook al last heb van nogal moeilijke knieën en dito liesproblemen vind ie het niet verantwoord dat ik blijf voetballen.
Hij zei nog net niet letterlijk dat ik het niet meer mocht doen maar met teksten als "Jij hebt wel vaak dat soort dingen" (in 2 jaar éen keer afwezig geweest door mexicaanse griep en een ontsteking) en "Tsja je moet wel aan je werk denken" voelt het wel zo.
Wist ook niet echt hoe ik erop moest antwoorden, maar vind dit toch te ver gaan hoor.
Ik zal het sporten ook echt niet opgeven als reden als ik echt iets heb, dan geef ik wel aan dat het tijdens het werken is gebeurd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lekker lullig idd. Mja anders verzin je de volgende keer toch een andere reden? Dat je aangereden bent op je fiets ofzo
Dan mag hij zeker niet meer fietsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lekker lullig idd. Mja anders verzin je de volgende keer toch een andere reden? Dat je aangereden bent op je fiets ofzo
Kijk en dán eis je een brommer en zit je sowieso altijd goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan mag hij zeker niet meer fietsen
Ik weet niet meer hoeveel opleiding ik destijds kreeg, maar dat was meer dan een dag. TOen ik naderhand zelf opleiding perrondienst moest geven op een nevenvestiging was dat ook meer dan 1x.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef tntster het volgende:
Men, ben een beetje gaar na vandaag zo vroeg te zijn begonnen.
Perrondienst is toch echt mannenwerk merk ik wel :-)
Veel informatie gekregen maar om nou alles in een keer te kunnen onthouden is een tweede.
Snel tellen, zware containers, vrachtbrieven maken en alles in de gaten houden of het wel meegaat.
Schiet mij maar lek, ze doen er inderdaad lekker makkelijk over maar komt nogal wat bij kijken zo vroeg in de ochtend:-)
Als iemand vandaag bv. koorts heeft opgelopen en zich grieperig voelt, is dat morgen echt niet ineens weg hoor...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:34 schreef Deezertje het volgende:
Knap, dat je nu al weet dat je morgen ziek bent
Altijd leuk die opmerkingen van teamleiders, er is er een bij ons die er ook wat van kan. Een tijdje geleden vroeg een collega van me vrij omdat zijn neef was overleden. De teamleider zei toen letterlijk dat een neef toch verre familie is en het niet nodig vond om vrij te geven. Dit was dan wel niet serieus bedoeld (onze teamleider is bijna nooit serieusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:53 schreef Lastpost het volgende:
Mijn teamchef heeft het ook hoog in z'n bol zeg, had vorige week nogal wat fysieke ongemakken na een flinke schop tijdens een voetbaltoernooi en ómdat ik ook al last heb van nogal moeilijke knieën en dito liesproblemen vind ie het niet verantwoord dat ik blijf voetballen.
Hij zei nog net niet letterlijk dat ik het niet meer mocht doen maar met teksten als "Jij hebt wel vaak dat soort dingen" (in 2 jaar éen keer afwezig geweest door mexicaanse griep en een ontsteking) en "Tsja je moet wel aan je werk denken" voelt het wel zo.
Wist ook niet echt hoe ik erop moest antwoorden, maar vind dit toch te ver gaan hoor.
ik hou wel van een grapje, maar op zo'n moment vind ik dat echt heel ongepast. Zou daar zelf niet blij mee zijn...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Altijd leuk die opmerkingen van teamleiders, er is er een bij ons die er ook wat van kan. Een tijdje geleden vroeg een collega van me vrij omdat zijn neef was overleden. De teamleider zei toen letterlijk dat een neef toch verre familie is en het niet nodig vond om vrij te geven. Dit was dan wel niet serieus bedoeld (onze teamleider is bijna nooit serieus) want die collega kon even later gewoon vrij krijgen, maar je zal maar eens de verkeerde voor je hebben en zo`n opmerking maken, dan zijn de rapen gaar denk ik.
Hier klaagde ze dus ook overquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef gelebeer het volgende:
Niks scenario rustig vandaag, ik had gewoon net zoveel bakken als normaal. En omdat het zo rustig zou zijn, moesten we allemaal een half uur HAH zetten. Toen ik eindelijk klaar was met mijn 2e wijk en ik naar kantoor wilde fietsen, KLENG, ketting eraf. Toen ik hem er had opgelegd, vloog hij er bij de 1e trap weer af. Idem dito toen ik het een 2e keer probeerde. Dus toen "lekker" een half uur gelopen
Ahww, knuffel?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef gelebeer het volgende:
Niks scenario rustig vandaag, ik had gewoon net zoveel bakken als normaal. En omdat het zo rustig zou zijn, moesten we allemaal een half uur HAH zetten. Toen ik eindelijk klaar was met mijn 2e wijk en ik naar kantoor wilde fietsen, KLENG, ketting eraf. Toen ik hem er had opgelegd, vloog hij er bij de 1e trap weer af. Idem dito toen ik het een 2e keer probeerde. Dus toen "lekker" een half uur gelopen
Zodra ze dat hier doorvoeren ben ik weg, stel mafkezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:56 schreef Kadooosh het volgende:
Bah wat is de TNT toch een kut bedrijf, moet mijn zus die daar werkt 1,5 uur in haar eigen tijd werken en dit terwijl ze al snel is... overwerk uitbetalen doen ze niet meer ofzo.
TNT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |