De chauffeurs bezorgen tussen 08.00 en rond 21.00 uur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:10 schreef Marrije het volgende:
In Den Haag heb ik inderdaad ook wel pakketjes rond een uur of 20.00 bezorgd gekregen.
Jij bestelt het ook gewoon op het laatste momentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
haha, cool
Het bleek dus dat de verzender verzuimd had mijn pakket maandag op te sturen, zoals afgesproken ("voor 17 uur besteld, volgende dag in huis"). Ik heb die lui gebeld en hij is nu echt onderweg! En ik kwam erachter dat de bel het niet goed doet, dus ff een briefje op de deur gedaan. Morgen ga ik op vakantie, jezus, moet allemaal weer op het laatste moment
Klopt, ik kan het nooit latenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij bestelt het ook gewoon op het laatste moment.
De gewone post is anders dan de pakketpost.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef Biefstuk het volgende:
Woensdag heeft een bedrijf wat smeermiddelen gestuurd in een bubbeltjesenvelop. Gewoon met de normale post dus. Nog steeds niet binnen. Dikke kans dat ie gejat is nietwaar
Nee, het is gewoon een envelop met meerdere postzegels.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De gewone post is anders dan de pakketpost.
En helaas heb je geen Track en tracenummer?
Vreemd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een envelop met meerdere postzegels.
Doorgaans komt dat de volgende dag al binnen. Nu al 2 dagen niks binnen gehad.
Vast zo'n vakantiehulp die iets waardevols in zijn handen dacht te hebbenquote:
Tja, bij de pakketpost is nog enige vorm van controle, maar als het met de gewone post is meegegaan, weet ik niet hoe ze dat kunnen controleren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Vast zo'n vakantiehulp die iets waardevols in zijn handen dacht te hebben
Zijn namelijk 4 harde plastic cups met daarin molypasta. Hij dacht vast 4 doosjes met daarin een gouden ring.
nee, zodra alle pakketten eruit zijn is TNT gelukkig, bij niet aangeboden pakketten krijgt een bezorger gezeik.quote:Zolang ´s avonds zoveel mogelijk van die pakjes uit die bus zijn is TNT gelukkig
Maandagavond stuur ik een mail.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, bij de pakketpost is nog enige vorm van controle, maar als het met de gewone post is meegegaan, weet ik niet hoe ze dat kunnen controleren.
Even contact opnemen met het bedrijf en de TNT?
Ik denk dat die mail weinig uithaalt. TNT bezorgt honderdduizenden enveloppen per dag. Al deze enveloppen hebben geen track&trace mogelijkheden daarnaast is er geen bewijs dat de envelop daadwerkelijk op de post is gedaan. Ik denk dat ze echt geen reet kunnen doen, al begrijp ik wel dat je een mail stuurt...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:13 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Maandagavond stuur ik een mail.
Kostte me toch wel 18 euro. Ben benieuwd hoe ze erop zullen reageren.
Dat heeft dan toch geen enkele zin Klonkiequote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 06:49 schreef Klonk het volgende:
Lees dus dit eerst maar eens door, en open dan pas een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop