Ik heb echt het idee dat jij dat plaatje altijd onder je CTRL+v hebt staanquote:
de locaties zijn in de wat grotere plaatsen in je buurt te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Bigapple het volgende:
Oke , nou snap ik het een beetje.
Zijn er ook adressen bekend waar de post word gesorteerd, vraag het me gewoon ff af of dat hier in de buurt is.![]()
bedankt voor je reactie.
greetz
Ligt eraan waar je woont. Aangezien je een auto moet gebruiken voor een buitenwijk ga ik er van uit dat je ergens in het Oosten des lands woont. Daar zul je wel een stuk verder moeten fietsen dan hier in de Randstad (er zit een sorteercentrum in mijn dorp en niemand hoeft er meer dan 5 kilometer naartoe te fietsen).quote:Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Bigapple het volgende:
Oke , nou snap ik het een beetje.
Zijn er ook adressen bekend waar de post word gesorteerd, vraag het me gewoon ff af of dat hier in de buurt is.![]()
bedankt voor je reactie.
greetz
Ok nja volgens mij kreeg je toen je het formulier invulde op tntpost.nl op het eind een aantal plaatsen waar je uit kon kiezen toch? Volgens mij zit er in die plaatsen sowieso een sorteercentrum.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef Bigapple het volgende:
nee juist beetje in het westen in het groene hart, haha.
Bruto. Maar er gaat geloof ik niet zoveel vanaf.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
4,82 p/uur voor 16-jarigen![]()
![]()
Netto of bruto?
Hmm klinkt best goed. Maarja, ik heb net mijn zaterdag bij de Albert Heijn opgezegd dus het zou een beetje hypocriet zijn om dan alsnog te werkenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bruto. Maar er gaat geloof ik niet zoveel vanaf.
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hmm klinkt best goed. Maarja, ik heb net mijn zaterdag bij de Albert Heijn opgezegd dus het zou een beetje hypocriet zijn om dan alsnog te werken
Henig werk? Ik ben 21 maar ben kennelijk nog steeds mijn woordenschat aan het verbreden. Mooi dat het goed gegaan is, ben je lekker wezen scheuren of alles rustig aan gedaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
Net gewerkt bij collectie trouwens.. Ging heel goed! Henig werk!
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont. Aangezien je een auto moet gebruiken voor een buitenwijk ga ik er van uit dat je ergens in het Oosten des lands woont.
Klanten kunnen toch klachten over jou indienen? Eigenlijk zou jij dan ook klachten over de klant moeten kunnen indienen. Misschien zou de persoon op jouw vestiging die verantwoordelijk is voor het contact met die klanten ze er eens op aan kunnen spreken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Henig werk? Ik ben 21 maar ben kennelijk nog steeds mijn woordenschat aan het verbreden. Mooi dat het goed gegaan is, ben je lekker wezen scheuren of alles rustig aan gedaan?
Bij mij eigen wijk heb ik trouwens een klant die 9 van de 10 keer de post niet klaar heeft liggen en dat begint me nu toch wel een beetje te irriteren. Ik moet vaak minstens 5 minuten wachten totdat alle post gefrankeerd is terwijl bij alle andere klanten de post altijd al klaar ligt.
Ik heb ook een "boerenwijk" op zaterdag.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef Bigapple het volgende:
leuk man! collectie.
Iemand ervaring om zaterdagbesteller/post te lopen met de auto.
Gaat dat beetje lekker?
greetz
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat jij dat plaatje altijd onder je CTRL+v hebt staanIk zie jou hem altijd posten
Dat is netto, GEEN bruto!!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
4,82 p/uur voor 16-jarigen![]()
![]()
Netto of bruto?
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:58 schreef Maart85 het volgende:
Hoi TNT medewerkers :
Even een vraag je voor jullie, misschien kunnen jullie me helpen.
Ik verwachtte vandaag 2 heel erg belangrijke pakketjes die ik eigenlijk vandaag nog zelfs erg hard nodig heb.
Hele ochtend thuis geweest, maar geen bel gehoord. Uiteindelijk is er een briefje achter gelaten dat het pakketje morgen nog een keer wordt aangeboden. Kan ik contact opnemen met de desbetreffende pakketchaufeur? Om te vragen of ik naar een punt kan komen tijdens zijn werk waar hij toevallig is? En dat ik het pakketje zo op haal? Kan ik dan zijn nummer opvragen bij de klantenservice? Ik heb zijn nummer in ieder geval ook eerder al gekregen, toen mijn bel tijdelijk stuk was, was voor hem en mij handiger met pakketjes afleveren. Zijn nummer ben ik helaas kwijt ivm een nieuwe telefoon, zijn naam weet ik in ieder geval wel!
Kan iemand mij helpen?
Groetjes,
Maarten
Echt??quote:
Net alsof dat niet zo isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:45 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]Alsof het oosten een grote lege vlakte is en het westen een grote stad...
Henig betekent eeeeuh... Kalm, relaxed!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Henig werk? Ik ben 21 maar ben kennelijk nog steeds mijn woordenschat aan het verbreden. Mooi dat het goed gegaan is, ben je lekker wezen scheuren of alles rustig aan gedaan?
Bij mij eigen wijk heb ik trouwens een klant die 9 van de 10 keer de post niet klaar heeft liggen en dat begint me nu toch wel een beetje te irriteren. Ik moet vaak minstens 5 minuten wachten totdat alle post gefrankeerd is terwijl bij alle andere klanten de post altijd al klaar ligt.
Ja!quote:
Auwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Sapphira het volgende:
Pfff, daarnet gevallen toen ik in een flat naar boven liep om een pakketje af te geven.Met m'n rechterknie op zo'n stenen trap! AUW! Knie is nu dik..
Welkomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Kaneel het volgende:
Vandaag m'n eerste dag gehad als postbode. Was leuk
Welk koud.. -10
Mij kun je waarschijnlijk niet gezien hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef Sther het volgende:
Met VBG bedoel je gewoon het gebouw op de Pallasweg? Hmmm... de naam 'Peterselieman' zegt me niet echt wat, hahahaMaar misschien heb ik je dan daar wel eens gezien
Dankjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Welkom
Postbode of zaterdagbesteller?
Uiterlijk volgende week maandag. Vijf werkdagen dacht ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Bigapple het volgende:
Als je je maandag heb aangemeld als postbezorger, wanneer krijg je dan ongeveer bericht?. Kan het langer duren dan verwacht bij tnt?. haha
greetz
Zou misschien kunnen, maar dat weet ik nu nog niet. Ik beslis tegen die tijd wel (als ze me dan nog willen hebben)quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Als je gaat studeren kun je toch nog op zaterdag blijven werken bij TNT, Sther?
Nee dan zal dat wel niet, hihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mij kun je waarschijnlijk niet gezien hebben
Kom nooit op de Pallasweg of op de Celciusweg namelijk
Achter ingehouden loonheffingen staat bij mij 0.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef sbientje het volgende:
heb vandaag jaaropgaaf gehad. Krijgen jullie ook betaald zonder dat loonheffing wordt ingehouden? :S
Als je in een jaar minder verdient dan een grove 6000 euro en je laat je loonheffingskorting toepassen, dan is die loonheffingskorting voldoende om geen belasting af te hoeven dragen. Daarom is dat dusquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef sbientje het volgende:
ja bij mij dus ook... nou ja.. is niet heel erg, ik begrijp t alleen niet.
Ook dat klopt, dat zijn een aantal verplichte verzekeringen. Overigens compenseert TNT dit altijd, moet je maar is op je laatste loonstrookje krijgen; dat bedrag gaat eraf, maar wordt er ook extra bijgestort.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ingehouden inkomenshuppelepup staat wel een paar honderd euro
Ik was nog wel even lekker natgeregend, dat dan weer welquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef tntster het volgende:
hier precies hetzelfde..90 minuten wijk gelopen en ik kon weer naar huis
Ik wist niet dat je definitief gestopt was, wel dat je nog op een mailtje van een of andere adviseur aant wachten was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Had ik toch al tegen je gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |