abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77266217
leuk man! collectie.

Iemand ervaring om zaterdagbesteller/post te lopen met de auto.
Gaat dat beetje lekker?

greetz
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 21:03:52 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77266437
Het aanduwen van de auto gaat prima. Je krijgt er een goede conditie van

nu ff serieus: Dat gaat prima. Je leert er snel in en uitstappen van en snel weg te rijden

De post ligt in een krat op de passagiersstoel en het komt regelmatig voor dat je alleen maar het raam open hoeft te doen om te bezorgen. Je moet er wat handigheid in krijgen. Zeker omdat een boordcomputer je rijgedrag registreert en je binnen de marges moet blijven
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77266624
Oke leuk bedankt voor je reactie:D

Dus als je begint als zaterdagbesteller haal je eerst je auto op met post om daarna je wijk te gaan rijden.
Of moet ik zelf eerst de post sorteren en daarna ff me ronde rijden.

misschien een stomme vraag, omdat er hier in de buurt ik niet zo gauw kan bedenken waar de tnt de post sorteert haha,

greetz
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 21:10:21 #229
Maffe Fries
pi_77266761
het is eerst sorteren en daarna rij je je ronde, waarbij het voor kan komen dat je de post voor een collega meeneemt en op een depot afgeeft.
pi_77267077
Oke , nou snap ik het een beetje.
Zijn er ook adressen bekend waar de post word gesorteerd, vraag het me gewoon ff af of dat hier in de buurt is.

bedankt voor je reactie.

greetz
pi_77270295
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Zaterdagbesteller.
Ik heb echt het idee dat jij dat plaatje altijd onder je CTRL+v hebt staan Ik zie jou hem altijd posten
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 januari 2010 @ 22:17:06 #232
Maffe Fries
pi_77270401
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Bigapple het volgende:
Zijn er ook adressen bekend waar de post word gesorteerd, vraag het me gewoon ff af of dat hier in de buurt is.

bedankt voor je reactie.

greetz
de locaties zijn in de wat grotere plaatsen in je buurt te vinden.
pi_77270416
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:16 schreef Bigapple het volgende:

bedankt voor je reactie.

greetz
Ligt eraan waar je woont. Aangezien je een auto moet gebruiken voor een buitenwijk ga ik er van uit dat je ergens in het Oosten des lands woont. Daar zul je wel een stuk verder moeten fietsen dan hier in de Randstad (er zit een sorteercentrum in mijn dorp en niemand hoeft er meer dan 5 kilometer naartoe te fietsen).
pi_77271154
nee juist beetje in het westen in het groene hart, haha.
pi_77271672
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:31 schreef Bigapple het volgende:
nee juist beetje in het westen in het groene hart, haha.
Ok nja volgens mij kreeg je toen je het formulier invulde op tntpost.nl op het eind een aantal plaatsen waar je uit kon kiezen toch? Volgens mij zit er in die plaatsen sowieso een sorteercentrum.
pi_77272356
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Zaterdagbesteller.
4,82 p/uur voor 16-jarigen
Netto of bruto?
graag verwijderen
pi_77272599
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef blckbb het volgende:

[..]

Netto of bruto?
Bruto. Maar er gaat geloof ik niet zoveel vanaf.
pi_77272684
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bruto. Maar er gaat geloof ik niet zoveel vanaf.
Hmm klinkt best goed. Maarja, ik heb net mijn zaterdag bij de Albert Heijn opgezegd dus het zou een beetje hypocriet zijn om dan alsnog te werken
graag verwijderen
pi_77273006
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef blckbb het volgende:

[..]

Hmm klinkt best goed. Maarja, ik heb net mijn zaterdag bij de Albert Heijn opgezegd dus het zou een beetje hypocriet zijn om dan alsnog te werken
Wat niet weet wat niet deert.
pi_77276770
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
Net gewerkt bij collectie trouwens.. Ging heel goed! Henig werk!
Henig werk? Ik ben 21 maar ben kennelijk nog steeds mijn woordenschat aan het verbreden. Mooi dat het goed gegaan is, ben je lekker wezen scheuren of alles rustig aan gedaan?

Bij mij eigen wijk heb ik trouwens een klant die 9 van de 10 keer de post niet klaar heeft liggen en dat begint me nu toch wel een beetje te irriteren. Ik moet vaak minstens 5 minuten wachten totdat alle post gefrankeerd is terwijl bij alle andere klanten de post altijd al klaar ligt.
Tok.
pi_77280991
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je woont. Aangezien je een auto moet gebruiken voor een buitenwijk ga ik er van uit dat je ergens in het Oosten des lands woont.
Alsof het oosten een grote lege vlakte is en het westen een grote stad...
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Henig werk? Ik ben 21 maar ben kennelijk nog steeds mijn woordenschat aan het verbreden. Mooi dat het goed gegaan is, ben je lekker wezen scheuren of alles rustig aan gedaan?

Bij mij eigen wijk heb ik trouwens een klant die 9 van de 10 keer de post niet klaar heeft liggen en dat begint me nu toch wel een beetje te irriteren. Ik moet vaak minstens 5 minuten wachten totdat alle post gefrankeerd is terwijl bij alle andere klanten de post altijd al klaar ligt.
Klanten kunnen toch klachten over jou indienen? Eigenlijk zou jij dan ook klachten over de klant moeten kunnen indienen. Misschien zou de persoon op jouw vestiging die verantwoordelijk is voor het contact met die klanten ze er eens op aan kunnen spreken...
pi_77283246
Brrrrrrrrr, het is koud buiten!!
pi_77284110
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef Bigapple het volgende:
leuk man! collectie.

Iemand ervaring om zaterdagbesteller/post te lopen met de auto.
Gaat dat beetje lekker?

greetz
Ik heb ook een "boerenwijk" op zaterdag.

Voor mij geld dat ik om 9uur begin. Eerst een andere wijk zet. En daarna mijn eigen en daarna ga rijden.

Die BOCO-score ik hoop maar dat daar niet heel erg opgelet wordt. Ik heb boerderijen aan een 80km/h weg. Als je daar dan achteruit de weg opdraait moet je wel een beetje rap weg wezen in verband met achteropkomend verkeer.

Verder kan ik eigenlijk bij ALLE boerderijen blijven zitten in de auto en vanuit het raam de post in brievenbus deponeren. Er zijn er een stuk of 10 waar het misschien niet kan.
Verder heb ik ook een stukje industrie erbij zitten waar je bij de ene helft wel je auto uit hoeft en de andere niet.

En dan heb ik nog een viertal campings waar je de post bij de receptie af geeft.

Ik vind het ERG leuk werk. Naast deze boerenwijk rijdt ik door de week een haalrit (buslichting en haalklanten) en daar heb ik ook 1 service point wat zijn postzakken NOOIT klaar heeft staan. Soms wel 15 minuten gewacht.
pi_77286988
Hoi TNT medewerkers :
Even een vraag je voor jullie, misschien kunnen jullie me helpen.

Ik verwachtte vandaag 2 heel erg belangrijke pakketjes die ik eigenlijk vandaag nog zelfs erg hard nodig heb.
Hele ochtend thuis geweest, maar geen bel gehoord. Uiteindelijk is er een briefje achter gelaten dat het pakketje morgen nog een keer wordt aangeboden. Kan ik contact opnemen met de desbetreffende pakketchaufeur? Om te vragen of ik naar een punt kan komen tijdens zijn werk waar hij toevallig is? En dat ik het pakketje zo op haal? Kan ik dan zijn nummer opvragen bij de klantenservice? Ik heb zijn nummer in ieder geval ook eerder al gekregen, toen mijn bel tijdelijk stuk was, was voor hem en mij handiger met pakketjes afleveren. Zijn nummer ben ik helaas kwijt ivm een nieuwe telefoon , zijn naam weet ik in ieder geval wel!

Kan iemand mij helpen?
Groetjes,

Maarten
pi_77291169
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat jij dat plaatje altijd onder je CTRL+v hebt staan Ik zie jou hem altijd posten

Staat ook opgeslagen in mijn photobucket
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef blckbb het volgende:

[..]

Netto of bruto?
Dat is netto, GEEN bruto!!
Noot noot.
pi_77291182
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:58 schreef Maart85 het volgende:
Hoi TNT medewerkers :
Even een vraag je voor jullie, misschien kunnen jullie me helpen.

Ik verwachtte vandaag 2 heel erg belangrijke pakketjes die ik eigenlijk vandaag nog zelfs erg hard nodig heb.
Hele ochtend thuis geweest, maar geen bel gehoord. Uiteindelijk is er een briefje achter gelaten dat het pakketje morgen nog een keer wordt aangeboden. Kan ik contact opnemen met de desbetreffende pakketchaufeur? Om te vragen of ik naar een punt kan komen tijdens zijn werk waar hij toevallig is? En dat ik het pakketje zo op haal? Kan ik dan zijn nummer opvragen bij de klantenservice? Ik heb zijn nummer in ieder geval ook eerder al gekregen, toen mijn bel tijdelijk stuk was, was voor hem en mij handiger met pakketjes afleveren. Zijn nummer ben ik helaas kwijt ivm een nieuwe telefoon , zijn naam weet ik in ieder geval wel!

Kan iemand mij helpen?
Groetjes,

Maarten
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken
Noot noot.
pi_77291971
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:42 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat is netto, GEEN bruto!!
Echt??
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:45 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Alsof het oosten een grote lege vlakte is en het westen een grote stad...
Net alsof dat niet zo is
pi_77292350
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:44 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Henig betekent eeeeuh... Kalm, relaxed!
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:03 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Echt??
Ja! Waarom dat zo was weet ik ook niet meer, had dat toen wel nagevraagd geloof ik. Had iets met de belasting te maken geloof ik
Noot noot.
pi_77294403
Pfff, daarnet gevallen toen ik in een flat naar boven liep om een pakketje af te geven. Met m'n rechterknie op zo'n stenen trap! AUW! Knie is nu dik..
pi_77294876
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:59 schreef Sapphira het volgende:
Pfff, daarnet gevallen toen ik in een flat naar boven liep om een pakketje af te geven. Met m'n rechterknie op zo'n stenen trap! AUW! Knie is nu dik..
Auw
Noot noot.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:36:05 #251
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77296317
Ik ben vanochtend op m'n plaat gegaan bij een normale woning, die hadden hun gladde stenen gisteravond vereerd met een emmertje water.
Schade viel mee, vooral met dit weer voel je er op het moment van gebeuren weinig van.

En net van die lollige jeugd in de wijk gehad, lekke achterband nu en de gehele middagwijk kunnen wandelen en laat het daar nou net de wijk niet voor zijn.
Kutdag dus!
pi_77296592
Ik zie alweer dat als TNT medewerker vandaag beter niet naar buiten kan gaan
pi_77298885
Hier ligt nog niks, maar 't is verdomde koud.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  FOK!fotograaf dinsdag 26 januari 2010 @ 18:06:41 #254
73911 ultra_ivo
pi_77300090
Hier lag ook niks. Maar ik moest vanochtend iemand opleiden en vanmiddag een flatwijk. Dus veel stilgelstaan en half bevroren.
pi_77300429
Godzijdank dat ik vandaag niet hoef te bezorgen
Op sommige plekken ligt nog verdomde glad ijs hier, en gevoelstemperatuur was hier op z'n minst -10

Hopelijk is 't donderdag wat opgeklaard
graag verwijderen
pi_77300887
Hier ligt nog helemaal niets.
Gister mijn hiel geschaafd omdat ik van mijn trapper schoot.
Kon nog voorkomen dat ik echt de grond kustte maar tis net de plek waar je schoen je hiel raakt.
pi_77303169
Ik dacht het koude weer nu onderhand wel voorbij zou zijn. Niet dus....
Out for my own, to live my own way...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:20:49 #258
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_77306206
Vandaag m'n eerste dag gehad als postbode. Was leuk
Welk koud.. -10
pi_77306739
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Kaneel het volgende:
Vandaag m'n eerste dag gehad als postbode. Was leuk
Welk koud.. -10
Welkom
Postbode of zaterdagbesteller?
pi_77318792
Wat leuk zeg, een forum met topics over TNT post, ik kwam het toevallig tegen via een zoekopdracht in Google

Ik ben een aantal weken geleden begonnen als postbezorstger bij TNT Post in Leeuwarden (Pallasweg) en liep tot eind vorige week twee wijken nabij het Vliet. Sinds vandaag loop ik een andere wijk, nog wel in dezelfde buurt. In eerste instantie had ik gereageerd op een decemberbaan, maar ik mag gelukkig wat langer blijven (ik ga in september weer verder studeren dus hopelijk kan ik tot die tijd aan de slag blijven).

Nog meer mensen uit Leeuwarden hier?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 januari 2010 @ 00:19:03 #261
Maffe Fries
pi_77318871
* Peterselieman meldt zich.

Bezorg alleen niet in Leeuwarden, maar zit wel in hetzelfde VBG
pi_77319195
Met VBG bedoel je gewoon het gebouw op de Pallasweg? Hmmm... de naam 'Peterselieman' zegt me niet echt wat, hahaha Maar misschien heb ik je dan daar wel eens gezien
pi_77323186
Als je gaat studeren kun je toch nog op zaterdag blijven werken bij TNT, Sther?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 januari 2010 @ 09:37:45 #264
Maffe Fries
pi_77323490
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef Sther het volgende:
Met VBG bedoel je gewoon het gebouw op de Pallasweg? Hmmm... de naam 'Peterselieman' zegt me niet echt wat, hahaha Maar misschien heb ik je dan daar wel eens gezien
Mij kun je waarschijnlijk niet gezien hebben

Kom nooit op de Pallasweg of op de Celciusweg namelijk
pi_77323819
Zometeen een grote wijk lopen, heb me maar dik aangekleed. Ben gisteren niet echt buiten geweest maar als ik het zo hoor is het Siberisch.

Oh, jaaropgave is binnen.
pi_77324045
Ik rij dalijk ook aan om 1,5 wijk weg te lopen.
Het is vandaag gevoelsmatig een stuk minder koud. Hopelijk geen handschoenen aan dat vind ik altijd zo irritant werken met h.a.h.
pi_77327350
Ik dacht dat het juist vandaag kouder ging zijn. Stomme weerberichten, klopt nooit wat van.
Gelukkig gaat morgen de temp weer omhoog!
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:13:39 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77331354
Vandaag was/is het prima te doen moet ik zeggen, op m'n leenfiets.
Van de week maar eventjes de boel laten maken, luiheid troef dat ik zelf niet even kijk of ik de boel kan maken.
pi_77333401
Koude wind hier maar voor de rest viel het wel mee. Kreeg er nog een grote wijk bij, was ik wel blij mee eigenlijk, lekker uren maken!

Het sneeuwt nu een klein beetje, hoe het mogelijk
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:06:20 #270
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_77336079
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Welkom
Postbode of zaterdagbesteller?
Dankje

Postbode van di t/m vr in Zeist. Vandaag mn 2e dag, alleen. Ging goed
pi_77338505
Als je je maandag heb aangemeld als postbezorger, wanneer krijg je dan ongeveer bericht?. Kan het langer duren dan verwacht bij tnt?. haha

greetz
pi_77338608
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef Bigapple het volgende:
Als je je maandag heb aangemeld als postbezorger, wanneer krijg je dan ongeveer bericht?. Kan het langer duren dan verwacht bij tnt?. haha

greetz
Uiterlijk volgende week maandag. Vijf werkdagen dacht ik.
pi_77341965
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Als je gaat studeren kun je toch nog op zaterdag blijven werken bij TNT, Sther?
Zou misschien kunnen, maar dat weet ik nu nog niet. Ik beslis tegen die tijd wel (als ze me dan nog willen hebben)
pi_77341990
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mij kun je waarschijnlijk niet gezien hebben

Kom nooit op de Pallasweg of op de Celciusweg namelijk
Nee dan zal dat wel niet, hihi
pi_77342042
Gelezen op NU.nl:

Kabinet legt wil op aan postbedrijven
Uitgegeven: 27 januari 2010 14:30
Laatst gewijzigd: 27 januari 2010 17:09

DEN HAAG - Linksom of rechtsom wil het kabinet ervoor zorgen dat nieuwkomers op de postmarkt meer personeel in vaste dienst nemen.
Zo nodig willen staatssecretaris Frank Heemskerk van Economische Zaken en minister Piet Hein Donner van Sociale zaken dat via een zogenoemd Koninklijk Besluit doordrukken.

De postbedrijven Sandd en Selekt Mail, concurrenten van TNT Post, stapten vorige maand naar de rechter.
Ze waren het er niet mee eens dat ze trapsgewijs meer mensen in vaste dienst moesten nemen. De rechter gaf de bedrijven gelijk dat het kabinet dit niet mocht opleggen via een zogenoemde Algemene Maatregel van Bestuur (AMvB).

Hoger beroep

Donner en Heemskerk zijn in hoger beroep gegaan tegen het besluit van de rechter. Mocht de rechter vasthouden aan de afwijzing, dan bewandelt het kabinet de weg van het Koninklijk Besluit.

Donner stelt dat de handtekeningen van zowel vakbonden als de postbedrijven onder de afspraken staan om meer mensen in vaste dienst te nemen. ''Als de cao zou verdwijnen, kan de AMvB via Koninklijk Besluit toch in werking treden'', aldus de minister.

Faillissement

De houding van de bewindslieden kan het faillissement van veertig postbedrijven betekenen, zei bestuursvoorzitter Gert-Jan Morsink van Sandd in een reactie. ''Voor Heemskerk en Donner is het blijkbaar een principekwestie.

Zij willen hun gelijk halen ten koste van 30.000 postbezorgers.'' Volgens Morsink wil driekwart van zijn personeel helemaal geen arbeidsovereenkomst. ''Zij zouden daarmee worden belemmerd in het uitvoeren van andere werkzaamheden.''

Debat

Donner en Heemskerk deden hun uitspraken tijdens een debat met de Tweede Kamer. De VVD is niet blij met de houding van het kabinet. Volgens Tweede Kamerlid Ton Elias betekent dit de nekslag voor de postbedrijven, omdat mensen in vaste dienst nemen veel duurder is dan ze laten werken op basis van stukloon.

''Ze gaan het loodje leggen'', zei hij. De postbedrijven moeten over drie jaar 80 procent van hun mensen in vaste dienst hebben.

GroenLinks vindt de kabinetsmaatregel welkom. ''Het aannemen van hordes mensen op basis van stukloon, daar willen we niet naartoe. Je verdient daar geen droog brood mee'', aldus Kamerlid Ineke van Gent.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_77342560
Wat een dag...

Heb vandaag een nieuwe wijk (nouja, het is maar klein wijkje) gelopen. Het begon al slecht. Ik kom 's middags aan bij mijn depotadres, waar de post om 13:00 zou zijn. Niks te vinden, alleen de lege depotzakken van gisteren. Ben even gaan winkelen want ik moest toch nog wat hebben uit een winkel die daar dichtbij zit. Om half 2 was er nog steeds niks dus toen maar even gebeld... was het op een verkeerd depot neergezet. Gelukkig kwamen ze het naar mij toe brengen (dankuwel lieve depotzakbezorger, ik weet je naam niet maar ik ben je dankbaar) en hoefde ik niet naar die plek te fietsen. Maar de dag was nog niet over. Vervolgens haal ik namelijk mijn duim open aan één of andere vage brievenbus, au! Dat zal me leren om mijn handschoenen te vergeten! Toen vloog er een brief uit mijn armen door de harde wind, waar ik achteraan kon hollen. Mijn haar bleef hangen in een overhangende tak van iemand die zijn struiken niet snoeit, au! Mijn fiets viel 1x om door de sneeuw, ja, er ligt hier wéér sneeuw. Als toppunt wilde mijn fiets daarna niet meer van het slot en kon ik de rest van de wijk lopend doen. Grrr! Na afloop 10 minuten op het fietsslot in staan hakken waarna het uiteindelijk open sprong. Nou, WERKELIJK! Ik was best een beetje sjachie

Nu niet meer hoor, haha, maar wilde het ff kwijt
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 januari 2010 @ 17:49:45 #277
Maffe Fries
pi_77343003
Je hebt een behoorlijke pechdag gehad zo te lezen

Gelukkig dat je het nu al weer kwijt bent
pi_77344268
heb vandaag jaaropgaaf gehad. Krijgen jullie ook betaald zonder dat loonheffing wordt ingehouden? :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77344957
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef sbientje het volgende:
heb vandaag jaaropgaaf gehad. Krijgen jullie ook betaald zonder dat loonheffing wordt ingehouden? :S
Achter ingehouden loonheffingen staat bij mij 0.
pi_77345205
Hier ook.
pi_77348285
ja bij mij dus ook... nou ja.. is niet heel erg, ik begrijp t alleen niet.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  FOK!fotograaf woensdag 27 januari 2010 @ 20:25:05 #282
73911 ultra_ivo
pi_77349997
Bij mij staat er een fors bedrag.
pi_77351468
Bij ingehouden inkomenshuppelepup staat wel een paar honderd euro
pi_77352525
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:55 schreef sbientje het volgende:
ja bij mij dus ook... nou ja.. is niet heel erg, ik begrijp t alleen niet.
Als je in een jaar minder verdient dan een grove 6000 euro en je laat je loonheffingskorting toepassen, dan is die loonheffingskorting voldoende om geen belasting af te hoeven dragen. Daarom is dat dus .
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ingehouden inkomenshuppelepup staat wel een paar honderd euro
Ook dat klopt, dat zijn een aantal verplichte verzekeringen. Overigens compenseert TNT dit altijd, moet je maar is op je laatste loonstrookje krijgen; dat bedrag gaat eraf, maar wordt er ook extra bijgestort.
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:22:11 #285
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77366096
Die van mij staat op 47 euro (3 maanden) trouwens.
pi_77372541
Nou, net een wijk van een uurtje gelopen. Nuttig ook weer
pi_77372661
hier precies hetzelfde..90 minuten wijk gelopen en ik kon weer naar huis
pi_77373111
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef tntster het volgende:
hier precies hetzelfde..90 minuten wijk gelopen en ik kon weer naar huis
Ik was nog wel even lekker natgeregend, dat dan weer wel

Morgen gelukkig drie wijken, dat tikt al wat beter aan.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:04:45 #289
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77373169
Ik moet zo nog een wijk van 3 kwartier, net een wijk van een uurtje gehad bij elkaar.
Toch maar een krantenwijkje erbij.
pi_77373383
Ik zit ook al na te denken over een baantje erbij. Ben twee weekjes terug gestopt met mn studie en ik dacht wel lekker uren te kunnen maken bij TNT nu, maar het valt nogal tegen. Vorig jaar werd ik veel vaker gebeld om wat langere dagen te maken, het lijkt wel of ze nu genoeg mensen hebben. Denk dat ik in de avonduren ga werken bij AH o.i.d.
pi_77374833
Aah dus je bent toch gestopt.
Ik ben vergeten vrij te vragen voor deze zaterdag, bummer.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77377785
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef MissSpooky het volgende:
Aah dus je bent toch gestopt.
Had ik toch al tegen je gezegd
pi_77378345
ik heb altijd veel uren kunnen maken.
Maar het nieuwe werken zorgt ervoor dat we zowat overbodig zijn geworden als extra hulp.
Ik ben nu al voor langere tijd op een ander kantoor aan het werk maar dat is echt met tegenzin en om wat uurtjes te maken.
Hopelijk barst nog een keer de bom omtrent de te hoge werkdruk, dan valt er weer wat te verdienen
pi_77378468
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Had ik toch al tegen je gezegd
Ik wist niet dat je definitief gestopt was, wel dat je nog op een mailtje van een of andere adviseur aant wachten was.
pi_77397628
ik moet morgen werken... moet er om 9 uur zijn. Hopelijk niet tot heel laat want ik moet ook mijn netwerk post nog doen
pi_77398847
Morgen lekker pas om 11.00 uur beginnen, drie wijkjes lopen.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 10:19:35 #297
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77406906
Ik ga nu maar eens beginnen, 2 wijken en dan maandag pas weer gelukkig.
pi_77417663
Verdorie, werd ik ineens wakker gebeld, kon om 8.00 uur beginnen. Na een paar uurtjes voorbereiding toch ook de straat op, in de regen En het woei ook nog eens behoorlijk!
pi_77419153
Hopen dat ik morgen de auto mee mag nemen van thuis... Geen zin om te fietsen Mietje he?
Noot noot.
pi_77420730
Morgen alleen C1000 als HAH toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')