abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 21 januari 2010 @ 18:25:14 #151
73911 ultra_ivo
pi_77106992
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

En als TNT nu hoopt dat we, geschrokken door ons rugnummer, massaal naar Mobility rennen, dan vergissen ze zich. Onze vestiging is tamelijk vergrijsd, wat er toe leidt dat in absolute aantallen de hoogste nummers zijn gevallen bij postbodes die 45+ zijn (en dan vooral de oudere deeltijders). En de jongeren zijn een relatief kleine groep, dus daar vallen minder ontslagen, dus die hebben fraaie nummers.

De deeltijders (contracten van 25 uur of minder) krijgen geen steun van Mobility, de oudere fulltimers denken "het zal mijn tijd wel duren", en de jongeren (voltijd en deeltijd) hebben in sommige gevallen zo'n goed nummer (bijv. nummer 12, op een kantoor met 130 man) dat zelfs degenen onder hun die wel driftig aan het solliciteren waren nu ineens veel minder animo daartoe hebben.
Exact, Ik was ook stomverbaasd over m'n nummer. Een collega die tegelijkertijd met mij z'n vast contract heeft gekregen heeft zelfs nummer 4 (op een kantoor van 141 man). Hij is een paar jaar jonger dus dat valt kennelijk heel gunstig uit.
pi_77107387
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef rub3n het volgende:

[..]

Deze brief ontving ik vanmorgen:
[..]

Ik heb vandaag helemaal geen brief gekregen, misschien verschilt dit per regio?
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_77109803
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:49 schreef sbientje het volgende:
kreeg vandaag trouwens een pakketje bezorgd... die kerel deed zijn bus open (ik stond toevallig buiten) en echt allll die pakketjes lagen gewoon los door die bus verspreid... wat een teringzooi lijkt me echt niet handig, maar ja
Voor die gast zit er waarschijnlijk een onfeilbare logica achter.
pi_77113597
Hebben jullie al loon gestort gekregen vandaag? Ik nl. niet (ben ook niet meer in dienst), maar volgens mij moet ik nog overuren van december + opgebouwde verlofuren uitbetaald krijgen..
pi_77113774
Nee, krijg 't loon pas morgen denk ik.
Lol, m'n baas belde me op school, zaterdag een of andere vergadering, ik moet nog vroeg opstaan ook.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77128987
Loon ontvangen
Out for my own, to live my own way...
pi_77129236
Hier ook.
pi_77132131
Ik snap er geen bal van. Ik had nog ruim 70 verlofuren staan, en heb 50 euro gekregen :|. Terwijl de TC gezegd had dat die, de maand na uit diensttreding, met je laatste salaris meegestort zouden worden. Zucht, het zal is een keer vanzelf kloppen
pi_77138040
Mijn contract liep 30 november af,volgens mijn TC zou het geld van verlofuren+vakantiegeld OF in december komen,OF in januari.
December kreeg ik iets meer dan 25 euro gestort...
Januari,geen geld.Heb gisteren gebeld met salarisadmin,staat helemaal niets in het systeem.TC gebeld,2e week van NOVEMBER zou het al doorgegeven zijn.
Als het er maandag nog niet is moest ik maar bellen.

Lekker dan.
pi_77138083
silliegirl,ik zou dus even bellen,anders heb je het volgende maand ook nog niet.Net zoals ik...
pi_77138827
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:32 schreef Biekkie het volgende:
Mijn contract liep 30 november af,volgens mijn TC zou het geld van verlofuren+vakantiegeld OF in december komen,OF in januari.
December kreeg ik iets meer dan 25 euro gestort...
Januari,geen geld.Heb gisteren gebeld met salarisadmin,staat helemaal niets in het systeem.TC gebeld,2e week van NOVEMBER zou het al doorgegeven zijn.
Als het er maandag nog niet is moest ik maar bellen.

Lekker dan.
Ik heb al gebeld, maar volgens de meneer van de salarisadministratie is er nog geen opdracht doorgegeven vanuit mijn vestiging. Daar was nu niemand meer aanwezig, dus ik ga er maandag maar achteraan (lees; ik ga er wel naartoe, kan k meteen m'n laatste shirts inleveren). Nu kan ik wel even zonder dat geld, maar ik heb er recht op, dus wil het ook gewoon krijgen. 't is niet ook zo maar een paar rotcenten; vakantiegeld alleen is al ruim 150 euro en dan komen daar al die verlofuren nog bovenop.
pi_77139826
quote:
Klachten over werken in de kou
Uitgegeven: 22 januari 2010 11:07
Laatst gewijzigd: 22 januari 2010 11:07
UTRECHT - Bouwvakkers, postbodes, winkelpersoneel en installateurs hebben bij vakbonden van de FNV geklaagd over het werken in de winterkou.
© TNT

Tijdens een speciale meldweek kwamen zo'n tweehonderd klachten binnen, aldus FNV Bondgenoten vrijdag.

Personeel van winkels klaagde erover dat de deuren open moesten blijven, ook als de warmtesluizen slecht bleken te werken. Ook is er volgens de vakbonden onduidelijkheid over de vraag wanneer het bezorgen van post nog verantwoord is.

Bouwvakkers

Bouwvakkers hebben een regeling voor vorstverlet, maar toch kwamen er klachten binnen van werknemers die zeiden dat ze door moesten werken of onder druk werden gezet om vrije dagen op te nemen.

Werknemers van installatiebedrijven klaagden dat ze ondanks het winterweer toch buiten aan de slag moesten.

De vakbonden willen nu duidelijker afspraken maken met de werkgevers over werken in de kou.
© ANP
pi_77139985
Precies hetzelfde dus.Bij mij zeiden ze ook dat er geen opdracht gegeven was,Teamcoach gebeld die zegt van wel.Is zelfs gisteren nog nagekeken.
Resultaat is dat het dus 3 maanden duurt voor ik het krijg,als ik het dan volgende maand wel krijg...belachelijk.

Overigens zei de TC dat het vaker gebeurt,en dat het ws wel gewoon gestort zou worden ook al zeggen ze in Utrecht van niet.Maar wederom geen salarisstrook net bij de post,dus ze houden me gewoon aan het lijntje.
pi_77140748
Loon viel me een beetje tegen, maar nu ik er over nadenk heb ik de maand december aan andere dingen dan de post besteed

Vandaag weer twee wijken gelopen, alleen die tweede wijk was onvindbaar Heb een half uur lang lopen zoeken en bellen waar die tassen in godsnaam konden staan. Bleek dat iemand er al vandoor was met die wijk Hij had de codes van die wijken door elkaar gehaald, dus toen heb ik zijn wijk maar gelopen.
pi_77141585
Het loon viel mij reuze mee..misschien ook omdat het 5 weken waren haha
pi_77152168
Loon binnen, morgen vrij, wat wil je nog meer?!
Ik hoop voor jullie alleen C1000 als HAH morgen

Volgens mij zijn die euro weken ook weer afgelopen bij C1000, op naar de Jokers Plakken is Korting Pakken bij de AH en de C1000 voordeelstickers!
pi_77152974
Ik heb morgen 2 HAH (de Deen en C1000), kheb ze vandaag zelf moeten vouwen haha.
pi_77153572
dat wordt dan hopelijk morgen voor mij sinds lange tijd geen huis aan huis. C1000 heb ik nooit in mijn 2 wijken en de Plus actie van 4 weken is afgelopen.
Voor adviezen van voetbalwedstrijden en tennis!
pi_77154275
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef tntster het volgende:
Het loon viel mij reuze mee..misschien ook omdat het 5 weken waren haha
ik was er ook blij mee... aardig bedrag aan KNJ-uren 2,5 keer mijn normale salaris gehad
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77158760
Zo, loon hier ook binnen en het bedrag kwam aardig overeen met dat waarop ik gehoopt had. Nu heb ik dan eindelijk genoeg bij elkaar gespaard om een nieuwe (nouja, tweedehands dan) auto te kopen.
Tok.
pi_77158978

Lekker gelopen vanmiddag.
In 2 uurtjes tijd inclusief sorteren 11 euro verdient, voor mijn leeftijd best netjes en ik word steeds sneller in het bezorgen (Netwerk VSP)
graag verwijderen
pi_77159531
Morgen voor het eerst mijn nieuwe wijk lopen, ik ben er in ieder geval nog nooit geweest terwijl ik al mijn hele leven in de buurt woon
pi_77161070
Morgen 6.15 uur aanwezig zijn en alleen binnenwerk. Hopen dat dat zo blijft staan
pi_77161412
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen 6.15 uur aanwezig zijn en alleen binnenwerk. Hopen dat dat zo blijft staan
Morgen lekker tot minstens 12.00 uur uitslapen hier.
Tok.
pi_77161538
Ik heb helemaal niks gehoord over nieuwe wijken bij ons, dus zou nog wel de oude hebben of krijg er nog wat over te horen. Loon is ook binnen, wel wat minder dan vorige keer maar kan er mee leven.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_77161679
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef blckbb het volgende:

In 2 uurtjes tijd inclusief sorteren 11 euro verdient, voor mijn leeftijd best netjes en ik word steeds sneller in het bezorgen (Netwerk VSP)
dat is wel vlot ja, ik doe er altijd langer over dan dat.. had deze week 7,73 en ben er denk ik ook 2 uur mee bezig geweest.. wat dat betreft heb ik liever 6 kratten..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77161801
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Morgen lekker tot minstens 12.00 uur uitslapen hier.
Dat vind ik echt niks, ik ben het liefst weer vroeg thuis. Kan nooit zo goed uitslapen (ja tot half 9 ofzo, maar dan houdt het echt op)
pi_77161863
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is wel vlot ja, ik doe er altijd langer over dan dat.. had deze week 7,73 en ben er denk ik ook 2 uur mee bezig geweest.. wat dat betreft heb ik liever 6 kratten..
Doe jij nou VSP en TNT of alleen VSP?
pi_77162320
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:05 schreef blckbb het volgende:

TNT betaalt hetzelfde en dan kan je meer uren maken, maar je moet het zelf weten..
pi_77164981
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Doe jij nou VSP en TNT of alleen VSP?
Allebei ja.. Op zaterdag bij tnt kan dus niet meer uren maken, anders deed ik dat liever.
pi_77165678
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

TNT betaalt hetzelfde en dan kan je meer uren maken, maar je moet het zelf weten..
Kan dat ook als bijbaantje dan?
graag verwijderen
pi_77169922
Ja, ik ben 17 en heb een contract als zaterdag medewerker. Ik verdien nu 5,55 euro per uur en heb een contract van 5 uur. Dus dat verdient wel lekker
pi_77172700
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 07:53 schreef gelebeer het volgende:
Ja, ik ben 17 en heb een contract als zaterdag medewerker. Ik verdien nu 5,55 euro per uur en heb een contract van 5 uur. Dus dat verdient wel lekker
Verdient zeker lekker ja ! Punt is dat ik al een baantje heb (bij de Albert Heijn) wat ik op dit moment perfect kan combineren met VSP. Maandag en soms ook Zaterdag bij Albert Heijn en Donderdag óf vrijdag (nja en woensdag heel eventjes sorteren) bij Netwerk VSP
graag verwijderen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:13:30 #184
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_77175628
Zo...werd gisteren om 21.30 gebeld door de TC of ik niet om 07.00 kon beginnen ipv mijn vrije dag (ik zat inmiddels aardig lam in een café en hij had de planning mee naar huis genomen ) Meteen voor het eerst gevost én... ik ben gebombardeerd tot postverdeler Op zich heel leuk werk, maar stiekem best zwaar.
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_77176187
Zo, mijn eerste dag tijdens 'het nieuwe werken' zit erop. Dat met die grijze tassen is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord heb. Maar eerlijk is eerlijk, ik was wel een half uur eerder klaar met voorbereiden van mijn vaste wijk.
pi_77178577
wij hebben nog steeds niet het nieuwe werken... en ook nog geen rugnummers..
pi_77178774
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:13 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Zo...werd gisteren om 21.30 gebeld door de TC of ik niet om 07.00 kon beginnen ipv mijn vrije dag (ik zat inmiddels aardig lam in een café en hij had de planning mee naar huis genomen ) Meteen voor het eerst gevost én... ik ben gebombardeerd tot postverdeler Op zich heel leuk werk, maar stiekem best zwaar.
Postverdeler? Wat versta je daaronder? Dat je telkens voor iedereen de post moet gaan halen zeker?

Ik moest vanochtend dus om 6.15 uur aanwezig zijn, punt is dat ik dus niet kan vossen (en blijkbaar niemand de behoefte heeft het me uit te leggen) en de postbussen werden al ingegooid door iemand anders Moest ik maar een beetje de makro-achtige bladen verdelen tussen de twee dorpen en daarna alvast een paar wijken ingooien. Uiteindelijk had ik dus wel wat te doen maar dat ging gepaard met een hoop "Ehhhh uhhhh tsjaaa... ok gooi maar vast die wijk in dan".
Pluspunt was dat ik al wel om kwart voor elf klaar was Nog nooit zo vroeg thuis geweest.
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:54 schreef sbientje het volgende:
wij hebben nog steeds niet het nieuwe werken... en ook nog geen rugnummers..
Wij hebben al dik een jaar het nieuwe werken, maar rugnummers heb ik hier nog nooit van gehoord.

Trouwens, ik vroeg me af of bij de sorteercentra waarbij nu pas het nieuwe werken wordt ingevoerd, er ook nieuwe kasten zijn gekomen? Wij kregen toen allemaal nieuwe met veel minder vakjes per wijk.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:11:55 #188
273607 Linker_Onderlip
pi_77179092
De postverdeler zorgt ervoor dat wijken op tijd voorbereid worden, dat alle nabreng-/postbezorgerstassen op tijd op transport staat, ingooien "vuile post" en dus inderdaad ook regelen dat iedereen de juiste bakken heeft. De postbodes mogen op de zaal alleen nog de post ingooien, zetten en in grijze tassen doen, al het andere werk doet de postverdeler (buiten het vossen, postbussen en HSM natuurlijk). Dat was toch het principe van de nieuwe werkwijze?
pi_77179648
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:11 schreef Linker_Onderlip het volgende:
De postverdeler zorgt ervoor dat wijken op tijd voorbereid worden, dat alle nabreng-/postbezorgerstassen op tijd op transport staat, ingooien "vuile post" en dus inderdaad ook regelen dat iedereen de juiste bakken heeft. De postbodes mogen op de zaal alleen nog de post ingooien, zetten en in grijze tassen doen, al het andere werk doet de postverdeler (buiten het vossen, postbussen en HSM natuurlijk). Dat was toch het principe van de nieuwe werkwijze?
Aja dan had ik het goeie beeld Dat is idd het principe ja.
Alleen is dat principe nu alweer ver te zoeken met een nieuwe TC die het allemaal niet zo heel veel uitmaakt of je over de zaal loopt en zelf je bakken pakt als niet-postverdeler zijnde. Ik pak namelijk liever al m'n bakken zelf, net als de rest van het team haha
Net als met die rode rekjes die je moet gebruiken voor de rode bakken. De vorige TC dwong ons die dingen te gebruiken, maar soms zijn ze verbogen en passen ze niet in de gaatjes. Nou, dan probeer ik het een seconde en als het dan niet lukt dan gooi ik dat rek weer bovenop mn kast en zet de rode bak gewoon op het bureau.
Mja, verschilt wel per persoon wat beter werkt
pi_77179714
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:29 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Aja dan had ik het goeie beeld Dat is idd het principe ja.
Alleen is dat principe nu alweer ver te zoeken met een nieuwe TC die het allemaal niet zo heel veel uitmaakt of je over de zaal loopt en zelf je bakken pakt als niet-postverdeler zijnde. Ik pak namelijk liever al m'n bakken zelf, net als de rest van het team haha
Net als met die rode rekjes die je moet gebruiken voor de rode bakken. De vorige TC dwong ons die dingen te gebruiken, maar soms zijn ze verbogen en passen ze niet in de gaatjes. Nou, dan probeer ik het een seconde en als het dan niet lukt dan gooi ik dat rek weer bovenop mn kast en zet de rode bak gewoon op het bureau.
Mja, verschilt wel per persoon wat beter werkt
ah ja die rekjes.. bij ons gebruikt geloof ik 1 iemand die Die voor aan de 'tafel' te hangen bedoel je toch? ik zet de bak ook altijd gewoon op t bureau ja...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:42:55 #191
273607 Linker_Onderlip
pi_77180104
Haha...die rekjes Die passen nooit en als het al past dan dondert door het gewicht die halve werktafel uit elkaar. Daarnaast vind ik het gewoon niet handig...net zoals zoveel dingen uit "de nieuwe werkwijze"
pi_77180208
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

ah ja die rekjes.. bij ons gebruikt geloof ik 1 iemand die Die voor aan de 'tafel' te hangen bedoel je toch? ik zet de bak ook altijd gewoon op t bureau ja...
Ja die. Nou die moesten wij gebruiken van onze oude TC, nadat het nieuwe werken was ingevoerd. Als je rekje niet goed paste ging je maar een ander halen.
pi_77180401
Rustig dagje hier, met weinig plaatwerk, maar wel veel HSM-post. Jammergenoeg had de HSM weer kuren (1 machine kon zelfs geheel niet gebruikt worden) zodat we de rode bakjes voor de middagwijken zo'n 1,5 uur later hadden dan gewoonlijk.

Met het nieuwe werken (Optivo) gaan we in maart beginnen, maar onze vestiging schijnt een beetje achter te lopen op de rest van het land, heb ik begrepen. Vossen in carré deden we al een tijdje, en dat je ieder gezet vak gelijk moet afbundelen en in een grijze tas gooien is ook niet nieuw. Zolang je een wijk voorbereidt die je kent en weet welke vakken je bij elkaar in een bundel kunt doen gaat het prima, maar als je dat niet weet moet je per vakje afbundelen (terugleggen en later afbundelen mbv een afbundellijst is een halsmisdrijf) en krijg je allemaal ieniemieniebundeltjes die soms niet meer behelzen dan wat verkreukelde brieven met een elastiekje eromheen gesnoerd.

Dat met die postverdeler krijgen we dus binnenkort, het lijkt me flink stressen. Ik heb de nieuwe voorbereidingstijden al gezien, en ze zijn best krap. Op een dag als vandaag zou het een geoefende postbode misschien wel lukken om een middagwijk in 20 minuten voor te bereiden, maar op een doordeweekse dag (met meer platte stukken) wordt het nijpend.

We krijgen geen nieuwe kasten, het zijn gewoon oude kasten die opnieuw gespoten zijn met beige latex. Om ruimte te besparen gaan ze straks sommige vakken nog verder inkrimpen, en nog meer wijken op een kast zetten, zodat er kasten weg kunnen. De kasten staan nu al heel krap, ze staan tegen elkaar aan, zonder tussenruimte, en de draaibare rechterkant is helemaal dichtgeklapt, dus we staan als sardientjes in een blik.

Normaal stonden de kasten zo __/ __/ __/ __/

en nu dus __I__I__I__I
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:00:09 #194
273607 Linker_Onderlip
pi_77180579
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Normaal stonden de kasten zo __/ __/ __/ __/

en nu dus __I__I__I__I
Zo stonden ze bij ons altijd al en ze hingen een halve meter boven het bureau zodat je genoeg werkruimte had. Nu staan ze allemaal recht naast elkaar ( zo dus __ __ __ __ __ ) en ook recht op het bureau waardoor je werkruimte minimaal is. Daarom heb je van die rekjes als verlengstuk van je werktafel.
pi_77181974
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:00 schreef Linker_Onderlip het volgende:

[..]

Zo stonden ze bij ons altijd al en ze hingen een halve meter boven het bureau zodat je genoeg werkruimte had. Nu staan ze allemaal recht naast elkaar ( zo dus __ __ __ __ __ ) en ook recht op het bureau waardoor je werkruimte minimaal is. Daarom heb je van die rekjes als verlengstuk van je werktafel.
Die rekjes heb ik nog niet gesignaleerd, en weiger ze te gebruiken. Vroeger hadden we ze wel, maar niemand gebruikte ze. Ze zitten in de weg, je stoot je knieen er tegen, en erg stevig zijn ze ook niet, het zakt helemaal door met een bak er in!

Ik zet tegenwoordig de complete inhoud van de rode bak in 1x in mijn zetblok, hoef je niet op je stoel te draaien, en kunnen de lege bakken gelijk weg. Scheelt een hoop ruimte. Alleen als er echt veel HSM-post is (meer dan 2 bakken, of 2 bakken die echt stampvol zitten) past het niet. Maar dan laat ik die 2e bak wel gewoon naast me op de grond staan, in die drager past immers ook maar 1 rode bak, dus dan zal er meestal nog wel het eea op de grond naast je staan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_77182044
Wat een gedoe weer vandaag.

De machinepost was er ongeveer 1,5 uur later. Mijn kast was nog niet vrij (door die laffe nieuwe diensttijden, meer werk in minder tijd, dat laatste is er dus nog niet)

Dus eerst 2 andere wijken gezet toen mijn eigen 2 wijken die ik moest zetten en toen mijn boerenwijk gereden.

Conclusie: Ruben heeft van 9 uur tot 16:50 gewerkt...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 januari 2010 @ 17:48:51 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77182078
Bij ons hebben ze die rekjes ook wel gehad, maar die zijn een tijd geleden moet het oud-ijzer meegegaan. Ik weet niet of ze nu weer verplicht zijn gesteld. Bakje op de grond kon prima. Stoot je tenminste je knieën niet aan zo'n rotding.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:15:55 #198
273607 Linker_Onderlip
pi_77182865
"vroeger ( ) konden hadden we zeeën van ruimte en kon je je balken gewoon kwijt op de werkbank (wij hadden per werkplek twee baken die in een L-vorm waren geplaatst). Met de nieuwe inrichting hebben we weinig manoeuvreerruimte op de werkplek, maar tussen de teams is nu zo veel ruimte dat je met gemak een groot feest kan organiseren met een buffeteiland in het midden
pi_77182976
Bij ons moeten ze verplicht gebruikt worden.
Stootte me vandaag aan zo'n pokkeding, iemand was klaar met een kast en had em laten hangen (recht voor de kast van de sammies)
Vandaag ook postverdeler gespeeld met de nieuwe opstelling,vind dat wel fijner werken als de oude manier. alles is duidelijker en meer georganiseerd.
Alleen wat er met wijken moet gebeuren blijft vaak een raadsel voor de zaterdagwerkers dus blijven er vaak wijken staan die eigenlijk opgestuurd moeten worden omdat velen te laks zijn even te vragen wat er met die wijk moet.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 18:23:39 #200
273607 Linker_Onderlip
pi_77183145
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:18 schreef tntster het volgende:
Bij ons moeten ze verplicht gebruikt worden.
Stootte me vandaag aan zo'n pokkeding, iemand was klaar met een kast en had em laten hangen (recht voor de kast van de sammies)
Vandaag ook postverdeler gespeeld met de nieuwe opstelling,vind dat wel fijner werken als de oude manier. alles is duidelijker en meer georganiseerd.
Alleen wat er met wijken moet gebeuren blijft vaak een raadsel voor de zaterdagwerkers dus blijven er vaak wijken staan die eigenlijk opgestuurd moeten worden omdat velen te laks zijn even te vragen wat er met die wijk moet.
Taakje van de postverdeler Althans...ik heb het vandaag allemaal wel gecontroleerd, want hier was het ook hetzelfde verhaal.
pi_77183365
ja idd, maar je blijft aan het zeuren tegen sommigen en dan heb ik het idee dat hun denken (R** op) haha.
Ook de herstelpost afwerken heb ik velen opnieuw uit moeten leggen. Sterretje 51 ook al zoiets.
Bij ons wordt slecht opleiding gegeven wat dat betreft
pi_77183535
Leuke is dat ik nu geen flauw idee heb waar jullie het over hebben !
graag verwijderen
pi_77185368
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:30 schreef tntster het volgende:
ja idd, maar je blijft aan het zeuren tegen sommigen en dan heb ik het idee dat hun denken (R** op) haha.
Ook de herstelpost afwerken heb ik velen opnieuw uit moeten leggen. Sterretje 51 ook al zoiets.
Bij ons wordt slecht opleiding gegeven wat dat betreft
sterretjje 51? Is dat dat de machine straat+huisnummer op de envelop print?
  FOK!fotograaf zaterdag 23 januari 2010 @ 19:52:15 #204
73911 ultra_ivo
pi_77185717
dat is sterretje 21
pi_77186742
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:52 schreef ultra_ivo het volgende:
dat is sterretje 21
ja dat dacht ik eigenlijk ook, maar ik ben wel benieuwd wat 51 dan is
  zaterdag 23 januari 2010 @ 20:28:55 #206
273607 Linker_Onderlip
pi_77186873
Sterretje wat? Ik heb serieus nog nooit iets gehoord over sterretjes
pi_77192594
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:24 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja dat dacht ik eigenlijk ook, maar ik ben wel benieuwd wat 51 dan is
Postbus 51
pi_77192783
@Kramerica: Als je alle HSM-post in één keer op je zetblok zet, is dat toch vrij onhandig? Het voorste deel HSM-post tot de gele kaart moet onderin de grijze tas, en telkens het deel erna daarbovenop. Je moet dus telkens de post na een gele kaart voor de eerste post neerzetten op je zetblok. Mij te veel gegoochel

Best moeilijk om dit goed te verwoorden trouwens
pi_77193352
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
@Kramerica: Als je alle HSM-post in één keer op je zetblok zet, is dat toch vrij onhandig? Het voorste deel HSM-post tot de gele kaart moet onderin de grijze tas, en telkens het deel erna daarbovenop. Je moet dus telkens de post na een gele kaart voor de eerste post neerzetten op je zetblok. Mij te veel gegoochel

Best moeilijk om dit goed te verwoorden trouwens
je kan wel per vak afstieken dan toch? gewoon meteen een stiek erom en in de tas?

edit - overigens vind ik een hele bak in je zetblok ook niet ideaal, ik pak meestal 3 of 4 stukjes tegelijk.. maar ik ehb ook veel flats, dus met veel post zijn dat meteen bundels die ik afstiek.. vandaag had ik ook flats van 6 vakjes (60 bussen) in een bundel, was echt heel weinig post
pi_77193720
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:14 schreef sbientje het volgende:

[..]

je kan wel per vak afstieken dan toch? gewoon meteen een stiek erom en in de tas?
Ja hoor
pi_77206083
haha * 21 bedoel ik ja.
Daarbij worden vrij veel fouten gemaakt bij ons.
Kreeg gister ook te horen dat de grote enveloppen weer niet voorzien hoeven te worden van een retoursticker (behalve als er een rode streepjescode opzit)
De regels veranderen volgens mij met de dag
pi_77207869
Ik kreeg zojuist de AH bonus folder al binnen... in het folderpakket van Netwerk VSP.
Gaat de bezorging niet meer via TNT, of is dit een proef van een paar weken?
Ze kunnen beter de Gamma en Karwei in het folderpakket gooien van VSP...
pi_77215658
Weet iemand van Netwerk VSP misschien wanneer de ''grote opdrachten'' vallen? Bezorgingscoördinator zei iets over de bezorging van folders van vaste klanten in een wijk, schijnt aardig aan te tikken op je loonstrookje
graag verwijderen
pi_77216099
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef blckbb het volgende:
Weet iemand van Netwerk VSP misschien wanneer de ''grote opdrachten'' vallen? Bezorgingscoördinator zei iets over de bezorging van folders van vaste klanten in een wijk, schijnt aardig aan te tikken op je loonstrookje
geen idee, ik doe alleen maar geaddresseerd
pi_77216245
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef sbientje het volgende:

[..]

geen idee, ik doe alleen maar geaddresseerd
Ik ook ja, maar de bezorginscoördinator zei iets dat ik 4 keer per jaar voor vaste klanten geadresseerd moest bezorgen, maar dat is zoveel dat het bíjna huis aan huis post is. Vroeg me af of dat parallel loopt met andere bezorgers.
graag verwijderen
pi_77217644
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik ook ja, maar de bezorginscoördinator zei iets dat ik 4 keer per jaar voor vaste klanten geadresseerd moest bezorgen, maar dat is zoveel dat het bíjna huis aan huis post is. Vroeg me af of dat parallel loopt met andere bezorgers.
zoiets als ziggo? dat had ik een tijdje geleden, pfff.. 3 weken lang een lading van die blaadjes gehad
pi_77217673
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef sbientje het volgende:

[..]

zoiets als ziggo? dat had ik een tijdje geleden, pfff.. 3 weken lang een lading van die blaadjes gehad
Ziggo ja
En Nuon is ook vaste klant in mijn wijk.
graag verwijderen
  FOK!fotograaf zondag 24 januari 2010 @ 19:46:26 #218
73911 ultra_ivo
pi_77220739
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:58 schreef tntster het volgende:
Kreeg gister ook te horen dat de grote enveloppen weer niet voorzien hoeven te worden van een retoursticker (behalve als er een rode streepjescode opzit)
Dat kan ik me indenken. Van de week nog een uur lang SMG post zitten stickeren. Dat op het SC handsorteren is een stuk sneller.
pi_77230956
Tvp
pi_77256973
Hoi ik ben nieuw hier!, Had me aangemeld als zaterdagbesteller bij TNT. alleen stond erbij dat er bij deze wijk rijbewijs verplicht was.

Ik heb wel een rijbewijs maar wat bedoelen ze hiermee?.
Dat je een auto meekrijgt voor je wijk ofzo?

Greetzz
pi_77257312
Dat zou inderdaad wel eens kunnen ja.
Dan gaat het meestal over een wijk die in een buitengebied ligt en niet te doen is met de fiets.
Je rijd dan in een renault kangoo of iets vergelijkbaars.
pi_77257322
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef Bigapple het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier!, Had me aangemeld als zaterdagbesteller bij TNT. alleen stond erbij dat er bij deze wijk rijbewijs verplicht was.

Ik heb wel een rijbewijs maar wat bedoelen ze hiermee?.
Dat je een auto meekrijgt voor je wijk ofzo?

Greetzz
waarschijnlijk ja!
pi_77257737
Het is idd beetje een buitenwijk/dorp. Maar dan is het alleen maar lekker toch dat je dan een auto meekrijgt?
Ik had me eerst aangemeld als chauffeur collectief maar daar was geen genoeg werk voor.

Wat voor salaris word er gehanteerd voor zaterdagbesteller 19 jaar?

Het lijkt me een leuk baantje als ik het zo lees.

Greetz
pi_77263858

Zaterdagbesteller.
Noot noot.
pi_77264987
Net gewerkt bij collectie trouwens.. Ging heel goed! Henig werk!
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')