abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77981675
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik niet, want als je het een beetje handig doet heb je er soms zelfs voordeel van, hoe gek het ook moge klinken
soms wel ja, als je zelf 1 brief hebt kun je die er vaak mooi zo achteraan frotten.. Maar het is natuurlijk geen stijl om iets half uit de bus te laten hangen. Al ken ik zat postbodes die dat ook gewoon doen (zoals de postbezorger in mijn wijk)

ik heb ook weleens gehad dat er een stadsblad achtig iets in de bus zat, dubbel, en zo'n pakket folders, ook dubbel, en de hele zooi zat dus echt muurvast. Zo erg dat ik het eruit heb moeten halen om de post erin te krijgen... daarna maar weer teruggestopt, dat dan weer wel.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:02 schreef blckbb het volgende:

Nu al 550 poststukken voor VSP, 90 kilo dus 3x terugfietsvergoeding
Eindelijk eens goed verdienen daar !
das heel wat. Bij mij is het 127 stuks 7,1 kilo Kan bijna in mijn rugzak! Voor de week daarna staat er al 58 kilo, das het betere werk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 14 februari 2010 @ 14:02:14 #277
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_77982664
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef sbientje het volgende:

soms wel ja, als je zelf 1 brief hebt kun je die er vaak mooi zo achteraan frotten.. Maar het is natuurlijk geen stijl om iets half uit de bus te laten hangen. Al ken ik zat postbodes die dat ook gewoon doen (zoals de postbezorger in mijn wijk)

ik heb ook weleens gehad dat er een stadsblad achtig iets in de bus zat, dubbel, en zo'n pakket folders, ook dubbel, en de hele zooi zat dus echt muurvast. Zo erg dat ik het eruit heb moeten halen om de post erin te krijgen... daarna maar weer teruggestopt, dat dan weer wel.

Ik heb verschillende bewoners die een trui in de brievenbus proppen om kou tegen te houden, die truien zitten af en toe muurvast.
pi_77982897
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik niet, want als je het een beetje handig doet heb je er soms zelfs voordeel van, hoe gek het ook moge klinken
Mja dat is wel waar ja.

En truien in brievenbussen heb ik nog niet gezien.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77982898
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:02 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Ik heb verschillende bewoners die een trui in de brievenbus proppen om kou tegen te houden, die truien zitten af en toe muurvast.
Idd, of een sjaal..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 februari 2010 @ 14:14:20 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77983033
Of een groot stuk tape er voor en dan schijnheilig doen dat je er niets vanaf weet, terwijl ik dezelfde dag er met iets anders al geweest was en er nog niets voor de bus zat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77993218
quote:
Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef sbientje het volgende:

[..]

[..]

das heel wat. Bij mij is het 127 stuks 7,1 kilo Kan bijna in mijn rugzak! Voor de week daarna staat er al 58 kilo, das het betere werk
Ja voor over 2 weken bedoelde ik ook Ziggo of Nuon zal wel aan de beurt zijn !
Kan ik eindelijk gewoon lopend de post doen

[ Bericht 0% gewijzigd door blckbb op 14-02-2010 19:43:42 (foutje :')) ]
pi_78007074
morgen om 12 uur beginnen, 5 wijken doen met de auto. Heb me laten vertellen dat er neit zo heel veel post is dan, dat hoop ik maar Wel zin in, lekker werken
pi_78010180
quote:
Op maandag 15 februari 2010 00:21 schreef sbientje het volgende:
morgen om 12 uur beginnen, 5 wijken doen met de auto. Heb me laten vertellen dat er neit zo heel veel post is dan, dat hoop ik maar Wel zin in, lekker werken
Maandag is altijd superweinig post. Heb zelf meestal 4 wijken en daar doe ik dan bijna 2 uur over
pi_78012059
Ik denk vandaag nog minder i.v.m. carnaval?
pi_78012194
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef tntster het volgende:
Ik denk vandaag nog minder i.v.m. carnaval?
Ik denk t ook ja! Ik zie t wel
pi_78012456
Hier zal het wel niet uitmaken dat er carnaval is. Wordt hier toch niet gevierd.
pi_78023757
wat een gedoe... 5 wijken die ik nog nooit gelopen had, keiweinig post (dus ook niet echt een duidelijke volgorde) en met de auto.. maar ik heb het gered
pi_78023851
Ik had geen aangetekenden, heerlijk!
pi_78024723
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had geen aangetekenden, heerlijk!
ik ook niet, die had al iemand anders meegenomen
pi_78033974
Elke vakantie ben ik ziek.... dus deze ook!!
Buiten de vakanties om ben ik NOOIT ziek...
pi_78037370
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:44 schreef Deezertje het volgende:
Elke vakantie ben ik ziek.... dus deze ook!!
Buiten de vakanties om ben ik NOOIT ziek...
Dan doe je toch een keer alsof
pi_78037531
He allemaal, wie kan me helpen? Ik heb ontslag als postbezorger genomen en wil graag zsm stoppen. Ik sta 30 minuten in de min, maar heb deze maand elke week 8 uur gewerkt terwijl mijn contract op 5 uur gebaseerd is. Kan ik dan deze overuren gebruiken om eerder te stoppen ipv de normale 4 weken opzegtermijn? Mijn leidinggevende zegt van niet maar een andere collega zei van wel.. Schiet nog niet echt op, weet iemand of ik hier recht op heb..?

alvast bedankt
pi_78048313
Morgen even checken of je uren kloppen passover, dat je er elke week 3 uur bij hebt gekregen...en de dag erna bellen en melden dat je niet meer komt.
Officieel mag het niet, maar er staat geen straf voor...dus wat let je..
Het is maar een postbezorgersbaantje, geen belangrijke functie.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:15:27 #294
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78048650
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:59 schreef Troeta het volgende:

Vandaag weer weinig te doen, maar ้en wijk en niet eens folders op d้ HAH dag.
Morgen die stemkaarten zonder enveloppen, wens m'n collega's veel plezier.
pi_78049091
denk je dat ze beter over je denken Lastpost?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:35:00 #296
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78049136
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:33 schreef Troeta het volgende:
denk je dat ze beter over je denken Lastpost?
Niet?
pi_78049522
haha

Ja, sorry, ik te vaak dat ze zo slecht met postbezorgers omgaan en hoeveel uur er gepikt word van hun.
Bij ons stappen ze meestal op zonder zelfs maar een telefoontje...en bij dit bedrijf snap ik het wel..
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:54:58 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78049607
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:51 schreef Troeta het volgende:
haha

Ja, sorry, ik te vaak dat ze zo slecht met postbezorgers omgaan en hoeveel uur er gepikt word van hun.
Bij ons stappen ze meestal op zonder zelfs maar een telefoontje...en bij dit bedrijf snap ik het wel..
Ik moet zeggen dat ik me ook al aan het ori๋nteren ben hoor, afspraken gemaakt? zeg ze maar af want we hebben nog een wijk voor je.
Ziek? Nee joh, ga maar met antibiotica en al staan voorbereiden en overuren? Ben je gek, zoveel tijd staat er niet voor.
En owee als je met voetballen een tik gekregen hebt waardoor je niet kunt lopen, je probeert het maar.

Vind het werk zelf gek genoeg heerlijk om te doen, draaide zo'n 24 uur enkel als postbezorger in de week maar door dit gezeik ga ik nog liever het AD lopen.
pi_78051492
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:59 schreef Troeta het volgende:
Morgen even checken of je uren kloppen passover, dat je er elke week 3 uur bij hebt gekregen...en de dag erna bellen en melden dat je niet meer komt.
Officieel mag het niet, maar er staat geen straf voor...dus wat let je..
Ja klopt normaal zou ik dat ook doen, maar ik blijf werkzaam op een andere afdeling binnen het bedrijf Maar ik dacht misschien kon ik het eisen ofzo
pi_78054589
Boehoe, gisteren geen aangetekenden werd vandaag afgestraft met anderhalf uur aangetekenden rondbrengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')