Ooo oke, that makes sensequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Stemkaarten voor de gementeraadsverkieziningen, dus de kaart waarmee je in combinatie met je id mag stemmen.
Een ramp op de weg in ieder geval. Hier was nergens iets gestrooid/geveegd/ietsanders.. Een stukje wat ik normaal in 20 minuutjes rijd, kostte me nou dik anderhalf uur. Leuk hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef xxiessiexx het volgende:De stemkaarten zitten in enveloppen! Ben dus niet wakker gebeld en hoef pas om een uur of 1 twee kleine wijkjes weg te brengen, aangezien de machine overuren draait en alle wijken vrij laat klaar zijn
![]()
Maar, grrr, er ligt gewoon weer sneeuw! Ik woon niet voor niets aan zee, wat is dit?
Ik kreeg ook eerst een tijdelijk contract en ook veel minder loon. Daarna een gewoon contract gekregen met een goed loontjequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef Elln het volgende:
Van de week sollicitatie gehad bij tnt, klinkt allemaal prima en kan over 2 weken beginnenZowel sorteren als bezorgen, in een paar wijken die mij wel goed bekend zijn.
Ik ben aangenomen om in ieder geval elke zaterdag te werken en om evt bij te springen voor doordeweeks als oproep. coach zei dat hij mij geen zaterdagbesteller contract kon geven, omdat je sinds kort hiervoor eerst 2x3 maanden tijdelijke hulpkracht moet zijn? Ik weet dat ik een stuk minder betaald daardoor krijg, omdat ik nu dus een 'gewone postbode' ben? maar ik ben vergeten te vragen of je dan op zaterdag 130% uitbetaald krijgt, aangezien het in het weekend is. weten jullie daar meer over?
Ik werd gelijk als zaterdagbesteller aangenomen...heb nog nooit gehoord dat je eerst tijdelijke hulpkracht moest zijn? Kan je nu helemaal geen zaterdagbesteller meer worden dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:12 schreef Elln het volgende:
Van de week sollicitatie gehad bij tnt, klinkt allemaal prima en kan over 2 weken beginnenZowel sorteren als bezorgen, in een paar wijken die mij wel goed bekend zijn.
Ik ben aangenomen om in ieder geval elke zaterdag te werken en om evt bij te springen voor doordeweeks als oproep. coach zei dat hij mij geen zaterdagbesteller contract kon geven, omdat je sinds kort hiervoor eerst 2x3 maanden tijdelijke hulpkracht moet zijn? Ik weet dat ik een stuk minder betaald daardoor krijg, omdat ik nu dus een 'gewone postbode' ben? maar ik ben vergeten te vragen of je dan op zaterdag 130% uitbetaald krijgt, aangezien het in het weekend is. weten jullie daar meer over?
ik heb er 96 totaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef blckbb het volgende:
Net VSP binnen. Ik heb dus serieus 35 poststukken voor één adres als 't er niet meer zijn
jahquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:48 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Lopen jullie voor zowel tnt als vsp dan?
Het heeft ook zo z'n voordelen, ik heb een paar keer in een deuk gelegen toen er weer iemand onderuit gleed. Leedvermaak FTWquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:34 schreef gelebeer het volgende:
Pff, er ligt hier wéér een dik pak sneeuw
Verschilt misschien per gemeente maar hier moesten ze voor 14 februari bezorgd zijn...quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:06 schreef Lastpost het volgende:
Ik lach maar niet te snel, wie het laatst lacht ...
Vandaag trouwens goed te doen op de meeste plekken, niet echt glad en een zonnetje erbij.
Hier komen die stemkaarten woensdag pas en laat ik dan net alleen de ochtend kunnen.
Ik dacht dat de MicroGids nog door TNT bezorgd werd? Tot nu toe is alleen de Veronica daadwerkelijk overgegaan. De zgn. AKN-gidsen houden we nog tot het eind van deze maand.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verschilt misschien per gemeente maar hier moesten ze voor 14 februari bezorgd zijn...
En YES!! ik kan weer een klacht indienen tegen de concurrent
De Mikro Gids nog niet ontvangen... En wederom flinke besparingen voor de uitgever iedere week, maar de abonnementsprijs wordt uiteraard niet verlaagd![]()
Het lijkt wel alsof alle TV gidsen straks naar Selektmail gaan.
Wat blijft er voor ons dan nog over??
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga verkleed als postbode morgenmiddag![]()
Ons thema is de liefde, dus ik neem zo'n schoudertas mee en dan deel ik aan iedereen valentijnskaartjes uit
[Basisschool, groep 5]
Hoeveel uur ben je daar p/week mee kwijt?, en hoe zit het met vakantie moet je dan zelf vervanger zoeken?quote:
Mijn broertje werkt ook bij Netwerp VSP en die moet zelf een vervanger zoeken als hij op vakantie gaat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je daar p/week mee kwijt?, en hoe zit het met vakantie moet je dan zelf vervanger zoeken?
Klopt, maar als het echt niet lukt kunnen zij een vervanger proberen te regelen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt ook bij Netwerp VSP en die moet zelf een vervanger zoeken als hij op vakantie gaat.
(Over uren per week met het post lopen bij VSP weet ik niks)
Ligt eraan hoeveel post je hebt, hoe snel je bent, etc.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:21 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Hoeveel uur ben je daar p/week mee kwijt?, en hoe zit het met vakantie moet je dan zelf vervanger zoeken?
ze willen dat je een vervanger regelt idd, maar dat kan ik dus echt niet.. dus dan moeten zij maar iemand regelenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klopt, maar als het echt niet lukt kunnen zij een vervanger proberen te regelen.
[..]
Ligt eraan hoeveel post je hebt, hoe snel je bent, etc.
146 stuks, is dat een euro of 5?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef sbientje het volgende:
[..]
ze willen dat je een vervanger regelt idd, maar dat kan ik dus echt niet.. dus dan moeten zij maar iemand regelen![]()
Ik heb het vanmiddag snel ff gesorteerd en ga morgen bezorgen. Uurtje werk denk ik, maar ja, levert ook weer bar weinig op. Volgende week ook weer maar 146... is wel jammer, maar ja.. doe het er toch maar bij
10 ongeveerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
146 stuks, is dat een euro of 5?
Best weinig! En het maakt niet eens uit hoe zwaar die poststukken zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
10 ongeveer
Ligt eraan hoeveel ervan adres/poststuk zijn
Ik had deze week 40 poststukken voor één adres![]()
verdient aanzijnlijk minder dan 40 poststukken op 40 adressen (je krijgt 2 cent per poststuk en 5 cent per adres)
wel, je krijgt vergoeding per 250 gram dacht ik. volgens mij 5 ct per 250 gram.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Best weinig! En het maakt niet eens uit hoe zwaar die poststukken zijn?
ja als het zwaarder is dan een bepaald gewicht krijg je toeslag, maar dat is niet heel vaakquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
wel, je krijgt vergoeding per 250 gram dacht ik. volgens mij 5 ct per 250 gram.
Lol, herkenbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef sbientje het volgende:
Ik werd net gebeld of ik kon komen maar moet helaas naar school.. Werken is veel leuker
Hee jou heb ik al een tijd niet meer in deze reeks gezien!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb besloten heel de carnaval te gaan werken..
Dat klopt, maar ik ben weer terug! Hier gaan ze het dus wel vieren.. en morgen moet ik zo midden in die carnavalsoptocht werken ( ik had al gevraagd of ze eerder de post konden zetten omdat ze precies in de straten lopen waar ik moet zijn, maar nee dat kon niet! Dus dat is nog gezellig..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hee jou heb ik al een tijd niet meer in deze reeks gezien!
Ik ga ook met carnaval werken. Mja, er wordt hier dan ook geen carnaval gevierd
Haha hangt er straks zo'n dronkenlap om je heenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben weer terug! Hier gaan ze het dus wel vieren.. en morgen moet ik zo midden in die carnavalsoptocht werken ( ik had al gevraagd of ze eerder de post konden zetten omdat ze precies in de straten lopen waar ik moet zijn, maar nee dat kon niet! Dus dat is nog gezellig..
Hier C1000 alleen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef gelebeer het volgende:
Wat voor HAH morgen?
Nou ze hebben er niet zo'n haast mee (ik ook niet) en ze hebben alleen zichzelf er mee als ik niet kan vossen. Moet er alsnog om 6.15 uur zijn en een stuk of 4 wijken tegelijk ingooien en bijhouden. De voskasten zijn wel altijd bezet dus ik schat dat ze mij gewoon zien als wijkingooierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:30 schreef tntster het volgende:
Bij ons morgen ook de c1000.
Gelukkig de laatste dag om kw voor 5 beginnen. Ben 's avonds niet zo gezellig meer als ik om half 9 al slaap haha.
Volgende week gewoon 6 uur.
En als je het vossen wilt leren zul je dat zelf moeten doen door middel van studeren.
Dat kan niemand je leren![]()
Ik meen zelfs dat je er een bepaald bedrag voor krijgt om het proces te leren.(soort huiswerkgeld)
Maar dat is alleen als je echt inzetbaar moet zijn op het vosproces.
ahh okee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
VOS is de vroege ochtend sortering. Dan vul je de blauwe bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |