abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77472543
Kan iemand mij vertellen of de post die zondag opgehaald wordt in principe maandag bezorgd wordt?
Zaterdag wordt er niet opgehaald maar op de brievenbus staat van zondag wel...

Bedankt.
  FOK!fotograaf zondag 31 januari 2010 @ 12:10:36 #53
73911 ultra_ivo
pi_77473090
In principe zou de post die op zondag uit de buslichting komt op maandagmidag bezorgt moeten worden. Een probleem is er wel bij postbussenpost, veel bedrijven legen op maandagochtend hun postbus voor de post van zaterdag maar komen niet op maandagmiddag terug voor de maandagpost. Die pakken ze pas op dinsdagochtend uit hun postbus.
pi_77473563
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:46 schreef Kadooosh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de post die zondag opgehaald wordt in principe maandag bezorgd wordt?
Zaterdag wordt er niet opgehaald maar op de brievenbus staat van zondag wel...

Bedankt.
Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.
pi_77474684
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja oke ik snap dat het vaak nog een dag later komt maar het gebeurt dus in principe wel?
Dit gaat trouwens grotendeels om post naar normale adressen.
pi_77476026
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:08 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ja oke ik snap dat het vaak nog een dag later komt maar het gebeurt dus in principe wel?
Dit gaat trouwens grotendeels om post naar normale adressen.
wat bedoel je met 'het gebeurt in principe wel' ?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77483271
ik kreeg gisteren zo'n ecco kortingsbon, op de site van ecco staan best nog wel wat nette schoenen

weet iemand of je als zaterdagwerker een tnt-llegitimatiebewijs moet aanvragen? en waar?
pi_77483678
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef Synthesist het volgende:
ik kreeg gisteren zo'n ecco kortingsbon, op de site van ecco staan best nog wel wat nette schoenen

weet iemand of je als zaterdagwerker een tnt-llegitimatiebewijs moet aanvragen? en waar?
Hoezo? Je hebt toch sowieso al een pasje met foto? Die heb je bij ons nodig om het sorteercentrum in te komen. Da's je legitimatie.
pi_77483709
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

wat bedoel je met 'het gebeurt in principe wel' ?
Omdat:
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Maar het gebruikt dus soms wel?
  zondag 31 januari 2010 @ 18:31:26 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77483878
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hoezo? Je hebt toch sowieso al een pasje met foto? Die heb je bij ons nodig om het sorteercentrum in te komen. Da's je legitimatie.
Dat kennen ze hier bij ons niet hoor, alleen m'n teamchef heeft zo'n pasje.
pi_77484252
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat kennen ze hier bij ons niet hoor, alleen m'n teamchef heeft zo'n pasje.
Oh Er zit zo'n ding waar je hem langs moet halen bij het fietsen/brommerhok en bij de ingang van het sorteercentrum. En dan te bedenken dat we in een superklein sorteercentrum zitten
  zondag 31 januari 2010 @ 18:48:09 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77484350
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh Er zit zo'n ding waar je hem langs moet halen bij het fietsen/brommerhok en bij de ingang van het sorteercentrum. En dan te bedenken dat we in een superklein sorteercentrum zitten
Ik zit hier in zo'n boerengat en we hebben hier alleen een toegangscode aan de ene zijde en een rolluik aan de andere.
pi_77503189
Bij ons heb je het pasje niet nodig om binnen tekunnen komen. Bij controle moet je het echter wel bij je hebben.
pi_77503875
Wat een raar weer. Bui-droog-bui-droog-etc. Hopelijk is het vanaf een uur of één droog want dan moet ik naar buiten
  maandag 1 februari 2010 @ 09:36:49 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77503976
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat een raar weer. Bui-droog-bui-droog-etc. Hopelijk is het vanaf een uur of één droog want dan moet ik naar buiten
Hier nog éen, zo eens even kijken op de buienradar want anders ga ik wel gewoon een uurtje of twee later de ronde doen.
pi_77504080
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hier nog éen, zo eens even kijken op de buienradar want anders ga ik wel gewoon een uurtje of twee later de ronde doen.
Mwah, ik heb vier wijken dus als het regent ga ik gewoon naar buiten, maar ik zie het liever droog worden
  maandag 1 februari 2010 @ 10:04:45 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77504485
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Mwah, ik heb vier wijken dus als het regent ga ik gewoon naar buiten, maar ik zie het liever droog worden
Ik heb zelf 3 wijken, normale wijktijden zijn 2.00/1.10/2.20 en omdat het allemaal vrij compacte wijken zijn ben je binnen anderhalf uur klaar dus ik heb wel wat speling.
pi_77507054
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 wijken, normale wijktijden zijn 2.00/1.10/2.20 en omdat het allemaal vrij compacte wijken zijn ben je binnen anderhalf uur klaar dus ik heb wel wat speling.
Vorige week was er best veel post op maandag dus ik loop maar geen risico Voor de wijken samen zou in totaal normaal iets van 6 uur staan dus ik hoop wel binnen 2 uurtjes klaar te zijn
pi_77513267
Mmm..

vorige week maandag aangemeld als postbezorger..

nog steeds niks gehoord..
pi_77514278
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Bigapple het volgende:
Mmm..

vorige week maandag aangemeld als postbezorger..

nog steeds niks gehoord..
Je moet je ook niet aanmelden. Je moet gewoon een TNT Kantoor binnenlopen (ja, ook als je daarvoor een half uur moet fietsen).

Je kunt volgens mij bijna ALTIJD wel een tijdelijk hulpkracht contract krijgen. Ik werk nu 2 maand bij de TNT. Ik heb al zoveel lui gezien die binnenkwamen lopen en die vroeg aan mij of een collega: "Waar moet ik zijn om te kijken of jullie nog mensen nodig hebben?" en die wij dan doorverwezen naar onze leidinggevende. En die je 2 weken later naast je zag zitten voorbereiden.
pi_77514463
Oke. zal ik doen.

Ik zoek iets voor de Zaterdag.

Kan je met een zaterdagcontract eigenlijk ook een doordeweekse dag gaan werken bijv een donderdag ofzo?

En kan je met een zaterdagcontract ook in de vakantie's terecht of echt alleen de zaterdag?

Alvast bedankt mensen!
pi_77514630
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Bigapple het volgende:
Oke. zal ik doen.

Ik zoek iets voor de Zaterdag.

Kan je met een zaterdagcontract eigenlijk ook een doordeweekse dag gaan werken bijv een donderdag ofzo?

En kan je met een zaterdagcontract ook in de vakantie's terecht of echt alleen de zaterdag?

Alvast bedankt mensen!
Je moet sowieso wel op zaterdag kunnen werken, dus niet dat je de zaterdag vervangt door een andere dag.
Met dat gezegd te hebben: Ja je kan op doordeweekse dagen werken en ja je kan ook in de vakanties werken. Voorwaarde is wel dat ze je nodig hebben Ik werk in ieder geval nu bijna elke doordeweekse dag ook en in de vakantie wordt ik ook vrijwel iedere dag gebeld of ik een paar wijken wil wegbrengen. In de vakantie krijg je vaak wel minder werk omdat er meer mensen beschikbaar zijn, maar da's logisch.

Je moet je aanmelden als zaterdagbesteller, hier dus: http://www.tntpost.nl/ove(...)besteller/index.aspx

[ Bericht 7% gewijzigd door xxiessiexx op 01-02-2010 15:40:34 ]
pi_77514672
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:24 schreef rub3n het volgende:

[..]

Je moet je ook niet aanmelden. Je moet gewoon een TNT Kantoor binnenlopen (ja, ook als je daarvoor een half uur moet fietsen).

Je kunt volgens mij bijna ALTIJD wel een tijdelijk hulpkracht contract krijgen. Ik werk nu 2 maand bij de TNT. Ik heb al zoveel lui gezien die binnenkwamen lopen en die vroeg aan mij of een collega: "Waar moet ik zijn om te kijken of jullie nog mensen nodig hebben?" en die wij dan doorverwezen naar onze leidinggevende. En die je 2 weken later naast je zag zitten voorbereiden.
Bij ons doet iedereen het via internet hoor
pi_77531187
tvp
pi_77533227
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij ons doet iedereen het via internet hoor
Hier ook volgens mij.
pi_77533385
quote:
Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef tntster het volgende:
Bij ons heb je het pasje niet nodig om binnen tekunnen komen. Bij controle moet je het echter wel bij je hebben.
wat als je er geen hebt? hoe kom je er dan aan enzo?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 1 februari 2010 @ 22:35:20 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77533483
aanvragen bij de teamcoach. Het is namelijk verplicht
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77537789
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
aanvragen bij de teamcoach. Het is namelijk verplicht
Raar dat je daar nooit wat van hoort Zal t zaterdag eens vragen
pi_77540186
Werk jij op de Slingerweg ofzo? WIj hebben allemaal zo'n pasje, en moeten hem officieel ook op de kleding dragen (niet dat ook maar iemand dat doet hoor)
Out for my own, to live my own way...
pi_77540344
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:20 schreef gelebeer het volgende:
Werk jij op de Slingerweg ofzo? WIj hebben allemaal zo'n pasje, en moeten hem officieel ook op de kleding dragen (niet dat ook maar iemand dat doet hoor)
Neh voorerf, maar ik heb nog nooit iemand met zon pas gezien en niemand heeft het er ook over gehad maar ik ga t even vragen zaterdag
pi_77544461
Ik heb sinds 2 weken ook zo'n pasje. Op de "vergadering" vertelde ze namelijk dat iedereen die nog geen pasje had, een pasfoto moest doorgeven aan de pb+.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 februari 2010 @ 12:40:26 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77546799
Hoi

vraagje:

01.02.2010:
Zending is voorgemeld

01.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2010:

word hij dan vandaag nog geleverd of moet ik daar niet vanuit gaan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77547800
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Ynske het volgende:
Hoi

vraagje:

01.02.2010:
Zending is voorgemeld

01.02.2010:
02.02.2010:

word hij dan vandaag nog geleverd of moet ik daar niet vanuit gaan?

De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.

Vandaag of morgen dus.
Noot noot.
pi_77561893
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
pi_77570496
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Waarom?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:17:46 #86
80382 manny
30 is best veel
pi_77571822
afgelast ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_77574595
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Afgelast? Dus niemand mocht de wijken in?
Noot noot.
pi_77578002
Morgen twee grote wijken lopen. Hopelijk beter weer dan vandaag.
pi_77580224
Jep, kregen telefoon dat het te gevaarlijk was om de straat op te gaan.
Alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:27:23 #90
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77581097
Hier is het gek genoeg ook verdomde glad, je ziet alleen écht niets aan/op de tegels.
Kon me net met moeite staande houden toen ik de hond uit ging laten, gaat weer leuk worden dus.
pi_77582137
Een vraagje!

Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?

thanks!
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:14:59 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77585849
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!

Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?

thanks!
Als ie niet door de brievenbus past zou ik hem gewoon afgeven bij het postkantoor/regio kantoor van de TNT met de melding dat ie retour moet.
pi_77587434
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef tntster het volgende:
Jep, kregen telefoon dat het te gevaarlijk was om de straat op te gaan.
Alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld.
Zo hee... Dat gebeurt hier echt nooit. Ben benieuwd of ze dat ook hadden gedaan als het zulk weer was op een dinsdag, zal wel niet!
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!

thanks!
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken

Hier weten ze ook veel
Noot noot.
pi_77593826
Ik werd vanochtend weer eens wakker gebeld, want het was echt druk en ze hadden me nodig enzo Dat viel wel even zwaar want ik sliep gisteren niet zo heel vroeg Had echt het idee dat de wallen onder m'n ogen stonden, maar na een uurtje was ik wel wakker. Lekker weer vandaag om te lopen ook!

Morgen kan ik om 9.00 uur al beginnen met het wegbrengen van een wijk.
pi_77596971
Leuk zeg, dat werken met scenario's die bepaald worden aan de hand van prognoses. Het zou vandaag relatief rustig zijn, nou vergeet het maar! Kampioen, tv-gidsen, iets van de ABP, dubbele hah, etc. En dan ook nog moeten nutten!

Hadden jullie dat stukje gelezen in het MZ-Journaal over de nieuwste uitvinding? Het "postvest", een hulpmiddel waarmee je al lopend je post kunt samenvoegen. Dus dan loop je buiten met twee bundels geadresseerde post (24-uurs en 48-uurs), en nog hah ook.

Ik vind persoonlijk dat hah los achter de hand al vervelend lopen (althans: bij veel plaatwerk, en meerdere soorten hah), en ik moet er niet aan denken dat daar straks nog een derde poststroom bij komt.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2010 @ 17:05:12 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77597198
ik las het ja. Drie bundels is echt te veel van het goede. Twee is de max. Bovendien kan de HSM het samenvoegen veel sneller en goedkoper dan degene op de straat kan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77597459
^Ik ben snel weg als ze zoiets gaan doorvoeren
pi_77598322
ik werd vandaag ook gebeld of ik kon komen vanmiddag, maar had helaas al wat anders. Mijn kledingpakket is vandaag wel binnengekomen, dus ik hoor er nu helemaal bij
pi_77600363
Lijkt me sterk dat dat vest carriere gaat maken bij tnt.
Ten eerste is het arbo technisch nog niet bekeken.
Ten tweede ben je in de zomer dan verplicht het vest aan te houden als het snikheet is.
Plus de bijkomende onhandigheid lijkt het me geen tactische zet
pi_77605211
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
ik las het ja. Drie bundels is echt te veel van het goede. Twee is de max. Bovendien kan de HSM het samenvoegen veel sneller en goedkoper dan degene op de straat kan.
Ik geloof dat het vest te maken heeft met de toekomstplannen, didoza. Op dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen en loop je met 24 uurs-post, 48-uurs post en hah. Op de daldagen (maandag, woensdag, vrijdag) loop je alleen met de 24 uurs post, en zonder hah. Die 24 uurs en 48 uurs post worden dus gescheiden stromen. Het onderscheid heeft niets te maken met of het HSM-post is of niet. Maar los daarvan denk ik dat het samenvoegen van post op de vestiging handiger werkt dan al lopend. Hah los achter de hand gaat nog wel, want dat is allemaal identiek, dus dat kun je blind pakken. Op het moment dat je met geadresseerde post los achter de hand loopt, word het lastiger. Een tijdje terug liep ik op zaterdag een wijk, maar bleek op een gegeven moment dat dezelfde wijk een dag eerder was blijven liggen. Ik heb toen de hele wijk gelopen met twee bundels geadresseerde post, 1 op m'n arm en 1 in mijn hand. (omdat de wijk van vrijdag nog op het depot lag was het niet mogelijk de twee op kantoor samen te voegen). Het was maar een klein wijkje, maar erg prettig werkte het niet. En gelukkig was er geen hah. En straks met dat didoza-verhaal heb je niet alleen veel meer post (48-uurs post is vooral plaatwerk), maar ook meer hah! Op de daldagen heb je geen hah meer (dat worden een soort maandagen), en op de piekdagen kun je tot max. 5 soorten hebben. Loop je straks met twee bundels post op je arm (of in de vest), en 5 soorten hah!

Zelfs die OR-man vond dat dit veel te ver ging, en op het moment dat de OR dat zegt, wil dat wat zeggen. De OR staat immers niet bekend als een partij die veel tegengas geeft, normaalgesproken geven ze overal toestemming voor, lijkt het wel.
pi_77608096
Je kunt hier niet meer normaal op de stoep lopen. Alsof je op dikke gladde ijsstenen loopt, echt niet meer normaal

LAAT HET GAAN DOOIEN DAN!
Noot noot.
pi_77608304
Gelukkig is het hier met bakken uit de hemel komen vallen gisteren, want nu is al de sneeuw weg
Out for my own, to live my own way...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')