Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:46 schreef Kadooosh het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de post die zondag opgehaald wordt in principe maandag bezorgd wordt?
Zaterdag wordt er niet opgehaald maar op de brievenbus staat van zondag wel...
Bedankt.
Ja oke ik snap dat het vaak nog een dag later komt maar het gebeurt dus in principe wel?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.
wat bedoel je met 'het gebeurt in principe wel' ?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:08 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja oke ik snap dat het vaak nog een dag later komt maar het gebeurt dus in principe wel?
Dit gaat trouwens grotendeels om post naar normale adressen.
Hoezo? Je hebt toch sowieso al een pasje met foto? Die heb je bij ons nodig om het sorteercentrum in te komen. Da's je legitimatie.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:03 schreef Synthesist het volgende:
ik kreeg gisteren zo'n ecco kortingsbon, op de site van ecco staan best nog wel wat nette schoenen
weet iemand of je als zaterdagwerker een tnt-llegitimatiebewijs moet aanvragen? en waar?
Omdat:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'het gebeurt in principe wel' ?
Maar het gebruikt dus soms wel?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het dinsdag pas bezorgd wordt.
Dat kennen ze hier bij ons niet hoor, alleen m'n teamchef heeft zo'n pasje.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt toch sowieso al een pasje met foto? Die heb je bij ons nodig om het sorteercentrum in te komen. Da's je legitimatie.
Ohquote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier bij ons niet hoor, alleen m'n teamchef heeft zo'n pasje.
Ik zit hier in zo'n boerengat en we hebben hier alleen een toegangscode aan de ene zijde en een rolluik aan de andere.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OhEr zit zo'n ding waar je hem langs moet halen bij het fietsen/brommerhok en bij de ingang van het sorteercentrum. En dan te bedenken dat we in een superklein sorteercentrum zitten
Hier nog éen, zo eens even kijken op de buienradar want anders ga ik wel gewoon een uurtje of twee later de ronde doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat een raar weer. Bui-droog-bui-droog-etc. Hopelijk is het vanaf een uur of één droog want dan moet ik naar buiten
Mwah, ik heb vier wijken dus als het regent ga ik gewoon naar buiten, maar ik zie het liever droog wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog éen, zo eens even kijken op de buienradar want anders ga ik wel gewoon een uurtje of twee later de ronde doen.
Ik heb zelf 3 wijken, normale wijktijden zijn 2.00/1.10/2.20 en omdat het allemaal vrij compacte wijken zijn ben je binnen anderhalf uur klaar dus ik heb wel wat speling.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vier wijken dus als het regent ga ik gewoon naar buiten, maar ik zie het liever droog worden
Vorige week was er best veel post op maandag dus ik loop maar geen risicoquote:Op maandag 1 februari 2010 10:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3 wijken, normale wijktijden zijn 2.00/1.10/2.20 en omdat het allemaal vrij compacte wijken zijn ben je binnen anderhalf uur klaar dus ik heb wel wat speling.
Je moet je ook niet aanmelden. Je moet gewoon een TNT Kantoor binnenlopen (ja, ook als je daarvoor een half uur moet fietsen).quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef Bigapple het volgende:
Mmm..
vorige week maandag aangemeld als postbezorger..
nog steeds niks gehoord..
Je moet sowieso wel op zaterdag kunnen werken, dus niet dat je de zaterdag vervangt door een andere dag.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Bigapple het volgende:
Oke. zal ik doen.
Ik zoek iets voor de Zaterdag.
Kan je met een zaterdagcontract eigenlijk ook een doordeweekse dag gaan werken bijv een donderdag ofzo?
En kan je met een zaterdagcontract ook in de vakantie's terecht of echt alleen de zaterdag?
Alvast bedankt mensen!
Bij ons doet iedereen het via internet hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 15:24 schreef rub3n het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aanmelden. Je moet gewoon een TNT Kantoor binnenlopen (ja, ook als je daarvoor een half uur moet fietsen).
Je kunt volgens mij bijna ALTIJD wel een tijdelijk hulpkracht contract krijgen. Ik werk nu 2 maand bij de TNT. Ik heb al zoveel lui gezien die binnenkwamen lopen en die vroeg aan mij of een collega: "Waar moet ik zijn om te kijken of jullie nog mensen nodig hebben?" en die wij dan doorverwezen naar onze leidinggevende. En die je 2 weken later naast je zag zitten voorbereiden.
Hier ook volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Bij ons doet iedereen het via internet hoor
wat als je er geen hebt?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:38 schreef tntster het volgende:
Bij ons heb je het pasje niet nodig om binnen tekunnen komen. Bij controle moet je het echter wel bij je hebben.
Raar dat je daar nooit wat van hoortquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
aanvragen bij de teamcoach. Het is namelijk verplicht
Neh voorerf, maar ik heb nog nooit iemand met zon pas gezien en niemand heeft het er ook over gehadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:20 schreef gelebeer het volgende:
Werk jij op de Slingerweg ofzo? WIj hebben allemaal zo'n pasje, en moeten hem officieel ook op de kleding dragen (niet dat ook maar iemand dat doet hoor)
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Ynske het volgende:
Hoi
vraagje:
01.02.2010:
Zending is voorgemeld
01.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
02.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
word hij dan vandaag nog geleverd of moet ik daar niet vanuit gaan?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Afgelast? Dus niemand mocht de wijken in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:08 schreef tntster het volgende:
Bij ons was het werk gister afgelast :-)
Nog nooit meegemaakt, alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld dus kon na 2 uurtjes weer naar huis
Als ie niet door de brievenbus past zou ik hem gewoon afgeven bij het postkantoor/regio kantoor van de TNT met de melding dat ie retour moet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!
Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?
thanks!
Zo hee... Dat gebeurt hier echt nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:17 schreef tntster het volgende:
Jep, kregen telefoon dat het te gevaarlijk was om de straat op te gaan.
Alleen de rouwkaarten en kranten werden besteld.
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Een vraagje!
Ik heb een bestelling ontvangen vanuit Zweden, maar deze klopt niet en moet dus retour afzender! Het pakje weegt niet veel, mss 100 gram ofzo, en kan net niet door de brievenbus. Nou heb ik wel weinig zin om 7 euro verzendkosten op te moeten hoesten, dus weet iemand toevallig hoe het werkt met pakketjes retourzenden naar t buitenland?
thanks!
Ik geloof dat het vest te maken heeft met de toekomstplannen, didoza. Op dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen en loop je met 24 uurs-post, 48-uurs post en hah. Op de daldagen (maandag, woensdag, vrijdag) loop je alleen met de 24 uurs post, en zonder hah. Die 24 uurs en 48 uurs post worden dus gescheiden stromen. Het onderscheid heeft niets te maken met of het HSM-post is of niet. Maar los daarvan denk ik dat het samenvoegen van post op de vestiging handiger werkt dan al lopend. Hah los achter de hand gaat nog wel, want dat is allemaal identiek, dus dat kun je blind pakken. Op het moment dat je met geadresseerde post los achter de hand loopt, word het lastiger. Een tijdje terug liep ik op zaterdag een wijk, maar bleek op een gegeven moment dat dezelfde wijk een dag eerder was blijven liggen. Ik heb toen de hele wijk gelopen met twee bundels geadresseerde post, 1 op m'n arm en 1 in mijn hand. (omdat de wijk van vrijdag nog op het depot lag was het niet mogelijk de twee op kantoor samen te voegen). Het was maar een klein wijkje, maar erg prettig werkte het niet. En gelukkig was er geen hah. En straks met dat didoza-verhaal heb je niet alleen veel meer post (48-uurs post is vooral plaatwerk), maar ook meer hah! Op de daldagen heb je geen hah meer (dat worden een soort maandagen), en op de piekdagen kun je tot max. 5 soorten hebben. Loop je straks met twee bundels post op je arm (of in de vest), en 5 soorten hah!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
ik las het ja. Drie bundels is echt te veel van het goede. Twee is de max. Bovendien kan de HSM het samenvoegen veel sneller en goedkoper dan degene op de straat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |