Hadden jullie nu al die stemkaarten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:38 schreef Bloemhof het volgende:
Wat waren die stempassen verdomde vervelend! Daardoor was de post wel half uur te laat dan afgesproken.
Moeten voor de 14e bezorgd zijn, dus aankomende week zijn ze hier aan de beurt....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hadden jullie nu al die stemkaarten?
Oke hier komen ze op woensdag dus iedereen kijkt al op tegen die dag. Vorig jaar kwamen ze overal in het land in enveloppen en hier waren ze los ofzo en konden ze niet in de machine gesorteerd worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moeten voor de 14e bezorgd zijn, dus aankomende week zijn ze hier aan de beurt....
Helemaal goedquote:Op zondag 7 februari 2010 09:54 schreef tntster het volgende:
En ultra ivo, als er een container valt moet je heel hard wegrennen en niet proberen op te vangen![]()
Heb zelf ooit gezien hoe naar zoiets uit kan pakken
Kan je niet vragen of je zo'n contract mag dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:43 schreef rub3n het volgende:
Ik gisteren tegen mijn teamcoach (tussen neus en lippen door): "Hoe zit dat eigenlijk met mijn contract? Krijg ik dat wel even van te voren te horen wat daarmee gebeurd?" (loopt de 13e maart af).
Hij: "O jou contract? Dat wordt gewoon verlengt"
Lekker! Eigenlijk hoop ik een zaterdagwerkercontract te krijgen. Dan verdien ik 2,50 per uur meer.
Haha okequote:Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef rub3n het volgende:
Ja, kan ik wel keer vragen. Maar Ik was druk toen. En hij liep alweer verder haha.
Ik werk al op zaterdag haha.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha okeHet verdient natuurlijk wel even wat beter als zaterdagwerker en op zich gaat hij er alleen maar op vooruit want hij kan je in principe voor meer dingen inzetten. Of hij dat doet is een tweede natuurlijk
Dat doe ik nu al geregeld als er stress is op kantoor (gewone postbezorger).quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's een goed begin
Als zaterdagwerker mag je ook post sorteren.
Ik had ze vorige week al, en ook hier de post een drie kwartier later...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hadden jullie nu al die stemkaarten?
Dat doe ik ook op zaterdag. Ik bereid op zaterdag 2 wijken voor. Waarna ik er 1 zelf wegbreng met de auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Da's een goed begin
Als zaterdagwerker mag je ook post sorteren.
Dan is het stom dat je nog niet het loon krijgt dat daarvoor staat.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:37 schreef rub3n het volgende:
[..]
Dat doe ik ook op zaterdag. Ik bereid op zaterdag 2 wijken voor. Waarna ik er 1 zelf wegbreng met de auto.
Geen Makro iig, want die was er afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Zou t zaterdag druk zijn ivm valentijn?
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Vorig jaar was er echt niks.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Inderdaad, was maar een uurtje buiten maar ik kon de boel bijna niet meer door de bus gooien.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Het...was...zooooooo...KOUD!
Het gaat minstens 3 uur duren voor ik weer op temperatuur ben
Ijzig, inderdaad. Maar als je je er goed op kleedde, was het nog te doen. Gewoon een muts op, handschoenen aan (in elk geval tijdens het fietsen) en je regenpak aan.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, was maar een uurtje buiten maar ik kon de boel bijna niet meer door de bus gooien.
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ijzig, inderdaad. Maar als je je er goed op kleedde, was het nog te doen. Gewoon een muts op, handschoenen aan (in elk geval tijdens het fietsen) en je regenpak aan.
Ik weet nog dat ik vorig jaar een valentijnskaart ertussen had, met alleen een voornaam en zonder huisnummer. De post voor dat stukje straat met dezelfde postcode doorgelopen, maar de naam niet tegen gekomen dus geen huisnummer. Uiteindelijk heb ik 'm maar bij een 'mevrouw' met dezelfde voorletter en postcode bezorgd, vond het zo zonde om 'm af te schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Vorig jaar was er echt niks.Nederlanders zijn niet zo romantisch
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook dat bepaalde namen uit je wijk extra blijven hangen? En dan bedoel ik niet de gekke namen maar gewoon normale namen?Bijv dat je weet dat in die en die straat op nr 18 meneer klaassen woont, maar nummer 20 weet je weer niet terwijl dat net zo'n onbelangrijke naam is?
Meestal kleed ik me ook niet zo heel dik, maar ik was vandaag met de brommer, en da's een stuk kouder dan fietsen!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.
Maar m'n handen zijn altijd het probleemgeval, heb dan nog van die handschoenen aan zonder vingertopstukken maar dan nog ..
Bij mij is het nog erger. Bij mijn eigen wijk kan ik oplepelen wie waar woont en meestal ook nog de sector aangeven waarin iemand werktquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook dat bepaalde namen uit je wijk extra blijven hangen? En dan bedoel ik niet de gekke namen maar gewoon normale namen?Bijv dat je weet dat in die en die straat op nr 18 meneer klaassen woont, maar nummer 20 weet je weer niet terwijl dat net zo'n onbelangrijke naam is?
Dat heet gewoon spionagequote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger. Bij mijn eigen wijk kan ik oplepelen wie waar woont en meestal ook nog de sector aangeven waarin iemand werkt
Handschoenen zonder vingertopstukken zorgen er juist voor dat je vingers in en in koud worden. Die moet je eigenlijk alleen dragen tijdens het lopen, niet als je je sneller dan dat voortbeweegt.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.
Maar m'n handen zijn altijd het probleemgeval, heb dan nog van die handschoenen aan zonder vingertopstukken maar dan nog ..
Ja dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef MissSpooky het volgende:
Die dunne één-euro handschoenen zijn echt een aanrader! Je handen blijven er aardig warm mee, en toch kun je de post goed vastpakken.Een stuk fijner dan vingerloze handschoenen, aangezien de toppen van je vingers nou juist afsterven.
Haha, heb ik ook. Ligt er vooral aan of het een 'uniek' huis/brievenbus is, die onthoud ik al tijdquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
IDD, heb ik ook. Heb ook een paar panden waar wel 20 verschillende Poolse namen zittenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
Niet te vergeten; pensioenfonds, school, energiemaatschappij en of ze wetshandhavers zijn (CJIB)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik weet ook van mijn vaste wijken vrijwel iedere naam, hun werk, kinderen, hobbies en van sommige kan ik aan de postzegel aan de achterzijde al zien voor wie de kaart is.
En anderzijds vergeet ik af en toe gewoon wat de volgende straat is.
Mensen die veel post van het CJIB krijgen zijn geen wetshandhavers, maar wetsovertreders (CJIB=bekeuringen)quote:Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Niet te vergeten; pensioenfonds, school, energiemaatschappij en of ze wetshandhavers zijn (CJIB)
Is dat niet dat nummer waarmee je ook in moet loggen op intranet? Dan staat het op je salarisstrook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Anj0r het volgende:
Ik heb ontslag aangevraagd omdat ik ga studeren en dus niet meer door wil werken, en nu moet ik voor het "verzoek betaalbaarstelling winstdienstregeling ex-werknemer" mijn dienstverbandnummer weten. Weet iemand toevallig waar je deze kan vinden? Google zegt niets te weten...
Ooo oke, that makes sensequote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Stemkaarten voor de gementeraadsverkieziningen, dus de kaart waarmee je in combinatie met je id mag stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |