abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77709749
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:38 schreef Bloemhof het volgende:
Wat waren die stempassen verdomde vervelend! Daardoor was de post wel half uur te laat dan afgesproken.
Hadden jullie nu al die stemkaarten?
pi_77714083
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Moeten voor de 14e bezorgd zijn, dus aankomende week zijn ze hier aan de beurt....
pi_77715874
Zal wel weer volgende zaterdag zijn
Noot noot.
pi_77716624
Prima dag gehad vandaag. Die Sligro mailing (die dunne kaartjes) doen ze schijnbaar niet meer door de sorteermachine? Hier moesten die allemaal met de hand gesorteerd worden. Op zich wel begrijpelijk, want het leverde altijd een hoop fouten en reject op. Ik vond het iig niet erg (scheelt tijdens voorbereiden weer wat ergernis), collega was er minder blij mee want die had de pech dat ie net een bak met die kaartjes pakte tijdens het vossen...is ie wel een tijdje mee bezig geweest
pi_77718452
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Moeten voor de 14e bezorgd zijn, dus aankomende week zijn ze hier aan de beurt....
Oke hier komen ze op woensdag dus iedereen kijkt al op tegen die dag. Vorig jaar kwamen ze overal in het land in enveloppen en hier waren ze los ofzo en konden ze niet in de machine gesorteerd worden.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 6 februari 2010 @ 23:33:14 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77718523
gehehe, Klinkt bekend

Komende zaterdag na vijf weken vrij gehad te hebben weer eens aan de slag
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77718616
Er zat er een al te schelden dat het woensdag ontzettend slecht gaat lopen en dat iedereen om 6 uur moet komen want anders gaat het helemaal fout etc. Maar die klaagt altijd
Nou ik hoor wel wat ik woensdag moet doen, het enige wat ik hoop is dat er geen potlood bij de stemblaadjes zit.
pi_77724041
bij ons hadden we alleen de stembiljetten bij een bepaalde postcode.
Rest komt volgende week donderdag/vrijdag.
Dinsdag eerste keer alleen vroeg beginnen, komt goed denk ik:-)
En ultra ivo, als er een container valt moet je heel hard wegrennen en niet proberen op te vangen
Heb zelf ooit gezien hoe naar zoiets uit kan pakken
  FOK!fotograaf zondag 7 februari 2010 @ 10:57:30 #162
73911 ultra_ivo
pi_77724715
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:54 schreef tntster het volgende:
En ultra ivo, als er een container valt moet je heel hard wegrennen en niet proberen op te vangen
Heb zelf ooit gezien hoe naar zoiets uit kan pakken
Helemaal goed
Ik sta altijd in het diagonale verlengde van de losplaat. De kans dat een container die richting opvalt is veel kleiner als dat ie recht naar achteren of naar de zijkant valt.
pi_77739256
Ik gisteren tegen mijn teamcoach (tussen neus en lippen door): "Hoe zit dat eigenlijk met mijn contract? Krijg ik dat wel even van te voren te horen wat daarmee gebeurd?" (loopt de 13e maart af).

Hij: "O jou contract? Dat wordt gewoon verlengt"

Lekker! Eigenlijk hoop ik een zaterdagwerkercontract te krijgen. Dan verdien ik 2,50 per uur meer.
pi_77739330
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:43 schreef rub3n het volgende:
Ik gisteren tegen mijn teamcoach (tussen neus en lippen door): "Hoe zit dat eigenlijk met mijn contract? Krijg ik dat wel even van te voren te horen wat daarmee gebeurd?" (loopt de 13e maart af).

Hij: "O jou contract? Dat wordt gewoon verlengt"

Lekker! Eigenlijk hoop ik een zaterdagwerkercontract te krijgen. Dan verdien ik 2,50 per uur meer.
Kan je niet vragen of je zo'n contract mag dan?
pi_77739501
Ja, kan ik wel keer vragen. Maar Ik was druk toen. En hij liep alweer verder haha.
pi_77740170
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef rub3n het volgende:
Ja, kan ik wel keer vragen. Maar Ik was druk toen. En hij liep alweer verder haha.
Haha oke Het verdient natuurlijk wel even wat beter als zaterdagwerker en op zich gaat hij er alleen maar op vooruit want hij kan je in principe voor meer dingen inzetten. Of hij dat doet is een tweede natuurlijk
pi_77756060
quote:
Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha oke Het verdient natuurlijk wel even wat beter als zaterdagwerker en op zich gaat hij er alleen maar op vooruit want hij kan je in principe voor meer dingen inzetten. Of hij dat doet is een tweede natuurlijk
Ik werk al op zaterdag haha.
pi_77759469
quote:
Op maandag 8 februari 2010 01:16 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ik werk al op zaterdag haha.
Da's een goed begin
Als zaterdagwerker mag je ook post sorteren.
  maandag 8 februari 2010 @ 10:30:06 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77760953
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Da's een goed begin
Dat doe ik nu al geregeld als er stress is op kantoor (gewone postbezorger).
Loop ook geregeld op de zaterdag en ken bijna alle wijklopen (op 5 na) uit m'n hoofd, dus zo snel zullen ze niet van me af willen denk ik.

Ik ga in april eens even een praatje maken, augustus loopt mijn contract af en ik wil wel op tijd weten wat de plannen zijn op kantoor, weet ik ook of ik alvast rond moet gaan kijken.
  maandag 8 februari 2010 @ 10:45:58 #170
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_77761316
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:51 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik had ze vorige week al, en ook hier de post een drie kwartier later...
pi_77764796
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Da's een goed begin
Dat doe ik ook op zaterdag. Ik bereid op zaterdag 2 wijken voor. Waarna ik er 1 zelf wegbreng met de auto.
pi_77765049
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:37 schreef rub3n het volgende:

[..]

Dat doe ik ook op zaterdag. Ik bereid op zaterdag 2 wijken voor. Waarna ik er 1 zelf wegbreng met de auto.
Dan is het stom dat je nog niet het loon krijgt dat daarvoor staat.
pi_77771021
Het...was...zooooooo...KOUD!

Het gaat minstens 3 uur duren voor ik weer op temperatuur ben
pi_77771110
Zou t zaterdag druk zijn ivm valentijn?

[ Bericht 14% gewijzigd door sbientje op 08-02-2010 15:53:23 (Foute feestdag) ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77771294
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef sbientje het volgende:
Geen Makro iig, want die was er afgelopen zaterdag.
pi_77771361
quote:
Nee
Noot noot.
pi_77771376
quote:
Vorig jaar was er echt niks. Nederlanders zijn niet zo romantisch
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  maandag 8 februari 2010 @ 16:06:11 #178
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77771702
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Het...was...zooooooo...KOUD!

Het gaat minstens 3 uur duren voor ik weer op temperatuur ben
Inderdaad, was maar een uurtje buiten maar ik kon de boel bijna niet meer door de bus gooien.
pi_77773158
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:06 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad, was maar een uurtje buiten maar ik kon de boel bijna niet meer door de bus gooien.
Ijzig, inderdaad. Maar als je je er goed op kleedde, was het nog te doen. Gewoon een muts op, handschoenen aan (in elk geval tijdens het fietsen) en je regenpak aan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 8 februari 2010 @ 16:52:23 #180
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77773696
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ijzig, inderdaad. Maar als je je er goed op kleedde, was het nog te doen. Gewoon een muts op, handschoenen aan (in elk geval tijdens het fietsen) en je regenpak aan.
Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.
Maar m'n handen zijn altijd het probleemgeval, heb dan nog van die handschoenen aan zonder vingertopstukken maar dan nog ..
pi_77775252
Als het écht koud is heb ik gewoon handschoenen aan, dat werkt misschien niet altijd even makkelijk, maar oefening baart kunst. Als het tussen de -5 en 5 graden zit doe ik mijn handschoenen aan zonder vingertoppen.
Out for my own, to live my own way...
pi_77775664
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Vorig jaar was er echt niks. Nederlanders zijn niet zo romantisch
Ik weet nog dat ik vorig jaar een valentijnskaart ertussen had, met alleen een voornaam en zonder huisnummer. De post voor dat stukje straat met dezelfde postcode doorgelopen, maar de naam niet tegen gekomen dus geen huisnummer. Uiteindelijk heb ik 'm maar bij een 'mevrouw' met dezelfde voorletter en postcode bezorgd, vond het zo zonde om 'm af te schrijven
pi_77775980
hebben jullie ook dat bepaalde namen uit je wijk extra blijven hangen? En dan bedoel ik niet de gekke namen maar gewoon normale namen? Bijv dat je weet dat in die en die straat op nr 18 meneer klaassen woont, maar nummer 20 weet je weer niet terwijl dat net zo'n onbelangrijke naam is?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77776534
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook dat bepaalde namen uit je wijk extra blijven hangen? En dan bedoel ik niet de gekke namen maar gewoon normale namen? Bijv dat je weet dat in die en die straat op nr 18 meneer klaassen woont, maar nummer 20 weet je weer niet terwijl dat net zo'n onbelangrijke naam is?
! Geen idee waarom ik bepaalde namen onthoud, maar toch is het zo
Noot noot.
pi_77777245
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik ben niet van die drastische maatregelen moet ik zeggen, loop gewoon met een tshirt en een sweater aan en als het echt nodig is nog een extra trainingsjack.
Maar m'n handen zijn altijd het probleemgeval, heb dan nog van die handschoenen aan zonder vingertopstukken maar dan nog ..
Meestal kleed ik me ook niet zo heel dik, maar ik was vandaag met de brommer, en da's een stuk kouder dan fietsen!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 februari 2010 @ 18:25:16 #186
Maffe Fries
pi_77777352
quote:
Bij mij is het nog erger. Bij mijn eigen wijk kan ik oplepelen wie waar woont en meestal ook nog de sector aangeven waarin iemand werkt
pi_77778068
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Bij mij is het nog erger. Bij mijn eigen wijk kan ik oplepelen wie waar woont en meestal ook nog de sector aangeven waarin iemand werkt
Dat heet gewoon spionage
pi_77778171
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:52 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Handschoenen zonder vingertopstukken zorgen er juist voor dat je vingers in en in koud worden. Die moet je eigenlijk alleen dragen tijdens het lopen, niet als je je sneller dan dat voortbeweegt.

Ik had helemaal niet verwacht dat het zo koud zou zijn dus ik liep gewoon in een spijkerbroek. Nou dat heb ik geweten. Morgen gaat er een maillot onder en een regenbroek over
pi_77778222
Die dunne één-euro handschoenen zijn echt een aanrader! Je handen blijven er aardig warm mee, en toch kun je de post goed vastpakken. Een stuk fijner dan vingerloze handschoenen, aangezien de toppen van je vingers nou juist afsterven.

Edit: Ik let totaaaal niet op de namen van de mensen, enkel op het nummer en de straat. Mijn zus werkt ook bij de TNT en kan waarlijk alle namen bij nummers opratelen, niks voor mij.

[ Bericht 18% gewijzigd door MissSpooky op 08-02-2010 19:24:21 ]
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_77778285
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef MissSpooky het volgende:
Die dunne één-euro handschoenen zijn echt een aanrader! Je handen blijven er aardig warm mee, en toch kun je de post goed vastpakken. Een stuk fijner dan vingerloze handschoenen, aangezien de toppen van je vingers nou juist afsterven.
Ja dat dus
pi_77780156
quote:
Haha, heb ik ook. Ligt er vooral aan of het een 'uniek' huis/brievenbus is, die onthoud ik al tijd
Out for my own, to live my own way...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 februari 2010 @ 19:28:44 #192
Maffe Fries
pi_77780250
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:38 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat heet gewoon spionage
Neuh, ik doe niet eens mijn best
  maandag 8 februari 2010 @ 21:47:30 #193
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77787262
Ik weet ook van mijn vaste wijken vrijwel iedere naam, hun werk, kinderen, hobbies en van sommige kan ik aan de postzegel aan de achterzijde al zien voor wie de kaart is.
En anderzijds vergeet ik af en toe gewoon wat de volgende straat is.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:28:27 #194
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_77789194
quote:
IDD, heb ik ook. Heb ook een paar panden waar wel 20 verschillende Poolse namen zitten
Onderhuur ofzo
  maandag 8 februari 2010 @ 22:31:13 #195
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_77789349
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Lastpost het volgende:
Ik weet ook van mijn vaste wijken vrijwel iedere naam, hun werk, kinderen, hobbies en van sommige kan ik aan de postzegel aan de achterzijde al zien voor wie de kaart is.
En anderzijds vergeet ik af en toe gewoon wat de volgende straat is.
Niet te vergeten; pensioenfonds, school, energiemaatschappij en of ze wetshandhavers zijn (CJIB)
pi_77810064
Morgen oproepkaarten voor de verkiezingen. Ik zag ze al staan, in grote dozen. Helaas niet in een envelop, dus niet machinegeschikt, dus dat wordt handmatig tussenzetten. Na dat fiasco vorig jaar met de kaarten van de waterschapsverkiezingen, waarbij de machine keer op keer vastliep, we urenlang op de bakjes moesten wachten, en dan alsnog bakken vol reject hadden, is dit denk ik toch een goede keuze, om het met de hand te doen. Betekent wel een pittig dagje, want de extra mensen waar je recht op hebt bij scenario druk hebben ze niet kunnen vinden.
pi_77810368
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef maikel112 het volgende:

[..]

Niet te vergeten; pensioenfonds, school, energiemaatschappij en of ze wetshandhavers zijn (CJIB)
Mensen die veel post van het CJIB krijgen zijn geen wetshandhavers, maar wetsovertreders (CJIB=bekeuringen) .

Ik heb geen vaste wijk (algemeen reserve), dus ik ken maar weinig nummers bij namen. Wel weet ik van een hoop mensen of ze onder bewind staan van een curator . Dat aantal is flink gegroeid, de laatste tijd.
pi_77810914
Ik heb ontslag aangevraagd omdat ik ga studeren en dus niet meer door wil werken, en nu moet ik voor het "verzoek betaalbaarstelling winstdienstregeling ex-werknemer" mijn dienstverbandnummer weten. Weet iemand toevallig waar je deze kan vinden? Google zegt niets te weten...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 februari 2010 @ 15:54:21 #199
Maffe Fries
pi_77811166
staat op je loonstrookje ergens linksonder.
pi_77811202
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:47 schreef Anj0r het volgende:
Ik heb ontslag aangevraagd omdat ik ga studeren en dus niet meer door wil werken, en nu moet ik voor het "verzoek betaalbaarstelling winstdienstregeling ex-werknemer" mijn dienstverbandnummer weten. Weet iemand toevallig waar je deze kan vinden? Google zegt niets te weten...
Is dat niet dat nummer waarmee je ook in moet loggen op intranet? Dan staat het op je salarisstrook.

Morgen hier ook die stemkaarten en waarschijnlijk (vorig jaar was het namelijk ook niet het geval) geen enveloppen. Ik schat dat ik wakker gebeld ga worden
pi_77811611
Wat zijn die stemkaarten waar iedereen 't over heeft?
pi_77811788
Stemkaarten voor de gementeraadsverkieziningen, dus de kaart waarmee je in combinatie met je id mag stemmen.
pi_77814518
wij hebben ze vrijdag,
ik kreeg mijn stempas vandaag via de post in een gewone envelop.ideaal ik weet zeker dat die dingen door de machine gaan.
Snapt niet waarom ze er niet allemaal voor kiezen het zo te doen.

Ow ja en eerste dag perrondienst was een pittige...chauffeur had alles binnengezet terwijl 75 % van de volle hal weer terug naar buiten kon..
dank u vriendelijk meneer dacht ik bijmezelf
pi_77815096
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Stemkaarten voor de gementeraadsverkieziningen, dus de kaart waarmee je in combinatie met je id mag stemmen.
Ooo oke, that makes sense
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')