quote:Voorgaande topics:
XLVII - XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag open van 10-18 uur. Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11-18 uur. Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
17 januari
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Utrecht
24 januari
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*, Eindhoven
31 januari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
7 februari
IKEA Amsterdam*, Breda, Delft*, Utrecht
14 februari
IKEA Amersfoort, Amsterdam*, Delft*
21 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Duiven, Eindhoven, Haarlem, Utrecht
28 februari
IKEA Amsterdam*, Delft*, Haarlem, Heerlen, Hengelo
* van 10-18 uur open
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Aldus het vorige topicquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef timbob het volgende:
Hoi ikea vriendjes
Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak
Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...
Dus.
Wie kan me helpen?
Ben je een leuke chick, zal ik wat korting voor je hosselen en mag ik dan een keer bij je komen eten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef morgane het volgende:
Tvp! Binnenkort maar eens naar Ikea voor de uitzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
http://ow.ly/16gZe5quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ben je een leuke chick, zal ik wat korting voor je hosselen en mag ik dan een keer bij je komen eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar dat kost me wel weer een hoesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef heartwork het volgende:
[..]
http://ow.ly/16gZe5
Maar het lijkt me nog slimmer om je oude hoes uit elkaar te nemen, uit te tekenen op niuwe stof en dan hup de schaar erin en onder de naaimachine
Volgens mij wordt IKEA STOCKHOLM bij boekenkasten en zo meer zwartbruin dan goudbruin. De goudbruine eetkamerserie gaat er wel helemaal uit en komt niet terug.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand bevestigen dat de STOCKHOLM serie er uit gaat? Ik zie flinke afprijzingen online en langzaam maar zeker verdwijnen alle items uit die collectie en er komt niets nieuws bij?
nice!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost me wel weer een hoes
Ach, misschien neem ik gewoon een extra witte en dan ga ik erop zeefdrukken ofzo. Ook mooi.
D'r is niet meer een standaardserie. Vroeger was dat VATTERN, maar die is vervangen voor 2 series; GODMORGON en LILLANGENquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Hoe heet de standaard badkamerkastenserie eigenlijk? De Faktum voor de badkamer zeg maar?
Ik zoek me suf
VATTERN kun je het best vergelijken met LILLANGEN alleen is de serie inderdaad minder uitgebreid.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:08 schreef lezzer het volgende:
Ow... da's eigenlijk best balen![]()
Ik heb de indruk dat bij die twee series minder dingen verkrijgbaar zijn.
We hebben dus een kastje uit de Vattern serie en ik dacht nog wat aan te gaan vullen
Mijn vrouw is wat lastig mee naar IKEA te krijgen, dus op m'n gemak een keer kijken is er niet echt bijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
VATTERN kun je het best vergelijken met LILLANGEN alleen is de serie inderdaad minder uitgebreid.
Verder is ons assortiment badkamers in zijn geheel uitgebreider geworden.
De kasten zijn aan alle zijden afgewerkt zodat ze inderderdaad vochtbestendig zijn. Ook zal de folielaag anders zijn dan die van bijvoorbeeld keukenkasten.quote:Op zondag 17 januari 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
Nog een vraag n.a.v. mijn eerdere vraag over badkamerseries.
Maakt het eigenlijk wat uit? Zijn die badkamerkasten van een speciaal spul gemaakt dat vochtbestendiger is? Of maakt het eigenlijk niet uit?
Normaal gesproken wel jaquote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal was de keukenactie toch altijd in mei (na het vakantiegeld)![]()
Ow dat is inderdaad balen ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben de Kramfors misgelopen.Hoop dat de nieuwe serie even mooi of mooier wordt.
Daarnaast ben ik vergeten een 50¤ tegoed bon in te leveren voor 31/12/2009, die ik in aug kreeg bij het kopen van m'n kast. Dom!
Ja, de donkergrijze wilde ik, al 9 maanden lang. Maar ben nog bezig met de verbouwing van m'n woning, dus wilde hem ook niet in de stof hebben staan. Had ik geweten dat ie weg zou gaan, dan had ik hem wel ergens opgeslagen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad balen ja!
Maar KRAMFORS stof bedoel je?
Wat ik uit de mail opmaak is dat je KRAMFORS grijs ook nergens meer kunt kopen omdat deze nergens op voorraad is geweest. De bank is sowieso alleen maar op bestelling geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, de donkergrijze wilde ik, al 9 maanden lang. Maar ben nog bezig met de verbouwing van m'n woning, dus wilde hem ook niet in de stof hebben staan. Had ik geweten dat ie weg zou gaan, dan had ik hem wel ergens opgeslagen.
Maarja.. ze hebben hopelijk een mooie opvolger (met lage leuningen, want die zie ik nu niet bij het assortiment staan).
BTW, vind het wel raar dat ze de kramfors banken (in stof) hebben staan in de catalogus 2010 (banken, via Inet te downloaden). Als je hem begin 2010 van de markt haalt, haal hem dan ook uit je folder.
Ik kreeg dit als reactie op email:
"Hartelijk dank voor uw e-mail.
IKEA streeft ernaar om alle nieuwe e-mails binnen 48 uur te beantwoorden. Vanwege grote drukte is
dat helaas niet gelukt. Hiervoor bieden wij onze verontschuldigingen aan.
De KRAMFORS serie gaat uit het assortiment. Het is niet mogelijk om nog onderdelen van deze
serie te kopen of te bestellen.
Het spijt ons u te moeten teleurstellen.
Met vriendelijke groet,
IKEA B.V. Nederland"
M'n vraag was of de stoffen bank nog ergens te krijgen was. Aan dit antwoord heb ik imo niet veel, omdat hij misschien wel nog ergens op voorraad ligt. "Gaat uit het assortiment" wil niet zeggen dat hij er al uit is.
Daarnaast vergeet hij gewoon helemaal m'n vraag mbt m'n tegoed bonnen die ik vergeten ben. Vroeg of ik ze alsnog ergens kon inruilen. Service is normaal gesproken erg goed, dus misschien zijn ze lief voor me.
Ah, dat de bank besteld moest worden wist ik niet. Vandaar dat ze ook niet in de koopjeshoek te vinden zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik uit de mail opmaak is dat je KRAMFORS grijs ook nergens meer kunt kopen omdat deze nergens op voorraad is geweest. De bank is sowieso alleen maar op bestelling geweest.
De kans zit er dik in dat IKEA altijd de intentie heeft gehad om deze bank langer te blijven verkopen, maar als de bekleding op is, dan kunnen we niet anders... Ik geloof niet dat de vervanger van KRAMFORS nou zo geweldig is.
Verder wat betreft je kortingsbonnen, hier heb je echt pech mee, maar die kun je volgens mij echt niet meer in wisselen.
Je kan er ook geen datum opzetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
in Utrecht heb je ook pech mbt vergeten tegoedbonnen, de periode om ze te verzilveren was vrij lang en je had ze al een tijd in huis natuurlijk. er staat niet voor niks een datum op.
Ow, thnx voor de info. Deze week dan maar even alle Ikea's bellen om te kijken of ze er 1 hebben staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Cyan het volgende:
Wat jammer dat de Kramfors uit het assortiment gaat! Je kunt dus via Ikea ook geen nieuwe bekleding meer bestellen (nu of in de toekomst)?
@ Jojomen4 Bij Ikea Heerlen stond er laatst nog een tweezitter in de koopjeshoek met een zwarte ribstof dus misschien dat er nog ergens showmodellen in de koopjeshoek staan?
Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan klaarspelen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ow, thnx voor de info. Deze week dan maar even alle Ikea's bellen om te kijken of ze er 1 hebben staan.
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan klaarspelen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummer
En jij denkt dat die elke koopjeshoek voor je na gaat bellen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummer
Dat hebben we in de 7 jaar die ik nu bij IKEA werk nog nooit gehad...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Portugalia het volgende:
Ik kan die doordeweekse kortingen niet meer vinden,
die van 15% op keukens op dinsdag en 20% op matrassen op woensdag, etc.
Bestaat dat niet meer??
BVD.
Zo te horen niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En jij denkt dat die elke koopjeshoek voor je na gaat bellen?
Je kunt sowieso even naar filiaal Heerlen bellen om het te vragen. Want daar heb ik er laatst nog eentje zien staan met een zwarte ribstof. En anders kun je altijd nog terecht op Marktplaats en www.ik2a.nlquote:
Zie je dat er nog goede mensen zijn, dat spotje van Sire hebben we helemaal niet nodig jongens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gisteren een Galant gescoord met 20% korting. Goede actie.
..........
Morgen ruimen op de kamer waar hij moet staan, dan kan ik hem bij daglicht in elkaar knutselen.
Eh nee dat gaan ze denk ik niet doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kunt sowieso even naar filiaal Heerlen bellen om het te vragen. Want daar heb ik er laatst nog eentje zien staan met een zwarte ribstof. En anders kun je altijd nog terecht op Marktplaats en www.ik2a.nl
Thanx...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Killiann het volgende:
[..]
Zie je dat er nog goede mensen zijn, dat spotje van Sire hebben we helemaal niet nodig jongens!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hebben we in de 7 jaar die ik nu bij IKEA werk nog nooit gehad...
Het is voor mij ook echt het eerste Ikea product wat uit elkaar valt zonder dat ik er iets voor hoef te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef jojomen4 het volgende:
En gelijk een Ikea family pas halen. Dan heb je geen bon meer nodig in de toekomst!
Jammer dit te lezen, dacht dat ze alleen maar kwaliteit hadden bij de Ikea.
Ja, idd, zeker zuur. Als ik nu m'n centen ga uitgeven aan de Kramfors bank, zo'n 850 euro, wat ik ook redelijk veel geld vind, dan zou ik ook flink balen als ik na 2 jaar op de vloer zit. Als ik dat wil haal ik wel een bank bij seats en sofas.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Het is voor mij ook echt het eerste Ikea product wat uit elkaar valt zonder dat ik er iets voor hoef te doen.
Maar wel zuur dat het gebeurd bij zo'n dure bank :S
De bank moet besteld worden dus er staat volgens mij geen voorraadinformatie op de site.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ga hem nu halen, fok morgen!
Wish me luck!
Dus als ik vanavond ga zou ik hem wel moeten kunnen bestellen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
De bank moet besteld worden dus er staat volgens mij geen voorraadinformatie op de site.
Als ze em nog kunnen bestellen wel. De Kramfors banken en de bekleding zijn niet op voorraad in de filialen maar worden thuisbezorgd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond ga zou ik hem wel moeten kunnen bestellen?
Waar heb je deze informatie gevonden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef jojomen4 het volgende:
En gelijk een Ikea family pas halen. Dan heb je geen bon meer nodig in de toekomst!
Ow, ik was ff in de war. Met de pas kun je onbeperkt terug brengen als in de verpakking zit volgens mij. Ik kon paar maanden geleden een hele pax kast terug brengen zonder bon (was ik thuis vergeten) omdat deze nog in de verpakking zat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie gevonden?
Op Marktplaats worden ze nog wel aangebodenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef jojomen4 het volgende:Niet kunnen bestellen. Ze hebben hem dus niet meer. Het op de website zetten van de bank is waarschijnlijk een fout.
GVD. De bank die ze rond april verwachten schijnt wel lage leuningen te hebben zei die lekkere meid. Daar wacht ik dan maar ff op.
Paar andere dingetjes gekocht, zoals goedkope borden voor een euro, een hammes (met houten hadvat, erg mooi) voor m'n Paleta de Jamon Ibericoen een houtenlade voor m'n bestek.
Ik heb er van de week maar 1 gevonden zoals ik hem wil. Dondergrijs (bijna zwart), hoekbank (zoals in een post hier boven in de link te vinden is). Die was toen al gereserveerd. Heb de persoon wel nog gemaild om aan te geven dat ik interesse heb wanneer de ander persoon hem niet wilt. Half feb zou de ander iets laten weten, wil die hem niet dan mag ik hem misschien overnemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op Marktplaats worden ze nog wel aangeboden
Er staat op Marktplaats zo'n Kramfors met chaise longue. Is wel de verkeerde kleur maar op Ebay worden nog veel hoezen aangeboden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb er van de week maar 1 gevonden zoals ik hem wil. Dondergrijs (bijna zwart), hoekbank (zoals in een post hier boven in de link te vinden is). Die was toen al gereserveerd. Heb de persoon wel nog gemaild om aan te geven dat ik interesse heb wanneer de ander persoon hem niet wilt. Half feb zou de ander iets laten weten, wil die hem niet dan mag ik hem misschien overnemen.
Aantrekkelijke vrouwelijke klanten van een jaar of 25, korte rokjes, lange benen, pumps en lang blond haar! IKEA Delft graagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:34 schreef timbob het volgende:
Morgen naar de Ikea
iemand nog iets nodig?
Je snapt wel dat het nu al 2 uur is geweest he...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:57 schreef Snarf het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouwelijke klanten van een jaar of 25, korte rokjes, lange benen, pumps en lang blond haar! IKEA Delft graag
Zullen we naar de IKEA?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:28 schreef Snarf het volgende:
Fuck het, dan kom ik morgen gewoon niet werken, de schijt aan IKEA.
* vrienden zoekt om iets leuks te doen
Normaal ga ik naar Utrecht... aangezien ik daar woon enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet naar die van Utrecht, daar komen al genoeg vervelende mensen
Dude. IKEA Amsterdamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Normaal ga ik naar Utrecht... aangezien ik daar woon enzo.
Maar morgen wordt het amsterdam.
ja, niet mijn keus hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dude. IKEA AmsterdamIk bedoel, ga dan gewoon naar Leenbakker ofzo.
Schiet zo even niks te binnen, op dit moment hebben we ook geen klapstoelen met ronde zittingen in onze wand hangen. Denk dus dat 'ie al uit de collectie is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef Khadgar het volgende:
Ikeamensjes, een vraagje. Tijdje terug zag ik in Delft in het magazijn een klapstoel met een helemaal ronde zitting. Kostte rond de 25 euro. Weet iemand hoe die heet?
Ingvars inkoopactiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
is dat niet olleby, free range ding?
weet je zeker dat het geen jojowoman4 is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef jojomen4 het volgende:
Let weer even bij de Ikea geweest. Wat plankjes gekocht voor m'n kast. Als die over een weekje ofzo klaar en vol is dan zal ik wel eventjes een paar fototjes plaatsen. Ik heb dan een Ikea-inloopkast.
haha, dat zou je bijna denken ja. Maar m'n kast is gewoon zooooooow vet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen jojowoman4 is?
Je krijgt bij de vaatwasser een lading boekjes over hoe je de vaatwasser gebruikt, 1 boekje over hoe je de vaatwasser monteert en een boormal. Die folie waar je het over hebt is die boormal. Dit zit in een zakje waar ook je bevestigingsmateriaal in zit samen met een "sjoelschijf".quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Borachick het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb een vraag en ik denk hier aan het juiste adres te zijn...Ik heb een Ikea keuken en op dit moment proberen we (met nadruk op proberen...) het frontje van de vaatwasser te bevestigen. Het lijkt er echter op dat er iets niet klopt. We hebben het volgende:
ABSTRAKT frontje 60 x 70
Vaatwasser Renlig DW60
en natuurlijk de bevestigingsmaterialen die bij de vaatwasser kwamen. Volgens het instructieboekje moeten we een folie (of iets in die richting) op het frontje bevestigen maar dit is niet bijgeleverd. Klopt dit? Tevens zitten er in ons frontje slechts 2 'gaten' en op het plaatje staan er meerdere. Klopt dit wel? Ik begin echt te vermoeden dat we het verkeerde frontje geleverd hebben gekregen maar ben er nog niet uit of dit ook het geval is of dat we iets over het hoofd zien. Als iemand ons verder kan helpen...heel graag!
Oh, nog een toevoeging. Tevens hebben we 2 horizontale bovenkastjes waarvan het deurtje niet 'vast' blijft staan als je 'm helemaal opent, het deurtje valt dan direct weer dicht. In de winkel bleef 't openstaan dus wat doen wij fout?
Ze waren er nog in Delft, dus ik heb er twee meegenomen! Superdruk, heb even gecheat en 95% van de winkel overgeslagenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen?
http://www.ikea.com/nl/nl/store/amersfoort/offers
Ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gisteren een Galant gescoord met 20% korting. Goede actie.
Die heb ik gisteren nog gezien bij Ikea Duiven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:58 schreef Khadgar het volgende:
Ja die! Super! Weet iemand nog of Delft ze ook nog heeft?
Bartjebart, bedankt voor je reactie. Die boormal is dus ergens tijdens de verhuizing kwijt geraakt vrees ik . Heb jij/heeft iemand een idee hoe we daar nog aan kunnen komen? Kan je zoiets bij de klantenservice halen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je krijgt bij de vaatwasser een lading boekjes over hoe je de vaatwasser gebruikt, 1 boekje over hoe je de vaatwasser monteert en een boormal. Die folie waar je het over hebt is die boormal. Dit zit in een zakje waar ook je bevestigingsmateriaal in zit samen met een "sjoelschijf".
Wat betreft dat bovenkastje moet je in je "hoe-bouw-ik-dit-op"boekje eens op de laatste pagina's kijken; hier staat aangegeven hoe sterk je het scharnier wilt hebben.
Als je belt met het 0900 nummer kun je in het telefonisch menu aangeven dat je een vraag etc hebt over je inbouwapparaat, je voert dan je artikelnummer in en dan wordt je doorgeschakeld naar de fabrikant waar het apparaat vandaan komt. Zij moeten je verder kunnen helpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Borachick het volgende:
[..]
Bartjebart, bedankt voor je reactie. Die boormal is dus ergens tijdens de verhuizing kwijt geraakt vrees ik . Heb jij/heeft iemand een idee hoe we daar nog aan kunnen komen? Kan je zoiets bij de klantenservice halen?
Met een goeie schroeftol en schroeven kan allesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:39 schreef Kekaa het volgende:
Poe wat was het druk gisteren in Amersfoort.
Remind me om de volgende keer gewoon maar een vrije dag te nemen..
Toch nog best snel door de winkel gegaan en alles wat we wilden (ok, niet alles... maar wat we van tevoren hadden bedacht) was aanwezig. Erg fijn!!
Alleen nog even een vraag: Kan ik Vika Alex kastjes aan het Vika Amon blad schroeven? Of zeggen jullie, is beter van niet, want dan gaat het kastje helemaal stuk.
Heb nu namelijk dat het blad schuift.... of moet ik gewoon die plakdingetjes van het kastje halen?
Ben benieuwd of er al mensen zijn die dat ding verhuisd hebben. Het is nog niet zo lang in het assortiment...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef mark_dabomb het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze kast? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59861441
De Elga 3 deurs. We willen er 4 planken in zetten en de rest roedes laten. Is deze bij verhuizing nog goed uit elkaar te halen en opnieuw op te bouwen?
Ik heb daar een hele wandkast van. Dus met nog 2 kasten daarboven op en wat aan de zijkant.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef knep het volgende:
Ben nu bezig met het in elkaar zetten van een Besta Burs televisiemeubel.
Mooi spul.
wij hebben die ook, in het zwart. By far m'n favoriete IKEA meubelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef knep het volgende:
Ben nu bezig met het in elkaar zetten van een Besta Burs televisiemeubel.
Mooi spul.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
straks naar ikeaals klant that is
Had ik al benadrukt dat je bij IKEA Delft tot 23:00 kunt bestellen, en eventueel ook voor vrijdagnacht een afspraak kunt maken tussen 22:00 en 09:00? (En heerlijk in ons hotel kunt overnachten?)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal was de keukenactie toch altijd in mei (na het vakantiegeld)![]()
- expedit berken 2x2quote:
Dat was ik idd. Uitgebreide uitleg daarvan heb ik al op FOK gepost in het 220cm bedden topic. Nog steeds naar volle tevredenheid!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef akkerstad het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een bed met een lengte van 220cm. In de Ikea Groningen zag ik onder andere het bed uit de Malm serie staan, maar deze was volgens een Ikea medewerker enkel te koop als 180x220. Nu zie ik echter hetzelfde Malm bed wel op Marktplaats te koop staan als 160x220.
Ik las ook ergens dat het mogelijk zou zijn om hoofd- en voeteneinde van een 160cm versie te combineren met de lengte balken van een 220cm serie om zodanig een 160x220 bed te krijgen. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Thanks!
Serieus? Dan zijn ze best wanhopigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:04 schreef Snarf het volgende:
[..]
Had ik al benadrukt dat je bij IKEA Delft tot 23:00 kunt bestellen, en eventueel ook voor vrijdagnacht een afspraak kunt maken tussen 22:00 en 09:00? (En heerlijk in ons hotel kunt overnachten?)
En daarnaast: niks is zeker. Als die vrachtwagen uitbrandt ofzo, dan staat er alsnog niks in het vak. Altijd op de dag kijken dat je wilt komen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef zoz het volgende:
Volgens heb ik dat bericht van Nagelschaartje verkeerd gelezen,,,
KARLSTADquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een bank van Ikea die een bouwpakket is. Ik had begrepen dat de Ektorp dat zou zijn (en bijna gekocht) maar nu blijkt dat alleen de pootjes eraf kunnen. Kan iemand mij helpen? Hij moet echt uit elkaar kunnen om naar boven te kunnen..
Mijn bed kwam als een superklein pakketje, en was toch een 2 persoons bed. Ik heb een Dalselv. Daar nog even twee lattenbodems in (zijn OOK demontabel) en klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een bank van Ikea die een bouwpakket is. Ik had begrepen dat de Ektorp dat zou zijn (en bijna gekocht) maar nu blijkt dat alleen de pootjes eraf kunnen. Kan iemand mij helpen? Hij moet echt uit elkaar kunnen om naar boven te kunnen..
Je kunt hier kijken en als je dan op afleveringsvoorwaarden kijkt dan zie je de prijzen voor het bezorgen en de prijzen voor het naar boven slepen.quote:Op zondag 31 januari 2010 08:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vraagje voor de altijd behulpzame IKEA medewerkers:
Ik wil een 160cm brede matrasbodem kopen die ik daarna van pootjes en bijpassende matras voorzie uiteraard. Dat ding past nooit in mijn liftIk woon op 4 hoog. Wordt de matrasbodem dan beneden afgezet of leveren de bezorgers hem op de vierde verdieping af?
bezorgers lopen maximaal vier trappenverdiepingen, mits het gewicht acceptabel en het artikel makkelijk door de gallerij past etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 08:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vraagje voor de altijd behulpzame IKEA medewerkers:
Ik wil een 160cm brede matrasbodem kopen die ik daarna van pootjes en bijpassende matras voorzie uiteraard. Dat ding past nooit in mijn liftIk woon op 4 hoog. Wordt de matrasbodem dan beneden afgezet of leveren de bezorgers hem op de vierde verdieping af?
in de winkel hangt ongetwijfeld een showmodel. zou je niet veel beter daar kunnen kijken ipv wachten op een omschrijving "nou hij is best wel wit en ook behoorlijk fel!" ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:24 schreef Everlong het volgende:
Ik wil m'n boekenplanken wat opleuken met ledverlichting. Nu heb ik beetje rond gezocht, en uiteraard verkoopt ikea ook ledverlichting
Alleen nu vroeg ik me af of iemand van hier ervaring heeft met de ikea dioder lichtlijst. Hoe zijn de kleuren? Hoe fel is het? etc.
Alvast bedankt!
Ja, ik ga van de week ook even kijken, maar het is daar zo verlicht dat het niet echt een goed beeld geeft denk ik. Ik hoopte gewoon dat iemand ze ook heeft en daar een foto van wilde plaatsenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:40 schreef Snarf het volgende:
[..]
in de winkel hangt ongetwijfeld een showmodel. zou je niet veel beter daar kunnen kijken ipv wachten op een omschrijving "nou hij is best wel wit en ook behoorlijk fel!" ?
Heb je een For IKEA From Whirlpool vaatwasser? Dan moet je die boormal in de linker bovenhoek van de front leggen, je hebt dan een kunststoffen houder gekregen (zit in de deur van je vaatwasser). Die kun je in die boormal drukken en dan kun je die houder vastschroeven. Hetzelfde doe je aan de rechterkant.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef Borachick het volgende:
Nou, het vaatwasser-frontje verhaal gaat nog verder...Contact gehad met de klantenservice en zonder problemen een boormal toegezonden gekregen. Maar...deze boormal lijkt niet te kloppen. 2x gebeld, een keer gemaild, mijn vriend een keer laten mailen en het levert allemaal dezelfde boormal op (zie linkje!). Klopt dit en kan iemand dan uitleggen hoe dit werkt? Wij begrijpen het niet...![]()
http://xs.to/image-2655_4B658A67.jpg
Hmmz... Vreemd!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:29 schreef Borachick het volgende:
Ik heb idd aangegeven dat het een nieuwe vaatwasser is én het artikel nr. Naja, maar weer een keer opnieuw bellen dan. Enorm bedankt voor je hulp in ieder geval!
En IKEA Groningen dan?quote:En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
# IKEA Amsterdam: JC-Rags
# IKEA Barendrecht: kalinho
# IKEA Breda:
# IKEA Delft: Snarf
# IKEA Duiven: WebForce
# IKEA Eindhoven:
# IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
# IKEA Heerlen: TimC
# IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
# IKEA Utrecht: Memento-Mori
Productomschrijvingquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef Klaploper het volgende:
Kan voorlopig even niet naar de IKEA, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen. Voor mijn studentenkamertje heb ik een goedkope garderobekast nodig, dus mijn oog viel op de KULLEN (klik). Weet iemand hoe de indeling er van binnen uit ziet? (paint zal erg gewaardeerd worden) Google was niet erg behulpzaam.
O ja, en of de achterkant er een beetje toonbaar uitziet, of dat hij écht tegen een muur moet staan. Kan dat überhaupt, niet tegen de muur, of flikkert dat ding dan te snel om? Dat had ik namelijk met mijn boekenkast.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 09:34 schreef doeka het volgende:
[..]
Je kunt hier kijken en als je dan op afleveringsvoorwaarden kijkt dan zie je de prijzen voor het bezorgen en de prijzen voor het naar boven slepen.
Volgens mij ligt het dan ook nog aan de afstand wat je uiteindelijk moet betalen.
Bedankt voor de snelle reacties!quote:Op zondag 31 januari 2010 09:39 schreef Snarf het volgende:
[..]
bezorgers lopen maximaal vier trappenverdiepingen, mits het gewicht acceptabel en het artikel makkelijk door de gallerij past etc.
Gek zeg dat een bed niet verkoopt als ze hem niet showenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:19 schreef Aventura het volgende:
We hadden ons oog laten vallen op een bedombouw genaamd MELBU, maar in Amersfoort bleek juist deze ombouw niet te staan opgebouwd. De - overigens superattente - medewerker die ons hielp, informeerde nog bij omliggende filialen Utrecht en Amsterdam, maar ook daar staat-ie niet. Reden, omdat het model zo weinig wordt verkocht. De medewerker vertelde ook dat er nog 5 op voorraad waren. Toen we vroegen hoe hij dan dacht dat die ooit nog verkocht zouden worden, moest hij het antwoord schuldig blijven.
Helaas mochten we ook niet even in de verpakking kijken om in elk geval de kleur en het materiaal even te kunnen zien...Beetje jammer! Misschien heeft iemand 'm gezien in een ander filiaal?
Whehe, dat zeiden wij nou ook. Weinig kans dat ze er nu nog eentje verkopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gek zeg dat een bed niet verkoopt als ze hem niet showen
Nee, in Hengelo en Utrecht niet. Maar Amersfoort komt om in de ruimte, die maken deze keuze bewust.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Nja hoe dan ook is er in de gemiddelde IKEA geen ruimte om alle bedden te showen.
Niet erg handig met zo'n breed assortiment
Je had het kunnen kopen, verpakking openen en weer terugbrengen in de verpakking en geld terugkrijgen, maar da's wel wat omslachtig.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Whehe, dat zeiden wij nou ook. Weinig kans dat ze er nu nog eentje verkopen.
Ook stom dat we niet even in de doos mochten kijken. Een gemiste kans van IKEA.
Welke matrassen zijn dat dan die je in 220 kunt verkrijgen ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Adelante het volgende:
Omdat IKEA alleen nog matrassen van 90x220 verkoopt, hebben ze ook enkele bedden in 90x220 of 180x220. Dat was voor een aantal jaar geleden anders, want toen hadden ze die lengte ook in 80 cm breed. Dus dat je die bedden nu op marktplaats aantreft zou goed kunnen, je kunt er in elk geval bij IKEA geen matrassen meer voor krijgen (wel bij beterbed ofzo).
Nee, helaas niet...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef sjampoeh het volgende:
Zijn er van deze leuke serie Besta burs http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80133930 geen bijpassende salontafels ? Was vorige week bij de Ikea maar toen niet echt opgelet. Op site staan ze niet in elk geval ?
Nee, BILLY is te ondiep...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Passen er ordners in de Billy? Of steekt dat net een paar cm uit?
Ik heb een muur van 195 cm breed in mijn studeerkamer en twijfel tussen 2 Billy's (evt. icm een Benno), een 5 vaks Expedit of een Besta combinatie.
Iemand tips? Ik weet het niet meer.
een standaard ordner heb ik hier nu niet liggen, maar bv een tijdschriftenbak (komen van de makro, a4 past er ruim in) hebben 18mm over..quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Passen er ordners in de Billy? Of steekt dat net een paar cm uit?
Ik heb een muur van 195 cm breed in mijn studeerkamer en twijfel tussen 2 Billy's (evt. icm een Benno), een 5 vaks Expedit of een Besta combinatie.
Iemand tips? Ik weet het niet meer.
Ik heb 'm hier staan, gewoon met wieltjes, pas geleden gekocht. Zonder wieltjes is hij ongeveer 65,5 cm hoog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef Waterweg het volgende:
kijk, daar hebben we wat aan!
ik kan weer een ritje naar ikea gaan maken dus
bedankt!
kijk, dat is een nog mooiere bevestiging!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier staan, gewoon met wieltjes, pas geleden gekocht. Zonder wieltjes is hij ongeveer 65,5 cm hoog.
Afmeting gemonteerdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand de binnenmaten van een Lack? Ik kan naar de Ikea rijden, maar dat kost zoveel brandstof...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20153172
Nee maar je kunt de site www.savemysofa.com en www.bemz.com in de gaten houden. Die maken hoezen voor Ikea banken. Volgens mij nog niet voor de Kramfors maar nu die niet meer te verkrijgen is zal het niet lang meer duren voordat ze hoezen gaan aanbieden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef DeHeer het volgende:
Hmm, wilde ik mijn leren Kramfors 3-zitter ruilen voor een stoffen variant, zodat ik zo nu en dan van hoes kan wisselen, worden die hoezen niet meer verkocht. Sta ik nu dus voor de keuze: wel of niet ruilen.
Heeft iemand ergens al een naaipatroon gezien voor de Kramfors?
Thanks, die tweede kende ik al (duur!) maar die eerste nog niet. Gelijk eens kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee maar je kunt de site www.savemysofa.com en www.bemz.com in de gaten houden. Die maken hoezen voor Ikea banken. Volgens mij nog niet voor de Kramfors maar nu die niet meer te verkrijgen is zal het niet lang meer duren voordat ze hoezen gaan aanbieden.
Edit: Bemz.com biedt wel hoezen aan voor de Kramfors.Je kunt zelf je stof en print kiezen.
Is dat BESTA?quote:
Ik drink ALTIJD gratis koffie bij de IKEAquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Haha koffie met appeltaart voor 2 man totaal 4,05. En gratis nog een keer koffie
Je loopt te jatten ? Goed bezig man!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik drink ALTIJD gratis koffie bij de IKEA
Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Haha koffie met appeltaart voor 2 man totaal 4,05. En gratis nog een keer koffie
Mijn vriendin zei dat de appeltaart normaal nóg goedkoper was idd (70 cent oid) . Vond dit al belachelijk goedkoopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.
Ik snap het niet.
Als je een IKEA Family kaart hebt krijg je altijd gratis koffie...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:54 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je loopt te jatten ? Goed bezig man!
Dat is inderdaad erg vreemd goedkoopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst twee koffie, één cola, twee stukjes Daimtaart ofzo en één punt appeltaart voor ¤3,10.
Ik snap het niet.
http://www.gelderlander.n(...)komen-bij-Ikea--.ecequote:De klanten blijven komen bij Ikea
DUIVEN - Wie gistermiddag de winkel van Ikea in Duiven bezocht, zou denken dat er nooit iets aan de hand is geweest. De parkeerplaats stond vol als altijd, en ook de meterslange rijen voor de kassa deden niets vreemds vermoeden. De rijen waren zelfs het langst voor de kassa's waar alleen gepind kan worden.
De skimaffaire lijkt niet ten koste te gaan van de klandizie bij de meubelgigant.
Pascal Groen uit Nijmegen heeft zich inderdaad niet laten afschrikken door alle berichten. Hij heeft zijn boodschappen gewoon met de pinpas betaald. ,,Ik ga er vanuit dat de Ikea wel iets tegen het skimmen gedaan heeft, nu het landelijk bekend is", zegt hij.
Toch zijn er ook wat die liever het zekere voor het onzekere nemen. "Ik heb bewust contant betaald", vertelt Ivonne Driessen. "Waarom zou je onnodig het risico nemen?" Ook Gemma Kraver durft het niet aan om te pinnen bij de Ikea. "We willen gaan eten in het restaurant hier, dus we zijn net eerst even langs een pinautomaat gereden."
Ondanks alle berichten in de media zijn er nog altijd bezoekers die helemaal niets van de skimzaak hebben vernomen. "Ik wist van niks", zegt Manon Hassink uit Nijmegen. "Nu ben ik wel wat oplettender. Gelukkig hoef ik geen grote aankopen te doen."
Hoe krijgen ze het ook voor elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)komen-bij-Ikea--.ece
Lekkere controle in Duiven, als er een maand lang skimmers actief zijn geweest op meerdere pinapparaten
Er klopt inderdaad geen bal van. Koffie + Daim was één euro (Ikea Family), cola is ¤1,25, dus dat had al ¤3,25 moeten zijn. Was ook de Ikea waar geskimmed is, maar bij ons niet en we kregen blijkbaar gratis appeltaartquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vreemd goedkoop
O sorryquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je een IKEA Family kaart hebt krijg je altijd gratis koffie...
Nee is gratisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O sorry
Moet je daar niet extra voor betalen dan ? Of krijg je die als je voor een bepaald bedrag koop ofzo ?
veel gestelde vragen over ikea familyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O sorry
Moet je daar niet extra voor betalen dan ? Of krijg je die als je voor een bepaald bedrag koop ofzo ?
hihi, dank voor je sorryquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
O sorry
Ikea-peertjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?
quote:
Dat IKEA daar nog nooit over nagedacht heeftquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Syrena het volgende:
Kunnen in de Ikea lampen ook gewone gloeilampen of moeten er altijd de Ikea-peertjes in?
Geef 't door aan het hoofdkantoor zou ik zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat IKEA daar nog nooit over nagedacht heeftGloei-/spaarlampen die alleen in fittingen passen van lampen verkocht bij IKEA...
Maar nee... Zolang je lampen koopt (waar dan ook) met E14 en E27 fittingen kun je daar in principe altijd overal gloei-/spaarlampen indoen met deze zelfde fittingmaat
In Ikea lampen passen gewoon andere gloeilampen of spaarlampen. Je moet alleen op de fitting maat letten maar dat moet bij iedere lamp waar je die ook koopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geef 't door aan het hoofdkantoor zou ik zeggenTja, ik kwam erop omdat ik de Kvart bureaulamp heb gekocht voor 5.99 en de lamp die erin moet is 4.99
en toen pas ging ik eens nadenken. Al mijn lampen zijn van Ikea, en er zitten dus ook de geadviseerde lampen in. Die gaan zo lang mee dat ik er verder nooit over had nagedacht. Ik heb ook nog zat voorraad
Gloeilampen zijn helemaal uit het assortiment gehaald...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aparte Ikea-peertjes, geweldig![]()
Over het algemeen zijn ze volgens mij wel het goedkoopst bij de Ikea.
Nou meen ik me te herinneren dat ze bij Ikea Delft geen gloeilampen meer hebben, alleen spaarlampen... Of heb ik dat zelf verzonnen? Andere Ikea's weet ik niet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
Heb je de stekker uit het stopcontact gehaald?
waarom vind je het dan eng? Er kan toch niets gebeuren?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Straks naar huis en dan lekker mijn nieuwe vloerlamp en nieuwe bureaulamp neerzetten
Nu niet meer, maar nu staat er een loze lamp in de kamer waar ik geen peertje meer in durf te doenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
waarom vind je het dan eng? Er kan toch niets gebeuren?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00120007quote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef willempjewever het volgende:
Ik kwam op fok deze foto tegen en die stickers komen van de Ikea. Maar ik kan ze op de site niet vinden? Waar staan ze op de website?
[ afbeelding ]
Ja, er was wat aan verknipt, volgens mij inderdaad van Ewelina. Zit in het topic van show je keuken. Ik vind ze leuk en dacht: hier krijg ik vast snel een reactie waar ik ze kan vinden. Thanks!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij is het die, ik herinner me dat Ewelina (het is haar keuken, toch?) de stickers zelf wat heeft lopen verknippen en zo.
Ja, we willen dus het pakket beneden wegleggen, en dan stuk voor stuk naar boven tillen. Dan moet het lukken hopelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
die moet je zelf monteren, armleuningen zijn sowieso los, en rugleuning volgens mij ook, het is een vrij plat pakket iig
ik denk dat het pakket in zn geheel zelfs moet lukken, het pakket is niet veel groter dan alleen het zitgedeelte zeg maarquote:Op maandag 8 februari 2010 12:54 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, we willen dus het pakket beneden wegleggen, en dan stuk voor stuk naar boven tillen. Dan moet het lukken hopelijk.
Misschien vanavond nog even langsgaan om na te vragen..
volgende de ikeasite is het pakket maar 20 cm smaller dan de werkelijke grootte, zie:quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat het pakket in zn geheel zelfs moet lukken, het pakket is niet veel groter dan alleen het zitgedeelte zeg maar
Alle artikelen zijn wereldwijd uitwisselbaar. Kan alleen zijn dat ze ergens andere afmetingen hanteren. Maar een SULTAN FJELDALL is hetzelfde matras in China als in Nederland.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef static het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar heeft de Ikea in elk land dezelfde collectie? Ben nu in Hong Kong en zoek een bed voor Amsterdam, dat wil ik natuurlijk eerste proberen en dan bestellen in NL (vanwege langere levertijd?).
Dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Kluwer het volgende:
Na een tijd zoeken ben ik er nog steeds niet uit wat nou normale beddencombinaties bij Ikea zijn. Ik wil een nieuw bed van 140 cm, bij voorkeur een boxspring omdat ik van iedereen hoor dat dat zo lekker ligt, en ivm. mijn student zijn en al flinke studieschuld ook niet al te duur. Maar wat nou precies een boxspring is bij Ikea snap ik niet.
Welke combinatie van onderdelen heb je hiervoor nodig? Is een matrasbodem en een dekmatras een combinatie? Of moet je een matrasbodem en binnenveringsmatras (en evt. dekmatras) hebben? Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
Anders even naar een andere Ikea rijden op een zaterdag? In Amersfoort is hij wel op voorraad bijvoorbeeld, maar wellicht is er een andere Ikea dichter in de buurt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:56 schreef Tarin het volgende:
Zou hij uberhaupt nog wel leverbaar gaan worden?
We wonen precies tussen Delft (niet op voorraad) en Barendrecht (niet in assortiment) in. Vriendin van me woont in Groningen, daar is hij ook niet in het assortiment.. Maar ik kijk even verder.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:14 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Anders even naar een andere Ikea rijden op een zaterdag? In Amersfoort is hij wel op voorraad bijvoorbeeld, maar wellicht is er een andere Ikea dichter in de buurt.
[...]
ligt eraan! ikea verkoopt namelijk matrasbodems en binneveringsbeddenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef willempjewever het volgende:
Voor een boxspring heb je (meen ik) het volgende in iedergeval nodig:
- matrasbodem
- pootjes
- matras
- dekmatras
+ bevestigingsmateriaal zoals een matraswig of verbindingsbeslag
Desgewenst kan je een hoofdeinde kopen
Op de site is het niet te doen ervaar ik
Smaken verschillen nogal en ze hebben veel, heel veel. Zeker tot max. 100 euro. Zonder maten is het trouwens erg lastig iets voor te stellenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik woon niet echt om de hoek van een Ikea maar ben op zoek naar een mooie grote plaat/schilderij met een budget van 75-100 euro. Iemand tips?
Afgelopen weekend was hij nog wel in Haarlem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef Tarin het volgende:
[..]
We wonen precies tussen Delft (niet op voorraad) en Barendrecht (niet in assortiment) in. Vriendin van me woont in Groningen, daar is hij ook niet in het assortiment.. Maar ik kijk even verder.
Echt eens gaan kijken, in die range hebben ze erg veel. Ook voor die prijs!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef mark_dabomb het volgende:
Maten, max een meter breed OF hoog
dat lijjkt mij ook het handigst, ze hebben er minimaal 100 verschillende schat ik zo in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Echt eens gaan kijken, in die range hebben ze erg veel. Ook voor die prijs!
Haarlem heeft idd alles op voorraad.. Misschien dat ik een maat van me zo gek krijg binnenkort eens langs te rijden..quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:04 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was hij nog wel in Haarlem.
Edit: Nog steeds zo'n 24!
Wat betreft voorraden reserveren;quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Cerbie het volgende:
*is een hele boodschappenlijst aan het opstellen*
Heb een nieuw appartementje om in te richten (student, ~45m²), morgen naar de IKEA in Duiven om wat kleine dingen te kopen en de rest te bekijken zodat het later opgehaald kan worden.
Twee vraagjes voor de IKEA medewerkers hier
- Is het mogelijk een aantal spullen te reserveren? Of te betalen en later op te halen? Het zou nogal vervelend zijn als we daar met aanhanger en busje staan en het artikel blijkt niet voorradig
- Het kan aan mij liggen, maar bij deze GORM kast ga ik ervan uit dat ik voor 39¤ alles op het plaatje krijg. Volgens de artikellijst is het echter alleen het rechtergedeelteAls je hem zelf uittekent kom je op ¤52,50 uit
Dan ben ik toch gekquote:Op zondag 14 februari 2010 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat betreft voorraden reserveren;
Je kunt op internet nakijken of artikelen op voorraad zijn. Wij kunnen niet reserveren omdat veel artikelen in het zelfbedieningsmagazijn of in de winkel liggen. Over het algemeen is er ook geen ruimte om betaalde goederen op te slaan. Dus dat is helaas geen optie.
GORM;
Je krijgt voor dat bedrag, volgens het artikeloverzicht op die pagina van je:
1x 00058524 - zijsteun 174 - 3,50
1x 30058508 - stellingkast 174x78x35 - 16,95
4x 50058512 - plank 50x31 - 12.- (3.-/stuk
1x 70093307 - hangmand - 2.-
3x 90093306 - afdekdop 4.50 (1.50/stuk)
Totaal 38.95... klopt dus wel?
in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:47 schreef MrData het volgende:
Kan je bij het laten bezorgen nou ook aangeven hoe laat je het wil hebben? Ik moet gewoon werken dus het zou alleen zaterdags of 's avonds kunnen, maar ik kan dat niet helemaal uit de site opmaken.
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaakquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef willempjewever het volgende:
[..]
in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.
Ik heb een boekencollectie die Billy laat kreunen (max. belasting 15kg volgens de site, 30+ lukt ook nog welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:13 schreef Tarin het volgende:
Onze LACK tv-hoektafel staat inmiddels, een maat is voor me langs Haarlem gereden.
Over GORM: Het is mooi goedkoop enzo, maar ik heb er 2 jaar geleden heea van geprobeerd te bouwen, maar ik vond het kwalitatief/praktisch tegenvallen. Ik heb m'n planken liever zonder sleuven en splinters, en je kan het wel verven, maar dan ben je weer vreselijk lang bezig.
Weet natuurlijk niet waar je het voor wil gebruiken, maar er zijn nettere oplossingen die niet eens zo duur hoeven te zijn.
Vorige zomer hebben we 3kg in allerlei smaken gekocht in Zwedenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Is die aan te raden? Die met toffee lekker?
In Duiven stond ie nog opgesteld en lagen er nog een stuk of 10~15. Dan hoop ik dat dat goedgaat, want ik wilde er de 27e eentje halenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef bierjoost het volgende:
Goede Ikea fail gisteren in Utrecht. Dit weekend op internet gekeken voor de Kullen gadarobekast. Voorraad zou 13 zijn en vanaf dinsdag weer 30. Kom ik daar, blijkt die hele kast uit het assortiment te zijn en vanaf volgende week een soortgelijke kast aan te bieden. Alleen de kleur is dan anders wist een Ikea medewerker mij te vertellen.
Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wilde vooral kijken hoe groot hij in 't echt was, maar zelfs het showmodel stond er niet meer. Ook niet in de koopjeshoek helaas.
Nu staat de voorraad wel goed aangegeven btw.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/20093060/utrecht
Een schoenenrekje zijn we gister vergeten, maar die van LOGGA ziet er leuk uit. Ik zal marktplaats eens in de gaten houden, voorlopig komt er deze te hangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zoek eens op LOGGA op marktplaats, succes verzekerd.
Zo kom ik ook aan mn LOGGA schoenenrekje. Die zou uit het assortiment gaan vorig jaar, dus heb ik er één via een Fok!ker gescoord. Nu zijn ze weer terug, maar goed.
volgens mij heb ik er 1 gevonden op marktplaats, zie je andere topic voor de linkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zoek ook nog steeds tevergeefs naar een extra plank voor mn BILLY, zie siggy... Maar dat wil niet zo vlotten
Busje huren kost bijna evenveel als laten bezorgen, dat zou ik niet doen. Kan je niet van iemand een auto lenen met trekhaak? En dan bij de benzinepomp zo'n karretje (neem er trouwens 1 met dekzeil, die dozen van ikea heb ik een keer in de regen vervoerd en tja... laat maar).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef MrData het volgende:
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaak
Ik gok op een behoorlijke krimp...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef ter3 het volgende:
Heb een twee jaar oude Kramfors 2 zits en voetenbank, allebei lichtgrijs. Nu wil ik eigenlijk de hoes een keer wassen en op de site staat alleen chemisch reinigen. Dat is een beetje gedoe en bovendien duurder. Heeft er iemand ervaring met de hoes gewoon in de wasmachine, koud, wassen?
PLUNDRA artikelen zijn artikelen die uit het assortiment gaan/zijn op 1 april...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef bierjoost het volgende:
Weet er iemand wat er in de Plundra komt? Ben nog op zoek naar een soortgelijke Kullen kledingkast (die uit het ass. is) en het kleine Expedit kastje (hoewel 19,- natuurlijk ook geen drol is)
Samtid ja!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is de SAMTIDen ja daar zijn losse kappen van bij de klantenservice of het slim is die daar op een zaterdag te gaan halen durf ik alleen niet te zeggen
Mijn ervaring met kleden is dat ze vaak niet op de site staan, maar vaak nog wel in de winkel te krijgen zijn. Was ook een tijd met dat blokjeskleed zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
Was net van plan er een te kopen, staat ie niet meer op de site
psychedelisch tapijtje zeg!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
is dit Jorun kleed niet meer in NL te koop???
[ afbeelding ]
Was net van plan er een te kopen, staat ie niet meer op de site
Die zitten niet in het assortiment helaas...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?
Of een andere oplossing?
Die dingen zitten al een hele tijd in het assortiment joh! Worden overal ook verkocht zover ik weet...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef Aventura het volgende:
twee van deze gehaald:
[ afbeelding ]
Blij mee, want alle andere dozen/bakken voor in de Expedit zijn lelijk. Nog in geen enkel ander filiaal gezien (we waren in Delft). Sws. zagen we in Delft dingen die ze nergens anders hebben.
Euh al een hele tijd niet meer...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Cahir het volgende:
Geldt die eet je korting bij elkaar actie nog?
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Ja, de ondervloer NIVA met goudkleurig folie op 15m2 rol van 44,95 heeft het vereiste TNO keurmerk.
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedanktquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?
Of een andere oplossing?
Ja, ik heb mijn douchestang (ook een hoekmodel) gekocht bij Ikea voor 9,99.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb een douchegordijn gekocht en ik heb nu nog een douchegordijn stang nodig, maarrrr ik wil hem graag om een bochtje, kan dat ook?
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=douchegordijnstang
Bijna alle stangen zijn lelijk. Hij is gewoon saai wit. Niet echt lelijk ofzo, niet mooi. Denk dat je douchegordijn hem wel opfleurt. Buiten dat, het is je badkamer. Het is niet alsof je er de hele dag tegenaan kijktquote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!
Hmmm... Niet echt een hele mooie stang, of zijn alle stangen lelijk?!
Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).quote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!
Hmmm... Niet echt een hele mooie stang, of zijn alle stangen lelijk?!
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).
Ik heb rails op maat laten maken bij een bedrijf die het ook voor ziekenhuizen de rails maakt. Kost wel veel (150 euro voor 1 rails), maar beter krijg je niet en het gaat levenslang mee en ziet er zeer mooi uit.
De douchegordijnen vind ik trouwens wel leuk bij Ikea. Ga er binnenkort weer 2 halen.
Ik verhuis mijn gordijnrails zeker mee als ik weer weg ga, maar als je ergens een jaar zit zou ik het inderdaad niet doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro over
Ik heb dit douchegordijn van de H&M
[ afbeelding ]
Joehoequote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef StanLen het volgende:
[..]
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |