We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaakquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef willempjewever het volgende:
[..]
in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.
Ik heb een boekencollectie die Billy laat kreunen (max. belasting 15kg volgens de site, 30+ lukt ook nog welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:13 schreef Tarin het volgende:
Onze LACK tv-hoektafel staat inmiddels, een maat is voor me langs Haarlem gereden.
Over GORM: Het is mooi goedkoop enzo, maar ik heb er 2 jaar geleden heea van geprobeerd te bouwen, maar ik vond het kwalitatief/praktisch tegenvallen. Ik heb m'n planken liever zonder sleuven en splinters, en je kan het wel verven, maar dan ben je weer vreselijk lang bezig.
Weet natuurlijk niet waar je het voor wil gebruiken, maar er zijn nettere oplossingen die niet eens zo duur hoeven te zijn.
Vorige zomer hebben we 3kg in allerlei smaken gekocht in Zwedenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Is die aan te raden? Die met toffee lekker?
In Duiven stond ie nog opgesteld en lagen er nog een stuk of 10~15. Dan hoop ik dat dat goedgaat, want ik wilde er de 27e eentje halenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef bierjoost het volgende:
Goede Ikea fail gisteren in Utrecht. Dit weekend op internet gekeken voor de Kullen gadarobekast. Voorraad zou 13 zijn en vanaf dinsdag weer 30. Kom ik daar, blijkt die hele kast uit het assortiment te zijn en vanaf volgende week een soortgelijke kast aan te bieden. Alleen de kleur is dan anders wist een Ikea medewerker mij te vertellen.
Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wilde vooral kijken hoe groot hij in 't echt was, maar zelfs het showmodel stond er niet meer. Ook niet in de koopjeshoek helaas.
Nu staat de voorraad wel goed aangegeven btw.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/20093060/utrecht
Een schoenenrekje zijn we gister vergeten, maar die van LOGGA ziet er leuk uit. Ik zal marktplaats eens in de gaten houden, voorlopig komt er deze te hangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zoek eens op LOGGA op marktplaats, succes verzekerd.
Zo kom ik ook aan mn LOGGA schoenenrekje. Die zou uit het assortiment gaan vorig jaar, dus heb ik er één via een Fok!ker gescoord. Nu zijn ze weer terug, maar goed.
volgens mij heb ik er 1 gevonden op marktplaats, zie je andere topic voor de linkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zoek ook nog steeds tevergeefs naar een extra plank voor mn BILLY, zie siggy... Maar dat wil niet zo vlotten
Busje huren kost bijna evenveel als laten bezorgen, dat zou ik niet doen. Kan je niet van iemand een auto lenen met trekhaak? En dan bij de benzinepomp zo'n karretje (neem er trouwens 1 met dekzeil, die dozen van ikea heb ik een keer in de regen vervoerd en tja... laat maar).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef MrData het volgende:
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaak
Ik gok op een behoorlijke krimp...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef ter3 het volgende:
Heb een twee jaar oude Kramfors 2 zits en voetenbank, allebei lichtgrijs. Nu wil ik eigenlijk de hoes een keer wassen en op de site staat alleen chemisch reinigen. Dat is een beetje gedoe en bovendien duurder. Heeft er iemand ervaring met de hoes gewoon in de wasmachine, koud, wassen?
PLUNDRA artikelen zijn artikelen die uit het assortiment gaan/zijn op 1 april...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef bierjoost het volgende:
Weet er iemand wat er in de Plundra komt? Ben nog op zoek naar een soortgelijke Kullen kledingkast (die uit het ass. is) en het kleine Expedit kastje (hoewel 19,- natuurlijk ook geen drol is)
Samtid ja!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is de SAMTIDen ja daar zijn losse kappen van bij de klantenservice of het slim is die daar op een zaterdag te gaan halen durf ik alleen niet te zeggen
Mijn ervaring met kleden is dat ze vaak niet op de site staan, maar vaak nog wel in de winkel te krijgen zijn. Was ook een tijd met dat blokjeskleed zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
Was net van plan er een te kopen, staat ie niet meer op de site
psychedelisch tapijtje zeg!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
is dit Jorun kleed niet meer in NL te koop???
[ afbeelding ]
Was net van plan er een te kopen, staat ie niet meer op de site
Die zitten niet in het assortiment helaas...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?
Of een andere oplossing?
Die dingen zitten al een hele tijd in het assortiment joh! Worden overal ook verkocht zover ik weet...quote:Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef Aventura het volgende:
twee van deze gehaald:
[ afbeelding ]
Blij mee, want alle andere dozen/bakken voor in de Expedit zijn lelijk. Nog in geen enkel ander filiaal gezien (we waren in Delft). Sws. zagen we in Delft dingen die ze nergens anders hebben.
Euh al een hele tijd niet meer...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Cahir het volgende:
Geldt die eet je korting bij elkaar actie nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |