abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78049695
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef willempjewever het volgende:

[..]

in amsterdam kon dat in beperkte mate. Ik woon in Friesland en daar kwamen ze niet vaak en had ik weinig keuze en ik moest 5 weken wachten. Maar in dicht bevolktere gebieden heb je meer keuze. Het is alleen niet goedkoop (lees duur). Je kan een gratis karretje lenen, is dat geen optie? Dan kan je op zaterdag er zelf heen en het meenemen.
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaak

Andere optie is een busje of iets dergelijk huren, maar ik zie het al gebeuren dat we met het busje aan komen rijden en de spullen niet op voorraad zijn.

Het zou eigenlijk alleen gaan om een groot matras, dus al met al een beetje lullige situatie.

Misschien nog het beste: dag van tevoren checken of het in voorraad is, zaterdag busje huren en dan meteen het busje gebruiken om andere spullen te verhuizen. Iemand anders nog tips?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_78060991
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 09:13 schreef Tarin het volgende:
Onze LACK tv-hoektafel staat inmiddels, een maat is voor me langs Haarlem gereden .

Over GORM: Het is mooi goedkoop enzo, maar ik heb er 2 jaar geleden heea van geprobeerd te bouwen, maar ik vond het kwalitatief/praktisch tegenvallen. Ik heb m'n planken liever zonder sleuven en splinters, en je kan het wel verven, maar dan ben je weer vreselijk lang bezig.
Weet natuurlijk niet waar je het voor wil gebruiken, maar er zijn nettere oplossingen die niet eens zo duur hoeven te zijn.
Ik heb een boekencollectie die Billy laat kreunen (max. belasting 15kg volgens de site, 30+ lukt ook nog wel ) en in mijn nieuwe appartementje een inham van ~1,50x30, een goede plek voor een GORM stellingkast leek me. De IVAR is mooier afgewerkt inderdaad, maar ook een stuk duurder.
De bovenkanten van de planken gaan iig gelakt worden en hij wordt vastgezet tegen de muur.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Is die aan te raden? Die met toffee lekker?
Vorige zomer hebben we 3kg in allerlei smaken gekocht in Zweden Die met daim is lekker, maar mijn favoriet is met nootjes en rozijnen.
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:37 schreef bierjoost het volgende:
Goede Ikea fail gisteren in Utrecht. Dit weekend op internet gekeken voor de Kullen gadarobekast. Voorraad zou 13 zijn en vanaf dinsdag weer 30. Kom ik daar, blijkt die hele kast uit het assortiment te zijn en vanaf volgende week een soortgelijke kast aan te bieden. Alleen de kleur is dan anders wist een Ikea medewerker mij te vertellen.

Maakt me op zich niet zoveel uit, maar wilde vooral kijken hoe groot hij in 't echt was, maar zelfs het showmodel stond er niet meer. Ook niet in de koopjeshoek helaas.

Nu staat de voorraad wel goed aangegeven btw.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/20093060/utrecht
In Duiven stond ie nog opgesteld en lagen er nog een stuk of 10~15. Dan hoop ik dat dat goedgaat, want ik wilde er de 27e eentje halen
Maar dan vraag ik me af of die in Duiven een Kullen of de nieuwe was, want hij was inderdaad anders gekleurd (meer effen kleur ipv de duidelijke strepen zoals op de website).

Gister voor een paar honderd euro aan spullen gekocht Nu alleen nog een Kullenkast en een paar GORM stellingen (133x34 en 77x51).
En de LOGGA kapstok is uit het assortiment gegaan ze kregen ook geen nieuwe meer in Duiven.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:05:11 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_78063339
Zoek eens op LOGGA op marktplaats, succes verzekerd.

Zo kom ik ook aan mn LOGGA schoenenrekje. Die zou uit het assortiment gaan vorig jaar, dus heb ik er één via een Fok!ker gescoord. Nu zijn ze weer terug, maar goed.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78063911
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zoek eens op LOGGA op marktplaats, succes verzekerd.

Zo kom ik ook aan mn LOGGA schoenenrekje. Die zou uit het assortiment gaan vorig jaar, dus heb ik er één via een Fok!ker gescoord. Nu zijn ze weer terug, maar goed.
Een schoenenrekje zijn we gister vergeten, maar die van LOGGA ziet er leuk uit. Ik zal marktplaats eens in de gaten houden, voorlopig komt er deze te hangen.

Als we volgende week verhuizen zal ik eens kijken of er foto's gemaakt kunnen worden van de 'IKEA-berg'
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:19:33 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_78064029
Ik zoek ook nog steeds tevergeefs naar een extra plank voor mn BILLY, zie siggy... Maar dat wil niet zo vlotten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78073499
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zoek ook nog steeds tevergeefs naar een extra plank voor mn BILLY, zie siggy... Maar dat wil niet zo vlotten
volgens mij heb ik er 1 gevonden op marktplaats, zie je andere topic voor de link
pi_78073699
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:58 schreef MrData het volgende:
We hebben 2 auto's ter beschikken maar geen van beide heeft een trekhaak
Busje huren kost bijna evenveel als laten bezorgen, dat zou ik niet doen. Kan je niet van iemand een auto lenen met trekhaak? En dan bij de benzinepomp zo'n karretje (neem er trouwens 1 met dekzeil, die dozen van ikea heb ik een keer in de regen vervoerd en tja... laat maar).

Op zaterdag moet je trouwens die karretjes wel reserveren, anders zijn al die karren met een zeil weg en als het regent...
pi_78074936
Heb een twee jaar oude Kramfors 2 zits en voetenbank, allebei lichtgrijs. Nu wil ik eigenlijk de hoes een keer wassen en op de site staat alleen chemisch reinigen. Dat is een beetje gedoe en bovendien duurder. Heeft er iemand ervaring met de hoes gewoon in de wasmachine, koud, wassen?
pi_78076132
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef ter3 het volgende:
Heb een twee jaar oude Kramfors 2 zits en voetenbank, allebei lichtgrijs. Nu wil ik eigenlijk de hoes een keer wassen en op de site staat alleen chemisch reinigen. Dat is een beetje gedoe en bovendien duurder. Heeft er iemand ervaring met de hoes gewoon in de wasmachine, koud, wassen?
Ik gok op een behoorlijke krimp...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 17 februari 2010 @ 03:26:31 #260
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_78086968
Morgen gezellig handjes schudden met de president van de Dominicaanse Republiek
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_78097722
Weet er iemand wat er in de Plundra komt? Ben nog op zoek naar een soortgelijke Kullen kledingkast (die uit het ass. is) en het kleine Expedit kastje (hoewel 19,- natuurlijk ook geen drol is)
pi_78110899
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef bierjoost het volgende:
Weet er iemand wat er in de Plundra komt? Ben nog op zoek naar een soortgelijke Kullen kledingkast (die uit het ass. is) en het kleine Expedit kastje (hoewel 19,- natuurlijk ook geen drol is)
PLUNDRA artikelen zijn artikelen die uit het assortiment gaan/zijn op 1 april...

Dus alleen de oude versie van KULLEN zou eventueel in de aanbieding kunnen komen. EXPEDIT kun je zeker vergeten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_78139928
Ik ben even de naam van de lamp kwijt, maar kan je voor deze lamp aanstaande zaterdag een nieuwe kap halen bij de klantenservice in Groningen?

pi_78148205
dat is de SAMTID en ja daar zijn losse kappen van bij de klantenservice of het slim is die daar op een zaterdag te gaan halen durf ik alleen niet te zeggen
pi_78176133
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is de SAMTID en ja daar zijn losse kappen van bij de klantenservice of het slim is die daar op een zaterdag te gaan halen durf ik alleen niet te zeggen
Samtid ja!

Ik was het kwijt. En ik ben zaterdag in Groningen, dus we proberen wel even
Fijn dat ze er nu zijn, ik probeerde het een paar maanden geleden en toen waren ze er nog niet.
pi_78179429
is dit Jorun kleed niet meer in NL te koop???

Was net van plan er een te kopen, staat ie niet meer op de site
pi_78179822
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
Mijn ervaring met kleden is dat ze vaak niet op de site staan, maar vaak nog wel in de winkel te krijgen zijn. Was ook een tijd met dat blokjeskleed zo.
pi_78214422
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef aloe_vera het volgende:
is dit Jorun kleed niet meer in NL te koop???
[ afbeelding ]

psychedelisch tapijtje zeg!
pi_78275831
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?

Of een andere oplossing?
pi_78277328
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?

Of een andere oplossing?
Die zitten niet in het assortiment helaas...
Je zou het eens bij de klantenservice kunnen proberen of ze toevallig planken hebben liggen, op een andere manier kun je er helaas niet aan komen...
pi_78277866
Dank je Bart, gaat hem dan niet worden denk ik. Wil echt een boekenwand aan de wand gaan hangen. Bij gebrek aan ruimte kan het niet anders. Ben even op de site gaan rondkijken en zie dat je de expedit of lack ook kan ophangen. Klopt dat en zou dat een beetje houden denk je? En is het bij Expedit alleen die kleine, van 19 euro?

Jij nog tips?
  zondag 21 februari 2010 @ 21:57:55 #272
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_78280447
twee van deze gehaald:

Blij mee, want alle andere dozen/bakken voor in de Expedit zijn lelijk. Nog in geen enkel ander filiaal gezien (we waren in Delft). Sws. zagen we in Delft dingen die ze nergens anders hebben.
pi_78280959
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:57 schreef Aventura het volgende:
twee van deze gehaald:

[ afbeelding ]

Blij mee, want alle andere dozen/bakken voor in de Expedit zijn lelijk. Nog in geen enkel ander filiaal gezien (we waren in Delft). Sws. zagen we in Delft dingen die ze nergens anders hebben.
Die dingen zitten al een hele tijd in het assortiment joh! Worden overal ook verkocht zover ik weet...

wat heb je nog meer voor nieuws gezien dan?
pi_78281954
Geldt die eet je korting bij elkaar actie nog?
pi_78282218
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Cahir het volgende:
Geldt die eet je korting bij elkaar actie nog?
Euh al een hele tijd niet meer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')