Met een goeie schroeftol en schroeven kan allesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:39 schreef Kekaa het volgende:
Poe wat was het druk gisteren in Amersfoort.
Remind me om de volgende keer gewoon maar een vrije dag te nemen..
Toch nog best snel door de winkel gegaan en alles wat we wilden (ok, niet alles... maar wat we van tevoren hadden bedacht) was aanwezig. Erg fijn!!
Alleen nog even een vraag: Kan ik Vika Alex kastjes aan het Vika Amon blad schroeven? Of zeggen jullie, is beter van niet, want dan gaat het kastje helemaal stuk.
Heb nu namelijk dat het blad schuift.... of moet ik gewoon die plakdingetjes van het kastje halen?
Ben benieuwd of er al mensen zijn die dat ding verhuisd hebben. Het is nog niet zo lang in het assortiment...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef mark_dabomb het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze kast? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59861441
De Elga 3 deurs. We willen er 4 planken in zetten en de rest roedes laten. Is deze bij verhuizing nog goed uit elkaar te halen en opnieuw op te bouwen?
Ik heb daar een hele wandkast van. Dus met nog 2 kasten daarboven op en wat aan de zijkant.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef knep het volgende:
Ben nu bezig met het in elkaar zetten van een Besta Burs televisiemeubel.
Mooi spul.
wij hebben die ook, in het zwart. By far m'n favoriete IKEA meubelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:17 schreef knep het volgende:
Ben nu bezig met het in elkaar zetten van een Besta Burs televisiemeubel.
Mooi spul.
Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
straks naar ikeaals klant that is
Had ik al benadrukt dat je bij IKEA Delft tot 23:00 kunt bestellen, en eventueel ook voor vrijdagnacht een afspraak kunt maken tussen 22:00 en 09:00? (En heerlijk in ons hotel kunt overnachten?)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal was de keukenactie toch altijd in mei (na het vakantiegeld)![]()
- expedit berken 2x2quote:
Dat was ik idd. Uitgebreide uitleg daarvan heb ik al op FOK gepost in het 220cm bedden topic. Nog steeds naar volle tevredenheid!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef akkerstad het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een bed met een lengte van 220cm. In de Ikea Groningen zag ik onder andere het bed uit de Malm serie staan, maar deze was volgens een Ikea medewerker enkel te koop als 180x220. Nu zie ik echter hetzelfde Malm bed wel op Marktplaats te koop staan als 160x220.
Ik las ook ergens dat het mogelijk zou zijn om hoofd- en voeteneinde van een 160cm versie te combineren met de lengte balken van een 220cm serie om zodanig een 160x220 bed te krijgen. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
Thanks!
Serieus? Dan zijn ze best wanhopigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:04 schreef Snarf het volgende:
[..]
Had ik al benadrukt dat je bij IKEA Delft tot 23:00 kunt bestellen, en eventueel ook voor vrijdagnacht een afspraak kunt maken tussen 22:00 en 09:00? (En heerlijk in ons hotel kunt overnachten?)
En daarnaast: niks is zeker. Als die vrachtwagen uitbrandt ofzo, dan staat er alsnog niks in het vak. Altijd op de dag kijken dat je wilt komen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef zoz het volgende:
Volgens heb ik dat bericht van Nagelschaartje verkeerd gelezen,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |