quote:Voorgaande topics:
XLVI - XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Zondags- en speciale openingstijden in de maand December
Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur.
Zondag 29 novemer
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Heerlen.
Zaterdag 5 december
Sinterklaasavond; open van 9 - 18 uur.
Zondag 6 december
IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht.
Zondag 13 december
IKEA Amsterdam, Delft, Duiven.
Zondag 20 december
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Heerlen.
Donderdag 24 december
Kerstavond; open van 10 - 18 uur.
Vrijdag 25 december
1e kerstdag; alle vestigingen gesloten.
Zaterdag 26 december
2e kerstdag; IKEA Delft gesloten. Andere vestigingen zijn open van 11 - 18 uur.
(IKEA Amsterdam is open van 10 - 18 uur).
Zondag 27 december
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Utrecht.
Donderdag 31 december
Oudejaarsavond; open van 10 - 18 uur.
Vrijdag 1 januari
Nieuwjaarsdag; alle vestigingen gesloten.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: kalinho IKEA Breda: IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce IKEA Eindhoven: IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Nu je het zo zegt denk ik ook dat ik me vergis. Ik heb beide stoelen bij de Leen Bakker en niet bij de Kwantum gekocht. Één leren bureaustoel doe ik nu al een jaar of 8 mee en de andere een jaar of 5. Punt met de goedkopere zaken is dus ook Ikea dat je altijd moet blijven opletten op wat je koopt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:47 schreef morgane het volgende:
Haha, in het Nijmegen topic zei iemand gisteren het precies andersom, nadat iemand klaagde over Leen Bakker.
[..]
quote:
Wat zij zegtquote:
quote:Zondags- en speciale openingstijden in de maand December
Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur.
Zondag 29 novemer
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Heerlen.
Zaterdag 5 december
Sinterklaasavond; open van 9 - 18 uur.
Zondag 6 december
IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht.
Zondag 13 december
IKEA Amsterdam, Delft, Duiven.
Zondag 20 december
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Heerlen.
Donderdag 24 december
Kerstavond; open van 10 - 18 uur.
Vrijdag 25 december
1e kerstdag; alle vestigingen gesloten.
Zaterdag 26 december
2e kerstdag; IKEA Delft gesloten. Andere vestigingen zijn open van 11 - 18 uur.
(IKEA Amsterdam is open van 10 - 18 uur).
Zondag 27 december
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Utrecht.
Donderdag 31 december
Oudejaarsavond; open van 10 - 18 uur.
Vrijdag 1 januari
Nieuwjaarsdag; alle vestigingen gesloten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur. Zondag [b]29 novemer[/b] IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Heerlen. Zaterdag [b]5 december[/b] Sinterklaasavond; open van 9 - 18 uur. Zondag [b]6 december[/b] IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht. Zondag [b]13 december[/b] IKEA Amsterdam, Delft, Duiven. Zondag [b]20 december[/b] IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Heerlen. Donderdag [b]24 december[/b] Kerstavond; open van 10 - 18 uur. Vrijdag [b]25 december[/b] 1[sup]e[/sup] kerstdag; alle vestigingen gesloten. Zaterdag [b]26 december[/b] 2[sup]e[/sup] kerstdag; IKEA Delft gesloten. Andere vestigingen zijn open van 11 - 18 uur. (IKEA Amsterdam is open van 10 - 18 uur). Zondag [b]27 december[/b] IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Utrecht. Donderdag [b]31 december [/b] Oudejaarsavond; open van 10 - 18 uur. Vrijdag [b]1 januari[/b] Nieuwjaarsdag; alle vestigingen gesloten. [/q] |
Dat is een combinatie van de BESTA serie.quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef sfs het volgende:
[ afbeelding ]
Al bij het uitkomen van de Ikea catalogus viel ons dit tafeltje/kastje op. RaRaRa, wie weet waar ik die kan vinden?
Is het een kastje waar ze zelf wielen onder gezet hebben of wordt hij ook zo verkocht?
Hij staat trouwens op pagina 32 van de catalogus.
Alvast bedankt!
'k heb em in codetags gezet. Als je dat overneemt kun je het zo in de OP aanpassen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef morgane het volgende:
Bart, ik weet niet hoe ik de aangepaste openingstijden in de OP moet krijgen want als ik jou quote om de tekst incl. opmaak te kunnen kopieeren krijg ik alleen [...].
quote:Geef een IKEA cadeaupas en krijg een etentje
Koop nu een IKEA cadeaupas vanaf ¤ 30.- en krijg een restaurantbon t.w.v. ¤ 10.-, waarmee je lekker met z’n
tweeën in ons restaurant kan komen eten.
De restaurantbon is van 11 januari t/m 20 februari 2010 te besteden.
De IKEA cadeaupasactie loopt van 1 t/m 19 december 2009.
Bekijk hier de actievoorwaarden
Super, Dankje!quote:Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is een combinatie van de BESTA serie.
Deze combinatie:
1x BESTA open kast a 22.-
2x BESTA wiel, 2st a 10.- per set
ik had het al aangepastquote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef morgane het volgende:
Bart, ik weet niet hoe ik de aangepaste openingstijden in de OP moet krijgen want als ik jou quote om de tekst incl. opmaak te kunnen kopieeren krijg ik alleen [...].
In Engeland of Amerika waarschijnlijk wel inches, hierzo alleen CM's.quote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef E.T. het volgende:
Die papieren meetlintjes die overal in de Ikea hangen, hebben die ook een inch-verdeling erop? Of alleen cm?
hmz.. jammerquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Khadgar het volgende:
[..]
In Engeland of Amerika waarschijnlijk wel inches, hierzo alleen CM's.
je kunt niet online bestellen, maar volgens mij kan je wel op de site al zien in welk schap de meubels liggen in het magazijn, dan kan je dus direct doorlopen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef Fastmatti het volgende:
Is het trouwens mogelijk om online te bestellen? Of willen ze perse dat je de hele winkel doorloopt en toch nog wat frutsels koopt.
Dat laatste weet ik al. Mijn vader moest vorig jaar een PAX-kast van 1m en van 0,5m hebben. Gelukkig had die alles opgeschreven. Moesten dus van mijn woonplaats naar Delft daar een aanhanger huren en de 1m Pax-kast halen, daarna direct door naar Barendrecht om de 0,5m pax-kast te halen, daarna naar mijn woonplaats, alles uitladen en weer terug naar Delft. Dit alles exact binnen drie uurquote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
je kunt niet online bestellen, maar volgens mij kan je wel op de site al zien in welk schap de meubels liggen in het magazijn, dan kan je dus direct doorlopen.
Dit kan je zien als je vraagt of het object nog op voorraad is in jouw filiaal.
Die meetlintjes hebben aan 1 zijde centimeters en aan de andere kant inches.quote:Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef E.T. het volgende:
Die papieren meetlintjes die overal in de Ikea hangen, hebben die ook een inch-verdeling erop? Of alleen cm?
Deze aanbieding loopt tot en met komende zaterdag, 5 december. Of wanneer een winkel koopzondag heeft tot zondag 6 december.quote:Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef tie-rep het volgende:
ik zag dat het rationell keuken assorti in de aanbieding is.
Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?
Maar vooral wat de reden is? Komt er een nieuwe serie of aanpassing?
We willen op korte termijn een keuken kopen en dan is die 25% een leuke korting.
maarja dan wel het liefste de laatste modelserie..
Dan moet ik op korte termijn even een Ikea opzoekenquote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die meetlintjes hebben aan 1 zijde centimeters en aan de andere kant inches.
Dusss... Check straks nog een keertje, wie weetquote:Fout op de pagina
Sorry, er is een fout opgetreden. Klik op onderstaande link om terug te keren naar de homepage.
Sorry, er is een fout opgetreden. Klik op onderstaande link om terug te gaan naar de homepage.
Links:
Terug naar IKEA homepage
IKEA bij jou in de buurt
I know, maar de vorige keer (weekje terug) was ie daar nog niet op voorraad. Het was meer een verkapt alternatieven verzoekquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde zeggen, dat kun je gewoon checken op de website, maar...
[..]
Dusss... Check straks nog een keertje, wie weet
Maar wanneer was je laatste keer? En was dat in Utrecht. Anders wil ik het best gokken om er een keer langs te rijden.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laatste keer dat ik in Ikea was zag ik die dingen gewoon staan, zijn wel van die dingen waarvan ik me afvraag of ze er ooit niet zijn
Als je een alternatief zoekt kan je eens bij de xenos kijken, daar hebben ze dit soort kastjes maar dan in plastic.
dankje voor de toelichting!quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze aanbieding loopt tot en met komende zaterdag, 5 december. Of wanneer een winkel koopzondag heeft tot zondag 6 december.
RATIONELL is in de aanbieding gewoon als aanbieding. Niet omdat ze uit het assortiment gaan of iets.
kan niet dusquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
kan ik bij ikea gewoon setjes nieuwe schroeven/moeren/bouten kopen? een vriend is verhuisd en mist wat schroeven van zn ikea bed nl
We hebben kasten van 75cm breed maar alleen om te combineren met 2x 75cm en een set schuifdeuren van 150cm. We hebben voor deze breedte geen losse deuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:56 schreef Ronnie_van_Dalen het volgende:
In het kader van de algehele najaarsopruimwoede die door m'n huisje giert, ben ik op zoek naar een grote garderobekast. In de PAX serie is genoeg moois te vinden, maar ik zit met een probleem......
De kast komt in een nis in m'n slaapkamer te staan. Die is 282 cm breed. Dus, liefst zou ik een kast hebben die daar (bijna) precies in past. PAX is echter steeds per 50 cm breedte te krijgen, dus dan hou ik 32 cm over waar ik dan iets voor moet verzinnen.
Ik dacht te zien (maar ik kan het niet goed op de site vinden) dat er ook een deel was van 75 cm breed, dan zou het een prettige 275 cm (dus maar 7 cm "gat") worden.
Liefst heb ik gewone deuren (geen schuifdeuren) maar als het niet anders kan, dan zijn schuivers ook prima.
Goed, de vraag is dus: hoe vul ik de nis zo gunstig mogelijk met kasten (van Ikea), of anders: wat kan ik zinvol net netjes met het "gat" doen als er inderdaad 32 cm over moet blijven?
Pfff, heel verhaal...
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan niet dusstomme klantenservicedoos deed heel verontwaardigd alsof ik een hele rare vraag stelde
Is die bon niet op naam?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef Dengaman het volgende:
Ik heb vorige week een bon gekregen voor de Besta Burs tv meubel aangezien deze niet meer voorradig was in Groningen.
Deze bon is 3 maanden geldig en geeft 60 euro korting op de Tv kast.
Echter heb ik afgelopen weekend een nieuwe besta burs over kunnen nemen van iemand die verkeerd gemeten had en de kast niet paste. Alleen had ie de verpakking al geopend en de Ikea in Eindhoven 'm niet meer terug wilde nemen.
Nu heb ik dus die bon over...
Iemand belang bij? Scheelt je 60 euro, en wat ik er voor wil hebben? bedenk wat leuks, hoeft niet té gek te zijn...
P.s. Betreft een bon voor de Ikea in Groningen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |