abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 21:28:58 #26
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_75161333
Weet iemand hier of de BESTÅkastenserie in het wit voorlopig gewoon beschikbaar blijft?
We zitten hier met antracietkleurige Billy's (nu uit het assortiment...) en willen over een paar maanden nieuwe kasten aanschaffen en deze lijken me wel oke.
Geluk is een richting, geen punt
pi_75162326
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef E.T. het volgende:
Die papieren meetlintjes die overal in de Ikea hangen, hebben die ook een inch-verdeling erop? Of alleen cm?
Die meetlintjes hebben aan 1 zijde centimeters en aan de andere kant inches.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75162373
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:19 schreef tie-rep het volgende:
ik zag dat het rationell keuken assorti in de aanbieding is.
Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?
Maar vooral wat de reden is? Komt er een nieuwe serie of aanpassing?

We willen op korte termijn een keuken kopen en dan is die 25% een leuke korting.
maarja dan wel het liefste de laatste modelserie..
Deze aanbieding loopt tot en met komende zaterdag, 5 december. Of wanneer een winkel koopzondag heeft tot zondag 6 december.

RATIONELL is in de aanbieding gewoon als aanbieding. Niet omdat ze uit het assortiment gaan of iets.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 november 2009 @ 22:11:25 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75163137
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die meetlintjes hebben aan 1 zijde centimeters en aan de andere kant inches.
Dan moet ik op korte termijn even een Ikea opzoeken En dan proberen om niets te kopen aangezien ik niets nodig heb.. Dat wordt een uitdaging
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:46:11 #30
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_75172070
Misschien handig voor in de op?

Besta planner
Billy planner

Ze zijn wel in het Zweeds maar dat mag de pret niet drukken.

Afgelopen week heb ik trouwens een nieuwe keuken gekocht bij Ikea. De service in de winkel was echt top!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:22:26 #31
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_75175748
Er ligt hier een reep Daim op me te wachten wel jammer trouwens, de rooibosthee in het restaurant is zó lekker, maar die verkopen ze niet

Jeetje wat kleeft die Daim zeg, het is net Steradent

[ Bericht 19% gewijzigd door morgane op 01-12-2009 11:27:42 ]
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:32:05 #32
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_75176089
Weet iemand of IKEA Utrecht het volgende op voorraad heeft:
FIRA Miniladekast met 5 lades

En zo niet of er iets vergelijkbaars is. Mijn dochter krijgt namelijk allerlei spullen
op te knutselen van Sinterklaas (vertelde Piet me net) en dit kastje lijkt me ideaal om het op te ruimen...
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 11:38:03 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_75176289
Ik wilde zeggen, dat kun je gewoon checken op de website, maar...
quote:
Fout op de pagina

Sorry, er is een fout opgetreden. Klik op onderstaande link om terug te keren naar de homepage.

Sorry, er is een fout opgetreden. Klik op onderstaande link om terug te gaan naar de homepage.

Links:
Terug naar IKEA homepage
IKEA bij jou in de buurt
Dusss... Check straks nog een keertje, wie weet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:53:30 #34
95733 meneerdeman
pi_75176852
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde zeggen, dat kun je gewoon checken op de website, maar...
[..]

Dusss... Check straks nog een keertje, wie weet
I know, maar de vorige keer (weekje terug) was ie daar nog niet op voorraad. Het was meer een verkapt alternatieven verzoek

Plus misschien weet een insider dat er stiekem toch nog ergens eentje staat ...
pi_75177629
Laatste keer dat ik in Ikea was zag ik die dingen gewoon staan, zijn wel van die dingen waarvan ik me afvraag of ze er ooit niet zijn

Als je een alternatief zoekt kan je eens bij de xenos kijken, daar hebben ze dit soort kastjes maar dan in plastic.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 12:20:27 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_75177714
Ook in hout volgens mij (bij Xenos)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:24:45 #37
95733 meneerdeman
pi_75177858
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laatste keer dat ik in Ikea was zag ik die dingen gewoon staan, zijn wel van die dingen waarvan ik me afvraag of ze er ooit niet zijn

Als je een alternatief zoekt kan je eens bij de xenos kijken, daar hebben ze dit soort kastjes maar dan in plastic.
Maar wanneer was je laatste keer? En was dat in Utrecht. Anders wil ik het best gokken om er een keer langs te rijden.....
pi_75178466
laatste keer was twee of drie weken geleden in Ikea Delft
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_75182792
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Deze aanbieding loopt tot en met komende zaterdag, 5 december. Of wanneer een winkel koopzondag heeft tot zondag 6 december.

RATIONELL is in de aanbieding gewoon als aanbieding. Niet omdat ze uit het assortiment gaan of iets.
dankje voor de toelichting!
pi_75205980
kan ik bij ikea gewoon setjes nieuwe schroeven/moeren/bouten kopen? een vriend is verhuisd en mist wat schroeven van zn ikea bed nl
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75206847
Volgens is dat te vinden naast de klantenserive
pi_75255890
In het kader van de algehele najaarsopruimwoede die door m'n huisje giert, ben ik op zoek naar een grote garderobekast. In de PAX serie is genoeg moois te vinden, maar ik zit met een probleem......

De kast komt in een nis in m'n slaapkamer te staan. Die is 282 cm breed. Dus, liefst zou ik een kast hebben die daar (bijna) precies in past. PAX is echter steeds per 50 cm breedte te krijgen, dus dan hou ik 32 cm over waar ik dan iets voor moet verzinnen.

Ik dacht te zien (maar ik kan het niet goed op de site vinden) dat er ook een deel was van 75 cm breed, dan zou het een prettige 275 cm (dus maar 7 cm "gat") worden.

Liefst heb ik gewone deuren (geen schuifdeuren) maar als het niet anders kan, dan zijn schuivers ook prima.

Goed, de vraag is dus: hoe vul ik de nis zo gunstig mogelijk met kasten (van Ikea), of anders: wat kan ik zinvol net netjes met het "gat" doen als er inderdaad 32 cm over moet blijven?

Pfff, heel verhaal...
... en zo eenvoudig is het !
pi_75256496
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
kan ik bij ikea gewoon setjes nieuwe schroeven/moeren/bouten kopen? een vriend is verhuisd en mist wat schroeven van zn ikea bed nl
kan niet dus stomme klantenservicedoos deed heel verontwaardigd alsof ik een hele rare vraag stelde
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75256695
In de koopjeshoek staat een grote bak met allerlei ijzerwaren die je voor heel weinig kunt kopen. Moet je net het geluk hebben dat er bij zit wat je nodig hebt, maar als je er toch bent...
... en zo eenvoudig is het !
pi_75263080
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:56 schreef Ronnie_van_Dalen het volgende:
In het kader van de algehele najaarsopruimwoede die door m'n huisje giert, ben ik op zoek naar een grote garderobekast. In de PAX serie is genoeg moois te vinden, maar ik zit met een probleem......

De kast komt in een nis in m'n slaapkamer te staan. Die is 282 cm breed. Dus, liefst zou ik een kast hebben die daar (bijna) precies in past. PAX is echter steeds per 50 cm breedte te krijgen, dus dan hou ik 32 cm over waar ik dan iets voor moet verzinnen.

Ik dacht te zien (maar ik kan het niet goed op de site vinden) dat er ook een deel was van 75 cm breed, dan zou het een prettige 275 cm (dus maar 7 cm "gat") worden.

Liefst heb ik gewone deuren (geen schuifdeuren) maar als het niet anders kan, dan zijn schuivers ook prima.

Goed, de vraag is dus: hoe vul ik de nis zo gunstig mogelijk met kasten (van Ikea), of anders: wat kan ik zinvol net netjes met het "gat" doen als er inderdaad 32 cm over moet blijven?

Pfff, heel verhaal...
We hebben kasten van 75cm breed maar alleen om te combineren met 2x 75cm en een set schuifdeuren van 150cm. We hebben voor deze breedte geen losse deuren.

Je zou eventueel plankjes van 32cm in de rest ruimte kunnen maken.
pi_75263114
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

kan niet dus stomme klantenservicedoos deed heel verontwaardigd alsof ik een hele rare vraag stelde
Niet?

Dat is vreemd!
pi_75263145
tvp !
pi_75264835
Ik heb vorige week een bon gekregen voor de Besta Burs tv meubel aangezien deze niet meer voorradig was in Groningen.

Deze bon is 3 maanden geldig en geeft 60 euro korting op de Tv kast.

Echter heb ik afgelopen weekend een nieuwe besta burs over kunnen nemen van iemand die verkeerd gemeten had en de kast niet paste. Alleen had ie de verpakking al geopend en de Ikea in Eindhoven 'm niet meer terug wilde nemen.

Nu heb ik dus die bon over...

Iemand belang bij? Scheelt je 60 euro, en wat ik er voor wil hebben? bedenk wat leuks, hoeft niet té gek te zijn...

P.s. Betreft een bon voor de Ikea in Groningen...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_75265989
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef Dengaman het volgende:
Ik heb vorige week een bon gekregen voor de Besta Burs tv meubel aangezien deze niet meer voorradig was in Groningen.

Deze bon is 3 maanden geldig en geeft 60 euro korting op de Tv kast.

Echter heb ik afgelopen weekend een nieuwe besta burs over kunnen nemen van iemand die verkeerd gemeten had en de kast niet paste. Alleen had ie de verpakking al geopend en de Ikea in Eindhoven 'm niet meer terug wilde nemen.

Nu heb ik dus die bon over...

Iemand belang bij? Scheelt je 60 euro, en wat ik er voor wil hebben? bedenk wat leuks, hoeft niet té gek te zijn...

P.s. Betreft een bon voor de Ikea in Groningen...
Is die bon niet op naam?
pi_75270804
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is die bon niet op naam?
Nee, alleen de datum van uitschrijven... Verder artikelnaam en aanbiedingsprijs... In dit geval dus 239,-
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')