abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76900740
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:23 schreef Adelante het volgende:
Doe mij zo'n vrouw
Jouw vrouw heeft zo'n man?
pi_76909105
Helleuw!

Ik heb weer eens een vraag:

Ik ben van plan een BESTA kast aan te schaffen, deze:

met een opzetdeel:

Nu wil ik het liefste onderin zes lades, dichte deurtjes bij het bovendeel en glazen deurtjes in het midden. Nu ben ik er al achter dat het niet mogelijk is om één glazen deur in het midden te doen omdat dat niet past, maar als ik via de BESTA planner op http://www.ikea.com/ms/sv_SE/rooms_ideas/planner_besta/index.html kijk, wordt het me niet duidelijk of het nou wel of niet mogelijk is om zes glazen deurtjes in het middendeel te plaatsen. Als ik het uitreken (lades: 3 x 26 = 78 + deurtjes: 3 x 38 = 114, totaal = 192 = hoogte van de kast) zou het moeten kunnen, maar de BESTA planner is het niet met me eens.

Kan één van de IKEA medewerkers me vertellen of dit nou wel of niet gaat lukken? Of dat er wellicht tóch een glazen deur voor het volledige tussendeel te vinden is?

Alvast bedankt!
pi_76915114
Nog een vraag n.a.v. mijn eerdere vraag over badkamerseries.
Maakt het eigenlijk wat uit? Zijn die badkamerkasten van een speciaal spul gemaakt dat vochtbestendiger is? Of maakt het eigenlijk niet uit?
pi_76916834
quote:
Op zondag 17 januari 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
Nog een vraag n.a.v. mijn eerdere vraag over badkamerseries.
Maakt het eigenlijk wat uit? Zijn die badkamerkasten van een speciaal spul gemaakt dat vochtbestendiger is? Of maakt het eigenlijk niet uit?
De kasten zijn aan alle zijden afgewerkt zodat ze inderderdaad vochtbestendig zijn. Ook zal de folielaag anders zijn dan die van bijvoorbeeld keukenkasten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 januari 2010 @ 18:18:33 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_76975762

Normaal was de keukenactie toch altijd in mei (na het vakantiegeld)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76987040
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Normaal was de keukenactie toch altijd in mei (na het vakantiegeld)
Normaal gesproken wel ja
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 18 januari 2010 @ 22:20:58 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_76988867
Ik ben de Kramfors misgelopen. Hoop dat de nieuwe serie even mooi of mooier wordt.

Daarnaast ben ik vergeten een 50¤ tegoed bon in te leveren voor 31/12/2009, die ik in aug kreeg bij het kopen van m'n kast. Dom!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_76988911
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben de Kramfors misgelopen. Hoop dat de nieuwe serie even mooi of mooier wordt.

Daarnaast ben ik vergeten een 50¤ tegoed bon in te leveren voor 31/12/2009, die ik in aug kreeg bij het kopen van m'n kast. Dom!
Ow dat is inderdaad balen ja!

Maar KRAMFORS stof bedoel je?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:08:03 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_76994192
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow dat is inderdaad balen ja!

Maar KRAMFORS stof bedoel je?
Ja, de donkergrijze wilde ik, al 9 maanden lang. Maar ben nog bezig met de verbouwing van m'n woning, dus wilde hem ook niet in de stof hebben staan. Had ik geweten dat ie weg zou gaan, dan had ik hem wel ergens opgeslagen.

Maarja.. ze hebben hopelijk een mooie opvolger (met lage leuningen, want die zie ik nu niet bij het assortiment staan).

BTW, vind het wel raar dat ze de kramfors banken (in stof) hebben staan in de catalogus 2010 (banken, via Inet te downloaden). Als je hem begin 2010 van de markt haalt, haal hem dan ook uit je folder.

Ik kreeg dit als reactie op email:

"Hartelijk dank voor uw e-mail.

IKEA streeft ernaar om alle nieuwe e-mails binnen 48 uur te beantwoorden. Vanwege grote drukte is
dat helaas niet gelukt. Hiervoor bieden wij onze verontschuldigingen aan.

De KRAMFORS serie gaat uit het assortiment. Het is niet mogelijk om nog onderdelen van deze
serie te kopen of te bestellen.

Het spijt ons u te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groet,

IKEA B.V. Nederland"

M'n vraag was of de stoffen bank nog ergens te krijgen was. Aan dit antwoord heb ik imo niet veel, omdat hij misschien wel nog ergens op voorraad ligt. "Gaat uit het assortiment" wil niet zeggen dat hij er al uit is.

Daarnaast vergeet hij gewoon helemaal m'n vraag mbt m'n tegoed bonnen die ik vergeten ben. Vroeg of ik ze alsnog ergens kon inruilen. Service is normaal gesproken erg goed, dus misschien zijn ze lief voor me.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_77001679
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:08 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ja, de donkergrijze wilde ik, al 9 maanden lang. Maar ben nog bezig met de verbouwing van m'n woning, dus wilde hem ook niet in de stof hebben staan. Had ik geweten dat ie weg zou gaan, dan had ik hem wel ergens opgeslagen.

Maarja.. ze hebben hopelijk een mooie opvolger (met lage leuningen, want die zie ik nu niet bij het assortiment staan).

BTW, vind het wel raar dat ze de kramfors banken (in stof) hebben staan in de catalogus 2010 (banken, via Inet te downloaden). Als je hem begin 2010 van de markt haalt, haal hem dan ook uit je folder.

Ik kreeg dit als reactie op email:

"Hartelijk dank voor uw e-mail.

IKEA streeft ernaar om alle nieuwe e-mails binnen 48 uur te beantwoorden. Vanwege grote drukte is
dat helaas niet gelukt. Hiervoor bieden wij onze verontschuldigingen aan.

De KRAMFORS serie gaat uit het assortiment. Het is niet mogelijk om nog onderdelen van deze
serie te kopen of te bestellen.

Het spijt ons u te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groet,

IKEA B.V. Nederland"

M'n vraag was of de stoffen bank nog ergens te krijgen was. Aan dit antwoord heb ik imo niet veel, omdat hij misschien wel nog ergens op voorraad ligt. "Gaat uit het assortiment" wil niet zeggen dat hij er al uit is.

Daarnaast vergeet hij gewoon helemaal m'n vraag mbt m'n tegoed bonnen die ik vergeten ben. Vroeg of ik ze alsnog ergens kon inruilen. Service is normaal gesproken erg goed, dus misschien zijn ze lief voor me.
Wat ik uit de mail opmaak is dat je KRAMFORS grijs ook nergens meer kunt kopen omdat deze nergens op voorraad is geweest. De bank is sowieso alleen maar op bestelling geweest.
De kans zit er dik in dat IKEA altijd de intentie heeft gehad om deze bank langer te blijven verkopen, maar als de bekleding op is, dan kunnen we niet anders... Ik geloof niet dat de vervanger van KRAMFORS nou zo geweldig is.

Verder wat betreft je kortingsbonnen, hier heb je echt pech mee, maar die kun je volgens mij echt niet meer in wisselen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:43:31 #36
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_77001861
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat ik uit de mail opmaak is dat je KRAMFORS grijs ook nergens meer kunt kopen omdat deze nergens op voorraad is geweest. De bank is sowieso alleen maar op bestelling geweest.
De kans zit er dik in dat IKEA altijd de intentie heeft gehad om deze bank langer te blijven verkopen, maar als de bekleding op is, dan kunnen we niet anders... Ik geloof niet dat de vervanger van KRAMFORS nou zo geweldig is.

Verder wat betreft je kortingsbonnen, hier heb je echt pech mee, maar die kun je volgens mij echt niet meer in wisselen.
Ah, dat de bank besteld moest worden wist ik niet. Vandaar dat ze ook niet in de koopjeshoek te vinden zijn.

Balen dat de vervanger nou ook niet echt geweldig gaat worden.

pi_77001867
in Utrecht heb je ook pech mbt vergeten tegoedbonnen, de periode om ze te verzilveren was vrij lang en je had ze al een tijd in huis natuurlijk. er staat niet voor niks een datum op.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:56:21 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_77002360
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
in Utrecht heb je ook pech mbt vergeten tegoedbonnen, de periode om ze te verzilveren was vrij lang en je had ze al een tijd in huis natuurlijk. er staat niet voor niks een datum op.
Je kan er ook geen datum opzetten.
pi_77021910
Wat jammer dat de Kramfors uit het assortiment gaat! Je kunt dus via Ikea ook geen nieuwe bekleding meer bestellen (nu of in de toekomst)?

@ Jojomen4 Bij Ikea Heerlen stond er laatst nog een tweezitter in de koopjeshoek met een zwarte ribstof dus misschien dat er nog ergens showmodellen in de koopjeshoek staan?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:18:47 #40
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_77041858
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Cyan het volgende:
Wat jammer dat de Kramfors uit het assortiment gaat! Je kunt dus via Ikea ook geen nieuwe bekleding meer bestellen (nu of in de toekomst)?

@ Jojomen4 Bij Ikea Heerlen stond er laatst nog een tweezitter in de koopjeshoek met een zwarte ribstof dus misschien dat er nog ergens showmodellen in de koopjeshoek staan?
Ow, thnx voor de info. Deze week dan maar even alle Ikea's bellen om te kijken of ze er 1 hebben staan.
pi_77043073
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ow, thnx voor de info. Deze week dan maar even alle Ikea's bellen om te kijken of ze er 1 hebben staan.
Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan klaarspelen?
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:36:21 #42
104367 Thrackan
new and improved
pi_77043617
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan klaarspelen?
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummer
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:49:17 #43
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_77044018
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Thrackan het volgende:

[..]

pi_77047498
Ik kan die doordeweekse kortingen niet meer vinden,
die van 15% op keukens op dinsdag en 20% op matrassen op woensdag, etc.
Bestaat dat niet meer??
BVD.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:26:22 #45
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_77047660
Gisteren een Galant gescoord met 20% korting. Goede actie .

Nog een mede Galanter geholpen, die kreeg het hoekblad niet in zijn auto. Wij twijfelden ook of het zou passen en hadden voor de zekerheid maar de aanhanger meegenomen. Toen wij net de lift naar het parkeerdek wilden nemen, kwam hij weer de lift uit, omdat het niet paste.

Hij bleek naast ons geparkeerd te staan [toeval bestaat niet] en hij bleek mij van gezicht te kennen. Zijn ouders wonen hier hemelsbreed zo'n kilometertje vandaan en zelf heeft hij ook jarenlang hier in het durp gewoont. Nu woont hij in Breda, dus dan maken we wel een ommetje.

Na een bakkie koffie en snuffelen bij de MediaMarkt, kwamen bij hem aan, hij helemaal happydepeppie en wij weer een goede daad gedaan.

Morgen ruimen op de kamer waar hij moet staan, dan kan ik hem bij daglicht in elkaar knutselen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_77072567
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Thrackan het volgende:

[..]

En jij denkt dat die elke koopjeshoek voor je na gaat bellen?
pi_77072590
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Portugalia het volgende:
Ik kan die doordeweekse kortingen niet meer vinden,
die van 15% op keukens op dinsdag en 20% op matrassen op woensdag, etc.
Bestaat dat niet meer??
BVD.
Dat hebben we in de 7 jaar die ik nu bij IKEA werk nog nooit gehad...
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:23:36 #48
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_77074127
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En jij denkt dat die elke koopjeshoek voor je na gaat bellen?
Zo te horen niet.
pi_77074938
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Zo te horen niet.
Je kunt sowieso even naar filiaal Heerlen bellen om het te vragen. Want daar heb ik er laatst nog eentje zien staan met een zwarte ribstof. En anders kun je altijd nog terecht op Marktplaats en www.ik2a.nl
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_77075177
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gisteren een Galant gescoord met 20% korting. Goede actie .

..........

Morgen ruimen op de kamer waar hij moet staan, dan kan ik hem bij daglicht in elkaar knutselen.
Zie je dat er nog goede mensen zijn, dat spotje van Sire hebben we helemaal niet nodig jongens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')