De kasten zijn aan alle zijden afgewerkt zodat ze inderderdaad vochtbestendig zijn. Ook zal de folielaag anders zijn dan die van bijvoorbeeld keukenkasten.quote:Op zondag 17 januari 2010 07:47 schreef lezzer het volgende:
Nog een vraag n.a.v. mijn eerdere vraag over badkamerseries.
Maakt het eigenlijk wat uit? Zijn die badkamerkasten van een speciaal spul gemaakt dat vochtbestendiger is? Of maakt het eigenlijk niet uit?
Normaal gesproken wel jaquote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal was de keukenactie toch altijd in mei (na het vakantiegeld)![]()
Ow dat is inderdaad balen ja!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben de Kramfors misgelopen.Hoop dat de nieuwe serie even mooi of mooier wordt.
Daarnaast ben ik vergeten een 50¤ tegoed bon in te leveren voor 31/12/2009, die ik in aug kreeg bij het kopen van m'n kast. Dom!
Ja, de donkergrijze wilde ik, al 9 maanden lang. Maar ben nog bezig met de verbouwing van m'n woning, dus wilde hem ook niet in de stof hebben staan. Had ik geweten dat ie weg zou gaan, dan had ik hem wel ergens opgeslagen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad balen ja!
Maar KRAMFORS stof bedoel je?
Wat ik uit de mail opmaak is dat je KRAMFORS grijs ook nergens meer kunt kopen omdat deze nergens op voorraad is geweest. De bank is sowieso alleen maar op bestelling geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ja, de donkergrijze wilde ik, al 9 maanden lang. Maar ben nog bezig met de verbouwing van m'n woning, dus wilde hem ook niet in de stof hebben staan. Had ik geweten dat ie weg zou gaan, dan had ik hem wel ergens opgeslagen.
Maarja.. ze hebben hopelijk een mooie opvolger (met lage leuningen, want die zie ik nu niet bij het assortiment staan).
BTW, vind het wel raar dat ze de kramfors banken (in stof) hebben staan in de catalogus 2010 (banken, via Inet te downloaden). Als je hem begin 2010 van de markt haalt, haal hem dan ook uit je folder.
Ik kreeg dit als reactie op email:
"Hartelijk dank voor uw e-mail.
IKEA streeft ernaar om alle nieuwe e-mails binnen 48 uur te beantwoorden. Vanwege grote drukte is
dat helaas niet gelukt. Hiervoor bieden wij onze verontschuldigingen aan.
De KRAMFORS serie gaat uit het assortiment. Het is niet mogelijk om nog onderdelen van deze
serie te kopen of te bestellen.
Het spijt ons u te moeten teleurstellen.
Met vriendelijke groet,
IKEA B.V. Nederland"
M'n vraag was of de stoffen bank nog ergens te krijgen was. Aan dit antwoord heb ik imo niet veel, omdat hij misschien wel nog ergens op voorraad ligt. "Gaat uit het assortiment" wil niet zeggen dat hij er al uit is.
Daarnaast vergeet hij gewoon helemaal m'n vraag mbt m'n tegoed bonnen die ik vergeten ben. Vroeg of ik ze alsnog ergens kon inruilen. Service is normaal gesproken erg goed, dus misschien zijn ze lief voor me.
Ah, dat de bank besteld moest worden wist ik niet. Vandaar dat ze ook niet in de koopjeshoek te vinden zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik uit de mail opmaak is dat je KRAMFORS grijs ook nergens meer kunt kopen omdat deze nergens op voorraad is geweest. De bank is sowieso alleen maar op bestelling geweest.
De kans zit er dik in dat IKEA altijd de intentie heeft gehad om deze bank langer te blijven verkopen, maar als de bekleding op is, dan kunnen we niet anders... Ik geloof niet dat de vervanger van KRAMFORS nou zo geweldig is.
Verder wat betreft je kortingsbonnen, hier heb je echt pech mee, maar die kun je volgens mij echt niet meer in wisselen.
Je kan er ook geen datum opzetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
in Utrecht heb je ook pech mbt vergeten tegoedbonnen, de periode om ze te verzilveren was vrij lang en je had ze al een tijd in huis natuurlijk. er staat niet voor niks een datum op.
Ow, thnx voor de info. Deze week dan maar even alle Ikea's bellen om te kijken of ze er 1 hebben staan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Cyan het volgende:
Wat jammer dat de Kramfors uit het assortiment gaat! Je kunt dus via Ikea ook geen nieuwe bekleding meer bestellen (nu of in de toekomst)?
@ Jojomen4 Bij Ikea Heerlen stond er laatst nog een tweezitter in de koopjeshoek met een zwarte ribstof dus misschien dat er nog ergens showmodellen in de koopjeshoek staan?
Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan klaarspelen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ow, thnx voor de info. Deze week dan maar even alle Ikea's bellen om te kijken of ze er 1 hebben staan.
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dat wilt gaan klaarspelen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummer
En jij denkt dat die elke koopjeshoek voor je na gaat bellen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:36 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanaf het algemene nummer
Dat hebben we in de 7 jaar die ik nu bij IKEA werk nog nooit gehad...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Portugalia het volgende:
Ik kan die doordeweekse kortingen niet meer vinden,
die van 15% op keukens op dinsdag en 20% op matrassen op woensdag, etc.
Bestaat dat niet meer??
BVD.
Zo te horen niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En jij denkt dat die elke koopjeshoek voor je na gaat bellen?
Je kunt sowieso even naar filiaal Heerlen bellen om het te vragen. Want daar heb ik er laatst nog eentje zien staan met een zwarte ribstof. En anders kun je altijd nog terecht op Marktplaats en www.ik2a.nlquote:
Zie je dat er nog goede mensen zijn, dat spotje van Sire hebben we helemaal niet nodig jongens!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gisteren een Galant gescoord met 20% korting. Goede actie.
..........
Morgen ruimen op de kamer waar hij moet staan, dan kan ik hem bij daglicht in elkaar knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |