Eh nee dat gaan ze denk ik niet doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kunt sowieso even naar filiaal Heerlen bellen om het te vragen. Want daar heb ik er laatst nog eentje zien staan met een zwarte ribstof. En anders kun je altijd nog terecht op Marktplaats en www.ik2a.nl
Thanx...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Killiann het volgende:
[..]
Zie je dat er nog goede mensen zijn, dat spotje van Sire hebben we helemaal niet nodig jongens!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hebben we in de 7 jaar die ik nu bij IKEA werk nog nooit gehad...
Het is voor mij ook echt het eerste Ikea product wat uit elkaar valt zonder dat ik er iets voor hoef te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef jojomen4 het volgende:
En gelijk een Ikea family pas halen. Dan heb je geen bon meer nodig in de toekomst!
Jammer dit te lezen, dacht dat ze alleen maar kwaliteit hadden bij de Ikea.
Ja, idd, zeker zuur. Als ik nu m'n centen ga uitgeven aan de Kramfors bank, zo'n 850 euro, wat ik ook redelijk veel geld vind, dan zou ik ook flink balen als ik na 2 jaar op de vloer zit. Als ik dat wil haal ik wel een bank bij seats en sofas.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Het is voor mij ook echt het eerste Ikea product wat uit elkaar valt zonder dat ik er iets voor hoef te doen.
Maar wel zuur dat het gebeurd bij zo'n dure bank :S
De bank moet besteld worden dus er staat volgens mij geen voorraadinformatie op de site.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ga hem nu halen, fok morgen!
Wish me luck!
Dus als ik vanavond ga zou ik hem wel moeten kunnen bestellen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
De bank moet besteld worden dus er staat volgens mij geen voorraadinformatie op de site.
Als ze em nog kunnen bestellen wel. De Kramfors banken en de bekleding zijn niet op voorraad in de filialen maar worden thuisbezorgd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dus als ik vanavond ga zou ik hem wel moeten kunnen bestellen?
Waar heb je deze informatie gevonden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef jojomen4 het volgende:
En gelijk een Ikea family pas halen. Dan heb je geen bon meer nodig in de toekomst!
Ow, ik was ff in de war. Met de pas kun je onbeperkt terug brengen als in de verpakking zit volgens mij. Ik kon paar maanden geleden een hele pax kast terug brengen zonder bon (was ik thuis vergeten) omdat deze nog in de verpakking zat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie gevonden?
Op Marktplaats worden ze nog wel aangebodenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef jojomen4 het volgende:Niet kunnen bestellen. Ze hebben hem dus niet meer. Het op de website zetten van de bank is waarschijnlijk een fout.
GVD. De bank die ze rond april verwachten schijnt wel lage leuningen te hebben zei die lekkere meid. Daar wacht ik dan maar ff op.
Paar andere dingetjes gekocht, zoals goedkope borden voor een euro, een hammes (met houten hadvat, erg mooi) voor m'n Paleta de Jamon Ibericoen een houtenlade voor m'n bestek.
Ik heb er van de week maar 1 gevonden zoals ik hem wil. Dondergrijs (bijna zwart), hoekbank (zoals in een post hier boven in de link te vinden is). Die was toen al gereserveerd. Heb de persoon wel nog gemaild om aan te geven dat ik interesse heb wanneer de ander persoon hem niet wilt. Half feb zou de ander iets laten weten, wil die hem niet dan mag ik hem misschien overnemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Op Marktplaats worden ze nog wel aangeboden
Er staat op Marktplaats zo'n Kramfors met chaise longue. Is wel de verkeerde kleur maar op Ebay worden nog veel hoezen aangeboden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb er van de week maar 1 gevonden zoals ik hem wil. Dondergrijs (bijna zwart), hoekbank (zoals in een post hier boven in de link te vinden is). Die was toen al gereserveerd. Heb de persoon wel nog gemaild om aan te geven dat ik interesse heb wanneer de ander persoon hem niet wilt. Half feb zou de ander iets laten weten, wil die hem niet dan mag ik hem misschien overnemen.
Aantrekkelijke vrouwelijke klanten van een jaar of 25, korte rokjes, lange benen, pumps en lang blond haar! IKEA Delft graagquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:34 schreef timbob het volgende:
Morgen naar de Ikea
iemand nog iets nodig?
Je snapt wel dat het nu al 2 uur is geweest he...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:57 schreef Snarf het volgende:
[..]
Aantrekkelijke vrouwelijke klanten van een jaar of 25, korte rokjes, lange benen, pumps en lang blond haar! IKEA Delft graag
Zullen we naar de IKEA?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:28 schreef Snarf het volgende:
Fuck het, dan kom ik morgen gewoon niet werken, de schijt aan IKEA.
* vrienden zoekt om iets leuks te doen
Normaal ga ik naar Utrecht... aangezien ik daar woon enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet naar die van Utrecht, daar komen al genoeg vervelende mensen
Dude. IKEA Amsterdamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 02:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Normaal ga ik naar Utrecht... aangezien ik daar woon enzo.
Maar morgen wordt het amsterdam.
ja, niet mijn keus hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dude. IKEA AmsterdamIk bedoel, ga dan gewoon naar Leenbakker ofzo.
Schiet zo even niks te binnen, op dit moment hebben we ook geen klapstoelen met ronde zittingen in onze wand hangen. Denk dus dat 'ie al uit de collectie is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef Khadgar het volgende:
Ikeamensjes, een vraagje. Tijdje terug zag ik in Delft in het magazijn een klapstoel met een helemaal ronde zitting. Kostte rond de 25 euro. Weet iemand hoe die heet?
Ingvars inkoopactiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
is dat niet olleby, free range ding?
weet je zeker dat het geen jojowoman4 is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef jojomen4 het volgende:
Let weer even bij de Ikea geweest. Wat plankjes gekocht voor m'n kast. Als die over een weekje ofzo klaar en vol is dan zal ik wel eventjes een paar fototjes plaatsen. Ik heb dan een Ikea-inloopkast.
haha, dat zou je bijna denken ja. Maar m'n kast is gewoon zooooooow vet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
weet je zeker dat het geen jojowoman4 is?
Je krijgt bij de vaatwasser een lading boekjes over hoe je de vaatwasser gebruikt, 1 boekje over hoe je de vaatwasser monteert en een boormal. Die folie waar je het over hebt is die boormal. Dit zit in een zakje waar ook je bevestigingsmateriaal in zit samen met een "sjoelschijf".quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Borachick het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb een vraag en ik denk hier aan het juiste adres te zijn...Ik heb een Ikea keuken en op dit moment proberen we (met nadruk op proberen...) het frontje van de vaatwasser te bevestigen. Het lijkt er echter op dat er iets niet klopt. We hebben het volgende:
ABSTRAKT frontje 60 x 70
Vaatwasser Renlig DW60
en natuurlijk de bevestigingsmaterialen die bij de vaatwasser kwamen. Volgens het instructieboekje moeten we een folie (of iets in die richting) op het frontje bevestigen maar dit is niet bijgeleverd. Klopt dit? Tevens zitten er in ons frontje slechts 2 'gaten' en op het plaatje staan er meerdere. Klopt dit wel? Ik begin echt te vermoeden dat we het verkeerde frontje geleverd hebben gekregen maar ben er nog niet uit of dit ook het geval is of dat we iets over het hoofd zien. Als iemand ons verder kan helpen...heel graag!
Oh, nog een toevoeging. Tevens hebben we 2 horizontale bovenkastjes waarvan het deurtje niet 'vast' blijft staan als je 'm helemaal opent, het deurtje valt dan direct weer dicht. In de winkel bleef 't openstaan dus wat doen wij fout?
Ze waren er nog in Delft, dus ik heb er twee meegenomen! Superdruk, heb even gecheat en 95% van de winkel overgeslagenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen?
http://www.ikea.com/nl/nl/store/amersfoort/offers
Ik ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Gisteren een Galant gescoord met 20% korting. Goede actie.
Die heb ik gisteren nog gezien bij Ikea Duiven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:58 schreef Khadgar het volgende:
Ja die! Super! Weet iemand nog of Delft ze ook nog heeft?
Bartjebart, bedankt voor je reactie. Die boormal is dus ergens tijdens de verhuizing kwijt geraakt vrees ik . Heb jij/heeft iemand een idee hoe we daar nog aan kunnen komen? Kan je zoiets bij de klantenservice halen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je krijgt bij de vaatwasser een lading boekjes over hoe je de vaatwasser gebruikt, 1 boekje over hoe je de vaatwasser monteert en een boormal. Die folie waar je het over hebt is die boormal. Dit zit in een zakje waar ook je bevestigingsmateriaal in zit samen met een "sjoelschijf".
Wat betreft dat bovenkastje moet je in je "hoe-bouw-ik-dit-op"boekje eens op de laatste pagina's kijken; hier staat aangegeven hoe sterk je het scharnier wilt hebben.
Als je belt met het 0900 nummer kun je in het telefonisch menu aangeven dat je een vraag etc hebt over je inbouwapparaat, je voert dan je artikelnummer in en dan wordt je doorgeschakeld naar de fabrikant waar het apparaat vandaan komt. Zij moeten je verder kunnen helpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Borachick het volgende:
[..]
Bartjebart, bedankt voor je reactie. Die boormal is dus ergens tijdens de verhuizing kwijt geraakt vrees ik . Heb jij/heeft iemand een idee hoe we daar nog aan kunnen komen? Kan je zoiets bij de klantenservice halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |