abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78298448
Ik ga in aug verhuizen naar een nieuwbouwappartement.
De planning is om er tundra laminaat in te leggen.
De woningbouw verplicht ons alleen om een ondervloer te leggen die het geluid goed dempt (12db)
Kan dat met de ondervloeren van ikea? Ik heb soiweso de folie nodig ivm betonnen vloer.
Ik kan het op de site nergens vinden.
Bedankt!
pi_78298687
Ja, de ondervloer NIVA met goudkleurig folie op 15m2 rol van 44,95 heeft het vereiste TNO keurmerk.
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 22 februari 2010 @ 12:22:46 #278
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_78298771
Is het al bekend wanneer de tuinmeubelen bij IKEA verkrijgbaar zijn?
pi_78299784
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Ja, de ondervloer NIVA met goudkleurig folie op 15m2 rol van 44,95 heeft het vereiste TNO keurmerk.

Bedankt!
pi_78308828
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?

Of een andere oplossing?
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
pi_78312483
Ik heb een douchegordijn gekocht en ik heb nu nog een douchegordijn stang nodig, maarrrr ik wil hem graag om een bochtje, kan dat ook?

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=douchegordijnstang
pi_78312760
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb een douchegordijn gekocht en ik heb nu nog een douchegordijn stang nodig, maarrrr ik wil hem graag om een bochtje, kan dat ook?

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=douchegordijnstang
Ja, ik heb mijn douchestang (ook een hoekmodel) gekocht bij Ikea voor 9,99.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/43014610

Volgens mij kun je 'm zo in elkaar zetten als je wilt- dus met of zonder bocht.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78315510
Oja!

Hmmm... Niet echt een hele mooie stang, of zijn alle stangen lelijk ?!
pi_78316708
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!

Bijna alle stangen zijn lelijk. Hij is gewoon saai wit. Niet echt lelijk ofzo, niet mooi. Denk dat je douchegordijn hem wel opfleurt. Buiten dat, het is je badkamer. Het is niet alsof je er de hele dag tegenaan kijkt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78321988
Ik wilde deze kopen, maar IKEA Duiven heeft hem niet. En wel meer dingen niet, is mijn stam-IKEA het afvoerputje van IKEA-Nederland?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_78326254
Ik heb er juist 3 over en Ikea heeft (nog) geen opruimspul voor Blu-ray...
pi_78327698
Je woont zeker niet in de buurt van Nijmegen..
pi_78328342
Haarlem, met eigen Ikea!
pi_78334708
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!

Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).

Ik heb rails op maat laten maken bij een bedrijf die het ook voor ziekenhuizen de rails maakt. Kost wel veel (150 euro voor 1 rails), maar beter krijg je niet en het gaat levenslang mee en ziet er zeer mooi uit.

De douchegordijnen vind ik trouwens wel leuk bij Ikea. Ga er binnenkort weer 2 halen.
pi_78345557
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).

Ik heb rails op maat laten maken bij een bedrijf die het ook voor ziekenhuizen de rails maakt. Kost wel veel (150 euro voor 1 rails), maar beter krijg je niet en het gaat levenslang mee en ziet er zeer mooi uit.

De douchegordijnen vind ik trouwens wel leuk bij Ikea. Ga er binnenkort weer 2 halen.
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro over
Ik heb dit douchegordijn van de H&M

pi_78347200
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro over
Ik heb dit douchegordijn van de H&M

[ afbeelding ]
Ik verhuis mijn gordijnrails zeker mee als ik weer weg ga, maar als je ergens een jaar zit zou ik het inderdaad niet doen

Dat gordijn staat ook op ons verlanglijstje (lees het lijstje van mijn vrouw). De keuken is ook al roze geverfd... mmm.... dat krijg je er van als je een dochter krijgt, nu moet alles opeens roze
pi_78355004
Hallo ik heb een vraagje voor de Ikea medewerkers,

Ik heb een tijdje geleden een in hoogte verstelbare tafel gezien op de kinderafdeling, maar ik kan hem niet vinden op de site. En heb natuurlijk ook geen idee hoe hij heet. Het is echt een laag tafeltje.
Weet iemand van jullie het toevallig?
pi_78356800
Kan iemand mij vertellen of ik meer dan 4 dioder led strips (veilig) kan aansluiten op 1 adapter.
Kunnen doet het wel, maar kan de adapter genoeg stroom leveren. De strips moeten namelijk achter de tv komen, en ik wil ze als dat kan met een knop bedienen.
pi_78358507
Vanmiddag even mijn favo ikea in Hengelo bezocht.
De niva ondervloer is maar 10 db en ik heb 12 nodig, of zal alleen een tno keurmerk ook goed zijn..
we nemen iig de tundra laminaatvloer in de kleur antiek.
En alweer genoeg ideetjes opgedaan, in augustus is ons huis klaar waarsch, kan niet wachten om te gaan shoppen
pi_78359567
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef StanLen het volgende:

[..]

Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
Joehoe

bedankt weer.....
pi_78360668
Bartjebart heeft je vraag toch al beantwoord (niet in het assortiment)
pi_78381754
Klopt, maar ik vroeg ook nog of de expedit of de lack opgehangen kunnen worden, of dat iemand wellicht een andere oplossing heeft voor een hangende boekenkast.
pi_78385041
Ja dat kan. Heeft een vriendin van mij ook (een 4 vaks expidit).
pi_78387976
Bedankt!!!
pi_78388710
Heee, Ikea heeft opeens houten vloeren? Type BALK ? Is dat nieuw?

Is dat lastig te leggen? Wat zijn ervaringen ermee? Het kost echt maar 25 euro per m2? Wow, interessant, zeer interessant.

En die Niva ondervloer, hoeveel m2 zit er in 1 pakket? Dat staat niet op de site vreemd genoeg? Is dat ook nieuw?

[ Bericht 21% gewijzigd door willempjewever op 24-02-2010 12:53:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')