quote:Op maandag 22 februari 2010 12:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Ja, de ondervloer NIVA met goudkleurig folie op 15m2 rol van 44,95 heeft het vereiste TNO keurmerk.
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedanktquote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef StanLen het volgende:
Weet iemand of de ik extra planken kan kopen bij het Mandal hoofdeinde? Zou dit graag als hangende boekenkast willen gebruiken, maar dat zou alleen gaan als ik extra planken erbij kan kopen. Op de site kan ik het niet vinden, misschien weet hier iemand het?
Of een andere oplossing?
Ja, ik heb mijn douchestang (ook een hoekmodel) gekocht bij Ikea voor 9,99.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik heb een douchegordijn gekocht en ik heb nu nog een douchegordijn stang nodig, maarrrr ik wil hem graag om een bochtje, kan dat ook?
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=douchegordijnstang
Bijna alle stangen zijn lelijk. Hij is gewoon saai wit. Niet echt lelijk ofzo, niet mooi. Denk dat je douchegordijn hem wel opfleurt. Buiten dat, het is je badkamer. Het is niet alsof je er de hele dag tegenaan kijktquote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!
Hmmm... Niet echt een hele mooie stang, of zijn alle stangen lelijk?!
Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).quote:Op maandag 22 februari 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Oja!
Hmmm... Niet echt een hele mooie stang, of zijn alle stangen lelijk?!
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn niet alle stangen lelijk. Maar het is wat je ervoor wilt betalen. Bij 99% van de hoekstangen heb je geen bevesting aan het plafond in de hoek en gaat de rails hoe dan ook zakken of scheefhangen na verloop van tijd. Als dat geen probleem is kan je voor goedkoop gaan zoals de rails van Ikea of van een bouwmarkt (daar zien ze er trouwens beter uit dan die van Ikea).
Ik heb rails op maat laten maken bij een bedrijf die het ook voor ziekenhuizen de rails maakt. Kost wel veel (150 euro voor 1 rails), maar beter krijg je niet en het gaat levenslang mee en ziet er zeer mooi uit.
De douchegordijnen vind ik trouwens wel leuk bij Ikea. Ga er binnenkort weer 2 halen.
Ik verhuis mijn gordijnrails zeker mee als ik weer weg ga, maar als je ergens een jaar zit zou ik het inderdaad niet doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
Ik woon er denk ik maar een jaar en daarnaast heb ik geen 150 euro over
Ik heb dit douchegordijn van de H&M
[ afbeelding ]
Joehoequote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef StanLen het volgende:
[..]
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |