abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 december 2009 @ 12:10:31 #201
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76097423
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:08 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ja, alle maten, en keiveel ook!
Delft ben jij he?

Per ongeluk, toevallig ook de stof per meter op rol?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 27 december 2009 @ 12:43:32 #202
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_76098604
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:10 schreef E.T. het volgende:

[..]

Delft ben jij he?

Per ongeluk, toevallig ook de stof per meter op rol?
Ja, ik ben Delft Ik zat thuis en werd gebeld door een collega dus vroeg meteen even naar de overtrekken. Die zijn er dus. De stof op rol: geen idee.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 28 december 2009 @ 16:35:37 #203
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_76145710
Hoeveel gewicht kan er in een lade van een malm kast?
want ik had hem vol gestopt met donald ducks
En nu is de lade stuk
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 28 december 2009 @ 16:39:26 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76145858
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ja, ik ben Delft Ik zat thuis en werd gebeld door een collega dus vroeg meteen even naar de overtrekken. Die zijn er dus. De stof op rol: geen idee.
stof op rol zal wel niet, dat was 3 jaar geleden ofzo ..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76152689
Een malm lade kan niet zo heel veel hebben. Ik had in de mijne tekeningen en tekenmateriaal zitten en daardoor zakte de achterkant van de onderzijde uit de gleuf, heb je dat ook?
Ik heb ze op den duur leeg gehaald en met houtlijm vastgezet. Sindsdien blijft de boel keurig zitten
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_76156468
Vraagje voor de Ikea-medewerkers

Ik was vanplan om morgen samen met nog heel veel andere spullen, 4 franklin klapbarkrukken (74cm, wit) te laten bezorgen. Netjes in me boodschappenlijstje gezet, toen ik vandaag ging kijken of ze morgen op voorraad zijn (adam of haarlem) blijkt het nu dat ze opeens gewoon 'niet' beschikbaar zijn.. ?? dus niet alleen niet op voorraad, maar gewoon niet 'beschikbaar'. Ik heb gebeld met jullie klantenservice en die vrouw wist alleen te zeggen dat ze er idd niet zijn maar dat ze niet wist wanneer ze weer wel komen en of ze überhaupt nog komen. Weet een van jullie meer? De kortere versie van 63 cm is er nog wel, maar daar heb ik niks aan. Moet ik op zoek naar andere opklapbare barkrukken of kan ik ze weer in het assortiment verwachten?
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_76157062
Dat is irritant.
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat je niet iets kan reserveren ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk 3 januari weer naar Ikea. En hopelijk zijn dan Vika werkbladen + kastjes en poten, een Vernerstoel en Udden planken op voorraad, want ik ga natuurlijk niet voor niks.
pi_76161370
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef Kekaa het volgende:
Dat is irritant.
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat je niet iets kan reserveren ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk 3 januari weer naar Ikea. En hopelijk zijn dan Vika werkbladen + kastjes en poten, een Vernerstoel en Udden planken op voorraad, want ik ga natuurlijk niet voor niks.
Dat past ook totaal niet in het zelfbedieningsconcept van IKEA... tenminste niet in de schaal die we dan bij IKEA moeten hanteren...

En gelukkig kun je dus op de site nakijken of artielen op voorraad zijn of niet

(welke UDDEN wandplanken bedoel je? Die set van 19.-?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_76166808
En waarom zijn de Klappsta stoelen, nooiiiitttttttt op voorraad! Om moe van te worden... Bij deze wil ik er voor de volgende lading graag 2 reserveren.. bij Ikea Haarlem of Ikea Amsterdam.. dank u
pi_76167664
Ik heb vandaag in de Belgische vestiging (Gent) vernomen van een Ikea medewerker dat de stoffen serie van Kramfors niet meer verkocht wordt. Is dit in Nederland ook het geval? Hij sprak ook over een nieuwe serie die in april zou uitkomen.. Is het mogelijk deze al ergens te bekijken? Op internet?
pi_76169769
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En waarom zijn de Klappsta stoelen, nooiiiitttttttt op voorraad! Om moe van te worden... Bij deze wil ik er voor de volgende lading graag 2 reserveren.. bij Ikea Haarlem of Ikea Amsterdam.. dank u
0900-2354532
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:47:13 #212
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_76169781
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef bibiepje het volgende:
Ik heb vandaag in de Belgische vestiging (Gent) vernomen van een Ikea medewerker dat de stoffen serie van Kramfors niet meer verkocht wordt. Is dit in Nederland ook het geval? Hij sprak ook over een nieuwe serie die in april zou uitkomen.. Is het mogelijk deze al ergens te bekijken? Op internet?
Als ik op IKEA.com/nl/nl kijk dan staat er: 'alleen op bestelling'
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_76169830
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als ik op IKEA.com/nl/nl kijk dan staat er: 'alleen op bestelling'

En als er in het centrale magazijn geen te bestellen voorraad meer is, wordt ie niet meer verkocht
pi_76169840
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef bibiepje het volgende:
Mocht er een vervanger komen, dan verschijnt deze op z'n vroegst rond april op internet...
pi_76170681
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat past ook totaal niet in het zelfbedieningsconcept van IKEA... tenminste niet in de schaal die we dan bij IKEA moeten hanteren...

En gelukkig kun je dus op de site nakijken of artielen op voorraad zijn of niet

(welke UDDEN wandplanken bedoel je? Die set van 19.-?)
Ja, dat weet ik ook wel.
Maar een beetje irritant dat ik weet wat ik wil hebben, maar moet plannen wanneer ik wil gaan, omdat ik niet zoveel tijd heb... en dan moeten die spullen er maar net op dat moment zijn. Dan kan ik wel van tevoren kijken of ze er zijn... Zijn ze er niet op het moment dat ik wil gaan... dan kan ik of weeeeeer gaan uitstellen.. of wel gaan en bepaalde dingen niet halen.

En ja de udden wandplanken... ik zag gisteren dat ze er niet meer zijn (gelukkig waren die geen must om te hebben).

En ze moeten maar snel beginnen met de Ikea in Zwolle, maakt het allemaal een stuk gemakkelijker.
pi_76172133
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

0900-2354532
Leuk hoor dit nummer, jammer dat er niks inhoudelijks bij staat. Ik heb begrepen dat je helemaal geen producten kan reserveren bij Ikea, moet ik uit je reactie halen dat dus blijkbaar wel kan met een telefoontje naar de klantenservice?

Ook jammer dat er niet gereageerd wordt op mijn Franklin barkruk (74cm) vraag, heb hier speciaal een fok account voor gemaakt omdat de klantenservice het antwoord ook niet wist. Dus hierbij nogmaals: als een product niet meer 'beschikbaar' is, is het product dan uit het assortiment, of is het gewoon voor onbepaalde tijd niet meer in voorraad en komt het dus ooit nog terug.

Keka ik snap je probleem, heel frustrerend, ik ga vandaag ook voor de zoveelste x een 'deel' van mijn spullen halen.. tijd vrij maken, busje huren of een lading laten bezorgen, vrienden meekrijgen die ook tijd moeten vrijmaken omdat je zelf niet alle spullen uit de stellingen kan trekken. Maar daar staat tegenover dat ze nou eenmaal heellll veel leuke dingen hebben.. ik heb een haat/liefde relatie met Ikea, waarbij de liefde net iets meer overheerst
pi_76172564
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]
ik heb een haat/liefde relatie met Ikea, waarbij de liefde net iets meer overheerst
Ik ook hahaha.
Het blijft een heel erg leuke winkel.
pi_76172821
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Leuk hoor dit nummer, jammer dat er niks inhoudelijks bij staat. Ik heb begrepen dat je helemaal geen producten kan reserveren bij Ikea, moet ik uit je reactie halen dat dus blijkbaar wel kan met een telefoontje naar de klantenservice?

Ook jammer dat er niet gereageerd wordt op mijn Franklin barkruk (74cm) vraag, heb hier speciaal een fok account voor gemaakt omdat de klantenservice het antwoord ook niet wist. Dus hierbij nogmaals: als een product niet meer 'beschikbaar' is, is het product dan uit het assortiment, of is het gewoon voor onbepaalde tijd niet meer in voorraad en komt het dus ooit nog terug.

Keka ik snap je probleem, heel frustrerend, ik ga vandaag ook voor de zoveelste x een 'deel' van mijn spullen halen.. tijd vrij maken, busje huren of een lading laten bezorgen, vrienden meekrijgen die ook tijd moeten vrijmaken omdat je zelf niet alle spullen uit de stellingen kan trekken. Maar daar staat tegenover dat ze nou eenmaal heellll veel leuke dingen hebben.. ik heb een haat/liefde relatie met Ikea, waarbij de liefde net iets meer overheerst
Volgens mij betekent "Niet Beschikbaar" in dit geval dat de kleur wit niet bestaat in die bepaalde hoogte.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:12:49 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_76174936
quote:

[..]

De klantenservice (telefonisch) moet dat gewoon kunnen zien, als er geen outgoing datum bij staat betekent het dat de barkruk tijdelijk niet leverbaar is. Hoe lang dat tijdelijk duurt, kunnen ze idd niet zien. Maar ze kan dan in elk geval de bevestiging geven dat het geen uitgaand artikel is.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:56:51 #220
37582 Snarf
pi_76179313
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Cyan het volgende:

[..]

Volgens mij betekent "Niet Beschikbaar" in dit geval dat de kleur wit niet bestaat in die bepaalde hoogte.
Onjuist. Wij omschrijven het als leveringsproblemen. Een medewerker kan meestal ook al zien in welke week deze leveringsproblemen waarschijnlijk opgelost zijn. Dat is natuurlijk geen garantie dat het artikel er echt weer komt. Stel de fabriek fikt af, of er zijn te grote kwaliteitsproblemen met het artikel (ook een reden om niet beschikbaar te zijn) dan kan het hele artikel uit het assortiment gaan.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_76206173
quote:

[..]

Hi,
Iedere medewerker die hier rond hangt, hangt hier in zijn vrije tijd. Dat houdt ook in dat we echt niet alles voor je kunnen doen of direct na kunnen gaan, ook zal zouden we het willen.
Mocht dit te lang duren, dan heb je de mogelijkheid te bellen met het informatienummer, zij kunnen veel voor je na kijken en daar ook veel voor je regelen.

Verder kun je het heel jammer vinden dat je vraag over FRANKLIN niet beantwoord wordt, maar met ruim 9000 artikelnummers in het assortiment is het lastig exact te weten (als we vrij zijn en dus geen toegang hebben tot de systemen van IKEA) of deze uit het assortiment gaan of niet leverbaar zijn. En voor hoelang. We zullen dit op een werkdag na moeten gaan en het kan dan even duren voordat je antwoord krijgt. FRANKLIN wit blijft in ieder geval tot na april 2010 in het assortiment en zal dus op dit moment lastig of niet leverbaar zijn.

Een uitlegje wat betreft het wel of niet kunnen reserveren;
IKEA werkt met 2 magazijnen;
- het zelfbedieningsmagazijn; Deze artikelen zijn nooit te reserveren.
- een afgesloten magazijn; Deze artikelen zijn alleen te reserveren op de dag zelf (tot sluitingstijd) of wanneer ze niet op voorraad zijn. In dit laatste geval krijg je van IKEA dan een brief thuis dat de artikelen zijn binnen gekomen en dat je ze kunt ophalen.
Het kan per vestiging verschillen of artikelen in het ene of in het andere magazijn ligt. Ook tussen Amsterdam en Haarlem zitten deze verschillen.
Omdat we thuis of vanuit de winkel waarin we werken geen reservering voor je kunnen maken in een andere vestiging zijn je opties of langs gaan in de desbetreffende winkel of bellen met het 0900 nummer. Zij zouden je daarmee ook kunnen helpen volgens mij.

Ik hoop dat dit antwoord wat meer aansluit bij je verwachtingen
pi_76221992
*gaat morgen naar Ikea om van alles te kopen*

Matras + bedbodem
Malm ladekast 8 lades
en een Vika bureau combinatie

Ik hoop dat het niet achterlijk druk is alleen..
pi_76223258
He
Bart bedankt voor je reactie! Ik was idd een beetje ongeduldig..
Ik heb gister nogmaals gebeld over de franklin stoelen en het verhaal van dit meisje kwam overeen met jouw antwoord en die van nog een paar hier, leveringsproblemen dus, ik wacht het dus nog even af.

Gister waren de Klappsta stoelen helaas weer niet aanwezig, heb het onderstel maar alvast meegenomen, heb ook de bekleding al in huis (via safemysofapuntcom), nu de stoelen nog! Zal zo even bellen om te kijken of reservering mogelijk is bij Haarlem of Amsterdam, denk het niet eigelijk.

Ga weer verder met het demonteren van een billy bovendeel.. .. en dat is soort van onmogelijk.. Echt een van de makkelijkste dingen om in elkaar te zetten, maar snachts gedaan met wat wijntjes op en daarom een plank verkeerd om erin gezet, en nu gaat ie niet meer los
pi_76229761
Had ikea niet een kapstok van 5 hakjes, van de Hemnes serie?
pi_76244166
quote:
Ga weer verder met het demonteren van een billy bovendeel.. .. en dat is soort van onmogelijk.. Echt een van de makkelijkste dingen om in elkaar te zetten, maar snachts gedaan met wat wijntjes op en daarom een plank verkeerd om erin gezet, en nu gaat ie niet meer los
Correctie.. het demonteren bleek uiteindelijk even makkelijk als het monteren
pi_76245149
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Correctie.. het demonteren bleek uiteindelijk even makkelijk als het monteren
Eerst een lading wijn gedronken weer?
  donderdag 31 december 2009 @ 00:12:42 #227
37582 Snarf
pi_76246765
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eerst een lading wijn gedronken weer?
pi_76293905
Wij hebben deze lamp :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20148840

Deze is helaas omgevallen en nu is de kap kapot .
Is de kap los te bestellen ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_76294241
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben deze lamp :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20148840

Deze is helaas omgevallen en nu is de kap kapot .
Is de kap los te bestellen ?
Ik vermoed van niet, maar je kunt dit het beste even navragen bij de klantenservice van je vestiging
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:21:22 #230
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_76303835
Zucht..
Ik heb laatst een Besta wandmeubel gekocht en dacht later weleens terug te kunnen gaan voor de deurtjes.
Maar nu dacht ik dus bruin/zwarte deuren gezien te hebben met helder glas. Blijkt dus dat je alleen helder glas kunt krijgen in een wit deurtje of van dat goedkope aluminiumachtig spul. De bruin-zwarte is volgens mij alleen met matglas.
Kijk ik nu verkeerd of heb ik gewoon pech en moet ik toch maar de witte omlijsting overschilderen?
Big mouth strikes again
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:23:03 #231
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_76306850
Matglas is ook mooi
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:26:18 #232
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_76306952
Welke schilderijen/canvas doeken zijn er in de maat 100x140 ?
want op de site zie ik er een paar, maar voor mijn gevoel zijn er als ik in de winkel ben veel meer
  zaterdag 2 januari 2010 @ 08:15:42 #233
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76316780
Sorry Dago, ik heb niet zo 1-2-3 antwoord voor je.

Wie kan mij verder helpen? Ik ben op zoek naar de naam van een soort 'visserslamp' bij IKEA. Ik weet dat ze 'm hebben, heb hem afgelopen donderdag nog in Barendrecht zien hangen maar ben vergeten de naam te noteren.
Op de site en in de catalogus vind ik 'm niet terug.

Hij lijkt hier een beetje op:
Wie red me?
A grand adventure has begun.
pi_76321654
Er is niet toevallig iemand die voor mij kan checken of ht Vika alex ladeblok met lades daadwerkelijk niet op voorraad is in Amersfoort, of wel?

Ik heb nu al geen zin meer om morgen naar de Ikea te gaan

(misschien morgen eerst naar utrecht dan maar... daar alles meenemen wat er is, (maar ook niet alles...) en dan naar amersfoort voor de rest + rondneuzen in de winkel. Weet alleen niet of de chauffeur dat zo leuk vindt).

[ Bericht 27% gewijzigd door Kekaa op 02-01-2010 13:26:14 ]
pi_76329522

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20102149

Kan deze nou worden opgehangen of niet
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:15:26 #236
37582 Snarf
pi_76331291
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20102149

Kan deze nou worden opgehangen of niet
Sterker nog: dat moet zelfs.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:18:35 #237
37582 Snarf
pi_76331409
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Kekaa het volgende:
Er is niet toevallig iemand die voor mij kan checken of ht Vika alex ladeblok met lades daadwerkelijk niet op voorraad is in Amersfoort, of wel?

Ik heb nu al geen zin meer om morgen naar de Ikea te gaan

(misschien morgen eerst naar utrecht dan maar... daar alles meenemen wat er is, (maar ook niet alles...) en dan naar amersfoort voor de rest + rondneuzen in de winkel. Weet alleen niet of de chauffeur dat zo leuk vindt).
Nee. Opperdepop.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:26:01 #238
37582 Snarf
pi_76331657
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 08:15 schreef Keshet het volgende:
Sorry Dago, ik heb niet zo 1-2-3 antwoord voor je.

Wie kan mij verder helpen? Ik ben op zoek naar de naam van een soort 'visserslamp' bij IKEA. Ik weet dat ze 'm hebben, heb hem afgelopen donderdag nog in Barendrecht zien hangen maar ben vergeten de naam te noteren.
Op de site en in de catalogus vind ik 'm niet terug.

Hij lijkt hier een beetje op: [ afbeelding ]
Wie red me?
OTTAVA hanglamp aluminium!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:30:12 #239
37582 Snarf
pi_76331776
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Welke schilderijen/canvas doeken zijn er in de maat 100x140 ?
want op de site zie ik er een paar, maar voor mijn gevoel zijn er als ik in de winkel ben veel meer
KLAMBY (Chicago, Golden Gate, Venetie)
VILSHULT (Amsterdam, bus, Parijs, Vergu? stad)

Meer kon ik even niet vinden, ons opzoeksysteem PIA ligt er even uit.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:31:29 #240
37582 Snarf
pi_76331824
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef heartwork het volgende:
Zucht..
Ik heb laatst een Besta wandmeubel gekocht en dacht later weleens terug te kunnen gaan voor de deurtjes.
Maar nu dacht ik dus bruin/zwarte deuren gezien te hebben met helder glas. Blijkt dus dat je alleen helder glas kunt krijgen in een wit deurtje of van dat goedkope aluminiumachtig spul. De bruin-zwarte is volgens mij alleen met matglas.
Kijk ik nu verkeerd of heb ik gewoon pech en moet ik toch maar de witte omlijsting overschilderen?
Zwartbruin is er enkel met 'frosted glas', matglas dus.
pi_76353231
quote:
Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Had ikea niet een kapstok van 5 hakjes, van de Hemnes serie?
Weet iemand dat toevallig?
5 haken naast elkaar op een stukje hout?
pi_76353271
Deze zou het kunnen zijn

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50063617
LEKSVIK
Rekje met 5 haken
¤ 9.99 / st.
pi_76360623
Heb 3 weken geleden eettafel en 4 witte Gilbert stoelen gekocht.
Spijt van de stoelen, want als ik er op gezeten heb met metalen versierseltjes/knoopjes aan rok of broek zitten er grijze strepen op de zitting. Terwijl ik gewoon zit en niet met mijn billen aan het schuiven ben.
Strepen zijn er bijna niet af te krijgen, slechts met moeite en Cif.

Meer mensen hier last van?
Is er wat tegen te doen of zijn enige alternatieven kussentjes (wat ik helemaal niet wil) of spijkerrok/-broek uit voor ik ga zitten (wat ik al helemaal niet wil).
Kan ze helaas niet terug brengen, want verpakking weggegooid.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:43:32 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76365474
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:35 schreef Contrabas100 het volgende:
Spijt van de stoelen, want als ik er op gezeten heb met metalen versierseltjes/knoopjes aan rok of broek zitten er grijze strepen op de zitting. Terwijl ik gewoon zit en niet met mijn billen aan het schuiven ben.

Is er wat tegen te doen of zijn enige alternatieven kussentjes (wat ik helemaal niet wil) of spijkerrok/-broek uit voor ik ga zitten (wat ik al helemaal niet wil).
Zou de klantenservice eens bellen, of met 1 stoel en bon langs gaan om te vragen wat ze hier mee kunnen..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76366057
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:35 schreef Contrabas100 het volgende:

Dat is het risico met een wit gelakte stoel...
  zondag 3 januari 2010 @ 19:04:37 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76368719
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is het risico met een wit gelakte stoel...
Dan mag er toch wel een waarschuwing bij de stoel hangen, want je kunt niet verwachten dat je alleen in je blote kont op die stoel gaat zitten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 3 januari 2010 @ 19:13:58 #247
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_76369159
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dan mag er toch wel een waarschuwing bij de stoel hangen, want je kunt niet verwachten dat je alleen in je blote kont op die stoel gaat zitten.
pi_76372813
Goedeavond!!

Wij zijn al tijden aan een nieuwe badkamer toe en helemaal verliefd op de Godmorgon serie, echter we hebben in de badkamer zoals ik m hebben wil (vrijwel) geen ruimte voor een wastafel en onderkast van 100 cm breed.

Kijk ik net in "Nieuw" op de site, zie ik dit staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90180997
Jawel, 80 cm breed
Maar bij de wastafels staat er niet een bij van 80 cm breed
Behalve de Höllviken, maar die is te diep voor deze onderkast.

De vraag is dus: met welke wastafel moet die nieuwe 80 cm brede Godmorgon onderkast gecombineerd worden?
Syl moet winnen!
pi_76376915
Goedenavond,

Kan iemand mij vertellen of je de SUMMERA CPU-houder en SUMMERA uittrekbare toetsenbordplank (leuk woord voor scrabble ) kunt monteren aan een VIKA tafelblad? Ik weet dat dit tafelblad hol is van binnen dus dat zou misschien een probleem kunnen geven. Ik heb echter een tafelblad van 200x60 nodig en voor zover ik weet is deze er niet in de GALANT serie. Of je moet met een verlengstuk gaan werken maar dat vind ik niet zo mooi.

Hoe monteer je deze dingen eigenlijk aan een GALANT? Monteer je dit aan het frame of aan het tafelblad zelf?

Ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven. Alvast bedankt!
pi_76378842
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef WillemijnB het volgende:
Goedenavond,

Kan iemand mij vertellen of je de SUMMERA CPU-houder en SUMMERA uittrekbare toetsenbordplank (leuk woord voor scrabble ) kunt monteren aan een VIKA tafelblad? Ik weet dat dit tafelblad hol is van binnen dus dat zou misschien een probleem kunnen geven. Ik heb echter een tafelblad van 200x60 nodig en voor zover ik weet is deze er niet in de GALANT serie. Of je moet met een verlengstuk gaan werken maar dat vind ik niet zo mooi.

Hoe monteer je deze dingen eigenlijk aan een GALANT? Monteer je dit aan het frame of aan het tafelblad zelf?

Ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven. Alvast bedankt!
De toetsenbordplank mag op zich geen probleem geven volgens mij. Zolang je er geen kracht op zet tenminste. De CPU houder kun je niet monteren aan een VIKA AMON blad. De CPU houder wordt aan het GALANT frame bevestigd namelijk.
  zondag 3 januari 2010 @ 23:28:46 #251
248266 heartwork
pi_76382880
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Snarf het volgende:

[..]

Zwartbruin is er enkel met 'frosted glas', matglas dus.

gutgluuiendegutver.. dat wordt weer een half jaar MP afstruinen
Big mouth strikes again
pi_76384510
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef heartwork het volgende:

[..]

gutgluuiendegutver.. dat wordt weer een half jaar MP afstruinen
Wat wil je daar vinden dan?
pi_76393334
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De toetsenbordplank mag op zich geen probleem geven volgens mij. Zolang je er geen kracht op zet tenminste. De CPU houder kun je niet monteren aan een VIKA AMON blad. De CPU houder wordt aan het GALANT frame bevestigd namelijk.
met de toetsenbordplank heb ik geen ervaring. maar de SUMMERA Computerhouder is uitstekend te bevestigen aan een vika amon tafelblad. er zitten meerdere soorten beugels bij. idd voor GALANTframe maar ook een soort klembeugels die je kan aandraaien op je tafelblad. de computerhouder hangt bij mij alweer een paar jaar aan mijn vika amon blad en werkt uitstekend.
http://www.ikea.com/PIAimages/54171_PE158276_S4.jpg op deze manier alleen heb ik de beugels andersom gedraait zodat de pc onder mn buro hangt. hierdoor steken de uiteinden van de beugels wel een stukje uit maar voor mij is dat geen probleem.
pi_76403645
Vandaag heb ik een Helmer gekocht, metalen ladekastje. Ik probeer het ding nu al een uur te monteren, maar het lijkt erop alsof het achterschot een cm te kort is? Ik hou ruimte over waar dat volgens het plaatje niet zou moeten. Klopt het dat de plaatjes van de wieltjes aan moeten sluiten op het kastje zelf? Bij mij zit daar een cm ruimte tussen ongeveer..

Wat doe ik verkeerd? Dit is de eerste keer dat iets monteren me niet lukt..

Edit: Never mind, mijn Helmer had gewoon een beetje meer geweld nodig

[ Bericht 7% gewijzigd door Daph_ op 04-01-2010 17:24:29 ]
pi_76404719
Weet iemand of de framsta wandbevestiging voor lcd tv's voor op de panelen nog ergens te krijgen is of nog terug komt? Nu heb ik kasten, panelen, maar geen bevestiging voor m'n tv.
pi_76412767
Wat is het verschil tussen een Faktum applad front voor vaatwasser en een gewone deur van 60*70? Is dat alleen de bevestiging of ook bijv. beter beschermd tegen de damp van de vaatwasser?

Bedankt
pi_76419728
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:00 schreef loecje het volgende:

[..]

met de toetsenbordplank heb ik geen ervaring. maar de SUMMERA Computerhouder is uitstekend te bevestigen aan een vika amon tafelblad. er zitten meerdere soorten beugels bij. idd voor GALANTframe maar ook een soort klembeugels die je kan aandraaien op je tafelblad. de computerhouder hangt bij mij alweer een paar jaar aan mijn vika amon blad en werkt uitstekend.
http://www.ikea.com/PIAimages/54171_PE158276_S4.jpg op deze manier alleen heb ik de beugels andersom gedraait zodat de pc onder mn buro hangt. hierdoor steken de uiteinden van de beugels wel een stukje uit maar voor mij is dat geen probleem.
Ow ja je hebt gelijk inderdaad Dat kan inderdaad!
pi_76419773
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Jeter het volgende:
Wat is het verschil tussen een Faktum applad front voor vaatwasser en een gewone deur van 60*70? Is dat alleen de bevestiging of ook bijv. beter beschermd tegen de damp van de vaatwasser?

Bedankt
Front voor de vaatwasser heeft geen schaniergaten en zou qua laklaag inderdaad beter beschermd moeten zijn tegen de Nederlanders en hun vroege openen van de vaatwasser.
pi_76421773
Ah, oke thanx!

Dat te vroeg openen doen we eigenlijk nooit, maar toch is ons deurtje aan het afbladderen. Helaas een Faktum Applad deur van juni 2007. Die zou qua kleur afwijken van de huidige deurtjes heb ik me laten vertellen. Ik heb wel een nieuw deurtje gekregen van Ikea, maar ben bang dat die ook weer afbladderd..
pi_76432316
@ Bartjebart en loecje: bedankt voor de hulp!

Binnenkort maar even die dingen halen dan, voorlopig staat de pc nu op het bureau en het toetsenbord ligt er gewoon op. Maar met een bureau van 60 cm diep zit je dan wel redelijk dicht op je beeldscherm, dus zo'n toetsenbordplank is geen overbodige luxe.

Nog even een ander vraagje: mijn broertje heeft nu op zijn kamer twee OLEBY stoeltjes staan (die zijn nu tijdelijk in de aanbieding bij Ikea Amersfoort), maar ik kan niet ontdekken wat het maximale gewicht hiervoor is. Enig idee hoe ik dit kan achterhalen? Ik heb al onderop gekeken maar 't enige wat ik (in tig talen!) kan ontdekken is dat je 't ding met een stofzuiger schoon moet maken.

Dit is het stoeltje:

pi_76443092
Even in de herhaling dan maar....
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Goedeavond!!

Wij zijn al tijden aan een nieuwe badkamer toe en helemaal verliefd op de Godmorgon serie, echter we hebben in de badkamer zoals ik m hebben wil (vrijwel) geen ruimte voor een wastafel en onderkast van 100 cm breed.

Kijk ik net in "Nieuw" op de site, zie ik dit staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90180997
Jawel, 80 cm breed
Maar bij de wastafels staat er niet een bij van 80 cm breed
Behalve de Höllviken, maar die is te diep voor deze onderkast.

De vraag is dus: met welke wastafel moet die nieuwe 80 cm brede Godmorgon onderkast gecombineerd worden?
Iemand een idee??
Syl moet winnen!
pi_76469692
Vast een hele domme vraag, maar mijn middenbalk in mijn mooie Hemnes is doorgezakt.
Als ik naar de Ikea toe ga, dan kan ik vast meteen een nieuwe krijgen (klantenservice of kassa?).
En dan neem ik aan dat hij 10 euro kost.
pi_76477146
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Quirine het volgende:
Vast een hele domme vraag, maar mijn middenbalk in mijn mooie Hemnes is doorgezakt.
Als ik naar de Ikea toe ga, dan kan ik vast meteen een nieuwe krijgen (klantenservice of kassa?).
En dan neem ik aan dat hij 10 euro kost.
even naar de klantenservice inderdaad, die maken dan een bon die je daar kunt afrekenen en 10 euro inderdaad en dan kun je m afhalen
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:23:30 #264
104367 Thrackan
new and improved
pi_76486872
Toekomstige Verhuis Post
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:35:21 #265
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_76487465
Weet iemand of de bekleding/het kussen van de voetenbankjes die bij de Poang stoel horen ook los te verkrijgen zijn? Als ik zoek op Poang kan ik ze niet vinden.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:38:48 #266
3185 Adelante
To let it go now
pi_76487627
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:54:34 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76488361
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Snarf het volgende:

[..]

OTTAVA hanglamp aluminium!
[ afbeelding ]
Dat is 'm!

Helaas staat 'ie niet op de site. Nu kan ik 'm alsnog niet op m'n boodschappenlijst zetten.

Waarom staat trouwens niet alles op de site? Betekent dit dat deze lamp uit het assortiment gaat?
A grand adventure has begun.
pi_76488650
Ik ben voorgelogen Ik wou een inbouwwandlampje en dat zou deze zijn, niet dus

woensdag 6 januari 2010 @ 17:22:35 #269
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_76489639
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)m/10664?pageNumber=2

Bij extra bekleding staan ze!
Ah super, die pagina had ik niet gezien. Dank je!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:09:55 #270
248266 heartwork
pi_76497290
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je daar vinden dan?
Ingewikkeld doen. De frosted zw/br versie kopen + de transparante versie en dan het glas omzetten.
Maar dan heb ik wel wat ik wil en daar gaat het om. Ik vind die transparant + aluminium rand zo goedkoop eruit zien .
Big mouth strikes again
pi_76497702
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef heartwork het volgende:

[..]

Ingewikkeld doen. De frosted zw/br versie kopen + de transparante versie en dan het glas omzetten.
Maar dan heb ik wel wat ik wil en daar gaat het om. Ik vind die transparant + aluminium rand zo goedkoop eruit zien .
Ik dacht dat je dacht dat je daar wel de deuren zou kunnen vinden die je graag wilt hebben. Vandaar m'n vraag...
pi_76499430
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

even naar de klantenservice inderdaad, die maken dan een bon die je daar kunt afrekenen en 10 euro inderdaad en dan kun je m afhalen
Overigens ging het niet helemaal zo in Haarlem.
Ik kreeg van de mevrouw wel 2 van die plaatjes waar de balk in moet. Heel aardig, want ik ben bang dat er eentje is verbogen.
Maar de balk (niet meer een Hamar maar een andere naam heeftie nu) die ligt in het zelfbedieningsmagazijn!

Overigens was ze verbaasd dat hij verbogen is.. nouja.. het is geen massieve stalen balk ofzo.
pi_76500318
Snap ik het nu goed en kun je dit tafelgedeelte ook aan deze grotere kast plakken?
pi_76500721
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef K.Weenie het volgende:
Snap ik het nu goed en kun je dit tafelgedeelte ook aan deze grotere kast plakken?
Ja hoor, dat kan
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:18:44 #275
248266 heartwork
pi_76500726
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef K.Weenie het volgende:
Tis toch dezelfde kast, dus dat zal dan wel he.
Big mouth strikes again
pi_76501002
Oke, ook wel logisch natuurlijk. Maar ik ging toch twijfelen omdat ik dat tafelding alleen bij de kast van twee en vijf vakken breed zie.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:52:16 #277
11102 knep
Mountainfreak
pi_76505549
Een vraagje over een leren Ikea bank. Ik heb interesse in de Kramfors bank in het leer maar ben ietwat huiverig geworden door de negatieve berichten in de afgelopen jaren over problemen met het leer.

Nu heb ik begrepen dat er sinds dit jaar nieuw leer gebruikt wordt (Marig?) en dat deze problemen verleden tijd zouden moeten zijn. Klopt dit ook enigszins?
pi_76506606
dat klopt helemaal met marig zijn geen problemen
pi_76522314
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef meneerdeman het volgende:
Weet iemand of IKEA Utrecht het volgende op voorraad heeft:
FIRA Miniladekast met 5 lades
[ afbeelding ]

En zo niet of er iets vergelijkbaars is. Mijn dochter krijgt namelijk allerlei spullen
op te knutselen van Sinterklaas (vertelde Piet me net) en dit kastje lijkt me ideaal om het op te ruimen...
hey! al een tijdje geleden dat je hem zocht maar...
ik zocht hem ook bij ikea Utrecht, uiteindelijk een medewerker gevraagd. de FIRA is uit het assortiment, maar de medewerker kon mij vertellen dat er vanaf april een soortgelijk iets weer in het assortiment komt..
hopelijk heb je hier wat aan!
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:05:39 #280
11102 knep
Mountainfreak
pi_76532699
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dat klopt helemaal met marig zijn geen problemen
Bedankt voor het snelle antwoord!
  zondag 10 januari 2010 @ 22:06:27 #281
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_76656307
Vraagje... Heb een Bangsund die de deur uit moet, alleen mis ik nog 4 busjes... Weet iemand waar ik die los kan halen? Zijn om planken haaks vast te zetten, busje met 1 sleuf bovenaan en dan een m6 gat in het midden. Zijn korte en langere versies van, moet nog 2 korte en 1 langere.
pi_76686467
Weet iemand toevallig welke kast dit is en of er nog deurtjes voor leverbaar zijn?

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  maandag 11 januari 2010 @ 18:42:17 #283
248266 heartwork
pi_76688699
Lijkt mij nou niet echt een ikea kast...
Big mouth strikes again
  maandag 11 januari 2010 @ 18:43:07 #284
248266 heartwork
pi_76688735
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:42 schreef heartwork het volgende:
Lijkt mij nou niet echt een ikea kast...
ik quote even mezelf
dat is de 'docent' kast
(en dat weet ik weer omdat ik een hekel aan die kast heb en er altijd snel voorbij scroll op marktplaats. wat tevens weer mijn tip voor jou is -> mp)
Big mouth strikes again
pi_76689087
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:43 schreef heartwork het volgende:

[..]

ik quote even mezelf
dat is de 'docent' kast
(en dat weet ik weer omdat ik een hekel aan die kast heb en er altijd snel voorbij scroll op marktplaats. wat tevens weer mijn tip voor jou is -> mp)
Ha, dat is hem inderdaad!
Vind hem zelf ook niet mooi, was even aan het kijken of er nog iets van te maken was met andere deurtjes of iets dergelijks, maar helaas.
Tijd voor een nieuwe kast...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
pi_76702309
Doet iemand toevallig een 3deurs aspelund weg?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:18:57 #287
104367 Thrackan
new and improved
pi_76711898
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Weet iemand toevallig welke kast dit is en of er nog deurtjes voor leverbaar zijn?

[ afbeelding ]
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!
pi_76712128
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!
Doe maar een bod! :-p
pi_76716652
Vraagje.. kan je ikea spullen die je hebt uitgepakt en in elkaar gezet heb weer terugbrengen? (uiteraard na het weer uit elkaar gehaald te hebben en terug in de verpakking gestopt te hebben). Er staat wel dat je onbeschadigde artikelen binnen 90 dagen weer kan retourneren. Maar weet niet of in elkaar gezet ook onder beschadigd valt!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:03:17 #290
104367 Thrackan
new and improved
pi_76717059
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

Doe maar een bod! :-p
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijden
pi_76717376
Bertje_NL welke kleur grijs is dat op je muur?
pi_76719654
Wordt deze kleur Aspelund nog verkocht?
pi_76720773
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijden
Uhm, Emmen? Best een eindje dus...
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Bertje_NL welke kleur grijs is dat op je muur?
Verrookt Gamma grijs.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:40:15 #294
37582 Snarf
pi_76720789
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef P.F het volgende:
Wordt deze kleur Aspelund nog verkocht?
[ afbeelding ]
Neen.
pi_76720900
En die Hemnes met dat rekje ook al niet
Grrr.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:01:25 #296
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_76729502
Hoi ikea vriendjes

Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak

Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...

Dus.
Wie kan me helpen?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_76735058
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef timbob het volgende:
Hoi ikea vriendjes

Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak

Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...

Dus.
Wie kan me helpen?
Hey,

Kijk even op http://www.savemysofa.com/ of http://www.bemz.com/index.php.
Ze maken erg mooie hoezen speciaal voor Ikea banken en stoelen, niet overdreven duur en veel keus!
Ik heb alleen ervaring met safemysofa en is erg goed bevallen.

Je betaalt natuurlijk wel iets meer dan 30 euro maar dan heb je wel kant en klaren hoezen die je alleen nog maar over je bank hoeft te trekken!

(ze sturen ook gratis stalen voor als je de stof en het motief eerst wil zien en voelen voordat je de hele hoes koopt)
pi_76735467
die links zet ik even onder m'n favorieten
Tap tap tap
pi_76736532
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Vraagje.. kan je ikea spullen die je hebt uitgepakt en in elkaar gezet heb weer terugbrengen? (uiteraard na het weer uit elkaar gehaald te hebben en terug in de verpakking gestopt te hebben). Er staat wel dat je onbeschadigde artikelen binnen 90 dagen weer kan retourneren. Maar weet niet of in elkaar gezet ook onder beschadigd valt!
Euh nee volgens mij kun je die artikelen niet terug brengen. Het is natuurlijk altijd te merken dat een artikel al gemonteerd is geweest...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:49:53 #300
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_76737445
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Hey,

Kijk even op http://www.savemysofa.com/ of http://www.bemz.com/index.php.
Ze maken erg mooie hoezen speciaal voor Ikea banken en stoelen, niet overdreven duur en veel keus!
Ik heb alleen ervaring met safemysofa en is erg goed bevallen.

Je betaalt natuurlijk wel iets meer dan 30 euro maar dan heb je wel kant en klaren hoezen die je alleen nog maar over je bank hoeft te trekken!

(ze sturen ook gratis stalen voor als je de stof en het motief eerst wil zien en voelen voordat je de hele hoes koopt)
Bedankt voor de tip. maar die hoezen beginnen bij de 90 euro.. dat is wel erg duur.
Bovendien vind ik het veel leuker om ze zelf te maken, dan kan ik echt kiezen wat ik wil.

(En als student heb ik niet even 90 tot 200 euro over voor een hoesje )

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')