Delft ben jij he?quote:
Ja, ik ben Delftquote:Op zondag 27 december 2009 12:10 schreef E.T. het volgende:
[..]
Delft ben jij he?
Per ongeluk, toevallig ook de stof per meter op rol?
stof op rol zal wel niet, dat was 3 jaar geleden ofzo ..quote:Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ja, ik ben DelftIk zat thuis en werd gebeld door een collega dus vroeg meteen even naar de overtrekken. Die zijn er dus. De stof op rol: geen idee.
Dat past ook totaal niet in het zelfbedieningsconcept van IKEA... tenminste niet in de schaal die we dan bij IKEA moeten hanteren...quote:Op maandag 28 december 2009 21:11 schreef Kekaa het volgende:
Dat is irritant.
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat je niet iets kan reserveren ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk 3 januari weer naar Ikea. En hopelijk zijn dan Vika werkbladen + kastjes en poten, een Vernerstoel en Udden planken op voorraad, want ik ga natuurlijk niet voor niks.
0900-2354532quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
En waarom zijn de Klappsta stoelen, nooiiiitttttttt op voorraad! Om moe van te worden...Bij deze wil ik er voor de volgende lading graag 2 reserveren.. bij Ikea Haarlem of Ikea Amsterdam.. dank u
![]()
Als ik op IKEA.com/nl/nl kijk dan staat er: 'alleen op bestelling'quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef bibiepje het volgende:
Ik heb vandaag in de Belgische vestiging (Gent) vernomen van een Ikea medewerker dat de stoffen serie van Kramfors niet meer verkocht wordt. Is dit in Nederland ook het geval? Hij sprak ook over een nieuwe serie die in april zou uitkomen.. Is het mogelijk deze al ergens te bekijken? Op internet?
En als er in het centrale magazijn geen te bestellen voorraad meer is, wordt ie niet meer verkochtquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik op IKEA.com/nl/nl kijk dan staat er: 'alleen op bestelling'
Mocht er een vervanger komen, dan verschijnt deze op z'n vroegst rond april op internet...quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:33 schreef bibiepje het volgende:
Ik heb vandaag in de Belgische vestiging (Gent) vernomen van een Ikea medewerker dat de stoffen serie van Kramfors niet meer verkocht wordt. Is dit in Nederland ook het geval? Hij sprak ook over een nieuwe serie die in april zou uitkomen.. Is het mogelijk deze al ergens te bekijken? Op internet?
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 28 december 2009 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat past ook totaal niet in het zelfbedieningsconcept van IKEA... tenminste niet in de schaal die we dan bij IKEA moeten hanteren...
En gelukkig kun je dus op de site nakijken of artielen op voorraad zijn of niet
(welke UDDEN wandplanken bedoel je? Die set van 19.-?)
Leuk hoor dit nummer, jammer dat er niks inhoudelijks bij staat. Ik heb begrepen dat je helemaal geen producten kan reserveren bij Ikea, moet ik uit je reactie halen dat dus blijkbaar wel kan met een telefoontje naar de klantenservice?quote:
Ik ook hahaha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
ik heb een haat/liefde relatie met Ikea, waarbij de liefde net iets meer overheerst
Volgens mij betekent "Niet Beschikbaar" in dit geval dat de kleur wit niet bestaat in die bepaalde hoogte.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Leuk hoor dit nummer, jammer dat er niks inhoudelijks bij staat. Ik heb begrepen dat je helemaal geen producten kan reserveren bij Ikea, moet ik uit je reactie halen dat dus blijkbaar wel kan met een telefoontje naar de klantenservice?
Ook jammer dat er niet gereageerd wordt op mijn Franklin barkruk (74cm) vraag, heb hier speciaal een fok account voor gemaakt omdat de klantenservice het antwoord ook niet wist. Dus hierbij nogmaals: als een product niet meer 'beschikbaar' is, is het product dan uit het assortiment, of is het gewoon voor onbepaalde tijd niet meer in voorraad en komt het dus ooit nog terug.
Keka ik snap je probleem, heel frustrerend, ik ga vandaag ook voor de zoveelste x een 'deel' van mijn spullen halen.. tijd vrij maken, busje huren of een lading laten bezorgen, vrienden meekrijgen die ook tijd moeten vrijmaken omdat je zelf niet alle spullen uit de stellingen kan trekken. Maar daar staat tegenover dat ze nou eenmaal heellll veel leuke dingen hebben.. ik heb een haat/liefde relatie met Ikea, waarbij de liefde net iets meer overheerst
De klantenservice (telefonisch) moet dat gewoon kunnen zien, als er geen outgoing datum bij staat betekent het dat de barkruk tijdelijk niet leverbaar is. Hoe lang dat tijdelijk duurt, kunnen ze idd niet zien. Maar ze kan dan in elk geval de bevestiging geven dat het geen uitgaand artikel is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Leuk hoor dit nummer, jammer dat er niks inhoudelijks bij staat. Ik heb begrepen dat je helemaal geen producten kan reserveren bij Ikea, moet ik uit je reactie halen dat dus blijkbaar wel kan met een telefoontje naar de klantenservice?
Ook jammer dat er niet gereageerd wordt op mijn Franklin barkruk (74cm) vraag, heb hier speciaal een fok account voor gemaakt omdat de klantenservice het antwoord ook niet wist. Dus hierbij nogmaals: als een product niet meer 'beschikbaar' is, is het product dan uit het assortiment, of is het gewoon voor onbepaalde tijd niet meer in voorraad en komt het dus ooit nog terug.
Keka ik snap je probleem, heel frustrerend, ik ga vandaag ook voor de zoveelste x een 'deel' van mijn spullen halen.. tijd vrij maken, busje huren of een lading laten bezorgen, vrienden meekrijgen die ook tijd moeten vrijmaken omdat je zelf niet alle spullen uit de stellingen kan trekken. Maar daar staat tegenover dat ze nou eenmaal heellll veel leuke dingen hebben.. ik heb een haat/liefde relatie met Ikea, waarbij de liefde net iets meer overheerst
Onjuist. Wij omschrijven het als leveringsproblemen. Een medewerker kan meestal ook al zien in welke week deze leveringsproblemen waarschijnlijk opgelost zijn. Dat is natuurlijk geen garantie dat het artikel er echt weer komt. Stel de fabriek fikt af, of er zijn te grote kwaliteitsproblemen met het artikel (ook een reden om niet beschikbaar te zijn) dan kan het hele artikel uit het assortiment gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens mij betekent "Niet Beschikbaar" in dit geval dat de kleur wit niet bestaat in die bepaalde hoogte.
Hi,quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Correctie.. het demonteren bleek uiteindelijk even makkelijk als het monterenquote:Ga weer verder met het demonteren van een billy bovendeel.... en dat is soort van onmogelijk.. Echt een van de makkelijkste dingen om in elkaar te zetten, maar snachts gedaan met wat wijntjes op en daarom een plank verkeerd om erin gezet, en nu gaat ie niet meer los
Eerst een lading wijn gedronken weer?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Correctie.. het demonteren bleek uiteindelijk even makkelijk als het monteren
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst een lading wijn gedronken weer?
Ik vermoed van niet, maar je kunt dit het beste even navragen bij de klantenservice van je vestigingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben deze lamp :
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20148840
Deze is helaas omgevallen en nu is de kap kapot.
Is de kap los te bestellen ?
Sterker nog: dat moet zelfs.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20102149
Kan deze nou worden opgehangen of niet
Nee. Opperdepop.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Kekaa het volgende:
Er is niet toevallig iemand die voor mij kan checken of ht Vika alex ladeblok met lades daadwerkelijk niet op voorraad is in Amersfoort, of wel?
Ik heb nu al geen zin meer om morgen naar de Ikea te gaan
(misschien morgen eerst naar utrecht dan maar... daar alles meenemen wat er is, (maar ook niet alles...) en dan naar amersfoort voor de rest + rondneuzen in de winkel. Weet alleen niet of de chauffeur dat zo leuk vindt).
OTTAVA hanglamp aluminium!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 08:15 schreef Keshet het volgende:
Sorry Dago, ik heb niet zo 1-2-3 antwoord voor je.
Wie kan mij verder helpen? Ik ben op zoek naar de naam van een soort 'visserslamp' bij IKEA. Ik weet dat ze 'm hebben, heb hem afgelopen donderdag nog in Barendrecht zien hangen maar ben vergeten de naam te noteren.![]()
Op de site en in de catalogus vind ik 'm niet terug.![]()
Hij lijkt hier een beetje op: [ afbeelding ]
Wie red me?
KLAMBY (Chicago, Golden Gate, Venetie)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Welke schilderijen/canvas doeken zijn er in de maat 100x140 ?
want op de site zie ik er een paar, maar voor mijn gevoel zijn er als ik in de winkel ben veel meer
Zwartbruin is er enkel met 'frosted glas', matglas dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:21 schreef heartwork het volgende:
Zucht..
Ik heb laatst een Besta wandmeubel gekocht en dacht later weleens terug te kunnen gaan voor de deurtjes.
Maar nu dacht ik dus bruin/zwarte deuren gezien te hebben met helder glas. Blijkt dus dat je alleen helder glas kunt krijgen in een wit deurtje of van dat goedkope aluminiumachtig spul. De bruin-zwarte is volgens mij alleen met matglas.
Kijk ik nu verkeerd of heb ik gewoon pech en moet ik toch maar de witte omlijsting overschilderen?
Weet iemand dat toevallig?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Had ikea niet een kapstok van 5 hakjes, van de Hemnes serie?
Zou de klantenservice eens bellen, of met 1 stoel en bon langs gaan om te vragen wat ze hier mee kunnen..quote:Op zondag 3 januari 2010 15:35 schreef Contrabas100 het volgende:
Heb 3 weken geleden eettafel en 4 witte Gilbert stoelen gekocht.
Spijt van de stoelen, want als ik er op gezeten heb met metalen versierseltjes/knoopjes aan rok of broek zitten er grijze strepen op de zitting. Terwijl ik gewoon zit en niet met mijn billen aan het schuiven ben.
Strepen zijn er bijna niet af te krijgen, slechts met moeite en Cif.
Meer mensen hier last van?
Is er wat tegen te doen of zijn enige alternatieven kussentjes (wat ik helemaal niet wil) of spijkerrok/-broek uit voor ik ga zitten (wat ik al helemaal niet wil).
Kan ze helaas niet terug brengen, want verpakking weggegooid.
Dat is het risico met een wit gelakte stoel...quote:Op zondag 3 januari 2010 15:35 schreef Contrabas100 het volgende:
Heb 3 weken geleden eettafel en 4 witte Gilbert stoelen gekocht.
Spijt van de stoelen, want als ik er op gezeten heb met metalen versierseltjes/knoopjes aan rok of broek zitten er grijze strepen op de zitting. Terwijl ik gewoon zit en niet met mijn billen aan het schuiven ben.
Strepen zijn er bijna niet af te krijgen, slechts met moeite en Cif.
Meer mensen hier last van?
Is er wat tegen te doen of zijn enige alternatieven kussentjes (wat ik helemaal niet wil) of spijkerrok/-broek uit voor ik ga zitten (wat ik al helemaal niet wil).
Kan ze helaas niet terug brengen, want verpakking weggegooid.
Dan mag er toch wel een waarschuwing bij de stoel hangen, want je kunt niet verwachten dat je alleen in je blote kont op die stoel gaat zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is het risico met een wit gelakte stoel...
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan mag er toch wel een waarschuwing bij de stoel hangen, want je kunt niet verwachten dat je alleen in je blote kont op die stoel gaat zitten.
De toetsenbordplank mag op zich geen probleem geven volgens mij. Zolang je er geen kracht op zet tenminste. De CPU houder kun je niet monteren aan een VIKA AMON blad. De CPU houder wordt aan het GALANT frame bevestigd namelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef WillemijnB het volgende:
Goedenavond,
Kan iemand mij vertellen of je de SUMMERA CPU-houder en SUMMERA uittrekbare toetsenbordplank (leuk woord voor scrabble) kunt monteren aan een VIKA tafelblad? Ik weet dat dit tafelblad hol is van binnen dus dat zou misschien een probleem kunnen geven. Ik heb echter een tafelblad van 200x60 nodig en voor zover ik weet is deze er niet in de GALANT serie. Of je moet met een verlengstuk gaan werken maar dat vind ik niet zo mooi.
Hoe monteer je deze dingen eigenlijk aan een GALANT? Monteer je dit aan het frame of aan het tafelblad zelf?
Ik hoop dat iemand me een antwoord kan geven. Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Snarf het volgende:
[..]
Zwartbruin is er enkel met 'frosted glas', matglas dus.
Wat wil je daar vinden dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
gutgluuiendegutver.. dat wordt weer een half jaar MP afstruinen
met de toetsenbordplank heb ik geen ervaring. maar de SUMMERA Computerhouder is uitstekend te bevestigen aan een vika amon tafelblad. er zitten meerdere soorten beugels bij. idd voor GALANTframe maar ook een soort klembeugels die je kan aandraaien op je tafelblad. de computerhouder hangt bij mij alweer een paar jaar aan mijn vika amon blad en werkt uitstekend.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De toetsenbordplank mag op zich geen probleem geven volgens mij. Zolang je er geen kracht op zet tenminste. De CPU houder kun je niet monteren aan een VIKA AMON blad. De CPU houder wordt aan het GALANT frame bevestigd namelijk.
Ow ja je hebt gelijk inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 12:00 schreef loecje het volgende:
[..]
met de toetsenbordplank heb ik geen ervaring. maar de SUMMERA Computerhouder is uitstekend te bevestigen aan een vika amon tafelblad. er zitten meerdere soorten beugels bij. idd voor GALANTframe maar ook een soort klembeugels die je kan aandraaien op je tafelblad. de computerhouder hangt bij mij alweer een paar jaar aan mijn vika amon blad en werkt uitstekend.
http://www.ikea.com/PIAimages/54171_PE158276_S4.jpg op deze manier alleen heb ik de beugels andersom gedraait zodat de pc onder mn buro hangt. hierdoor steken de uiteinden van de beugels wel een stukje uit maar voor mij is dat geen probleem.
Front voor de vaatwasser heeft geen schaniergaten en zou qua laklaag inderdaad beter beschermd moeten zijn tegen de Nederlanders en hun vroege openen van de vaatwasser.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Jeter het volgende:
Wat is het verschil tussen een Faktum applad front voor vaatwasser en een gewone deur van 60*70? Is dat alleen de bevestiging of ook bijv. beter beschermd tegen de damp van de vaatwasser?
Bedankt
Iemand een idee??quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Goedeavond!!
Wij zijn al tijden aan een nieuwe badkamer toe en helemaal verliefd op de Godmorgon serie, echter we hebben in de badkamer zoals ik m hebben wil (vrijwel) geen ruimte voor een wastafel en onderkast van 100 cm breed.
Kijk ik net in "Nieuw" op de site, zie ik dit staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90180997
Jawel, 80 cm breed![]()
Maar bij de wastafels staat er niet een bij van 80 cm breed![]()
Behalve de Höllviken, maar die is te diep voor deze onderkast.
De vraag is dus: met welke wastafel moet die nieuwe 80 cm brede Godmorgon onderkast gecombineerd worden?
even naar de klantenservice inderdaad, die maken dan een bon die je daar kunt afrekenen en 10 euro inderdaad en dan kun je m afhalenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Quirine het volgende:
Vast een hele domme vraag, maar mijn middenbalk in mijn mooie Hemnes is doorgezakt.![]()
Als ik naar de Ikea toe ga, dan kan ik vast meteen een nieuwe krijgen (klantenservice of kassa?).
En dan neem ik aan dat hij 10 euro kost.
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Snarf het volgende:
[..]
OTTAVA hanglamp aluminium!![]()
[ afbeelding ]
Ah super, die pagina had ik niet gezien. Dank je!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)m/10664?pageNumber=2
Bij extra bekleding staan ze!
Ingewikkeld doen. De frosted zw/br versie kopen + de transparante versie en dan het glas omzetten.quote:
Ik dacht dat je dacht dat je daar wel de deuren zou kunnen vinden die je graag wilt hebben. Vandaar m'n vraag...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ingewikkeld doen. De frosted zw/br versie kopen + de transparante versie en dan het glas omzetten.
Maar dan heb ik wel wat ik wil en daar gaat het om. Ik vind die transparant + aluminium rand zo goedkoop eruit zien.
Overigens ging het niet helemaal zo in Haarlem.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
even naar de klantenservice inderdaad, die maken dan een bon die je daar kunt afrekenen en 10 euro inderdaad en dan kun je m afhalen
Ja hoor, dat kanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef K.Weenie het volgende:
Snap ik het nu goed en kun je dit tafelgedeelte ook aan deze grotere kast plakken?
Tis toch dezelfde kast, dus dat zal dan wel he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef K.Weenie het volgende:
Snap ik het nu goed en kun je dit tafelgedeelte ook aan deze grotere kast plakken?
hey! al een tijdje geleden dat je hem zocht maar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef meneerdeman het volgende:
Weet iemand of IKEA Utrecht het volgende op voorraad heeft:
FIRA Miniladekast met 5 lades
[ afbeelding ]
En zo niet of er iets vergelijkbaars is. Mijn dochter krijgt namelijk allerlei spullen
op te knutselen van Sinterklaas (vertelde Piet me net) en dit kastje lijkt me ideaal om het op te ruimen...
Bedankt voor het snelle antwoord!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dat klopt helemaalmet marig zijn geen problemen
ik quote even mezelfquote:Op maandag 11 januari 2010 18:42 schreef heartwork het volgende:
Lijkt mij nou niet echt een ikea kast...
Ha, dat is hem inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:43 schreef heartwork het volgende:
[..]
ik quote even mezelf
dat is de 'docent' kast
(en dat weet ik weer omdat ik een hekel aan die kast heb en er altijd snel voorbij scroll op marktplaats. wat tevens weer mijn tip voor jou is -> mp)
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Weet iemand toevallig welke kast dit is en of er nog deurtjes voor leverbaar zijn?
[ afbeelding ]
Doe maar een bod! :-pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijdenquote:
Uhm, Emmen? Best een eindje dus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijden
Verrookt Gamma grijs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Bertje_NL welke kleur grijs is dat op je muur?
Neen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef P.F het volgende:
Wordt deze kleur Aspelund nog verkocht?
[ afbeelding ]
Hey,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef timbob het volgende:
Hoi ikea vriendjes
Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak
Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...
Dus.
Wie kan me helpen?
Euh nee volgens mij kun je die artikelen niet terug brengen. Het is natuurlijk altijd te merken dat een artikel al gemonteerd is geweest...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Vraagje.. kan je ikea spullen die je hebt uitgepakt en in elkaar gezet heb weer terugbrengen? (uiteraard na het weer uit elkaar gehaald te hebben en terug in de verpakking gestopt te hebben). Er staat wel dat je onbeschadigde artikelen binnen 90 dagen weer kan retourneren. Maar weet niet of in elkaar gezet ook onder beschadigd valt!
Bedankt voor de tip. maar die hoezen beginnen bij de 90 euro.. dat is wel erg duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Hey,
Kijk even op http://www.savemysofa.com/ of http://www.bemz.com/index.php.
Ze maken erg mooie hoezen speciaal voor Ikea banken en stoelen, niet overdreven duur en veel keus!
Ik heb alleen ervaring met safemysofa en is erg goed bevallen.
Je betaalt natuurlijk wel iets meer dan 30 euro maar dan heb je wel kant en klaren hoezen die je alleen nog maar over je bank hoeft te trekken!
(ze sturen ook gratis stalen voor als je de stof en het motief eerst wil zien en voelen voordat je de hele hoes koopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |