hey! al een tijdje geleden dat je hem zocht maar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef meneerdeman het volgende:
Weet iemand of IKEA Utrecht het volgende op voorraad heeft:
FIRA Miniladekast met 5 lades
[ afbeelding ]
En zo niet of er iets vergelijkbaars is. Mijn dochter krijgt namelijk allerlei spullen
op te knutselen van Sinterklaas (vertelde Piet me net) en dit kastje lijkt me ideaal om het op te ruimen...
Bedankt voor het snelle antwoord!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dat klopt helemaalmet marig zijn geen problemen
ik quote even mezelfquote:Op maandag 11 januari 2010 18:42 schreef heartwork het volgende:
Lijkt mij nou niet echt een ikea kast...
Ha, dat is hem inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:43 schreef heartwork het volgende:
[..]
ik quote even mezelf
dat is de 'docent' kast
(en dat weet ik weer omdat ik een hekel aan die kast heb en er altijd snel voorbij scroll op marktplaats. wat tevens weer mijn tip voor jou is -> mp)
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Weet iemand toevallig welke kast dit is en of er nog deurtjes voor leverbaar zijn?
[ afbeelding ]
Doe maar een bod! :-pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijdenquote:
Uhm, Emmen? Best een eindje dus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijden
Verrookt Gamma grijs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Bertje_NL welke kleur grijs is dat op je muur?
Neen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef P.F het volgende:
Wordt deze kleur Aspelund nog verkocht?
[ afbeelding ]
Hey,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef timbob het volgende:
Hoi ikea vriendjes
Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak
Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...
Dus.
Wie kan me helpen?
Euh nee volgens mij kun je die artikelen niet terug brengen. Het is natuurlijk altijd te merken dat een artikel al gemonteerd is geweest...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Vraagje.. kan je ikea spullen die je hebt uitgepakt en in elkaar gezet heb weer terugbrengen? (uiteraard na het weer uit elkaar gehaald te hebben en terug in de verpakking gestopt te hebben). Er staat wel dat je onbeschadigde artikelen binnen 90 dagen weer kan retourneren. Maar weet niet of in elkaar gezet ook onder beschadigd valt!
Bedankt voor de tip. maar die hoezen beginnen bij de 90 euro.. dat is wel erg duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Hey,
Kijk even op http://www.savemysofa.com/ of http://www.bemz.com/index.php.
Ze maken erg mooie hoezen speciaal voor Ikea banken en stoelen, niet overdreven duur en veel keus!
Ik heb alleen ervaring met safemysofa en is erg goed bevallen.
Je betaalt natuurlijk wel iets meer dan 30 euro maar dan heb je wel kant en klaren hoezen die je alleen nog maar over je bank hoeft te trekken!
(ze sturen ook gratis stalen voor als je de stof en het motief eerst wil zien en voelen voordat je de hele hoes koopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |