quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Snarf het volgende:
[..]
Zwartbruin is er enkel met 'frosted glas', matglas dus.
Wat wil je daar vinden dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
gutgluuiendegutver.. dat wordt weer een half jaar MP afstruinen
met de toetsenbordplank heb ik geen ervaring. maar de SUMMERA Computerhouder is uitstekend te bevestigen aan een vika amon tafelblad. er zitten meerdere soorten beugels bij. idd voor GALANTframe maar ook een soort klembeugels die je kan aandraaien op je tafelblad. de computerhouder hangt bij mij alweer een paar jaar aan mijn vika amon blad en werkt uitstekend.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De toetsenbordplank mag op zich geen probleem geven volgens mij. Zolang je er geen kracht op zet tenminste. De CPU houder kun je niet monteren aan een VIKA AMON blad. De CPU houder wordt aan het GALANT frame bevestigd namelijk.
Ow ja je hebt gelijk inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 12:00 schreef loecje het volgende:
[..]
met de toetsenbordplank heb ik geen ervaring. maar de SUMMERA Computerhouder is uitstekend te bevestigen aan een vika amon tafelblad. er zitten meerdere soorten beugels bij. idd voor GALANTframe maar ook een soort klembeugels die je kan aandraaien op je tafelblad. de computerhouder hangt bij mij alweer een paar jaar aan mijn vika amon blad en werkt uitstekend.
http://www.ikea.com/PIAimages/54171_PE158276_S4.jpg op deze manier alleen heb ik de beugels andersom gedraait zodat de pc onder mn buro hangt. hierdoor steken de uiteinden van de beugels wel een stukje uit maar voor mij is dat geen probleem.
Front voor de vaatwasser heeft geen schaniergaten en zou qua laklaag inderdaad beter beschermd moeten zijn tegen de Nederlanders en hun vroege openen van de vaatwasser.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Jeter het volgende:
Wat is het verschil tussen een Faktum applad front voor vaatwasser en een gewone deur van 60*70? Is dat alleen de bevestiging of ook bijv. beter beschermd tegen de damp van de vaatwasser?
Bedankt
Iemand een idee??quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Goedeavond!!
Wij zijn al tijden aan een nieuwe badkamer toe en helemaal verliefd op de Godmorgon serie, echter we hebben in de badkamer zoals ik m hebben wil (vrijwel) geen ruimte voor een wastafel en onderkast van 100 cm breed.
Kijk ik net in "Nieuw" op de site, zie ik dit staan: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90180997
Jawel, 80 cm breed![]()
Maar bij de wastafels staat er niet een bij van 80 cm breed![]()
Behalve de Höllviken, maar die is te diep voor deze onderkast.
De vraag is dus: met welke wastafel moet die nieuwe 80 cm brede Godmorgon onderkast gecombineerd worden?
even naar de klantenservice inderdaad, die maken dan een bon die je daar kunt afrekenen en 10 euro inderdaad en dan kun je m afhalenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Quirine het volgende:
Vast een hele domme vraag, maar mijn middenbalk in mijn mooie Hemnes is doorgezakt.![]()
Als ik naar de Ikea toe ga, dan kan ik vast meteen een nieuwe krijgen (klantenservice of kassa?).
En dan neem ik aan dat hij 10 euro kost.
Dat is 'm!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Snarf het volgende:
[..]
OTTAVA hanglamp aluminium!![]()
[ afbeelding ]
Ah super, die pagina had ik niet gezien. Dank je!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)m/10664?pageNumber=2
Bij extra bekleding staan ze!
Ingewikkeld doen. De frosted zw/br versie kopen + de transparante versie en dan het glas omzetten.quote:
Ik dacht dat je dacht dat je daar wel de deuren zou kunnen vinden die je graag wilt hebben. Vandaar m'n vraag...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ingewikkeld doen. De frosted zw/br versie kopen + de transparante versie en dan het glas omzetten.
Maar dan heb ik wel wat ik wil en daar gaat het om. Ik vind die transparant + aluminium rand zo goedkoop eruit zien.
Overigens ging het niet helemaal zo in Haarlem.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
even naar de klantenservice inderdaad, die maken dan een bon die je daar kunt afrekenen en 10 euro inderdaad en dan kun je m afhalen
Ja hoor, dat kanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef K.Weenie het volgende:
Snap ik het nu goed en kun je dit tafelgedeelte ook aan deze grotere kast plakken?
Tis toch dezelfde kast, dus dat zal dan wel he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:09 schreef K.Weenie het volgende:
Snap ik het nu goed en kun je dit tafelgedeelte ook aan deze grotere kast plakken?
hey! al een tijdje geleden dat je hem zocht maar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef meneerdeman het volgende:
Weet iemand of IKEA Utrecht het volgende op voorraad heeft:
FIRA Miniladekast met 5 lades
[ afbeelding ]
En zo niet of er iets vergelijkbaars is. Mijn dochter krijgt namelijk allerlei spullen
op te knutselen van Sinterklaas (vertelde Piet me net) en dit kastje lijkt me ideaal om het op te ruimen...
Bedankt voor het snelle antwoord!quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
dat klopt helemaalmet marig zijn geen problemen
ik quote even mezelfquote:Op maandag 11 januari 2010 18:42 schreef heartwork het volgende:
Lijkt mij nou niet echt een ikea kast...
Ha, dat is hem inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:43 schreef heartwork het volgende:
[..]
ik quote even mezelf
dat is de 'docent' kast
(en dat weet ik weer omdat ik een hekel aan die kast heb en er altijd snel voorbij scroll op marktplaats. wat tevens weer mijn tip voor jou is -> mp)
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:36 schreef Bertje_NL het volgende:
Weet iemand toevallig welke kast dit is en of er nog deurtjes voor leverbaar zijn?
[ afbeelding ]
Doe maar een bod! :-pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hmm die vind ik eigenlijk wel leuk!
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijdenquote:
Uhm, Emmen? Best een eindje dus...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:03 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ergens in de regio Rotterdam/Den Haag woont, anders heb ik weinig zin om heen en weer te rijden
Verrookt Gamma grijs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Bertje_NL welke kleur grijs is dat op je muur?
Neen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef P.F het volgende:
Wordt deze kleur Aspelund nog verkocht?
[ afbeelding ]
Hey,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef timbob het volgende:
Hoi ikea vriendjes
Zeg, heeft er iemand misschien een patroon voor de Klippan hoes?
Ze hebben nooit de kleur die mooi staat in m'n kamer, dus ik dacht, dan maak ik er maar zelf één.
Passen ze sowieso bij de gordijnen als ik die ook van dezelfde stof maak
Ik zie ze wel eens op internet staan, die patronen, maar heb geen zin om er 30 euro voor te gaan betalen...
Dus.
Wie kan me helpen?
Euh nee volgens mij kun je die artikelen niet terug brengen. Het is natuurlijk altijd te merken dat een artikel al gemonteerd is geweest...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:50 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Vraagje.. kan je ikea spullen die je hebt uitgepakt en in elkaar gezet heb weer terugbrengen? (uiteraard na het weer uit elkaar gehaald te hebben en terug in de verpakking gestopt te hebben). Er staat wel dat je onbeschadigde artikelen binnen 90 dagen weer kan retourneren. Maar weet niet of in elkaar gezet ook onder beschadigd valt!
Bedankt voor de tip. maar die hoezen beginnen bij de 90 euro.. dat is wel erg duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Hey,
Kijk even op http://www.savemysofa.com/ of http://www.bemz.com/index.php.
Ze maken erg mooie hoezen speciaal voor Ikea banken en stoelen, niet overdreven duur en veel keus!
Ik heb alleen ervaring met safemysofa en is erg goed bevallen.
Je betaalt natuurlijk wel iets meer dan 30 euro maar dan heb je wel kant en klaren hoezen die je alleen nog maar over je bank hoeft te trekken!
(ze sturen ook gratis stalen voor als je de stof en het motief eerst wil zien en voelen voordat je de hele hoes koopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |