quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
klopt, volgende keer mag die m in cul openenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kaassouffle'tjes
Lijkt me niet echt KLB-waardig.
ik lees ze niet omdat die topics op slot zitten, dus zijn ze behandeld en beoordeeldquote:Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef zovty het volgende:
Ja, hallo, het is jullie boy zovty, ik wil jullie feed geven, maar dan verwacht ik wel wat terug.
Worden TR's van gesloten topics doorgaans gelezen?
(Het gaat me niet specifiek om mijn TR op het Marokkanen topic.)
Ok, dus als ik feedback wil geven over een slotje kan ik dat het beste hier doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik lees ze niet omdat die topics op slot zitten, dus zijn ze behandeld en beoordeeld
Ja, ik lees ook geen TR's van gesloten topicsquote:Op maandag 11 januari 2010 09:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, dus als ik feedback wil geven over een slotje kan ik dat het beste hier doen.
Hmz, hoe werkt het dan nu eigenlijk?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook geen TR's van gesloten topicsHet schijnt dat TR's trouwens straks ook in onze AT te zien zijn, dus dan kunnen we er nog sneller op reageren
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zien we nu: een geel driehoekje achter een topic in de KLB forumlist. Dit gele driehoekje zien we niet in de AT of MyAT, dus je moet altijd KLB open hebben om ze te kunnen zien, maar dat gaat veranderen. We zien ook niet of er achter dat driehoekje één of meerdere TR's hangen, dat zien we pas als we er op klikken.
als je boven het driehoekje hovert dan zie je het aantal staanquote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zien we nu: een geel driehoekje achter een topic in de KLB forumlist. Dit gele driehoekje zien we niet in de AT of MyAT, dus je moet altijd KLB open hebben om ze te kunnen zien, maar dat gaat veranderen. We zien ook niet of er achter dat driehoekje één of meerdere TR's hangen, dat zien we pas als we er op klikken.
Ja, ik had een briljant voorbeeld gehad als jij kikoo z'n bomber topic niet had gesloten, maat.quote:
Hoe bedoel je precies? Je hebt ooit een e-mail adres gebruikt voor registratie maar weet de username en pw niet meer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:09 schreef Gaultier het volgende:
Is het mogelijk om d.m.v. alleen je mailadres een username en wachtwoord te achterhalen?
Ja, mijn account waar ik de status middlebie mee had.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Je hebt ooit een e-mail adres gebruikt voor registratie maar weet de username en pw niet meer?
Nee, ik heb gefaald. TS is weg. Het spijt me zeer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef zovty het volgende:
Yow Ludo, het is boy, zovty. Je weet waar ik het over wil hebben aight.
Komtie: die posts van mc-knifa, ze zijn een beetje moeilijk te lezen. Maar vind ik ze leuk.
Net zo leuk als Het leven... (verrassing voor jullie!)
Ook een puzzeltje. Werd een top topic.
Snapte?
Open die handel jonge.
En schop de haters die een topic gaan verzieken omdat ze te lam zijn om even na te denken.
Fouten maken is menselijk, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik heb gefaald. TS is weg. Het spijt me zeer.
Het is verre van grappig. Maar oké, misschien tussen alle echte bagger iets te snel van een slotje voorzien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Vierkantblokje het volgende:
Even serieus Meneer Sanders dit was toch gewoon een normaal topic, met een grapje erin verstopt dat nog wel redelijk grappig was al zeg ik het zelf.
En het was ook nog gewoon een normale klacht waar niks mee is.
Ik zie dus dan ook niet in waarom er een slotje op zit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is verre van grappig. Maar oké, misschien tussen alle echte bagger iets te snel van een slotje voorzien.
Ja, is mogelijk. Wachtwoord overigens niet, maar we kunnen een nieuwe voor je genereren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:09 schreef Gaultier het volgende:
Is het mogelijk om d.m.v. alleen je mailadres een username en wachtwoord te achterhalen?
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
posten voor een gebande is zelf een ban krijgen.
doei ts
Dicht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef timmmmm het volgende:
de Macdonalds uitgezet omdat je ''anders'' bent -.-''
Bagger, obvious troll, en ook nog eens andere mensen kanker toewensen. Dit topic, en deze troll, lijken me rijp voor de sloop.
Ik snap het niet.quote:
Is weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:51 schreef Japsnars het volgende:
Meisjes die pretenderen bi te zijn.
Het gaat nergens over man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mensen die zeiken over mijn muziek smaak
Lol echt jammer dat de mods liever een Topic sluiten, dan proberen het in de hand te houden.
Zeker wel, mensen die over mijn muziek smaak zeiken. Er zijn topics voor minder gemaakt die langer zijn open gebleven. Dus ik vind het alleen raar en vraag dan ook netjes of die weer open mag?quote:
En als ik dan zeg nee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Zeker wel, mensen die over mijn muziek smaak zeiken. Er zijn topics voor minder gemaakt die langer zijn open gebleven. Dus ik vind het alleen raar en vraag dan ook netjes of die weer open mag?
Dan blijft daar toch bijquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mensen die geen vijandenlijst hebben
We gaan het proberen. En nog een tip. als ik ergens opschoon, post dan je rotzooi niet opnieuw om te kijken hoe ver je kunt gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Dan blijft daar toch bij![]()
Geen probleem, ik probeer het ook alleen maar
Dankje wel, ik zal niet ingaan op bagger van andere users.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We gaan het proberen. En nog een tip. als ik ergens opschoon, post dan je rotzooi niet opnieuw om te kijken hoe ver je kunt gaan.
Ik gooi je topic open. Bagger en hij gaat opnieuw dicht.
denk 's na.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef koemleit het volgende:
vergeten nickname in te geven
waarom is dit dicht?
lijkt me een duidelijke klacht.
wat bedoel je daar meequote:
Het aantal views dat dat topic heeft.quote:
Dus naast de freaks die kicken op hun postcount zijn er ook weirdos die kicken op het aantal views dat hun topic krijgt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het aantal views dat dat topic heeft.
Na ben ik de moelijkste niet als die gewoon had gezegd kut neger ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:58 schreef Teezie het volgende:
[..]
KANKER NEGER NIET OM MIJ TOPICS? IK D8 DAT WE IETS HADDEn
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Na ben ik de moelijkste niet als die gewoon had gezegd kut neger ofzo
Of gewoon kanker daar heb ik geen problemen mee maar
Kanker neger
omdat het een random bash topic is. Vervan chinesen door belgen of duitsers en je kan een hele week vooruit....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat chinezen\
Waarom mag ik niet klagen over het feit dat ik een hekel aan Chinezen heb??
Het is chinezen, maar van duitsers of belgen heb ik niet zoveel last, maar van die schreeuwende en roggelende chinezen wel, ik woon bij de zaanse schans in de buurt, weet je hoe erg dat is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het een random bash topic is. Vervan chinesen door belgen of duitsers en je kan een hele week vooruit....
nee, en dat hoef ik ook helemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is chinezen, maar van duitsers of belgen heb ik niet zoveel last, maar van die schreeuwende en roggelende chinezen wel, ik woon bij de zaanse schans in de buurt, weet je hoe erg dat is?
Dus jij haat ze ook?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, en dat hoef ik ook helemaal niet te weten.
Vind kut neger of kut zwarte anders klinken als kanker neger dat is een soort doodverwensen+huidskleur erbijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kut of kanker maakt ook niet veel uit he.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij haat ze ook?
Maar goed, ik zal het niet meer doen
is imho precies hetzelfde maar. So noted. Ik schrijf het in mijn schrift.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Vind kut neger of kut zwarte anders klinken als kanker neger dat is een soort doodverwensen+huidskleur erbij![]()
Maar doe niet moelijk melde het alleen ff
Oke bedankt ieder gevalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is imho precies hetzelfde maar. So noted. Ik schrijf het in mijn schrift.
het is niet serieus. Het is onzin. En niet goed geschreven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Je buurvrouw haten
goed geschreven met een duidelijke klacht, dit is echt beter dan de gemiddelde topic in klb
En het is een serieuze klacht!
Nee ff serieus, jij mag een tijdje naast haar gaan wonen en dan open je vanzelf een topic over haarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is niet serieus. Het is onzin. En niet goed geschreven.
Heb ik een aantekening?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Adelante het volgende:
Ah, ik had de note nog niet geplaatst. Bedankt voor de reminder.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Teezie het volgende:
[..]
mensen die denken dat jezus zwart is
Ik wil niet op een zeikerd gaan lijken door sommige dingen te melden maar het word steeds ergerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zien we.
Luie nikkerslaaf met je lelijke dikke pijplippen. Zijn ook maar zeven GEWONE WOORDEN. HOOR
Leugens. Klinkklare leugens.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niets met draken, ze bestaan niet en het is ONZin.
Bedankt Bioquote:
Open maar een nieuwe (niet in KLB). Ik ga niet 70 posts zitten verwijderen voor ik 'm kan schoppen naar ONZ. En in ONZ hebben we al talloze van dergelijke topics gehad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Suusje-V het volgende:
Bio, waarom sluit je dit topic?
Overdreven geposeerde foto's
Kun je 'm anders niet gewoon naar ONZ verplaatsen en/of de TT veranderen in "Rare familiefoto's" of wat dan ook?
't Had nog best een leuke wending gekregen met al die debiele/scary foto's
Weer een lekkere onzinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Ensaf het volgende:
Weer iemand die niet eens een normale TT kan schrijven.
Kan iemand hier een slotje op doen?
Anders leren ze het nooit.
Alvast bedankt.
Topic:
Lekkere actrice wordt ingeruild...
Idd, wat was er mis met dat topic, genoeg mensen die een tvp zetten, als het niks is dan zouden ze dat toch niet doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Suusje-V het volgende:
Bio, waarom sluit je dit topic?
Overdreven geposeerde foto's
Kun je 'm anders niet gewoon naar ONZ verplaatsen en/of de TT veranderen in "Rare familiefoto's" of wat dan ook?
't Had nog best een leuke wending gekregen met al die debiele/scary foto's
okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Open maar een nieuwe (niet in KLB). Ik ga niet 70 posts zitten verwijderen voor ik 'm kan schoppen naar ONZ. En in ONZ hebben we al talloze van dergelijke topics gehad.
Verkeerdu ta2 is geen klacht?quote:
In sommige delen van de wereld waarschijnlijk wel, maar niet op FOK!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Verkeerdu ta2 is geen klacht?
En, omdat het geen Nederlands is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef Schatgraver het volgende:
waarom is dezu geslotu?
ta2 blijkt fa2
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Ensaf het volgende:
Mensen met een IQ onder de 120 op de test van BNN
Ik zit net te zappen, en zie dat 'ie nog bezig is.
Kan hier even een slotje op tot 'ie is afgelopen?
vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
Alphen a/d Rijn stroomstoring treft vriendin
Kan hier slotje op? Ik verwachtte dat de stroomstoring langer zou duren dan 4 uren omdat de vorige stroomstoring ook zo lang duurde. Is niet meer van toepassing
Omdat het bagger isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef deepart het volgende:
Dat oplichter topic. Waarom dicht?
Nu weten we niet hoe dit afloopt en zal ik Edwinuss altijd met een dubbel gevoel zien.
Waar ben je mod vanquote:
owquote:
KLBquote:
Heb je zoveel tijd over?quote:
No shit!quote:
Omdat dat dubbele gevoel al niet terecht is. Iemand is pas schuldig als hij door een onafhankelijk rechter veroordeeld is. Niet n.a.v. één kant van een verhaal op een forum. Als het waar blijkt te zijn, zullen de FA's passende maatregelen nemen in lees je dat evt wel in MED.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef deepart het volgende:
Dat oplichter topic. Waarom dicht?
Nu weten we niet hoe dit afloopt en zal ik Edwinuss altijd met een dubbel gevoel zien.
He, er begint toch een ander binnenkort? Of word jij 5e wiel aan de wagen?quote:
Je weet toch dat Swarma ermee stoptquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
He, er begint toch een ander binnenkort? Of word jij 5e wiel aan de wagen?
Dat dus. En ik heb edwinuss al gesproken, blijkbaar een storm in een glas water.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat dat dubbele gevoel al niet terecht is. Iemand is pas schuldig als hij door een onafhankelijk rechter veroordeeld is. Niet n.a.v. één kant van een verhaal op een forum. Als het waar blijkt te zijn, zullen de FA's passende maatregelen nemen in lees je dat evt wel in MED.
Edwinuss had in dat topic zich kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat dat dubbele gevoel al niet terecht is. Iemand is pas schuldig als hij door een onafhankelijk rechter veroordeeld is. Niet n.a.v. één kant van een verhaal op een forum. Als het waar blijkt te zijn, zullen de FA's passende maatregelen nemen in lees je dat evt wel in MED.
Die is net klaar in die flat van 'm, die moet juist tijd inhalen komende weken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Swarma ermee stopt
Ohh ehh ja ik ga hier in opleiding om dan over 6 maanden door te gaan als adminquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die is net klaar in die flat van 'm, die moet juist tijd inhalen komende weken.
FA sla je over?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh ehh ja ik ga hier in opleiding om dan over 6 maanden door te gaan als admin
Ja tochquote:
Een aziaat? Om het nivo wat op te krikken? Die aziaat bij mythbusters krikte het nivo ook stukje omhoog met zijn zelf bedachte robotarm en geprogrammeerde dingen. Kunnen we zoiets van je verwachten? Een robo-yvonne die sporadisch scheld en bant?quote:
ben jammergenoeg gestopt met elektro, dus dat gaat 'm niet worden. Kan wel hele mooie analyses loslaten u op het besluitvormingstraject hietquote:Op donderdag 21 januari 2010 02:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een aziaat? Om het nivo wat op te krikken? Die aziaat bij mythbusters krikte het nivo ook stukje omhoog met zijn zelf bedachte robotarm en geprogrammeerde dingen. Kunnen we zoiets van je verwachten? Een robo-yvonne die sporadisch scheld en bant?
Je moet bij yvonne daarvoor zijn, het is wel mogelijk dat je enige gunsten moet verlenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:13 schreef Splutje het volgende:
Waar worden de gratis blauwe tagjes uitgedeeld?
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:15 schreef zquing het volgende:
Kan wel hele mooie analyses loslaten u op het besluitvormingstraject hiet
Yvonne -> FA's -> Yvonne -> Aandeelhouders -> Yvonne -> FA's -> Yvonne / FA's -> Nieuwe mod -> Yvonne -> FA's -> FC -> Nieuwe mod -> Mods -> Tieten-keuring -> Usersquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Ik vermoed dat het ongeveer iets is als:
yvonne -> besluit -> uitvoerenden.
En dat lijkt me ook de beste methode voor Fok.
Ik wou dat ik kon painten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Yvonne -> FA's -> Yvonne -> Aandeelhouders -> Yvonne -> FA's -> Yvonne / FA's -> Nieuwe mod -> Yvonne -> FA's -> FC -> Nieuwe mod -> Mods -> Tieten-keuring -> Users
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Ik ben geen psychiater dus over je mentale toestand wil ik geen uitspraken doen, maar ik vind je wel argwanend over komen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef Nikmans het volgende:
netflanders Cacciatore kloon?
Of ben ik nu gek
Dan had je nu geen kloontjes meer. Thats all.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben geen psychiater dus over je mentale toestand wil ik geen uitspraken doen, maar ik vind je wel argwanend over komen.
And what if he is?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan had je nu geen kloontjes meer. Thats all.
Moet ik natuurlijk wel eerst even met yvonne overleggen.
Ik weet dat je geen actieve klonen hebt, maar dat maakt me ook niet uit. En idd, je hebt yvonne hoog zitten om een reden. Wat me overigens ook niet boeit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:18 schreef zovty het volgende:
[..].
Ik wil het toch wel even publiekelijk zeggen, of jullie me geloven of niet moeten jullie zelf weten.
Ik ben geen kloon en ik heb geen (aktieve) klonen.
En yvonne is natuurlijk een schatje die een keer een foutje voor me heeft hersteld. En daar heb ik haar eenvoor gegeven.
En het is geheel wederzijdsquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef Biogarde het volgende:
En idd, je hebt yvonne hoog zitten om een reden.
Ben niet wrang man, ik dol maar wat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:36 schreef zovty het volgende:
[..]
En het is geheel wederzijds![]()
.
Maar als het je allemaal niet boeit snap ik de wrangheid van je eerdere post niet zo.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:39 schreef Biogarde het volgende:
Ben niet wrang man, ik dol maar wat.
Doe maar wel. Ik ben één en al liefde.quote:
Pics?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe maar wel. Ik ben één en al liefde.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
En user is in de klikoquote:
had je van te voren moeten bedenken, miss had je in onz nog een kans gehad, het topic slaat als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Waarom wordt mijn topic al na 9 reacties gesloten??
Nog nooit eerder zoiets meegemaakt in trein of waar dan ook
weet je hoelang ik bezig ben geweest op die OP, die paint, het zoeken van dat plaatje met die grot, kom op man!
de lol is er al vanaf, topic zakt zo wel naar benedenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
M&M's
Kom op zeg, dit hoort in onz en niet in klb
is al wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef donthate het volgende:
Wat is dit voor een onzin...
Er loopt iemand OP MIJN NAAM TE POSTEN
Dus ik vraag wat moet ik ermee word die gesloten? IK BEN SERIEUS
Er verschijnen posts die ik NIET gedaan heb... Dus ik wil weten waar dat aan ligt worden mijn topics gesloten?
Moet ik gewoon mijn wachtwoord veranderen?
Ik zou een touw pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke moet ik mijn wachtwoord veranderen ofniet? Of is dit gewoon iemand met dezelfde naam
je fok account is nu onbruikbaar geworden, je moet minstens een maand uitgelogd blijven wil je hem nog kunnen gebruikenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke moet ik mijn wachtwoord veranderen ofniet? Of is dit gewoon iemand met dezelfde naam
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je fok account is nu onbruikbaar geworden, je moet minstens een maand uitgelogd blijven wil je hem nog kunnen gebruiken
dit is namelijk de termijn dat alle opgeslagen gegevens gewist worden
ja ze worden niet succesvol omdat slot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef zquing het volgende:
doe eens voorbeelden van kuttopics welke wel succesvol waren
maar je zegt dat ze 't wel kunnen zijn, dus moeten er ooit topics geweest zijn welke dat waren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja ze worden niet succesvol omdat slot.
ensaf die pocht terwijl dat niet mag Dit? Hou toch op man.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja ze worden niet succesvol omdat slot.
Ik sta niet meer in de index, maar doe nog wel mee waar nodig als het kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nu WEL of GEEN mod in KLB
ja, ik ben geen zoekmachine, maar dat gebeurt maar vaak genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef zquing het volgende:
[..]
maar je zegt dat ze 't wel kunnen zijn, dus moeten er ooit topics geweest zijn welke dat waren.
nee dat was bagger en kon in pm, ik praat gewoon over algemeen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ensaf die pocht terwijl dat niet mag Dit? Hou toch op man.
Kom maar met voorbeelden, dan kijken we er naar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, ik ben geen zoekmachine, maar dat gebeurt maar vaak genoeg.
[..]
nee dat was bagger en kon in pm, ik praat gewoon over algemeen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef zquing het volgende:
al genoeg topics over haiti
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef zquing het volgende:
vooruit dan maar, zal 't ff aankijken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
Waarom wordt deze niet gesloten?
Je hoeft usernames niet letterlijk te nemen hé.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef zquing het volgende:
[..]
je hebt geljik, dit hoort niet hier
je stelt iets, je bewijst iets. Ander blijf ik gewoon slotjes zettenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, ik ben geen zoekmachine, maar dat gebeurt maar vaak genoeg.
doe dat, dan ga ik ondertussen detectiveren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
[..]
je stelt iets, je bewijst iets. Ander blijf ik gewoon slotjes zetten
Dude, het was een kloon van iemand. Heeft toch geen fuck met jou te maken?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef donthate het volgende:
[..]
oke laat maar:p 1van jullie zal wel hebben zitten kutten
![]()
Zonde als je KLB zou verlaten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik sta niet meer in de index, maar doe nog wel mee waar nodig als het kan.
Ja als je er op klikt kom je bij mijn profiel uit? IK zag ook wel dat die een . er achter had staan maar je kwam gewoon op mijn account uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, het was een kloon van iemand. Heeft toch geen fuck met jou te maken?!
Dat kan toch niet vent. Het is een compleet ander accountquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja als je er op klikt kom je bij mijn profiel uit? IK zag ook wel dat die een . er achter had staan maar je kwam gewoon op mijn account uitmaar laatmaar is al opgelost:P
rest van de offtopic word genote, nu is t genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
dan kan het nog wel bagger zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:12 schreef Paul het volgende:
Fiets dit was geen bagger maar knetterhard de waarheid![]()
3fm junks op fok durven hun rukbunker niet uit
NEE DIT WAS PURE QUALITYquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan het nog wel bagger zijn
nee, het liep alsnog uit op bagger, of op n leukedamespicsposttopic, waarvan er op andere afdelingen al genoef van zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef zovty het volgende:
zquing! Het is je jongen, zovty. Je kent me nog niet, maar dat komt nog wel..
Vrouwen die te lekker zijn om niet direct te palen noemen we hier doorgaans liever een topic met potentie ipv kuttopic.
Wil je het alsjeblieft nog even een kansje geven? Misschien het blootplaatje even weghalen of nog beter spoileren?
Dan krijg je een koekje. Braaf.
ik sluit alleen de kuttopicsquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Ochtendjas het volgende:
Zquing; sluit topics nóg sneller dan swarmahoer.
Swarma, hij neemt je reputatie van je weg.
alles wat ik leuk vind laat ik openquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Neen je sluit alles nu gewoon...
OOk leuke topics gooi je dicht
Ja, maar dat is dus niet de bedoelingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef zquing het volgende:
[..]
alles wat ik leuk vind laat ik open
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef zovty het volgende:
Het is de bedoeling dat je de topics die WIJ leuk vinden open laat!
mischien geen idee om ieder topic een poll in de OP zetten waarin gestemd kan worden of hij open mag blijven of dicht moetquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling.
Het is de bedoeling dat je de topics die WIJ leuk vinden open laat!
Geeft niet, alle begin is moeilijk..
Voor je mod was poste je amper in KLB.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef zquing het volgende:
[..]
mischien geen idee om ieder topic een poll in de OP zetten waarin gestemd kan worden of hij open mag blijven of dicht moet
hij heeft wel een punt he superjim.quote:
Als je alles open laat wat de users leuk vinden, wordt het een grote baggerpoel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt he superjim.
mods hebben slechts een uitvoerende functie.
Ik was in de kwaliteitstopics in KLB, al die baggerzooi liet ik voor wat 't was. Geef me ff om een goed evenwicht te vindenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Voor je mod was poste je amper in KLB.
Ga je nu doen of je er verstand van hebt?
Maar een mod is slechts menselijk. Mensen laten zich leiden door gevoelens en emoties, er kan niet verwacht worden van een mens dat hij handelt als een machinequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt he superjim.
mods hebben slechts een uitvoerende functie.
Ja maar als hij alles dicht gaat gooien dan gaat iedereen straks een hekel aan hem krijgen(en idd hij moet de meeste dichtgooien maar ook sommige los te laten)quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je alles open laat wat de users leuk vinden, wordt het een grote baggerpoel.
*mompelt iets over wisdom of the crowds*quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar een mod is slechts menselijk. Mensen laten zich leiden door gevoelens en emoties, er kan niet verwacht worden van een mens dat hij handelt als een machine
ja want jij hebt het beste voor met de users inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja maar als hij alles dicht gaat gooien dan gaat iedereen straks een hekel aan hem krijgen(en idd hij moet de meeste dichtgooien maar ook sommige los te laten)
En dan je weet hoe ze hier zijn dan zit half fok zo te rellen in zijn gedeelte(van mij mogen ze dicht hoor maar dan straks rellen ze allemaal)
Je weet dat groepen zorgen voor allemaal andere vreemde bijeffecten welke de gedachtengang niet bevorderen he?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
*mompelt iets over wisdom of the crowds*
bevorderen misschien niet, wel conform wat het publiek denkt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet dat groepen zorgen voor allemaal andere vreemde bijeffecten welke de gedachtengang niet bevorderen he?
Werd nu toch benieuwd en ging even zoeken naar de topics die jij in KLB hebt geopend...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik was in de kwaliteitstopics in KLB, al die baggerzooi liet ik voor wat 't was. Geef me ff om een goed evenwicht te vinden
alleen wist ik dat mn topics op slot zouden gaan, van geen 1 verwacht ik dat ze open blijvenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Werd nu toch benieuwd en ging even zoeken naar de topics die jij in KLB hebt geopend...
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=zquing&order=relevance&fora%5B%5D=5&sid=851c57cce08d571bca9a140104a4924c
Kwaliteit:
IBTL
JOR
:@
Diarree aan schijttopics
HBO'ers kunnen niets
Wat mij nu enigszins stoort:
Iemand die de afgelopen 4 maanden 10 topics geopend heeft, waarvan er 4 gesloten gaat worden, gaat nu bepalen welke topics gesloten gaan worden.
Dan vraag ik mij toch af wat je motivatie is om hier mod te worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef zquing het volgende:
[..]
alleen wist ik dat mn topics op slot zouden gaan, van geen 1 verwacht ik dat ze open blijven
mischien dat ik deze wel weer open kick, want die is wel heel erg waar
HBO'ers kunnen niets
omdat 't leuk is om te doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af wat je motivatie is om hier mod te worden.
Maar waarom KLB en niet een willekeurig ander forum?quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef zquing het volgende:
Geef me ff om een goed evenwicht te vinden
doe voortaan een TR voor dat soort onzinquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef donthate het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe trend van fok alles wat buitenlands is maar af te zeiken
Okequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe voortaan een TR voor dat soort onzin
ktnxbuhbay
genoeg haiti topicsquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:42 schreef Dagonet het volgende:
fok doet niet mee aan haiti?
Ontbagger het dan.
had dus in eerste instantie in fb gemoetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:49 schreef Dagonet het volgende:
Dit was geen Haïti-topic maar een topic over FOK! die niets doet aan Haïti.
Is dat een wens?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:44 schreef 9611Niels het volgende:
Mag o.us geen videotopics meer openen in KLB?
Nee, ik werd aangesproken door Swarmahoer dat hij dat mijn videotopics kut vond. Niels vroeg aan me wanneer mijn eerstvolgende kwam en toen ik hem had uitgelegd waarom het niet meer mocht was hij teleurgesteld. Bij deze heb ik zijn verhaal aangevuld.quote:
Oké, fijn. Dan zal ik er rekening meehouden in de toekomst.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef Adelante het volgende:
Ik ben niet tegen videotopics an sich, wel tegen kuttopics die worden geplaatst omdat ze een video bevatten. Dus af en toe een videotopic met een klacht en dan duidelijk die klacht geformuleerd, moet kunnen.
geen dingen gaan verdraaien he, dat ging over je posts in topic met zo'n debiel (telkens hetzelfde) filmpjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, ik werd aangesproken door Swarmahoer dat hij dat mijn videotopics kut vond. Niels vroeg aan me wanneer mijn eerstvolgende kwam en toen ik hem had uitgelegd waarom het niet meer mocht was hij teleurgesteld. Bij deze heb ik zijn verhaal aangevuld.
Mag het dan wel van jou, Ade?
Ik verdraai niks maar je gaf de nadruk op kutyoutube in ons gesprek dus ik dacht dat het over mijn videotopics ging.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen dingen gaan verdraaien he, dat ging over je posts in topic met zo'n debiel (telkens hetzelfde) filmpje
daar heb ik je op aangesproken, en nu ga je vrolijk door met FIPO!!!@!@$@$! en ibtl posts, zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent mochten je postrechten weg zijn ineens *poef*
nee, dat gaat helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:30 schreef Levolution het volgende:
Gaarne opengooien anders ben je erger dan Hitler.
Geen goed argument?quote:
Nee, ik heb je klacht gelezen en het kwam overeen met een topic dat over het zelfde gaat alleen dan ipv users bedrijven. IMHO had je klacht daar ook bij gekund. Verder stel je dat er mensen topics hebben geopend over dat ze gedoneerd hebben en daar wou ik graag bewijs over zien, mischien ook handig om die van te voren in je OP te zetten. Had je dat gedaan dan had ik hem waarschijnlijk wel open gelatenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen goed argument?
Maar snap je dat mijn klacht niet over Haïti gaat maar ergens anders over? Ik vind dat je hem te snel sluit omdat je Haïti ziet staan en niet even goed leest waar de topic over gaat. Het was wel degelijk een serieuze klacht die ergernis bij mij opwekt.
P.S. ik kijk anime en lees manga, dus ik ben één van je favoriete FOK!kers.![]()
Sinds wanneer behoeven KLB topics bewijzen? Verschuiving van de bewijslast noemen we dat, bewijs jij dan eens dat er al een soortgelijke topic bestaat alvorens je overgaat op actie, namelijk het sluiten van een topic. Jij maakt gebruik van je autoritaire privileges, dus jij mag er ook een onderbouwing voor geven.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, ik heb je klacht gelezen en het kwam overeen met een topic dat over het zelfde gaat alleen dan ipv users bedrijven. IMHO had je klacht daar ook bij gekund. Verder stel je dat er mensen topics hebben geopend over dat ze gedoneerd hebben en daar wou ik graag bewijs over zien, mischien ook handig om die van te voren in je OP te zetten. Had je dat gedaan dan had ik hem waarschijnlijk wel open gelaten
en van die Hitler opmerkingen ben ik niet gediend
Jij stelt, jij bewijst. Dat principe heb ik altijd al gebruikt in mijn discussies en ben ook totaal niet van plan dat te gaan veranderen. Onderbouwing heb ik gegeven, het past in dat andere topicquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoeven KLB topics bewijzen? Verschuiving van de bewijslast noemen we dat, bewijs jij dan eens dat er al een soortgelijke topic bestaat alvorens je overgaat op actie, namelijk het sluiten van een topic. Jij maakt gebruik van je autoritaire privileges, dus jij mag er ook een onderbouwing voor geven.
quote:En jank niet zo over Hitler joh, dat was een opzettelijke drogreden. Als je dat zo serieus neemt terwijl het een grappig bedoelde hyperbool is voor jouw (imo) machtsmisbruik, verdien je het niet eens om een mod te zijn.
niet zo janken, kuttopic dicht, jammer dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoeven KLB topics bewijzen? Verschuiving van de bewijslast noemen we dat, bewijs jij dan eens dat er al een soortgelijke topic bestaat alvorens je overgaat op actie, namelijk het sluiten van een topic. Jij maakt gebruik van je autoritaire privileges, dus jij mag er ook een onderbouwing voor geven.
En jank niet zo over Hitler joh, dat was een opzettelijke drogreden. Als je dat zo serieus neemt terwijl het een grappig bedoelde hyperbool is voor jouw (imo) machtsmisbruik, verdien je het niet eens om een mod te zijn.
Hij geeft alleen dat die het er niet mee eens..Moet je billen likken hier of wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
niet zo janken, kuttopic dicht, jammer dan.
Punt is dat het openen van die topic niet als doelstelling had om een discussie aan te wakkeren met jou. Dit is KLB, ik wil mijn klacht kwijt, niet een debat voeren over het ach en wee van Haïti.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Jij stelt, jij bewijst. Dat principe heb ik altijd al gebruikt in mijn discussies en ben ook totaal niet van plan dat te gaan veranderen. Onderbouwing heb ik gegeven, het past in dat andere topic
[..]
Oké.quote:
als het echt zo erg was had ik 't wel weggemod voordat ik er een reactie op gafMaar nogsteeds liever niet
Wat donthate zegt, het gaat me niet om die kuttopic. Hij hoeft van mij niet eens meer open, zo sensationeel was hij niet. Maar zoals donthate zegt, het gaat mij erom dat ik wél gerechtigheid wil en als een mod besluit mijn topic dicht te gooien, mij best, maar gaarne wel gegrond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
niet zo janken, kuttopic dicht, jammer dan.
Je topic had (IMHO) weinig toevoeging boven de andere topics, daarom is er een slotje op gekomen. Had je een beetje meer moeite voor je OP gedaan, dan had wel toegevoegde waarde gehad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Punt is dat het openen van die topic niet als doelstelling had om een discussie aan te wakkeren met jou. Dit is KLB, ik wil mijn klacht kwijt, niet een debat voeren over het ach en wee van Haïti.
Derhalve was het voor mij niet nodig om mijn klacht te onderbouwen.
ik zou wel op pics vragenquote:Immers, met jouw redenatie zou elke topic gesloten moeten worden die geen bewijst levert. Dus als iemand klaagt met: 'ik heb vandaag mijn auto total loss gereden', sluit jij de topic omdat TS geen foto als bewijs bijvoegt?
Best, dat is een argument, waar ik het overigens niet mee eens ben omdat ik nog steeds vind dat het een andere klacht betrof. Maar als jij als mod besluit dat het niets toevoegt, ga ik daarmee akkoord. Geen PM dus, vind het best zo. Anders mug en olifant enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Je topic had (IMHO) weinig toevoeging boven de andere topics, daarom is er een slotje op gekomen. Had je een beetje meer moeite voor je OP gedaan, dan had wel toegevoegde waarde gehad.
[..]
ik zou wel op pics vragen
als je nog heel veel vragen hebt hierover, stuur me dan maar een PM
Gast, maak je druk om een edit in een welkomsttopic. Hij moet ff leren zijn knopjes te gebruiken.quote:
Oh, door willekeurige posts aan te passen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gast, maak je druk om een edit in een welkomsttopic. Hij moet ff leren zijn knopjes te gebruiken.
zit je hoog hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:13 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Oh, door willekeurige posts aan te passen?
Maak je druk eromquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:13 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Oh, door willekeurige posts aan te passen?
andere fokkers belachelijk maken is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:55 schreef r3gi3boy het volgende:
Dit is al mijn tweede topic in 2 dagen dat prematuur gesloten wordt. Slechts 17 reacties en er zit alweer een slot op? Waarom?
Gegeven kleding van je vriendin verkopen als het uit is
Dit is echt geen bagger, de klacht is reëel en eerlijk is eerlijk, ik zie topics voorbij komen die al véél eerder het donker van de tunnel gezien hadden moeten hebben.
Waarom een ban? Je kunt toch best een topic openen over het gebrek aan kwaliteit op televisiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:51 schreef Juicyhil het volgende:
Geen kut op tv
waarom krijgt hij geen ban? het moet eens afgelopen zijn met die baggertopics
Kut, ik had het kunnen proberen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Adelante het volgende:
Ik zie geen edits en denk dat zquing er niet bij gebaat is, zichzelf zwart te maken. En ook zullen wij nooit zo maar posts van andere users editten als daar geen direct aanleiding voor is. Gewoon niet meer doen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:16 schreef Ensaf het volgende:
Bill Gates verdeelt zijn fortuin
Je zou ook kunnen denken: 'Goh, dit topic is al een dag open. Blijkbaar vinden andere mods het niet een slotje waard. Misschien kan het dus wel open blijven.'
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:07 schreef Adelante het volgende:
Ik zie geen edits en denk dat zquing er niet bij gebaat is, zichzelf zwart te maken. En ook zullen wij nooit zo maar posts van andere users editten als daar geen direct aanleiding voor is. Gewoon niet meer doen.
Ik dacht bij het typen van mijn reply al dat jij wel eens kon reageren. En wederom vallen over die kleine edit, die we normaal gesproken nooit doen, maar het is je nu eenmaal overkomen en ik hoop echt van harte dat je een manier kunt vinden er verder mee om te gaan in je online levenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]Dat je jezelf zo tegenspreekt op dezelfde pagina is lachwekkend.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht bij het typen van mijn reply al dat jij wel eens kon reageren. En wederom vallen over die kleine edit, die we normaal gesproken nooit doen, maar het is je nu eenmaal overkomen en ik hoop echt van harte dat je een manier kunt vinden er verder mee om te gaan in je online leven
Dus je geeft toe dat het tegen het beleid is, maar goed, 'het is mij nu eenmaal overkomen'quote:Op zondag 24 januari 2010 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht bij het typen van mijn reply al dat jij wel eens kon reageren. En wederom vallen over die kleine edit, die we normaal gesproken nooit doen, maar het is je nu eenmaal overkomen en ik hoop echt van harte dat je een manier kunt vinden er verder mee om te gaan in je online leven
Editten van een post is alleen nodig als die post tegen de FOK! policy ingaat, anders is het niet nodig. Jouw post ging niet tegen de policy in volgens mij, maar is toch geedit. Maar het is nou niet zo dat de post wereldschokkende informatie bevatte. Dus ja, je hebt gelijk en nee, je moet je er vooral niet zo druk om maken in deze context. Snappie?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het tegen het beleid is, maar goed, 'het is mij nu eenmaal overkomen'? Inconsistent is het juiste woord hier.
Geen groepsknuffel?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Editten van een post is alleen nodig als die post tegen de FOK! policy ingaat, anders is het niet nodig. Jouw post ging niet tegen de policy in volgens mij, maar is toch geedit. Maar het is nou niet zo dat de post wereldschokkende informatie bevatte. Dus ja, je hebt gelijk en nee, je moet je er vooral niet zo druk om maken in deze context. Snappie?
Mwoah, hij onderschat misschien de groepsgrootte van criminele Marokkanen, maar voor de rest vind ik het geen racisme of bash post.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:22 schreef o.us het volgende:
Spuug op mijn jas (Paint)
Xenofobisch gezeik van bijdehand. *zucht*
Het is ook opgelost, ik heb juist dat post weggeëdit.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, hij onderschat misschien de groepsgrootte van criminele Marokkanen, maar voor de rest vind ik het geen racisme of bash post.
Nee, die vind ik smerigquote:
zit al dicht, vind m niet leuk genoeg om te schoppen, en zal ongetwijfeld verkeerd uitpakkenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:52 schreef postmortum het volgende:
goede marokaan tegengekomen , shopje onz graag
opgelostquote:Op zondag 24 januari 2010 16:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Negers in het OV Kan deze verwijderd worden? Haatzaaien en oproepen tot genocide.
open maar een topic in vbl, daar kan je er lekker over discussierenquote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
PSV
Waarom moet ik dan gaan klagen dat Reis is ontslagen en ik hem niet meer kan opstellen in mijn nhd coach van het jaar team?
Klacht gaat in principe nieteens over voetbal.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open maar een topic in vbl, daar kan je er lekker over discussieren
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:16 schreef griekjeee het volgende:
[KLB SC #2122] Verboden voor kloons & gezwellen.
Kan de OP aangepast worden, gaat tegen de policy in.
Nee oke dat is inderdaad écht een oplossing.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee
als je je daar al druk om gaat maken.... scheld haar ff lekker uit dan of zo.
Jullie zijn toch geen kleutersquote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee oke dat is inderdaad écht een oplossing.
Je weet zelf ook wel dat het niet bevordelijk is voor de sfeer als er in de op aangegeven wordt dat er bepaalde users niet mogen komen, nodeloos gebash gaat daarnaast tegen de policy in. Ik zou niet weten waarom je dit niet aan zou passen.
Als een post ingaat tegen de policy wordt deze geedit, dat is altijd zo. Kun je zo niet al het modden de boze oppasser spelen noemen?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jullie zijn toch geen kleutersmoet ik dan de boze oppasser komen spelen die de OP aan gaat passen
heb overwogen om 't op slot te gooien, maar Nan is tof en het zakt zo wel weer naar benedenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
Nanking!
Wat doet dit open? Doe eens fucking consequent ofzo, tyfus.
Ik onthou dit voor een naamtopic over een user die geen mod is, bedankt.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef zquing het volgende:
[..]
heb overwogen om 't op slot te gooien, maar Nan is tof en het zakt zo wel weer naar beneden
Ik vind 't prima, als die user maar een gewaardeerde exmod is welke na jaren van modden net gestopt is ermeequote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik onthou dit voor een naamtopic over een user die geen mod is, bedankt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik onthou dit voor een naamtopic over een user die geen mod is, bedankt.
Je weet dat ik het doe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |