Nee, geen lol of ONZ topic. Het is echt waar en ik heb het net gehoord. Ik zal geopereerd moeten worden en dinsdag gaan we met de arts bespreken hoe en wat. Heel waarschijnlijk zal ik dan volgende week reeds "onder het mes" moeten. Over wat mijn klachten al dan niet zijn ga ik niet uitwijden, dus ook geen vragen graag en speculaties daaromtrent in een ander topic. Het valt in de categorie medium ernstig, daarom ook de spoed die erachter zit.
Het kutte is dat ik er niet zomaar even in en uit ga. Ik zal echt een paar dagen in dat ziekenhuis moeten blijven voor controle en observatie enzo. En ik vind dat allemaal vreselijk kut. Ik zie er nu al tegenop.
Grappen of pogingen daartoe zijn niet gewenst en gepast. Geen bezoek en geen bloemen
Klacht: ik moet geopereerd worden en dat is kut.
Uberklacht: geen knappe verpleegsters daar, die worden geselecteerd op lelijkheid
Extra klacht: niet kunnen fokken gedurende die dagen, waarschijnlijk mag ik niet eens mijn mobiele telefoon gebruiken
Extra extra klacht:
Talpa.
edit: Talpa klacht genuanceerd wegens klachten.
edit2: ik realiseer me nu dat mijn House usericon wel erg wrang overkomt.
[ Bericht 2% gewijzigd door EINZ op 22-01-2010 15:27:08 ]
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.