Omdat ik daar nog nooit in heb gepost en het ook niet van plan was. En ik heb een klacht, geen psychisch probleem door mijn operatie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:19 schreef fs180 het volgende:
Als niemand mag wetenwaarom, waarom dan dit topic? Iets van je af schrijven doen we in r&p
Schaam je je er dan voor dat je het niet wilt vertellen ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef EINZ het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog nooit in heb gepost en het ook niet van plan was. En ik heb een klacht, geen psychisch probleem door mijn operatie.
waarom wordt je geopereerd dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef EINZ het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog nooit in heb gepost en het ook niet van plan was. En ik heb een klacht, geen psychisch probleem door mijn operatie.
Maar daardoor krijg je juist allemaal speculaties.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef EINZ het volgende:
[..]
Miischien erna welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:21 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vanwege medische noodzaak.quote:
Was jij die user met die klaplong?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:38 schreef Soohr het volgende:
Nou, sterkte alvast,
ik heb tussen kerst en oud en nieuw mogen genieten van een verblijf in het ziekenhuis.
je gaat last krijgen van de volgende dingen.
1. het stinkt in het ziekenhuis
2. het eten is overgaar en daardoor alle groente en aardappels tot snot en vlees gortdroog.
3. als je met andere mensen op een kamer ligt ben je die vrij gauw zat, iedereen zeurt over zijn eigen problemen en dat weet je wel na 2 dagen.
4. de tv's zijn erg klein
opmerking bij puntje 2.
Vraag bij elke maaltijd om appelmoes,
dat is voorverpakt en lekker fris.
Zijn er nog ziekenhuizen zonder internet voor patiënten dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij hebben een nieuw ziekenhuis met internet en alles
nee,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Was jij die user met die klaplong?
Dat gaan we dus niet zeggen he jonge, da's persoonlijkquote:
wat je eigenlijk wil is dus dat we met z'n alle je beterschap en succes wensen zonder dat je zelf iets meer verteldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet zeggen he jonge, da's persoonlijk
Dus je wil wel dat we in dit topic je veel geluk en succes wensen, maar even zeggen wat je hebt HO MAAR.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet zeggen he jonge, da's persoonlijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:16 schreef Adelante het volgende:
Sterkte gewenst, ik heb er van de week nog een nachtje ingelegen. Geen pretje, maar goede bedden en door de narcose ben je toch zo high als een konijn
Altijd vervelend houtrot in je balkzakken?quote:
Voor één nachtje is dat toch niet nodig!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat deel je vooraf niet even met je KLB vrienden zodat we je een kaartje hadden kunnen sturen.
Wij hebben een ziekenhuis die een machine heeft die PIIIINNNGGGGG doetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij hebben een nieuw ziekenhuis met internet en alles
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je wil wel dat we in dit topic je veel geluk en succes wensen, maar even zeggen wat je hebt HO MAAR.
Zal dus wel gewoon een bloemkool op je leuter zijn, stel je wat aan.
Laat ik het zo zeggen, als je er niets aan laat doen wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je gaat er niet aan dood maar hinderlijk is het wel?
Ze gaan eindelijk dat speelgoedtreintje uit je anus halen dat je daar als kleine bengel jaren geleden in verstopt had?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef EINZ het volgende:
[..]
![]()
Nee dat gelukkig niet, anders leek mijn leuter teveel op jou. Het is iets anders.
Ik blijf dan ook ongeveer een paar dagen in het ziekenhuis, ik weet het niet precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor één nachtje is dat toch niet nodig!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef EINZ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er niets aan laat doen wel.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:07 schreef marcodej het volgende:
Het enige leuke was dat ik overal roze olifantjes zag na mijn operatie, omdat ik flink wat units morfine kreeg.
Als dat het ergste is dan ben je gewoon niet ziek genoeg lijkt me!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
![]()
Nare aan het ziekenhuis blijft toch altijd de persoon naast je die 's nachts loopt te snurken!
4 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan er meerdere mensen wisselde die natuurlijk altijd snurkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat het ergste is dan ben je gewoon niet ziek genoeg lijkt me!
Ik zit dan meestal toch vol met pijnstillers en dat helpt wel bij het slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
4 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan er meerdere mensen wisselde die natuurlijk altijd snurkenTis al weer tijdje geleden en had toen veel pijn, maar achteraf is het enige wat ik nog kan herinneren dat er naast me iemand echt oerwouden aan het omzagen was.
Hahaha die EINZquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:52 schreef EINZ het volgende:
[..]
![]()
Nee dat gelukkig niet, anders leek mijn leuter teveel op jouw kop. Het is iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |