quote:
Omdat dat niet totaal gay is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
hier krijg ik dan wel semi positieve reacties op,
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef o.us het volgende:
Jouw muzieksmaak is gewoon klote, TS. Leer er maar mee leven.
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Neroje het volgende:
Het is inderdaad niet best TS. Je bent fan van slechte Amerikaanse mainstream muziek...
waarschijnlijk wensen deze personen niet geconfronteerd te worden met een derhalve slechte muzikale voorkeur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.
Omdat rap en gemaakte kindsterretjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.
Het is niet slecht als je naar de muziek luistert die je mooi vindt. Maar als je een topic als deze opent kun je het natuurlijk wel verwachten. Ik zou zelf nooit naar dat soort muziek kunnen luisteren, maar als je zoals nu met voorbeelden komt hier, dan is de kans natuurlijk groot dat de mensen die het slecht vinden graag even iets van zich willen laten horen in dit topic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Is dat zo ? wie zegt dat? waarom is dat zo? ik vind het gewoon stoer klinken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef beertenderrr het volgende:
haha TS is geïndoctrineerd door de commercie [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |