quote:
Omdat dat niet totaal gay is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
hier krijg ik dan wel semi positieve reacties op,
quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef o.us het volgende:
Jouw muzieksmaak is gewoon klote, TS. Leer er maar mee leven.
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Neroje het volgende:
Het is inderdaad niet best TS. Je bent fan van slechte Amerikaanse mainstream muziek...
waarschijnlijk wensen deze personen niet geconfronteerd te worden met een derhalve slechte muzikale voorkeur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.
Omdat rap en gemaakte kindsterretjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt. Waarom zoveel negatieve reacties? vraag ik me dan af ontzettend irritant als je met personen praat op msn.
Het is niet slecht als je naar de muziek luistert die je mooi vindt. Maar als je een topic als deze opent kun je het natuurlijk wel verwachten. Ik zou zelf nooit naar dat soort muziek kunnen luisteren, maar als je zoals nu met voorbeelden komt hier, dan is de kans natuurlijk groot dat de mensen die het slecht vinden graag even iets van zich willen laten horen in dit topic.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Is dat zo ? wie zegt dat? waarom is dat zo? ik vind het gewoon stoer klinken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:41 schreef beertenderrr het volgende:
haha TS is geïndoctrineerd door de commercie [ afbeelding ]
Ja dat is wel zo, maar dit is FOK! en dit zijn maar een paar nummers die ik luister,quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het is niet slecht als je naar de muziek luistert die je mooi vindt. Maar als je een topic als deze opent kun je het natuurlijk wel verwachten. Ik zou zelf nooit naar dat soort muziek kunnen luisteren, maar als je zoals nu met voorbeelden komt hier, dan is de kans natuurlijk groot dat de mensen die het slecht vinden graag even iets van zich willen laten horen in dit topic.
Als ik hier exact hetzelfde topic maak met mijn favoriete muziek erin dan verwacht ik ook niet veel positieve reacties omdat voor mijn gevoel het overgrote deel naar jou soort muziek luistert, en daar zou ik dan weer mee te maken krijgen, dat die zich even willen laten horen.
Had het aan jou moeten vragen. Sorry dat ik dat vergat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
Ah, is hij weer open omdat het zo'n kwaliteitstopic is?
Ja, dat zal iedereen vinden. En toch houdt iedereen van verschillende muziek. Rara, hoe komt dat? Ofwel: onzinredenering.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja maar waarom is dat zo slecht, ik hou gewoon van muziek die lekker klinkt.
ja dat is zo, aangezien alle onwetenden dat ook zeggen. Als je eenmaal vrij bent, zal je het snappen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:43 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Is dat zo ? wie zegt dat? waarom is dat zo? ik vind het gewoon stoer klinken.
Wanneer is de laatste keer dat je Vivaldi hebt geluisterd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar dit is FOK! en dit zijn maar een paar nummers die ik luister,
ik luister in feite naar alles van Vivaldi tot Beyoncé, behalve Hardcore natuurlijk dat is namelijk poep,
Laat het niet nog eens voorkomen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had het aan jou moeten vragen. Sorry dat ik dat vergat.
vanmiddag nog lolquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat je Vivaldi hebt geluisterd?
Wie is dit? Een of andere trutje dat door de commercie wordt ingezet om pedo's legaal aan hun trekken te laten komen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Baggermuziek.
Het enige positieve aan je lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij snapt ook niet veel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:51 schreef zovty het volgende:
Ik snap niet dat mensen je muzieksmaak afkraken, je luistert niet naar kansloze bagger.
Ik snap ook niet waarom je zo graag aan mensen wil melden wat je luistert. Twitter je ook?
dus ik heb gewoon gelijk zoals altijd?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat zal iedereen vinden. En toch houdt iedereen van verschillende muziek. Rara, hoe komt dat? Ofwel: onzinredenering.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik snap 2 dingen niet en 3958203042023923 dingen wel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |