quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef Ensaf het volgende:
Weer iemand die niet eens een normale TT kan schrijven.
Kan iemand hier een slotje op doen?
Anders leren ze het nooit.
Alvast bedankt.
Topic:
Lekkere actrice wordt ingeruild...
Idd, wat was er mis met dat topic, genoeg mensen die een tvp zetten, als het niks is dan zouden ze dat toch niet doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Suusje-V het volgende:
Bio, waarom sluit je dit topic?
Overdreven geposeerde foto's
Kun je 'm anders niet gewoon naar ONZ verplaatsen en/of de TT veranderen in "Rare familiefoto's" of wat dan ook?
't Had nog best een leuke wending gekregen met al die debiele/scary foto's
okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Open maar een nieuwe (niet in KLB). Ik ga niet 70 posts zitten verwijderen voor ik 'm kan schoppen naar ONZ. En in ONZ hebben we al talloze van dergelijke topics gehad.
Verkeerdu ta2 is geen klacht?quote:
In sommige delen van de wereld waarschijnlijk wel, maar niet op FOK!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:39 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Verkeerdu ta2 is geen klacht?
En, omdat het geen Nederlands is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef Schatgraver het volgende:
waarom is dezu geslotu?
ta2 blijkt fa2
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Ensaf het volgende:
Mensen met een IQ onder de 120 op de test van BNN
Ik zit net te zappen, en zie dat 'ie nog bezig is.
Kan hier even een slotje op tot 'ie is afgelopen?
vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
Alphen a/d Rijn stroomstoring treft vriendin
Kan hier slotje op? Ik verwachtte dat de stroomstoring langer zou duren dan 4 uren omdat de vorige stroomstoring ook zo lang duurde. Is niet meer van toepassing
Omdat het bagger isquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef deepart het volgende:
Dat oplichter topic. Waarom dicht?
Nu weten we niet hoe dit afloopt en zal ik Edwinuss altijd met een dubbel gevoel zien.
Waar ben je mod vanquote:
owquote:
KLBquote:
Heb je zoveel tijd over?quote:
No shit!quote:
Omdat dat dubbele gevoel al niet terecht is. Iemand is pas schuldig als hij door een onafhankelijk rechter veroordeeld is. Niet n.a.v. één kant van een verhaal op een forum. Als het waar blijkt te zijn, zullen de FA's passende maatregelen nemen in lees je dat evt wel in MED.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef deepart het volgende:
Dat oplichter topic. Waarom dicht?
Nu weten we niet hoe dit afloopt en zal ik Edwinuss altijd met een dubbel gevoel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |