frituur aanzettenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:09 schreef 9611Niels het volgende:
Je weet wat je te doen staat, maat.
Nee, je vriendin neuken natuurlijkquote:
Zij zit in alphen a/d rijn en ik hier in den haagquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, je vriendin neuken natuurlijk
Nee bij haar is het nu al 3 kwartier alles pikdonkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
Het staat op Twitter! "Korte stroomstoring in Alphen aan den Rijn, kerk en zanen. Alles even uit en gelijk weer aan...". Kern en Zanen
Moet ik dan alles voorzeggen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij zit in alphen a/d rijn en ik hier in den haag
aardlek ff laten controleren dan,,,quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bij haar is het nu al 3 kwartier alles pikdonker
Heeft ze een neger op bezoek?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee bij haar is het nu al 3 kwartier alles pikdonker
aardlek van de hele wijk?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
aardlek ff laten controleren dan,,,
Bij mijn weten zit donthate gewoon nog thuis. Zijn er nog meer negers waar ik op moet letten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heeft ze een neger op bezoek?
Je bedoelt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef Wesleyz het volgende:
Wat een vertrouwen heeft meneer toch oook
Geen idee. Ik las iets over 'n donkere pik....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij mijn weten zit donthate gewoon nog thuis. Zijn er nog meer negers waar ik op moet letten?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Gelukkig werkt haar vibrator gewoon op batterijen
Kat! En nee de stroom was uitgevallen in hele wijk, dus er ging geen lampje branden, lees je eigenlijk wel?!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Hetiszover het volgende:
De vriendin van TS is alleen met haar poes en bij TS gaat er geen lampje branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |