En het is geheel wederzijdsquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef Biogarde het volgende:
En idd, je hebt yvonne hoog zitten om een reden.
Ben niet wrang man, ik dol maar wat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:36 schreef zovty het volgende:
[..]
En het is geheel wederzijds![]()
.
Maar als het je allemaal niet boeit snap ik de wrangheid van je eerdere post niet zo.
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:39 schreef Biogarde het volgende:
Ben niet wrang man, ik dol maar wat.
Doe maar wel. Ik ben één en al liefde.quote:
Pics?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe maar wel. Ik ben één en al liefde.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
En user is in de klikoquote:
had je van te voren moeten bedenken, miss had je in onz nog een kans gehad, het topic slaat als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Waarom wordt mijn topic al na 9 reacties gesloten??
Nog nooit eerder zoiets meegemaakt in trein of waar dan ook
weet je hoelang ik bezig ben geweest op die OP, die paint, het zoeken van dat plaatje met die grot, kom op man!
de lol is er al vanaf, topic zakt zo wel naar benedenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
M&M's
Kom op zeg, dit hoort in onz en niet in klb
is al wegquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef donthate het volgende:
Wat is dit voor een onzin...
Er loopt iemand OP MIJN NAAM TE POSTEN
Dus ik vraag wat moet ik ermee word die gesloten? IK BEN SERIEUS
Er verschijnen posts die ik NIET gedaan heb... Dus ik wil weten waar dat aan ligt worden mijn topics gesloten?
Moet ik gewoon mijn wachtwoord veranderen?
Ik zou een touw pakken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke moet ik mijn wachtwoord veranderen ofniet? Of is dit gewoon iemand met dezelfde naam
je fok account is nu onbruikbaar geworden, je moet minstens een maand uitgelogd blijven wil je hem nog kunnen gebruikenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke moet ik mijn wachtwoord veranderen ofniet? Of is dit gewoon iemand met dezelfde naam
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je fok account is nu onbruikbaar geworden, je moet minstens een maand uitgelogd blijven wil je hem nog kunnen gebruiken
dit is namelijk de termijn dat alle opgeslagen gegevens gewist worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |