abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77098595
Hey jongens, het is je boi r3gi3boy. De meeste mensen kennen mij als...
nee, wacht...met dit populisme wil ik deze topic niet direct vervuilen, laten we proberen er iets van te maken!

Het begon allemaal zo onschuldig als maar zijn kan, namelijk in de trein.

Ik had mijzelf plaats laten nemen in een vierzitter, lekker dicht tegen het raam om al die prachtige natuur gade te slaan tijdens mijn treinreis.
Maar toen begon wat aanvoelde als een gruwelijk stekende pijn in mijn linkerooghoek. Met weelderige souplesse schudde ik mijn wilde manen en draaide mijn gelaat om te achterhalen waar die pijn vandaan moest komen.

Dan gebeurt het: ik kom oog-in-oog te staan met wat zich nog het best laat omschrijven als een Zac Efron meets Queen Latifah gone wrong:

Onmiddellijk sluit ik mijn ogen, in een poging de onmenselijke pijnen te doen verdwijnen.

Zachtjes hoor ik de wind door de trein gieren, totdat ik mij besef dat dit evenwel geproduceerd kan worden door de thermiek van zijn openstaande anus. Het deed mij een beetje denken aan:

Met dit idee in mijn hoofd rondspokend haalde ik het in mijn hoofd om mijn ogen weer te openen.
Recht keek ik in de ogen van dit duivelsgebraad, vol afschuw en met mijn mondhoeken hangend op half zeven.

Om het verhaal nog erger te maken, trekt deze dragqueen uit zijn handtas (JA WTF HET HEEFT EEN HANDTAS) lippenstift, en gaat zijn lippen stiften!!!

Toen werd het me allemaal teveel en ben ik in een andere coupé gaan zitten. De brokkeltjes kots heb ik gelegenheidshalve maar op de stoel en het tafeltje laten liggen. (nee dat was een grapje, ik ben natuurlijk stilletjes en verexcuserend met mijn vinger naar het bordje WC wijzend afgedropen)

klacht: Personificatie Zac Efron vs. Queen Latifah tegenover me in trein stift zijn lippen en is aanwezig.
pi_77098664
Wat een kut topic.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_77098673
Waar is je auto dan?
pi_77098678
Dit is zo niet grappig.
pi_77098680
  Forum Admin donderdag 21 januari 2010 @ 15:07:14 #6
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77098698
Opbokken met je kinderachtige geneuzel. Kutkleuter.
pi_77098702
..... .
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:07:33 #8
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_77098716
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik niet langs mijn moeder wou zitten of lopen. Daar groei je wel overheen.
pi_77098743
leer painten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_77098766
ik moest lachen van 't plaatje
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')