Nee ff serieus, jij mag een tijdje naast haar gaan wonen en dan open je vanzelf een topic over haarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is niet serieus. Het is onzin. En niet goed geschreven.
Heb ik een aantekening?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Adelante het volgende:
Ah, ik had de note nog niet geplaatst. Bedankt voor de reminder.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:06 schreef Teezie het volgende:
[..]
mensen die denken dat jezus zwart is
Ik wil niet op een zeikerd gaan lijken door sommige dingen te melden maar het word steeds ergerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zien we.
Luie nikkerslaaf met je lelijke dikke pijplippen. Zijn ook maar zeven GEWONE WOORDEN. HOOR
Leugens. Klinkklare leugens.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niets met draken, ze bestaan niet en het is ONZin.
Bedankt Bioquote:
Open maar een nieuwe (niet in KLB). Ik ga niet 70 posts zitten verwijderen voor ik 'm kan schoppen naar ONZ. En in ONZ hebben we al talloze van dergelijke topics gehad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Suusje-V het volgende:
Bio, waarom sluit je dit topic?
Overdreven geposeerde foto's
Kun je 'm anders niet gewoon naar ONZ verplaatsen en/of de TT veranderen in "Rare familiefoto's" of wat dan ook?
't Had nog best een leuke wending gekregen met al die debiele/scary foto's
Weer een lekkere onzinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |