abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:30:39 #176
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76897000
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Woorden van anderen hebben niets met mijn eigenwaarde te maken. Ik verlies mijn ballen ook niet. Ik verlies mijn ballen juist als ik kalmte verlies door een enkel woord.
zullen wel cultuur verschillen zijn dan
pi_76897221
vinden jullie dit zelf niet een beetje TAM : een paar keer op het nieuws word gezegd dat schelden met kanker niet goed is (wat is goed en wat is slecht???? ) en vervolgens gaat heel Nederland er zich gelijk mee bezig houden. Misschien moeten we eens ophouden met LUISTEREN ALS SLAVEN naar de media, en ZELF gaan denken.

Daarnaast mensen die het woord "kanker" erg vinden moeten zich realiseren dat vrijwel niemand er iets slechts mee bedoeld, HET IS GEWOON EEN WOORD HOOR

ik word moe
http://www.gloyou.com/radio chille online radio
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:38:01 #178
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_76897253
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 16:45 schreef donthate het volgende:
te zeggen hier op fok vind ik

En neen ts heeft geen problemen met zich zelf ofzo en ts heeft het ook te vaak gedaan

Maar het is kwetsend voor sommige mensen en zie het hier maar te pas en te on pas TS was er al mee gestopt

Nog meer mensen die er ook mee stoppen te gebruiken

Klacht mensen die hierna gewoon doorgaan ermee
Lol Donthate is bang voor Gert-Jan ? xD.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_76897300
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef Shuraa het volgende:
vinden jullie dit zelf niet een beetje TAM : een paar keer op het nieuws word gezegd dat schelden met kanker niet goed is (wat is goed en wat is slecht???? ) en vervolgens gaat heel Nederland er zich gelijk mee bezig houden. Misschien moeten we eens ophouden met LUISTEREN ALS SLAVEN naar de media, en ZELF gaan denken.

Daarnaast mensen die het woord "kanker" erg vinden moeten zich realiseren dat vrijwel niemand er iets slechts mee bedoeld, HET IS GEWOON EEN WOORD HOOR

ik word moe
Wanneer hoor je dit nou in de media
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:41:09 #180
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76897337
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef Shuraa het volgende:

ik word moe
Dat zien we.

Luie nikkerslaaf met je lelijke dikke pijplippen. Zijn ook maar zeven GEWONE WOORDEN. HOOR
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76897539
kan·ker de; m -s 1 ziekte waarbij kwaadaardige gezwellen optreden 2 voortwoekerend kwaad 3 (plat, in sam) om een grote hekel aan het genoemde uit te drukken: ~herrie, ~vent

mag nog eens herhaald worden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:52:26 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_76897750
Opruimslotje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')