waar staat het dat het mij kwets het enige wat ik vind je kan toch beetje respect voor je medemens opbrengenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef Denkbaar het volgende:
Okee jong, als het jou kwetst, stop ik er toch meteen mee!?
Zodat het lekker in de zakken van verkeerde mensen kan belanden. Nee dankje, ik moet vanavond ook nog wat geld hebben voor mijn drankquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef Kimochi het volgende:
Als je vandaag per sé een goede daad wilt verrichten, doneer dan wat geld op giro 555.
Jou ga ik echt als internet held van de week aanmeldenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Zodat het lekker in de zakken van verkeerde mensen kan belanden. Nee dankje, ik moet vanavond ook nog wat geld hebben voor mijn drank
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je kan het woord kanker ook los zien van de ziekte hoor
Oh, als het jou niet kwetst ga ik er wel gewoon mee door. Die medemensen komen 't zelf maar vragen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef donthate het volgende:
[..]
waar staat het dat het mij kwets het enige wat ik vind je kan toch beetje respect voor je medemens opbrengen
Dus dat maakt het niet kwetsend voor die mensen die geliefde die het hebben of die het zelf hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je kan het woord kanker ook los zien van de ziekte hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |