Ditquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef donthate het volgende:
mannen zijn echt hersenloos als je reacties hier leest
Nee dan jij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef donthate het volgende:
mannen zijn echt hersenloos als je reacties hier leest
dat maakt niet uit hoor. ik loop vaak te klooien met dat ding dus schroeft ie zo weer los.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Balletje er beter opschroeven dan maar hè, de volgende keer. Ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar en ben er nog nooit in gestikt.
Doe is normaal man met je discriminatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
Zijn die van jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Balletje er beter opschroeven dan maar hè, de volgende keer. Ik heb mijn tongpiercing al 5 jaar en ben er nog nooit in gestikt.
Jij hebt dan ook op die vleesboom van mij geoefend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Hoe lame.
Zuct?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Zuct jij kan nergens normaal reageren of wel
Hij heeft wel vaak last van bepaalde emoties jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:
donthate is een vrouwVieze stinknegerin
Nergens omquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zuct?
Als ik serieus wou reageren ging ik wel naar R&P of het Viva forum.
Maar dat wil ik niet, dus.
En waar maak je, je druk om jonge...
Ga je nu iedereen quoten dan wiens reacties nergens op slaan? huiliequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Nergens omAlleen je reacties slaan nergens op
je moet er niet op reagerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Nergens omAlleen je reacties slaan nergens op
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zijn die van jou?![]()
[ afbeelding ]
Psies. En TS krijgt ook negatieve aandacht van menig fokker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Eisoep het volgende:
[..]
je moet er niet op reageren![]()
negatieve aandacht is ook aandacht![]()
Gesproken als een ware aandachtshoerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Hahah za em negerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Bonus kudo's mijn padawan, bonus kudo'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gesproken als een ware aandachtshoer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gesproken als een ware aandachtshoer
Thanks!!quote:
ik zou mn lul daar graag tussen in stoppen hoowrquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zijn die van jou?![]()
[ afbeelding ]
hoeraquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Psies. En TS krijgt ook negatieve aandacht van menig fokker.win-win.
doe anders eens een gek dansje met hoerb. Beter nog, stel haar en haar prijslijst eens even voor. Kunnen we een concurrentie vergelijking houden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |